-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
утримання технічних засобів регулювання дорожнього руху (за відповідним кодом ЄЗС: ДК 021:2015: 50230000-6 — Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги)
Завершена
63 142 477.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.6% або 378 854.86 UAH
мін. крок: 0.6% або 378 854.86 UAH
Номер:
b32772885d364860b7dccac5e086e8ab
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-09-20-000056
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
20.09.2024 00:00
Період моніторингу:
20.09.2024 16:31 - 12.10.2024 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
20.09.2024 № 253
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
43 UA-2024-08-06-010442-a 06.08.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерної пропозиції КП «ХАРКІВ-СИГНАЛ», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, - порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 11 жовтня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту будівництва та шляхового господарства Харківської міської ради на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи від 06.08.2024 № 06/08/24-2, тендерну пропозицію комунального підприємства «ХАРКІВ-СИГНАЛ» (далі – КП «ХАРКІВ-СИГНАЛ»), протокольне рішення уповноваженої особи від 21.08.2024 № 21/08/24-3 (про визнання учасника переможцем), повідомлення про намір укласти договір від 21.08.2024, договір поставки товару від 27.08.2024 № 83 на суму 62 247 000,00 гривень з ПДВ.
Період усунення порушень:
11.10.2024 15:20 - 17.10.2024 00:00
Дата публікації висновку:
11.10.2024 15:20
Запити/Пояснення
Номер:
93a2a80465f14adc9bad8ae66af542a1
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
24.09.2024 10:19
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
28.09.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі послуг із утримання технічних засобів регулювання дорожнього руху (за відповідним кодом ЄЗС: ДК 021:2015: 50230000-6 — Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-08-06-010442-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на послуги, що є предметом даної закупівлі, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, в частині невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
a50cbc3b625e48c78b284a9b103ddcd8
Назва:
Пояснення Департаменту будівництва та шляхового господарства Харківської міської ради
Дата опублікування:
26.09.2024 09:49
Опис:
Доброго дня! Цим на Ваш запит «Про надання пояснень» надаємо пояснення про таке.
1. Щодо першого питання:
Департамент будівництва та шляхового господарства Харківської міської ради (далі – Департамент) здійснює свою діяльність згідно з Положенням про Департамент, затвердженим рішенням 1 сесії Харківської міської ради 8 скликання «Про затвердження положень виконавчих органів Харківської міської ради 8 скликання» від 09.12.2020 № 7/20 в редакції рішення 25 сесії Харківської міської ради 8 скликання від 30.04.2024 № 571/24 (далі – Положення).
Відповідно до пункту 1.4 Положення, у своїй діяльності Департамент керується Конституцією України, законами України, постановами Верховної Ради України, постановами і розпорядженнями Кабінету Міністрів України, актами Президента України, рішеннями Харківської міської ради та її виконавчого комітету, розпорядженнями міського голови, Положенням та іншими нормативними актами.
Департамент у своїй діяльності підзвітний та підконтрольний Харківській міській раді, підпорядкований виконавчому комітету Харківської міської ради, міському голові, заступнику міського голови – директору Департаменту (пункт 1.2 Положення).
Згідно з Положенням Департамент відповідно до покладених на нього завдань організовує утримання, нове будівництво, реконструкцію, капітальний та поточний ремонти об’єктів організації дорожнього руху за встановленими державними стандартами та нормами.
Відповідно до Закону України «Про благоустрій населених пунктів» до об'єктів благоустрою населених пунктів відносяться, в тому числі, технічні засоби організації (регулювання) дорожнього руху.
Для забезпечення зниження рівня аварійності на шляхах міста, удосконалення системи управління дорожнім рухом та паркуванням транспортних засобів, створення безпечних та комфортних умов для учасників дорожнього руху і користувачів об'єктів транспортної інфраструктури, безперебійного функціонування технічних засобів регулювання дорожнього руху, необхідне надання послуг з експлуатаційного утримання, ремонту, заміни пошкоджених та встановлення нових технічних засобів організації (регулювання) дорожнього руху (світлофори, дорожні знаки, направляюче пішохідне огородження тощо), а також автоматизованої системи управління дорожнім рухом (АСУ-ДР). Для забезпечення функціонування системи необхідно виконувати певні регламентні роботи по ЦУП АСУ-ДР і периферійному устаткуванню, що керує роботою світлофорних об’єктів системи.
Надання послуг відповідає наступним вимогам: Закону України «Про дорожній рух»; Закону України «Про автомобільні дороги»; Закону України «Про благоустрій населених пунктів»; Закону України «Про внесення змін до деяких законів України щодо управління безпекою автомобільних доріг»; постанові Кабінету Міністрів України № 1342 від 03.12.2009 «Про затвердження Правил паркування транспортних засобів» (зі змінами); наказу Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства від 23.09.2003 № 154 «Про затвердження Порядку проведення ремонту та утримання об'єктів благоустрою населених пунктів» (зі змінами); наказу Державного комітету України по житлово-комунальному господарству від 15.05.1995 № 21 «Про затвердження Правил розміщення та обладнання зупинок міського електро- та автомобільного транспорту»; Кошторисним нормам України. Настанова з визначення вартості будівництва, затвердженим наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 № 281 (із змінами); Порядку застосування кошторисних норм та нормативів з ціноутворення при визначенні вартості будівництва, затвердженому наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 25 червня 2021 № 162; ДСТУ 8751:2017 Безпека дорожнього руху. Огородження дорожні і напрямні пристрої. Правила використання. Загальні технічні вимоги; ДСТУ 4092-2002 Безпека дорожнього руху. Світлофори дорожні. Загальні технічні вимоги, правила застосовування та вимоги безпеки; ДСТУ 4100:2021 Безпека дорожнього руху. Знаки дорожні. Загальні технічні умови. Правила застосування; ДСТУ 2587:2021 Безпека дорожнього руху. Розмітка дорожня. Загальні технічні умови; Правилам утримання технічних засобів регулювання дорожнього руху вулично-дорожньої мережі населених пунктів, затвердженим наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України 08.11.2017 № 296, та іншим.
