• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015:42510000-4: Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої (Придбання обладнання для системи кондиціювання приміщення центру надання адміністративних послуг за адресою: селище міського типу Таїрове, вул. Перемоги, 53/1 ДК 021:2015: 42512200-0)

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська мова. Допускається подання документів у складі тендерної пропозиції іншою ніж українська мова з обов’язковим наданням перекладу таких документів на українську мову. Переклад документів повинен бути завірений, організацією, яка здійснювала переклад. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Відповідальність за достовірність перекладу несе учасник. Дана вимога не відноситься до власних назв та/або загальноприйнятих визначень, термінів, малюнків, креслень тощо. Примітки: Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу "Тендерна документація" та «Додатків до тендерної документації», що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону; застосовані критерії оцінки - ціна (питома вага критерію «Ціна» - 100%).

Завершена

800 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 8 000.00 UAH
Номер: ffaee289df084f0bb0b2322761eb9b98
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-10-01-000035
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 01.10.2024 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40477150
Період моніторингу: 02.10.2024 09:51 - 24.10.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 01.10.2024 Одеса № 194 Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу моніторингу та перевірки закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Дмитра Ігоровича ХАНДУСЕНКА. Підстава: доповідна записка начальника відділу моніторингу та перевірки закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 01.10.2024. Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 01.10.2024 № 194 Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/ або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель унікальний номер дата оприлюднення 1 2 3 4 5 13 UA-2024-08-07-005766-a 07.08.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу моніторингу та перевірки закупівель Світлана САМОКІШ
Адреса: Ukraine, Одеса
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 66) 719-35-16, d.o.morozov@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог ТД вимогам Закону з урахуванням Особливостей, надання замовником роз’яснень щодо змісту ТД, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих учасником у тендерній пропозиції, вимогам Особливостей, своєчасності його розміщення та виконання учасником, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які є значущими через необ’єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання Договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 23 жовтня 2024 року. Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), надання замовником роз’яснень щодо змісту ТД, розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих учасником у тендерній пропозиції, вимогам Особливостей, своєчасності його розміщення та виконання учасником, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Таїровської селищної ради Одеського району Одеської області (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, ТД, затверджену рішенням уповноваженої особи від 07.08.2024 № 2, роз’яснення щодо змісту ТД, оприлюднене в електронній системі закупівель 09.08.2024, тендерні пропозиції фізичної особи-підприємця Моловатої Альони Олександрівни, товариства з обмеженою відповідальністю «Науково-виробниче підприємство «Промтехгруп», фірми «Вектор-Плюс» ЛТД товариство з обмеженою відповідальністю (далі – Учасник), вимогу про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції Учасника, протокольні рішення уповноваженої особи Замовника від 19.08.2024 № 4, від 20.08.2024 № 5, від 22.08.2024 № 7, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене 22.08.2024 в електронній системі закупівель, договір від 28.08.2024 № 01-2808/24 (далі – Договір), пояснення та документи, отримані 14.10.2024 та 21.10.2024 через електронну систему закупівель. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено. Відповідно до вимог Додатка 1 до ТД учасник процедури закупівлі повинен надати у складі тендерної пропозиції інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником, а саме – документи, передбачені Додатком 2 до ТД: зокрема учасник процедури закупівлі у документі, що містить технічний опис предмета закупівлі та додається до тендерної пропозиції (інформація про відповідність тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим характеристикам), повинен чітко вказати назву, торгову марку, артикул та специфікації продуктів, які будуть запропоновані замовнику, для задоволення технічних вимог тендерної документації; специфікації повинні бути вказані зі ступенем деталізації, достатнім для внесення специфікацій у договір про закупівлю, а також для виконання самого договору. На виконання даної вимоги Учасник надав у складі тендерної пропозиції технічну специфікацію (вимоги) (файл: «Технічна спеціфікація.pdf», завантажений Учасником у складі тендерної пропозиції 14.08.2024) (далі – ТС), яка містить інформацію про технічні характеристики зокрема таких товарів: Кондиціонер SIH/SOH-09BIK у кількості 3, Кондиціонер SIH/SOH-12BIK у кількості 1. Крім того, відповідно до вимог Додатка 1 до ТД учасник процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції повинен надати заповнену тендерну пропозицію, яка подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель згідно з Додатком 4 до ТД. На виконання даної вимоги Учасник надав тендерну пропозицію (файл: «Тендерна пропозиція.pdf», завантажений Учасником у складі тендерної пропозиції 14.08.2024) (далі – ТП), яка містить інформацію про те, що Учасник має можливість та погоджується виконати умови Замовника за вказаними цінами щодо поставки зокрема таких товарів: Кондиціонер SIH/SOH-09BIK2 у кількості 3 комплектів, Кондиціонер SIH/SOH-12BIK2 у кількості 1 комплект. На запит Південного офісу Держаудитслужби від 10.10.2024 щодо невідповідності інформації стосовно назв та артикулів вказаних товарів у ТС та ТП, які були надані Учасником у складі тендерної пропозиції, Замовник 14.10.2024 надав пояснення, у якому зазначив, що назви кондиціонерів SIH/SOH-09BIK, SІН/SОН-12ВІК, які заявлені в технічній, специфікації та назви SІН/SОН-09ВІК2, SIH/SOH-12BIK2, які зазначені в тендерній пропозиції, мають однакове значення, означають одне й те ж саме обладнання, з повністю ідентичними технічними характеристиками, що підтверджується сертифікатом відповідності. Проте слід зазначити, що відповідно до даних, вказаних на офіційному сайті виробника https://www.sinclair-solutions.com/ru/produkty/nastennye-split-sistemy/serija-keyon/9206-sih-soh-09bik.html, сезонний коефіцієнт енергоефективності на охолодження (коефіцієнт SEER) кондиціонера SIH/SOH-09BIK становить 6,6 Вт, що не відповідає вимогам до вказаного кондиціонера щодо сезонного коефіцієнта енергоефективності на охолодження «Не гірше 6,8 Вт/Вт», встановленій Замовником у Додатку 2 до ТД; водночас відповідно до даних, вказаних на офіційному сайті виробника https://www.sinclair-solutions.com/ua/produkti/nast-nn-spl-t-sistemi/ser-ja-keyon/13559-sih-soh-09bik2.html річне споживання електроенергії на опалення кондиціонера SIH/SOH-09BIK2 становить 867 кВт, що не відповідає вимогам до вказаного кондиціонера щодо річного споживання електроенергії на опалення «Не більше 833 кВт», встановленій Замовником у Додатку 2 до ТД. На запит Південного офісу Держаудитслужби від 16.10.2024 щодо вищевказаної невідповідності, Замовник 21.10.2024 надав пояснення, у якому підтвердив той факт, що кондиціонери SIH/SOH-09BIK та SIH/SOH-09BIK2 відрізняються за технічними характеристиками, зокрема за показниками споживання електроенергії та сезонного коефіцієнта енергоефективності на охолодження (SEER), які є суттєвими для визначення відповідності технічних характеристик товару вимогам ТД. Крім того, у сертифікаті відповідності, зареєстрованому в Реєстрі ОС за № UA.P.000712-24, який Учасник надав у складі тендерної пропозиції, міститься інформація про те, що кондиціонери та установки для охолодження, нагріву та вентиляції повітря торгової марки Sinclair, у тому числі кондиціонери повітря SIH*, SOH*, де замість «*» можуть бути знаки, цифри та літери, які позначають комплектність виробу, його потужність та відмінності дизайну, що не впливають на показники безпеки виробу. Таким чином, невідповідність назв кондиціонерів SIH/SOH-09BIK, SІН/SОН-12ВІК з назвами кондиціонерів SІН/SОН-09ВІК2, SIH/SOH-12BIK2 є індикатором відмінності між даними кондиціонерами у комплектності, потужності та дизайні. Враховуючи вищенаведене, Учасник надав у складі тендерної пропозиції документ, що містить технічний опис предмета закупівлі, в якому вказав назви товарів (кондиціонери SIH/SOH-09BIK, SІН/SОН-12ВІК), які не відповідають назвам товарів, запропонованих Учасником у ТП (кондиціонери SІН/SОН-09ВІК2, SIH/SOH-12BIK2), та мають відмінності у технічних характеристиках, чим не дотримав вимог Додатка 1 до ТД. Отже, Замовник на порушення вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей не відхилив тендерну пропозицію Учасника як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.
Період усунення порушень: 23.10.2024 15:56 - 06.11.2024 23:00
Дата публікації висновку: 23.10.2024 15:56

