-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
-
Екологічні вимоги
3D-принтери
Строк поставки товару - до 30.09.2024р.включно
Завершена
2 538 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 25 380.00 UAH
мін. крок: 1% або 25 380.00 UAH
Номер:
f425285f28e2422aa6ae0d77401fe007
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-09-02-000053
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
02.09.2024 00:00
Період моніторингу:
03.09.2024 11:14 - 25.09.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
02.09.2024
№ 62-з
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених ЗакономУкраїни «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 02.09.2024 № 62-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
9. UA-2024-08-07-011365-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо відповідності тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель встановлено, що тендерна документація не відповідає частини 4 статті 23 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону та вимог Особливостей, дотримання вимог постанови № 710, розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «СИСТЕМАТИКА Україна», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення виявлених порушень у подальшому, зокрема, шляхом притягнення до дисциплінарної або матеріальної відповідальності осіб, якими допущені порушення норм частини 4 статті 23 Закону, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 19 вересня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та вимог «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості), дотримання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами (далі - постанова № 710), відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерної пропозиції, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Центру професійно-технічної освіти м. Житомира (далі - Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерна документація, затверджена протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 07.08.2024 № 44, тендерна пропозиція учасника ТОВ «СИСТЕМАТИКА Україна» (далі - Переможець), вимога про усунення невідповідностей від 20.08.2024, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 21.08.2024 № 54, повідомлення про намір укласти договір від 21.08.2024 року, договір про закупівлю від 29.08.2024 № 4, пояснення Замовника з копіями документів, надані через електронну систему закупівель 09.09.2024.
За результатами моніторингу відповідності тендерної документації Замовника вимогам законодавства у сфері закупівель встановлено, що на порушення вимог частини 4 статті 23 Закону, технічна специфікація Замовника в тендерній документації (Додаток № 3 до тендерної документації), містить посилання на конкретну торгову марку та виробника («BambuLab X1 Carbon Combo» та «FORMLABS FUSE») з виразом «або еквівалент», але без обґрунтування необхідності такого посилання.
Період усунення порушень:
19.09.2024 17:44 - 04.10.2024 00:00
Дата публікації висновку:
19.09.2024 17:44
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Замовником вжито заходи щодо недопущення виявлених порушень у подальшому шляхом притягнення фахівця з публічних закупівель до дисциплінарної відповідальності.
Дата публікації звіту:
24.09.2024 15:22
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionBiddingDocuments: Так
Опис:
Порушення усунуто шляхом оголошення догани
Дата публікації:
24.09.2024 16:59
Запити/Пояснення
Номер:
faa33b4e94c84cabbdb9f7354c11b55a
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
04.09.2024 11:26
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
10.09.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету: «3D-принтери» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-08-07-011365-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень та документів до наступних питань.
1)Поясніть, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
2) Відповідно до розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації, учасники мають надати Довідку в довільній формі за підписом уповноваженої посадової особи Учасника та печаткою (у разі наявності) з інформацією щодо наявності виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору), Сканкопію/ї (не менше одного) повністю або частково виконаного аналогічного договору, з переліку, визначеного згідно довідки про досвід виконання аналогічних договорів та Позитивний відгук/лист-відгук або рекомендаційний лист (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору.
На виконання вищезазначеної вимоги, учасник ТОВ «СИСТЕМАТИКА Україна» надав довідку про аналогічний договір від 14.08.2024 №14/08/24-180 в якій зазначено виконання робіт у КНП Чернігівська міська лікарня №2 Чернігівської міської ради.
Однак, Замовником встановлено невідповідність тендерної пропозиції учасника ТОВ «СИСТЕМАТИКА Україна», а саме надано довідку про досвід виконання аналогічного договору та сканкопію аналогічного договору на поставку комп’ютерного обладнання, що не є предметом закупівлі.
Учасником ТОВ «СИСТЕМАТИКА Україна» на усунення невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей не надано підтвердження щодо поставки товару який є предметом закупівлі який зазначений в довідці від 14.08.2024 №14/08/24-180, тобто вказаний учасник протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності вимогам розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації.
Крім того, всупереч поставлених Замовником вимогам, зазначених в повідомленні з вимогою про усунення невідповідностей, учасником ТОВ «СИСТЕМАТИКА Україна», протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, надано довідку про наявність аналогічного договору від 20.08.2024 № 20/08/24-216, яка містить змінену інформацію стосовно аналогічного договору та інформації щодо підтвердження виконання даного договору.
Так, у вказаній довідці відсутня інформація про аналогічний договір та документи про виконання договору який укладений учасником з КНП Чернігівська міська лікарня №2 Чернігівської міської ради, при цьому зазначена інформація про інший аналогічний договір з документами про виконання договору який укладений учасником з Військовою частиною А0297
Слід зазначити, що відповідно до пункту 43 Особливостей під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо
Разом з тим, вимогами підпункту 1 пункту 44 Особливостей, встановлено імперативну умову, що замовник відхиляє тендерну пропозицію, зокрема, якщо учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Таким чином, поясніть, чому на Вами не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «СИСТЕМАТИКА Україна» відповідно до вимог підпункту 1 пункту 44 Особливостей.
Разом з тим, відповідно до вимог пункту 2 пункту 50 Особливостей встановлено імперативну умову, що замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років
Номер:
4671b643006b43aa82207893b898d2d4
Назва:
Надання пояснення на запит
Дата опублікування:
09.09.2024 15:19
Опис:
Уповноваженою особою Центру професійно-технічної освіти м. Житомира розглянуто запит про надання пояснення та прийнято рішення щодо оприлюднення відповідних пояснень, інформації та документів.