-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Послуги з поточного ремонту Автомобільної дороги Т-10-39 Гостомельське шосе – проспект М. Рокосовського в Оболонському районі м.Києва)
Завершена
58 162 741.20
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 581 627.41 UAH
мін. крок: 1% або 581 627.41 UAH
Номер:
2c702f913e724850aa71afda001402e2
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-09-20-000054
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
20.09.2024 00:00
Період моніторингу:
20.09.2024 16:32 - 12.10.2024 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
20.09.2024 № 253
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
42 UA-2024-08-07-007243-a 07.08.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «СУПЕР ПЕЙВ», своєчасності укладання договору про закупівлю, та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 11 жовтня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані на 2024 рік, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляд тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам законодавства та тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального підприємства «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Оболонського району» м. Києва (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 16.08.2024 № МІ-447/24 реєстр пропозицій, тендерну пропозицію ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СУПЕР ПЕЙВ» (далі – ТОВ «СУПЕР ПЕЙВ»), протокол розкриття тендерної пропозиції, протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 23.08.2024 № МІ-452/24 про визначення учасника ТОВ «СУПЕР ПЕЙВ» переможцем, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 23.08.2024, договір надання послуг від 06.09.2024 № 060924 на суму 55 184 260,51 грн, пояснення Замовника отримані на запит Держаудитслужби через електронну систему закупівель від 25.09.2024.
Період усунення порушень:
11.10.2024 15:24 - 17.10.2024 00:00
Дата публікації висновку:
11.10.2024 15:24
Запити/Пояснення
Номер:
94c8770ce7d4423081cc9576612fa6fa
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
24.09.2024 09:27
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
28.09.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Послуги з поточного ремонту Автомобільної дороги Т-10-39 Гостомельське шосе – проспект М. Рокосовського в Оболонському районі м.Києва) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-08-07-007243-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
1. Надати інформацію та відповідні документи (проєктно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в
поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их)
питання(-нь), необхідно надати відповідно до пункту 5 статті 8 Закону через
електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня
оприлюднення цього запиту.
Відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
f17fa9503ad0410cae60dfe4dc4c78cb
Назва:
Надання пояснень на запит
Дата опублікування:
25.09.2024 09:22
Опис:
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, розмір бюджетного призначення по вищезазначеній закупівлі визначені ШЕУ Оболонського району на підставі такого.
Закупівля була обумовлена необхідністю проведення поточного ремонту асфальтобетонного покриття проїзної частини, який дозволить покращити експлуатаційні якості дорожнього покриття Оболонського проспекту з інтенсивним рухом вантажного та автомобільного транспорту, який призвів до пошкодження асфальтобетонного покриття проїзної частини (колійність, просідання покриття, сітка тріщин, чисельна ямковість) та приведення дороги у відповідність до діючих нормативних документів з метою покращення руху пішоходів, велосипедистів, автомобілів та інших учасників руху.
Наказом Департаменту транспортної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 30.01.2024 № Н-21 «Про поточний ремонт об’єктів вулично-дорожньої мережі та штучних споруд міста Києва на 2024 рік» зі змінами та доповненнями затверджено План поточного ремонту об'єктів вулично-дорожньої мережі та штучних споруд комунальних підприємств шляхово-експлуатаційних управлінь по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них районів міста Києва, комунального підприємства по ремонту та утриманню мостів і шляхів міста Києва «Київавтошляхміст», комунального підприємства «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них «Магістраль», комунальної корпорації «Київавтодор» за кошти, виділені з бюджету міста Києва на 2024 рік.
Якісні та технічні вимоги до предмету закупівлі прописані у відповідному додатку до тендерної документації згідно до вимог відповідних діючих нормативних документів.
Відповідно до Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 №708 та на підставі проведеного обстеження і складеного дефектного акту визначено очікувану вартість предмета закупівлі, на підставі якої проведено відповідну експертну оцінку кошторисної документації.
На підтвердження надаємо витребувані вами документи, які також обґрунтовують визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме:
- Заявка на проведення закупівлі від 22.07.2024;
- Дефектний акт на 2024 рік;
- Дефектний акт на 2025 рік;
- Договірна ціна на 2024 рік;
- Договірна ціна на 2025 рік;
- Локальний кошторис на 2024 рік;
- Локальний кошторис на 2025 рік;
- Експертна оцінка.