• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 2

Послуги з розробки програмного забезпечення - системи Атестація кандидатів у патентні повірені та патентних повірених з передачею виключних майнових прав

Завершена

2 800 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 3% або 84 000.00 UAH
Номер: 9fd31582c06c47c48c609fb266881a34
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-11-05-000042
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 04.11.2024 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127366
Період моніторингу: 06.11.2024 17:10 - 28.11.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 04.11.2024 53-з Маріуполь Про початок моніторингу закупівель На підставі частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно до пункту 3,10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області(із змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (із змінами) та доручення заступника голови Держаудитслужби від 23.10.2024 №003100-18/13263-2020. НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2.Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеного у пункті 1 цього наказу. В.о. начальника управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області Наталія БЄЛКІНА Додаток до наказу від 04.11.2024 № 53-з Перелік процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі замовник унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1 Державна організація "Український національний офіс інтелектуальної власності та інновацій" UA-2024-08-07-011050-a 07.08.2024 п.4 ч.2 ст.8 Закону України "Про публічні закупівлі" - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Маріуполь
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 50) 428-22-88, anna.pinchuk.88.88@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції КМП «ІНФОРМПРОЕКТ» установлено порушення вимог пункту 43 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, відповідності вимог тендерної документації із змінами вимогам Закону з урахуванням Особливостей, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області, з метою уникнення неефективного використання коштів, зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо, притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 22 листопада 2024 року. Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, відповідності вимог тендерної документації із змінами вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах поданих учасником у тендерній пропозиції вимогам Закону, своєчасності їх розміщення та виконання учасником, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план (додаток) Державної організації «Український національний офіс інтелектуальної власності та інновацій» (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи від 07.08.2024 протокол №106, із змінами від 13.08.2024 протокол №113, реєстр пропозицій, тендерні пропозиції: Колективного малого підприємства «ІНФОРМПРОЕКТ» (далі – КМП «ІНФОРМПРОЕКТ»), ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АЙКЮЖН ІТ» (далі – ТОВ «АЙКЮЖН ІТ»), протокол розкриття, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, протокол уповноваженої особи від 26.08.2024 №119 про відхилення тендерної пропозиції учасника КМП «ІНФОРМПРОЕКТ», протокол уповноваженої особи від 28.08.2024 №127 про визнання переможцем ТОВ «АЙКЮЖН ІТ», повідомлення про намір укласти договір від 28.08.2024, договір від 10.09.2024 №148-24 на суму 2 799 900 ,00 грн. з ПДВ, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 12.11.2024. Моніторингом питання щодо розгляду тендерних пропозицій встановлено наступне Вимогами Додатку №4 «Форма тендерна пропозиція» тендерної документації замовника передбачено, що форма тендерної пропозиції заповнюється учасником та надається у складі тендерної пропозиції на фірмовому бланку згідно наведеного замовником зразка . На виконання зазначених вимог учасник КМП «ІНФОРМПРОЕКТ» у складі своєї тендерної пропозиції у файлі під назвою «Тендерна пропозиція.pdf» надано ФОРМУ «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ» від 19.08.2024. Поряд з цим вимогами пункту 2 Додатку №1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» тендерної документації замовника передбачено, що Виконавець повинен мати підтверджений позитивний досвід за минулі 3 роки розроблення та/або модернізації (розвитку, доопрацювання, модифікацію тощо) або підтримки програмного забезпечення державного (єдиного, єдиного державного тощо) реєстру (не менше двох), держателем якого є державний орган центрального рівня (або уповноважене державне підприємство тощо), юрисдикція якого поширюється на всю територію України. Надати копії не менше двох договорів та актів виконаних робіт / наданих послу. На виконання зазначених вимог учасник КМП «ІНФОРМПРОЕКТ» у складі своєї тендерної пропозиції надано два договори, а саме: у файлі під назвою: «Договір 33 АС Винаходи.pdf», надано договір від 23.02.2023 №33 за предметом послуги, пов’язані із системами та підтримкою (послуги з супроводження АС «Винаходи»), у файлі під назвою «Договір 91-23 КАС ДР АП.pdf.» надано договір про надання послуг від 01.09.2023 №91-23, за предметом послуги, пов’язані із системами та підтримкою (супроводження комплексної автоматизованої системи для здійснення процедур щодо забезпечення державної реєстрації авторських прав і договорів, які стосуються прав авторів на твори). Рішенням уповноваженої особи, що викладене у протоколі від 26.08.2024 №119 було відхилено найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію учасника КМП «ІНФОРМПРОЕКТ» (дешевша за цінову пропозицію переможця торгів на 402 900,00 грн.), як такого, що у формі тендерна пропозиція на виконання вимог Додатку№4, в пункті 11 зазначено строки надання послуг до 31.12.2023., де учасник мав би підтвердити виконання зазначених вимог щодо технічно якісних характеристик предмета закупівлі,чого не було зроблено. Учасником було надано договори від 01.09.2023№91-23 та від 23.02.2023№33, які не підтверджують виконання аналогічних послуг за предметом закупівлі, чим визначено на відсутність документального підтвердження досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів (не менше двох). З огляду на викладене під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Управління 08.11.2024 звернулась через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання пояснень причин не надання права учаснику КМП «ІНФОРМПРОЕКТ» на виправлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією. Замовник на зазначений запит надав 12.11.2024 інформацію, згідно із якою зазначено: « що учасник КМП «ІНФОРМПРОЕКТ» не надав потрібної інформації щодо відповідності кваліфікаційним критеріям, а саме: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів» Вимогами пункту 41 Особливостей встановлено, що розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Вимогами пункту 43 Особливостей зазначено, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Отже, Замовником відхилено тендерну пропозицію учасника КМП «ІНФОРМПРОЕКТ» з найменшою ціновою пропозицією, без розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, виявлених замовником під час розгляду тендерних пропозицій в інформації та/або документах, що подані учасником у складі своєї тендерної пропозиції, чим порушено пункт 43 Особливостей.
Період усунення порушень: 22.11.2024 16:08 - 07.12.2024 00:00
Дата публікації висновку: 22.11.2024 16:08

