• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Симулятори бойових дій "Тренажерний навчальний комплекс АГС-17"

Завершена

1 350 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 3% або 40 500.00 UAH
Номер: 6526e0b72d374a0e83b5072514357771
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-10-15-000047
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 15.10.2024 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40479801
Період моніторингу: 15.10.2024 16:54 - 05.11.2024 23:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 15.10.2024 № 227 Львів Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. 3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО. Начальник Роман КРОЛЯК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 15.10.2024 № 227. Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 14. UA-2024-08-05-011516-a, 05.08.2024. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Адреса: Ukraine, Львів
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 32) 297-02-35, irenya08@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам законодавства встановлено порушення вимог пункту 28 Особливостей №1178, пункту 19 частини другої статті 22 Закону, а також підпункту 1 пункту 8 та, відповідно, пункту 4 Особливостей №1275. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ІСП» встановлено порушення вимог пункту 43 Особливостей №1178 та, відповідно, пункту 4 і підпункту 1 пункту 8 Особливостей №1275. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; виконання Замовником рішення Органу оскарження; надання переможцем тендеру документів при укладанні договору про закупівлю; своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця тендеру – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) щодо недопущення в подальшому порушень вимог пункту 28 Особливостей №1178, пункту 19 частини другої статті 22 Закону, а також підпункту 1 пункту 8 та, відповідно, пунту 4 Особливостей №1275 при складанні тендерної документації, а також пункту 43 Особливостей №1178 та, відповідно, пункту 4 і підпункту 1 пункту 8 Особливостей №1275 при розгляді тендерних пропозицій. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 28 жовтня 2024 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Особливості №1178); правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерних пропозицій; виконання замовником рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Орган оскарження); надання переможцем документів при укладанні договору про закупівлю; своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця тендеру. Під час моніторингу проаналізовано: оголошення про проведення Національною академією сухопутних військ імені гетьмана Петра Сагайдачного (далі – Замовник) відкритих торгів UA-2024-08-05-011516-a; звіт про результати проведення процедури UA-2024-08-05-011516-a; тендерну документацію Замовника та внесені зміни до неї; опубліковане звернення за роз’ясненням щодо процедури закупівлі та відповідь Замовника на таке звернення; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; протокольні рішення уповноваженої особи Замовника від 19.08.2024 №19 та від 12.09.2024 №21; опубліковану в електронній системі закупівель інформацію щодо оскарження порядку проведення Замовником процедури закупівлі (скарга UA-2024-08-05-011516-a.b1) та прийняття Органом оскарження рішення за результатами розгляду такої скарги (рішення від 04.09.2024 №14806-р/пк-пз); протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 17.09.2024 №22; тендерну пропозицію ТОВ «ІНТЕРАКТИВНІ СИСТЕМИ ПЛЮС» (далі – ТОВ «ІСП»); повідомлення про намір укласти договір про закупівлю; опубліковані ТОВ «ІСП» як переможцем тендеру документи; договір від 29.09.2024 №73/29.09.24(К)О-Т; опубліковані під час моніторингу Замовником пояснення та документи на запит органу державного фінансового контролю. З врахуванням розгляду Органом оскарження вищевказаної скарги та прийняття відповідного рішення за результатами такого розгляду, моніторинг щодо питань, порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Органом оскарження, не проводився. Відповідно до норм частини шостої статті 16 Закону України від 17.07.2020 №808-IX «Про оборонні закупівлі» (далі – Закон №808-IX) оборонні закупівлі на період дії правового режиму воєнного стану здійснюються державним замовником у порядку та на умовах, визначених розділом IV цього Закону. Також, у частині першій статті 30 Закону №808-IX особливості здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності державних замовників від воєнних загроз та з дотриманням вимог, встановлених цієї статтею. Так, постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 №1275 «Деякі питання здійснення оборонних закупівель» на період дії правового режиму воєнного стану затверджено Особливості здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану (далі – Особливості №1275), у пункті 4 яких визначено, що державні