-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Нанесення та поновлення горизонтальної дорожньої розмітки 1.33, 1.34 та розмітки "Інвалід" 1.35 на паркувальних майданчиках КП «Київтранспарксервіс».
Послуги надаються поетапно, згідно потреб Замовника.
Завершена
1 107 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 535.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 535.00 UAH
Номер:
f1459e779f254ac392b916e0a9251e93
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-10-28-000087
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
28.10.2024 00:00
Період моніторингу:
28.10.2024 17:13 - 19.11.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
28.10.2024
№ 75-з
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 28.10.2024 № 75-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
13. UA-2024-08-07-011257-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «Автомагістраль Сервіс Плюс» установлено порушення вимог частини 9 статті 26 Закону та пункту 43 Особливостей.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону та вимог Особливостей, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Укрдорспецсервіс», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов укладеного договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця та законодавству, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення виявлених порушень у подальшому, зокрема, шляхом притягненням до дисциплінарної або матеріальної відповідальності осіб, якими допущені порушення норм частини 9 статті 26 Закону та пункту 43 Особливостей, а також протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 13 листопада 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції, чинній на момент проведення процедури закупівлі) (далі – Особливості), відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов укладеного договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця та законодавству, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Комунального підприємства «Київтранспарксервіс» (далі - Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерна документація, затверджена рішенням уповноваженої особи від 08.07.2024 № 67, тендерна пропозиція учасника товариства з обмеженою відповідальністю «Укрдорспецсервіс» (далі – ТОВ «Укрдорспецсервіс»), тендерна пропозиція переможця товариства з обмеженою відповідальністю «Автомагістраль Сервіс Плюс» (далі – ТОВ «Автомагістраль Сервіс Плюс»), повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей від 23.08.2024 та від 27.08.2024, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 22.08.2024 № 86, від 26.08.2024 № 88 та від 02.09.2024 № 92, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 02.09.2024, договір про закупівлю від 13.09.2024 № 43.09.24.П, пояснення Замовника з копіями документів, отримані через електронну систему закупівель 01.11.2024 та 11.11.2024.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Автомагістраль Сервіс Плюс» встановлено наступне.
Відповідно до вимог Додатку № 1 до тендерної документації Замовником визначено, що тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність / відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
Так, в пункті 10 Додатку № 1 до тендерної документації Замовником від учасників процедури закупівлі імперативно вимагалося надання у складі тендерної пропозиції інформації у довільній формі про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю або довідки у довільній формі про незалучення субпідрядника/співвиконавця.
Однак, моніторингом встановлено, що у складі тендерної пропозиції учасником ТОВ «Автомагістраль Сервіс Плюс» не надано інформації щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю або довідки про їх незалучення, чим не дотримано вимоги пункту 10 Додатку № 1 до тендерної документації.
Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Також, частиною 9 статті 26 Закону визначено, що учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.
Разом з цим, Замовник не виявив вищезазначених невідповідностей та на порушення вимог частини 9 статті 26 Закону та пункту 43 Особливостей не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, чим не надав можливість учаснику ТОВ «Автомагістраль Сервіс Плюс» усунути такі невідповідності в інформації та/або документах у складі своєї тендерної пропозиції.
Період усунення порушень:
13.11.2024 17:20 - 28.11.2024 00:00
Дата публікації висновку:
13.11.2024 17:20
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На виконання норми частини 8 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", надаємо інформацію та документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку.
Дата публікації звіту:
18.11.2024 16:10
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
Опис:
Замовником порушення усунуто шляхом притягнення до матеріальної відповідальності, а саме, позбавлено премії.
Дата публікації:
18.11.2024 16:25
Запити/Пояснення
Номер:
48fad3ec1b2447e3a50ab765ad555a0b
Назва:
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
29.10.2024 11:09
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
02.11.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Нанесення та поновлення горизонтальної дорожньої розмітки 1.33, 1.34 та розмітки «Інвалід» 1.35 на паркувальних майданчиках КП «Київтранспарксервіс»» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-08-07-011257-a), відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості), постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари, матеріальні ресурси (будівельні матеріали), що є предметом даної закупівлі, технічне завдання, дефектні акти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Відповідно до пункту 19 частини 2 статті 22 Закону в тендерній документації зазначаються опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Крім того, згідно із частиною 10 статті 11 Закону рішення уповноваженої особи (тендерного комітету) оформлюється протоколом.
Враховуючи вищевикладене, надайте інформацію чи були встановлені факти формальних (несуттєвих) помилок при розгляді тендерної пропозиції учасника ТОВ «Автомагістраль Сервіс Плюс» на відповідність тендерній документації КП «Київтранспарксервіс» (далі – Замовник) з наданням документального підтвердження (протоколу, рішення).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
9008b5153a20478db4166ce8787dff61
Назва:
На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю такого змісту
Дата опублікування:
01.11.2024 16:24
Опис:
1.Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені у відповідності вимог пунктів 13 та 22 Правил паркування транспортних засобів, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 03.12.2009 р. №1342, а також вимоги ДСТУ 2587:2021 «Розмітка дорожня. Загальні технічні умови.» та СОУ 42.1–37641918–116:2014 «Фарба для горизонтальної розмітки автомобільних доріг. Технічні вимоги та методи випробування»;
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі проведено у відповідності до вимог Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки від 18.02.2020 № 275 шляхом порівняння ринкових цін, збору запиту цінових пропозицій, проведення моніторингу вартості аналогічних послуг в електронній системі закупівель та враховуючи обсяги закупівлі визначені на підставі підсумкових даних зі схем організації дорожнього руху паркувальних майданчиків КП «Київтранспарксервіс».