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Інформація про усунення порушення згідно висновку UA-M-2024-10-01-000035 Південного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2024 року до процедури закупівлі UA-2024-08-07-005766-a Відповідно до висновку моніторингу UA-M-2024-10-01-000035 процедури закупівлі: ДК 021:2015:42510000-4: Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої (Придбання обладнання для системи кондиціювання приміщення центру надання адміністративних послуг за адресою: селище міського типу Таїрове, вул. Перемоги, 53/1 ДК 021:2015: 42512200-0) за номером ID: UA-2024-08-07-005766-a Південний офіс Держаудитслужби зобов’язав здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання Договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. Щодо вказаного висновку надаємо інформацію про усунення порушення: Замовником на виконання висновку було вжито заходів щодо розірвання договору, зокрема було надіслано звернення на виконання висновку Південного офісу Держаудитслужби про результати моніторингу процедури закупівлі за номером ID: UA-2024-08-07-005766-a про розірвання договору за згодою сторін ТОВ "ВЕКТОР-ПЛЮС" ЛТД. Відповідно до підписаної додаткової угоди № 1 від 29 жовтня 2024 року до Договору № 01-2808/24 від 28.08.2024 року, сторони, керуючись Господарським кодексом України та Цивільним кодексом України, постановою Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 року №1178 уклали, на підставі ст. ст. 617, 651, 654 Цивільного кодексу України та ст. ст. 188, 218 Господарського кодексу України, беручи до уваги висновок Південного офісу Держаудитслужби про результати моніторингу процедури закупівлі за номером ID: UA-2024-08-07-005766-a уклали Додаткову угоду до Договору про таке: на виконання висновку Південного офісу Держаудитслужби про результати моніторингу процедури закупівлі за номером ID: UA-2024-08-07-005766-a Сторони прийшли згоди розірвати договір № 01-2808/24 від 28.08.2024 року, а відтак пункт 3.1 договору № 01-2808/24 від 28.08.2024 року викладено у наступній редакції: «Ціна Договору становить 00,00 грн. (нуль гривень нуль копійок) з ПДВ». З моменту набуття чинності даної додаткової Угоди Сторони не вважають себе пов’язаними будь – якими правами та обов’язками. З моменту набрання чинності цією Додатковою угодою зобов'язання Сторін, що виникли з Договору, припиняються і Сторони не вважають себе пов'язаними будь-якими правами та обов'язками, що виникли за Договором.
Дата публікації звіту: 30.10.2024 09:23

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Так
Опис: -
Дата публікації: 01.11.2024 15:18

Запити/Пояснення