замовники здійснюють оборонні закупівлі товарів, робіт і послуг оборонного призначення, інших товарів, робіт і послуг для гарантованого забезпечення потреб безпеки і оборони у період дії правового режиму воєнного стану відповідно до цих особливостей. Моніторингом встановлено, що Замовником досліджувану процедуру закупівлі здійснено відповідно до підпункту 1 пункту 8 Особливостей №1275 (у порядку проведення відкритих торгів, що визначений Особливостями №1178). Згідно з пунктом 28 Особливостей №1178 тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Відповідно до вимог пункту 19 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Перелік формальних помилок затверджено наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 №710 (далі - Наказ Мінекономрозвитку №710). Вказаний Перелік є вичерпним. Моніторингом встановлено, що в частині 1 розділу 3 тендерної документації зазначено, що формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, відповідно не є підставою для відхилення пропозиції учасника, а також наведено перелік (опис) формальних помилок, та приклади формальних помилок. При цьому, у тендерній документації Замовником зазначено формальну помилку, що не відповідає (відсутня) Наказу Мінекономрозвитку №710, а саме вказано: «1.3.13. Інші несуттєві помилки, які не впливають на зміст тендерної пропозиції. Рішення щодо визначення помилки формальною чи неформальною приймається замовником». Враховуючи вищенаведене, при складанні тендерної документації Замовником порушено вимоги пункту 28 Особливостей №1178, пункту 19 частини другої статті 22 Закону, а також підпункту 1 пункту 8 та, відповідно, пунту 4 Особливостей №1275. Відповідно до норм пункту 28 Особливостей №1178 тендерна документація повинна містити перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі, зазначені переліки оформляються як окремі додатки до тендерної документації. Водночас, моніторингом встановлено, що тендерна документація за досліджуваною процедурою закупівлі не містить переліку документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та переліку документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі як окремих додатків до тендерної документації. Таким чином, Замовником не враховано чинні норми Особливостей №1178, чим порушено норми пункту 28 Особливостей №1178, пункту 19 частини другої статті 22 Закону, а також підпункту 1 пункту 8 та, відповідно, пунту 4 Особливостей №1275. Також, під час моніторингу встановлено, що за умовами пункту 3 розділу №3 (Інші документи) Додатку 1 до тендерної документації за досліджуваною процедурою закупівлі для підтвердження наявності фінансової можливості постачання товару, у складі пропозиції учасникам необхідно подати скан-копію оригіналу довідки або довідок (у разі відкриття рахунків у декількох банках) з обслуговуючого банку або обслуговуючих банків (у разі відкриття рахунків у декількох банках) про відкриття рахунку та відсутність (наявність) протермінованої заборгованості за кредитами, датованої (их) не раніше дати публікації оголошення про проведення закупівлі (повинна бути зазначена інформація про наявність або відсутність заборгованості за кредитними угодами). Учасником ТОВ «ІСП» у складі тендерної пропозиції надано у файлах «14Довідка_відкриття_рахунку_Приват.pdf» та «15Довідка_відсутність_поззаборг_Приват.pdf» довідку АТ КБ «Приватбанк» про стан позичкової заборгованості (довідка №240812SU16284603 вiд 12.08.2024), у якій зазначено, що на 12.08.2024 у цьому банку ТОВ «ІСП» (корпоративний клієнт) позичкової заборгованостi за кредитами та вiдсотками не має. Проте, у складі пропозиції ТОВ «ІСП» довідки з обслуговуючого банку про відкриття рахунку учасником не надано, що не відповідає вимогам пункту 3 розділу №3 Додатку 1 до тендерної документації Замовника. Одночасно, у складі пропозиції ТОВ «ІСП» міститься форма «Відомості про учасника» (№24 від 12.08.2024, файл «3Відомості про учасника.pdf»), у якій вказано реквізити банку, у якому обслуговується учасник: АТ КБ «Приватбанк» та вказано рахунок: №UA403052990000026006006219502. Відповідно до норм пункту 43 Особливостей №1178 якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. При цьому, під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Таким чином, відповідно до положень пункту 43 Особливостей №1178, у документах тендерної пропозиції ТОВ «ІСП» були наявні невідповідності, які підлягали усуненню. Однак, при розгляді тендерної пропозиції ТОВ «ІСП» Замовником не була встановлена вимога щодо усунення учасником вищевказаної невідповідності (ненадання учасником довідки з обслуговуючого банку про відкриття рахунку) та не надано учаснику можливості виправити таку невідповідність, що суперечить нормам пункту 43 Особливостей №1178 та, відповідно, пункту 4 і підпункту 1 пункту 8 Особливостей №1275.
Період усунення порушень: 28.10.2024 16:19 - 12.11.2024 00:00
Дата публікації висновку: 28.10.2024 16:19

Запити/Пояснення