За результатом отримано цінові пропозиції від ТОВ «МАРБІТ» вартість 1 м.п. становить 19 грн та ТОВ «АВТОМАГІСТРАЛЬ СЕРВІС ПЛЮС» вартість 1 м.п. 17 грн, а також у відповідності до здійсненого пошуку інформації про послуги, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах виробників, середня вартість 1.м. п. становить 18 грн.
Після приведення всіх цін, отриманих з вищезазначених джерел інформації, до єдиних умов було визначено очікувану вартість у розмірі 1 107 000,00 грн (конкурентний лист додається)
2. Відповідно до пункту 19 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» в тендерній документації зазначаються опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Наказом Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 710 затверджено перелік формальних помилок.
В тендерній документації замовника в абзаці 2 пункту 16 Додатку № 1 до тендерної документації «Перелік документів та / або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції (в тому числі відомості, які має містити тендерна документація згідно статті 22 Закону з урахуванням Особливостей)» зазначено опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій у відповідності до затвердженого переліку формальних помилок.
Затверджуючи тендерну документацію для конкретної процедури закупівлі, замовник складає про це протокол. Сама тендерна документація розроблена для її затвердження протоколом уповноваженої особи містить в тому числі й весь перелік формальних помилок у відповідному розділі. При цьому сама тендерна документація йде додатком до протоколу про її затвердження.
Звертаємо вашу увагу, що Законом України «Про публічні закупівлі» та Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 не передбачено складання та оприлюднення протоколу про формальні (несуттєві) помилки у разі їх виявлення.
Номер:
2c2da672d00c45c98c4af10b975c8b7b
Назва:
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
06.11.2024 17:56
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
12.11.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Нанесення та поновлення горизонтальної дорожньої розмітки 1.33, 1.34 та розмітки «Інвалід» 1.35 на паркувальних майданчиках КП «Київтранспарксервіс»» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-08-07-011257-a), відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості), постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
Відповідно до вимог пункту 7 Додатку № 1 до тендерної документації КП «Київтранспарксервіс» (далі – Замовник) від учасників процедури закупівлі імперативно вимагалося надання у складі тендерної пропозиції інформації та документів, які визначені у Додатку № 4 до тендерної документації та підтверджують відповідність технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі.
Однак, аналізом встановлено, що у складі тендерної пропозиції учасником ТОВ «Автомагістраль Сервіс Плюс» не надано інформації та документів, які визначені у Додатку № 4 до тендерної документації.
Також, відповідно до вимог пункту 10 Додатку № 1 до тендерної документації Замовника від учасників процедури закупівлі імперативно вимагалося надання у складі тендерної пропозиції інформації у довільній формі про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю або довідки у довільній формі про незалучення субпідрядника/співвиконавця.
Однак, аналізом встановлено, що у складі тендерної пропозиції учасником ТОВ «Автомагістраль Сервіс Плюс» не надано інформації щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю або довідки про незалучення субпідрядника/співвиконавця.
Враховуючи викладене вище, поясніть, яким чином Замовником підтверджено відповідність учасника ТОВ «Автомагістраль Сервіс Плюс» вимогам пунктів 7, 10 Додатку № 1 до тендерної документації?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
030d2597e9704bd4964776c508d6ca0f
Назва:
На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю такого змісту.
Дата опублікування:
11.11.2024 17:53
Опис:
Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами) (далі - Особливості).
У тендерній документації Замовник зазначає інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону.
Вимога пункту 7 Додатка 1 до тендерної документації наголошує Учасник у складі тендерної пропозиції має надати інформацію та документи, які визначені у Додатку № 4 до тендерної документації та підтверджують відповідність технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі.
Додаток № 4 до тендерної документації містить технічне завдання на послуги по нанесенню та поновленню горизонтальної дорожньої розмітки на паркувальних майданчиках КП «Київтранспарксервіс» та не містить вимог щодо надання інформації або документів. Також Закон не зобов’язує надання підтверджуючих документів або інформації від учасника про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.
При цьому учасник ТОВ «АВТОМАГІСТРАЛЬ СЕРВІС ПЛЮС» надає сертифікат на фарбу за власною ініціативою.
Законом встановлена імперативна норма щодо необхідності надання у тендерній пропозиції інформації щодо субпідрядників/співвиконавців, яких учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг за умови, що обсяг таких робіт чи послуг становить не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, але не встановлена норма щодо надання довідки про незалучення субпідрядника / співвиконавця.
Під час подання тендерної пропозиції учасником ТОВ «АВТОМАГІСТРАЛЬ СЕРВІС ПЛЮС» в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, в тому числі інформацією про субпідрядника (у разі залучення до виконання робіт або надання послуг) учасником був поставлений прочерк, що означає відсутність даних про залучення субпідрядника. На законодавчому рівні не визначено, яким саме документом учасник повинен підтвердити інформацію про незалучення субпідрядника / співвиконавця.
Частина 11 статті 26 Закону передбачає, що документи, що не передбачені законодавством для учасників — юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб — підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників — юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб — підприємців, у складі тендерної пропозиції / пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
Дана інформація зазначена в пункті 14 Додатка 1 до тендерної документації.
Додатково інформуємо, що ненадання інформації про незалучення субпідрядника / співвиконавця до надання послуг не впливає на ціну учасника, не призводить до її спотворення та / або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника та не впливає на зміст тендерної пропозиції в цілому, а також у складі тендерної пропозиції учасник ТОВ «АВТОМАГІСТРАЛЬ СЕРВІС ПЛЮС» надав довідку про наявність необхідного обладнання та матеріально-технічної бази - перелік власної та залученої техніки, необхідної для надання послуг, довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, накази про призначення працівників, цивільно-правові договори, що підтверджують можливість у учасника матеріально-технічних та трудових ресурсів, необхідних для виконання умов договору без залучення субпідрядника.