-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Штучна трава для покриття спортивного майданчика зелена та біла, клей поліуретановий двохкомпонентний, стрічка з’єднувальна, пісок кварцевий, крихта резинова
Завершена
823 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 115.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 115.00 UAH
Номер:
32951692954e4616bfa9a4402aeb411f
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-09-03-000052
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
03.09.2024 00:00
Період моніторингу:
03.09.2024 17:31 - 25.09.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
03.09.2024 № 62-з
Хмельницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 20 квітня 2022 року № 158,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток до наказу від 03.09.2024 № 62-з
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі / звіту про договір про закупівлю, укладений без застосування електронної системи закупівель Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Особа, відповідальна за здійснення моніторингу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
4 UA-2024-08-06-010083-a 06.08.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Швець І.Ю.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено порушення абзацу п’ятого підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо розірвання Договору, з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України.
Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 13 вересня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції від 06.03.2024) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2024 рік Відділу освіти, молоді та спорту Красилівської міської ради Хмельницької області (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 06.08.2024 № 81, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 14.08.2024, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю "МЕГА - ЕЛІТ" (далі – ТОВ "МЕГА - ЕЛІТ"), повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах, поданих учасником ТОВ "МЕГА - ЕЛІТ", документи, завантажені через електронну систему закупівель учасником ТОВ "МЕГА - ЕЛІТ" протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, протокольне рішення (протокол) уповноваженої особи Замовника від 15.08.2024 № 89, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 15.08.2024, договір про постачання товару від 23.08.2024 № 337 (далі – Договір), пояснення (інформацію, документи) від 05.09.2024 надані Замовником через електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель.
Відповідно до пункту 3 Особливостей замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до абзацу сьомого пункту 28 Особливостей у тендерній документації зазначаються один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Так, відповідно до пункту 1 Розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону. Визначені Замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначені в Додатку 1 до цієї тендерної документації. Спосіб підтвердження відповідності учасника критеріям і вимогам згідно із законодавством наведено в Додатку 1 до цієї тендерної документації.
Пунктами 2, 3 Додатку 1 до тендерної документації передбачено що на підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, учасник повинен надати у порядку визначеному цією документацію всі документи згідно переліку.
Зокрема, Замовником встановлена наступна вимога для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію:
- «наявність обладнання та матеріально-технічної бази» учасники мають надати довідку у довільній формі про наявність обладнання та матеріально-технічної бази в довільній формі;
- «наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» учасники мають надати довідку у довільній формі, яка містить інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Водночас, моніторингом встановлено, що учасником процедури закупівлі ТОВ «МЕГА - ЕЛІТ» не підтверджено відповідність встановленим Замовником кваліфікаційним критеріям, оскільки у складі його тендерної пропозиції відсутні вищевказані довідки, що не відповідає вимогам Додатку 1 до тендерної документації.
Відповідно до вимог абзацу п’ятого підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Отже, за результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що в порушення вимог абзацу п’ятого підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «МЕГА - ЕЛІТ» як таку, що відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону, натомість згідно протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 15.08.2024 № 89 визначив учасника ТОВ «МЕГА - ЕЛІТ» переможцем процедури закупівлі.
Період усунення порушень:
13.09.2024 15:12 - 28.09.2024 00:00
Дата публікації висновку:
13.09.2024 15:12
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», здійснено заходи щодо розірвання Договору, з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України.
Дата публікації звіту:
17.09.2024 14:28
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionAwarded: Так
Опис:
Порушення усунуто шляхом припинення зобов'язань за Договором (додаткова угода №1 від 17.09.2024).
Дата публікації:
18.09.2024 11:03
Запити/Пояснення
Номер:
563f0946239d448aa550402b34d2dd94
Назва:
Про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
04.09.2024 11:23
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
10.09.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі штучної трави для покриття спортивного майданчика зелена та біла, клей поліуретановий двохкомпонентний, стрічка з’єднувальна, пісок кварцевий, крихта резинова за кодом ДК 021:2015: 39290000-1 Фурнітура різна (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-08-06-010083-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів), а саме:
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, інші документи), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
3. Додатком 1 до тендерної документації Замовником встановлено, що для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, учасник повинен надати у порядку визначеному цією документацію всі документи згідно переліку.
Зокрема, Замовником встановлена наступна вимога для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію:
- «наявність обладнання та матеріально-технічної бази» учасник має надати довідку у довільній формі про наявність обладнання та матеріально-технічної бази в довільній формі;
- «наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» учасник мають надати довідку у довільній формі, яка містить інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
В зв’язку з вищевикладеним прошу надати обґрунтоване пояснення: на підставі яких наданих учасником документів, замовником прийнято рішення про відповідність пропозиції учасника ТОВ "МЕГА - ЕЛІТ" кваліфікаційним критеріям встановленим замовником відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати відповідно до пункту 5 статті 8 Закону через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
99315babc541490e9b1e8f5f512df9f4
Назва:
Пояснення з приводу рішення про моніторинг
Дата опублікування:
05.09.2024 17:33
Опис:
1. Надаю інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари, що є предметом даної закупівлі на підставі яких здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
https://epicentrk.ua/ua/shop/kovrolin/
https://polmall.com.ua/ua/iskusstvennaya-trava/?srsltid=AfmBOopT_Oe4xeu1AeTfwZNMIEUzud9mkfw8uM6w-3sDazDdEkWP0CMg
2. Надаю Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Додатком 1 до тендерної документації Замовником встановлено, що для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, учасник повинен надати у порядку визначеному цією документацію всі документи згідно переліку. Зокрема, Замовником встановлена наступна вимога для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію: - «наявність обладнання та матеріально-технічної бази» учасник має надати довідку у довільній формі про наявність обладнання та матеріально-технічної бази в довільній формі; - «наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» учасник мають надати довідку у довільній формі, яка містить інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Уповноваженою особою під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "МЕГА – ЕЛІТ" припущено помилки і не враховано, що відсутні вищезазначені довідки - «наявність обладнання та матеріально-технічної бази» та «наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід». Така прикра помилка сталася через досить важкі і напружені умови праці, у зв’язку з постійним відключенням світла та частими тривалими повітряними тривогами, під час яких ми спускаємося в укриття і робота зупиняється. У день розгляду пропозиції учасника світло було лише протягом двох годин. Через великий об’єм роботи і напружену обстановку, сталася така ситуація. Але помітивши відсутність даних довідок, уже після оголошення переможця, я звернулася до учасника процедури з проханням надати довідки, так як це передбачалося тендерною документацією. Учасник відповів, що підготував довідки, але не завантажив їх, через неуважність. Тому, додаю скан-копії довідок - «наявність обладнання та матеріально-технічної бази» та «наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», які надав учасник.
Уповноваженою особою будуть прийняті всі міри для запобігання такого в майбутньому .