-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з поточного аварійного ремонту покрівлі в Комунальному закладі "Полтавська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 27 Полтавської міської ради Полтавської області": м. Полтава, вул. Європейська,60
Завершена
875 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 8 750.00 UAH
мін. крок: 1% або 8 750.00 UAH
Номер:
97dc4cb726134068b8f0c5b4e282ec6c
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-09-24-000051
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
24.09.2024 00:00
Період моніторингу:
24.09.2024 16:33 - 16.10.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
24.09.2024 № 82-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
24.09.2024 № 82-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2. UA-2024-08-05-011515-a, 05.08.2024, інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання вимог Постанови № 710 встановлено порушення пункту 4-1 Постанови № 710.
За результатами аналізу питання дотримання замовником вимог Закону № 922 та Постанови № 1178 під час розгляду тендерних пропозицій учасників встановлено порушення замовником чинного законодавства, а саме абзацу 1 пункту 43 Особливостей, абзац 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону №922 та Постанови № 1178; своєчасності укладання договору; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця;; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 15 жовтня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон №922) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Постанова № 1178, Особливості); дотримання замовником вимог Закону № 922 та Постанови № 1178 під час розгляду тендерних пропозицій учасників; своєчасності укладання договору; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; дотримання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710) в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план КЗ Полтавської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №27 Полтавської міської ради Полтавської області (далі – замовник) на 2024 рік; тендерну документацію, затверджену фахівцем з публічних закупівель від 05.08.2024 б/н; вимоги про усунення порушень від 16.08.2024 № UA-2024-08-05-011515-a.c1, UA-2024-08-05-011515-a.b2 та рішення замовника від 19.08.2024; вимога про усунення порушень від 19.08.2024 № UA-2024-08-05-011515-a.c3 та рішення замовника від 20.08.2024; вимога про усунення порушень від 21.08.2024 та рішення замовника 22.08.2024; тендерну пропозицію учасника ТОВ «РСК «БУДПРОМ»; тендерну пропозицію учасника ТОВ ФОП «ІСАЯН ШАЛВА ГЕВОРГОВИЧ»; вимога про усунення невідповідностей учаснику ТОВ ФОП «ІСАЯН ШАЛВА ГЕВОРГОВИЧ»; протокол фахівця з публічних закупівель від 16.08.2024 № 18; протокол фахівця з публічних закупівель від 22.08.2024 № 20; повідомлення про намір укласти договір від 22.08.2024; договір від 28.08.2024 № 23; додаткова угода від 23.09.2024 № 1; відповіді замовника на запити органу державного фінансового контролю, оприлюднену 27.09.2024 та 03.10.2024.
Моніторингом питання дотримання вимог Постанови № 710 встановлено порушення замовником чинного законодавства в частині неоприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Так, пунктом 4-1 Постанови № 710 передбачено, що головні розпорядники бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня) з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів мають забезпечити, зокрема, оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель.
Разом з цим, встановлено, що замовником не оприлюднено зазначену вище інформацію як розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня на власному веб-сайті або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, як це передбачено чинним законодавством.
З метою підтвердження або спростування встановленого порушення, органом державного фінансового контролю в ході моніторингу 24.09.2024 через електронну систему закупівель надано запит замовнику щодо документального обґрунтування виконання вимог Постанови № 710.
Замовником 27.09.2024 в електронній системі закупівель надано відповідь, яка не спростовує задокументованого порушення. Зокрема у своїй відповіді замовник зазначив, що «…Головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити: обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.» Підсумовуючи вище зазначене, дана норма є рекомендаційною».
Щодо вказаного твердження замовника слід зауважити наступне.
Бюджетні кошти (кошти бюджету) - це належні відповідно до законодавства надходження бюджету та витрати бюджету, на що вказують норми пункту 11 частини 1 статті 2 Бюджетного кодексу України.
Розпорядник бюджетних коштів - бюджетна установа в особі її керівника, уповноважена на отримання бюджетних асигнувань, взяття бюджетних зобов'язань та здійснення витрат бюджету, про що свідчать норми пункту 47 частини 1 статті 2 Бюджетного кодексу України.