Запланований обсяг надання послуг з технічних засобів організації (регулювання) дорожнього руху формується з урахуванням фактичної кількості світлофорів, дорожніх знаків, направляючого пішохідного огородження, проведення відповідних регламентних робіт по ЦУП АСУ-ДР і периферійному устаткуванню, що керує роботою світлофорних об'єктів системи.
По м. Харкову експлуатується 3 205 шт. світлофорів, 288 шт. дорожніх контролерів, 28 481 шт. дорожніх знаків та 24 563,4 п. м направляючого пішохідного огородження.
Надання вищевказаних послуг передбачає строки, особливості, норми і кратність проведення технічних заходів. На підставі чого складається технічна специфікація.
В технічній специфікації міститься перелік запланованих заходів (Додаток 1 до пояснень - ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ, на 9 аркушах).
Розмір бюджетного призначення щодо предмета закупівлі визначений на підставі рішення Харківської міської ради 20 сесії 8 скликання № 447/23 від 22.11.2023 р. «Про бюджет Харківської міської територіальної громади на 2024 рік» (зі змінами), розрахунку видатків до кошторису Департаменту на 2024 рік (загальний фонд) за КПКВК 1517442 «Утримання та розвиток інших об’єктів транспортної інфраструктури».
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі «утримання технічних засобів регулювання дорожнього руху (за відповідним кодом ЄЗС: ДК 021:2015: 50230000-6 — Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги)» здійснювався методом порівняння ринкових цін відповідно до Наказу № 275, а саме на підставі інформації з отриманих цінових пропозицій. З метою отримання цінових пропозицій Замовником було направлено письмові запити цінових пропозицій потенційним постачальникам.
З метою отримання цінових пропозицій Замовником було направлено письмові запити цінових пропозицій наступним постачальникам:
- лист товариству з обмеженою відповідальністю «ЕНЕРГОСЕРВІС ПМК» № 1522/0/66-24 від 29.07.2024 (далі – ТОВ «ЕНЕРГОСЕРВІС ПМК») (Додаток 2 до пояснень – Лист Департаменту № 1522-0-66-24 від 29.07.2024);
- лист товариству з обмеженою відповідальністю «КВТ-ЕЛЕКТРО» № 1523/0/66-24 від 29.07.2024 (далі – ТОВ «КВТ-ЕЛЕКТРО») (Додаток 3 до пояснень – Лист Департаменту № 1523-0-66-24 від 29.07.2024);
- лист комунальному підприємству "ХАРКІВ-СИГНАЛ" № 1521/0/66-24 від 29.07.2024 (далі – КП "ХАРКІВ-СИГНАЛ") (Додаток 4 до пояснень – Лист Департаменту № 1521-0-66-24 від 29.07.2024).
Замовником було отримано відповіді на вищезазначені запити цінових пропозицій від трьох постачальників:
- письмову відповідь від ТОВ «ЕНЕРГОСЕРВІС ПМК» (№ б/н від 01.08.2024 р.), - (вх. № б/н від 02.08.2024 р.) (Додаток 5 до пояснень – Лист ТОВ «ЕНЕРГОСЕРВІС ПМК»);
- письмову відповідь від ТОВ «КВТ-ЕЛЕКТРО» (№ 11 від 01.08.2024), - (вх. № б/н від 02.08.2024 р.) (Додаток 6 до пояснень – Лист ТОВ «КВТ-ЕЛЕКТРО»);
- письмову відповідь від КП "ХАРКІВ-СИГНАЛ" (№ 411 від 31.07.2024 р.), - (вх. № б/н від 31.07.2024 р.) (Додаток 7 до пояснень – Лист КП "ХАРКІВ-СИГНАЛ").
Замовником було визначено очікувану вартість предмета закупівлі, як середньоарифметичне значення масиву отриманих даних
2. Щодо другого питання:
На виконання пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами), Департаментом було розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на офіційному сайті Харківської міської ради, міського голови, виконавчого комітету за посиланням: https://www.city.kharkiv.ua/uk/document/obgruntuvannya-tekhnichnikh-ta-yakisnikh-kharakteristik-predmeta-zakupivli-ta-ochikuvanoi-vartosti-predmeta-zakupivli-72097.html .
Додатки:
1. Додаток 1 до пояснень - ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ, на 7 аркушах;
2. Додаток 2 до пояснень – Лист Департаменту № 1522-0-66-24 від 29.07.2024;
3. Додаток 3 до пояснень – Лист Департаменту № 1523-0-66-24 від 29.07.2024;
4. Додаток 4 до пояснень – Лист Департаменту № 1521-0-66-24 від 29.07.2024;
5. Додаток 5 до пояснень – Лист ТОВ «ЕНЕРГОСЕРВІС ПМК»;
6. Додаток 6 до пояснень – Лист ТОВ «КВТ-ЕЛЕКТРО»;
7. Додаток 7 до пояснень – Лист КП "ХАРКІВ-СИГНАЛ".