-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Вугілля кам'яне марки Д (25-50), брикет паливний з деревини, брикети торфові для комунально – побутових потреб
Завершена
2 052 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 10 262.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 10 262.50 UAH
Номер:
e2aa1e6e80ba4ec7b64855b7c01190be
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-10-22-000031
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
22.10.2024 00:00
Період моніторингу:
22.10.2024 13:50 - 12.11.2024 23:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
22.10.2024 № 58-з
Ужгород
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Сергій ТУРЕНОК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області
від 22.10.2024 № 58-з
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2024-08-06-009869-a 06.08.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, оприлюднення інформації про закупівлю, дотримання вимог Постанови № 710, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII та Особливостям, розгляду тендерної пропозиції на відповідність умовам тендерної документації та вимогам законодавства, надання документів переможцем з урахуванням Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, наявності підстав для оприлюднення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII, – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 05 листопада 2024 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, оприлюднення інформації про закупівлю, дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (далі - Постанова № 710) в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (в редакції від 09.07.2024, що діяла станом на період проведення процедури закупівлі, далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій на відповідність умовам тендерної документації та вимогам законодавства, наявності підстав для оприлюднення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти, культури, молоді, спорту та туризму виконавчого комітету Драгівської сільської ради Хустського району Закарпатської області (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію зі змінами, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 30.08.2024 № 32; тендерну пропозицію фізичної особи – підприємця ЩЕРБАКОВ ДМИТРО АНДРІЙОВИЧ (далі – ФОП ЩЕРБАКОВ ДМИТРО АНДРІЙОВИЧ), товариств з обмеженою відповідальністю «РЕСУРСИ БАТЬКІВЩИНИ» та «ЕНЕРГО СИСТЕМА» (далі – ТОВ «РЕСУРСИ БАТЬКІВЩИНИ» та ТОВ «ЕНЕРГО СИСТЕМА»); протокольні рішення уповноваженої особи про відхилення тендерних пропозицій учасників ФОП ЩЕРБАКОВ ДМИТРО АНДРІЙОВИЧ від 06.09.2024 № 35 та ТОВ «РЕСУРСИ БАТЬКІВЩИНИ» 11.09.2024 № 36; вимогу про усунення невідповідностей до ТОВ «РЕСУРСИ БАТЬКІВЩИНИ»; протокольне рішення уповноваженої особи про визначення переможця та про намір укласти договір з ТОВ «ЕНЕРГО СИСТЕМА» від 17.09.2024 року; повідомлення про намір укласти договір від 17.09.2024 року; договір про закупівлю від 30.09.2024 №87; пояснення Замовника, надане через електронну систему закупівель на запити Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 22 та 24 жовтня 2024 року.
Період усунення порушень:
05.11.2024 09:27 - 09.11.2024 00:00
Дата публікації висновку:
05.11.2024 09:27
Запити/Пояснення
Номер:
b402adfbeb804a1490fd0b674dd07bb0
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
22.10.2024 13:58
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
26.10.2024 00:00
Опис:
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Вугілля кам'яне марки Д (25-50), брикет паливний з деревини, брикети торфові для комунально – побутових потреб» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-08-06-009869-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питань:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також, просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів».
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання
службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
68ca2561f75940e09cb545dd35bd7cb7
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
25.10.2024 10:33
Опис:
Закупівлю проведено для забезпечення безперебійного функціонування закладів освіти під час опалювального сезону 2024-2025 року. Здійснено обґрунтування розміру витрат, відповідно до очікуваної потреби, обрахованої Замовником на основі фактичного використання вугілля кам’яного у попередньому році та обсягу фінансування (фінансових надходжень). Визначення очікуваної вартості закупівлі Замовником зроблено відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» на підставі аналізу загальнодоступної інформації про ціну, отриману з відкритих джерел в електронній системі закупівель "Prozorro", методом порівняння ринкових цін, зокрема шляхом моніторингу цінових пропозицій учасників. Закупівля Вугілля кам’яного, брикетів паливних вугільних (код ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 09110000-3 Тверде паливо) з певними технічними і якісними характеристиками зазначеними в Тендерної документації (враховуючи вимоги ДСТУ 7146:2010, ДСТУ 3472:2015), обґрунтована наявною потребою Замовника, з урахуванням технічних властивостей опалювального обладнання, експлуатаційних витрат, що досить важливо при наявному фінансуванні, з урахуванням виділених коштів (очікуваної вартості) та досвіду використання певного товару в попередні періоди. Тому для дотримання принципу Закону, а саме, максимальної економії та ефективності, з урахуванням співвідношення ціни і якості, замовником було прийнято рішення провести закупівлю із визначеними технічними і якісними характеристиками.
Замовник надає посилання на сторінку власного веб-сайту як головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розмір бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі https://osv.org.ua/rada/44087578/news/1729672606/
Номер:
4aa7061b00a34e568f5dc82e7c6e5e57
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
24.10.2024 16:20
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
29.10.2024 23:00
Опис:
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Вугілля кам'яне марки Д (25-50), брикет паливний з деревини, брикети торфові для комунально – побутових потреб» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-08-06-009869-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питань:
Умовами пункту 5 Розділу 6. «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації та додатку №1.2 відділу освіти, культури, молоді, спорту та туризму виконавчого комітету Драгівської сільської ради Хустського району Закарпатської області передбачено надання забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді банківської гарантії, а саме: «Гарантія має становити 5% від суми договору містити усі обов’язкові реквізити, передбачені п. 26 Розділу ІІІ «Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах», затвердженого Постановою Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 (із змінами та доповненнями), відповідати нормам статті 200 Господарського кодексу України, статті 560 Цивільного кодексу України. Банківська гарантія повинна бути оформленою відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639. Банківська гарантія повинна діяти протягом строку, визначеного у проекті договору та бути з грошовим покриттям. Строк дії забезпечення виконання договору: видана не раніше дати визначення учасника переможцем та до моменту підписання договору, повинна бути чинна протягом всього строку виконання договору. Разом із банківською гарантією як невід’ємна частина надаються: копія ліцензії, виданої банку чи іншого документу, що свідчить про внесення банку до переліку ліцензіатів. Зазначена копія повинна бути завірена банком; копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію. Зазначена копія повинна бути завірена банком; довідка довільної форми, видану банком, у якій міститься інформація про банківську гарантію забезпечену 100% грошовим покриттям та наявність грошових коштів, зарахованих учасником на рахунок під покриття банківської гарантії4 доказ транзакції - за формою, що передбачена діючим законодавством для платіжних документів, із відповідним підтвердженням проведення банківської операції (печатка, штемпель, штрих-код тощо, банківської установи, яка провела таку транзакцію)…»
У зв’язку із зазначеним, просимо надати інформацію та підтверджуючі документи щодо надання переможцем - ТОВ "ЕНЕРГО СИСТЕМА" відповідного забезпечення виконання договору про закупівлю згідно вищевказаних умов Замовника.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання
службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
5ad02bb91a5c471080bf6d303a7764f1
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
28.10.2024 16:29
Опис:
Надаємо документальне підтвердження надання переможцем тендеру забезпечення виконання договору до укладання договору в розмірі та на строк дії визначені тендерною документацією