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На вимогу виконання Висновку Державної аудиторської служби України Управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області від 22.11.2024 року про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2024-08-07-011050-a за результатами якого, порушень законодавства України не встановлено, а рекомендовано здійснити заходи, направлені на підвищення кваліфікації уповноважених осіб з публічних закупівель протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель в УКРНОІВІ інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів, повідомляємо наступне. 27.11.2024 року було здійснено закупівлю без використання електронної системи закупівель, а саме: Навчання у сфері здійснення публічних закупівель «Підвищення кваліфікації для замовників». «Підвищення кваліфікації для замовників» Навчання проходить за загальною короткостроковою програмою підвищення кваліфікації «Особливості публічних закупівель у період воєнного стану» На навчанні ми розглянемо:● особливості проведення закупівель під час воєнного стану; ● особливості звітування за Постановою № 1178; ● вартісні межі; ● особливості проведення закупівель з використанням електронного каталогу та відкритих скорочених торгів з урахуванням Постанови № 1178; ● практичні аспекти роботи електронного майданчика в умовах воєнного стану з урахуванням змін до Постанови № 1178; ● особливості складання тендерної документації та проєкту договору під час воєнного стану з урахуванням Постанови № 1178; ● останні законодавчі зміни в закупівельному просторі; ● особливості закупівель з урахуванням вимог щодо ступеня локалізації виробництва; ● як воєнний стан вплинув на договірні відносини; ● як вносити зміни до договорів; ● відповідальність за порушення у сфері публічних закупівель в умовах воєнного стану.
Дата публікації звіту: 27.11.2024 12:42

Запити/Пояснення