Як визначено пунктом 12 частини 1 статті 2 Бюджетного кодексу України бюджетні установи - органи державної влади, органи місцевого самоврядування, а також організації, створені ними у встановленому порядку, що повністю утримуються за рахунок відповідно державного бюджету чи місцевого бюджету.
Відповідно до Єдиного реєстру розпорядників та одержувачів бюджетних коштів (https://openbudget.gov.ua/spending-agencies/graphic) КЗ Полтавська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №27 Полтавської міської ради Полтавської області є розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня.
Пунктом 4-1 Постанови № 710 передбачено, що оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі здійснюється головними розпорядниками бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), ким і є замовник, про що вказано вище.
Таким чином, Замовник на порушення пункту 4-1 Постанови № 710 не оприлюднив обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Моніторингом питання дотримання замовником вимог Закону № 922 та Постанови № 1178 під час розгляду тендерних пропозицій учасників встановлено порушення замовником чинного законодавства.
В ході аналізу правомірності прийняття рішення про відхилення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції ТОВ «РСК «БУДПРОМ»», наданої в рамках процедури закупівлі UA-2024-08-05-011515-a, встановлено порушення:
- абзацу 1 пункту 43 Особливостей в частині не розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей;
- абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей, в частині безпідставного відхилення тендерної пропозиції учасника, за наявності невідповідностей в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.
Згідно з Протоколом фахівця з публічних закупівель Комунального закладу «Полтавська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №27 Полтавської міської ради Полтавської області» від 16.08.2024 № 18 (далі – Протокол № 18) замовником згідно з пунктом 44 Особливостей відхилено найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію учасника ТОВ «РСК «БУДПРОМ», як таку що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а саме з підстави надання в складі тендерної пропозиції Договірної ціни з видом договірної ціни «Тверда»
Так тендерною документацією замовника (Додаток 2 до тендерної документації) передбачено вимогу надання учасниками, зокрема договірної ціни. При цьому в тендерній документації визначено, що ціна тендерної пропозиції, не враховуючи витрат Замовника, встановлюється динамічною.
В ході аналізу встановлено, що складі тендерної пропозиції ТОВ «РСК «БУДПРОМ» (далі – учасник) надано документ Договірна ціна (Кошторис.pdf) в якому зазначено, що вид договірної ціни: «Тверда».
Також тендерною документацією замовника (пункт 5.1 Додаток 4 до тендерної документації) передбачена вимога про надання скан-копії підписаного проекту договору або довідки в довільній формі, що підтверджує згоду з усіма умовами, що вказані в проекті договору та додатками які є невід’ємними частинами даного договору ДОДАТОК 3.
В складі тендерної пропозиції ТОВ «РСК «БУДПРОМ» надано підписаний проект договору (Проект Договору.pdf). Так пунктом 3.2 Проекту договору визначено, що: «Ціна Договору є динамічною».
Таким чином, в тендерна пропозиція учасника ТОВ «РСК «БУДПРОМ» містить два документи які суперечать один одному в частині виду договірної ціни.
Відповідно до вимог абзацу 1 пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо, на що вказують норми абзацу 2 пункту 43 Особливостей.
Враховуючи зазначене, Замовником в порушення абзацу 1 пункту 43 Особливостей не розміщено в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей.
В той же час, замовником відхилено тендерну пропозицію ТОВ «РСК «БУДПРОМ» з підстави, що передбачена нормами абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей, згідно з якою замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.
Отже, з огляду, що невідповідності виявлені замовником в інформації та/або документах, можуть бути усунуті учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей, замовником в порушення вимоги абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей відхилено тендерну пропозиція ТОВ «РСК «БУДПРОМ».
Період усунення порушень:
17.10.2024 19:45 - 31.10.2024 23:00
Дата публікації висновку:
17.10.2024 19:45
Запити/Пояснення
Номер:
e3251c1c4ae443be9d26034bdc2c2fd0
Назва:
запит про надання пояснень
Дата опублікування:
24.09.2024 16:42
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
28.09.2024 00:00
Опис:
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 875000,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-08-05-011515-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступних питань:
- Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
9e524036e704490192a58327f89b9c67
Назва:
Відповідь
Дата опублікування:
27.09.2024 16:32
Опис:
Стосовно сторінки власного веб-сайту, на якому рекомендовано розміщувати обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі повідомляємо наступне. Відповідно до частини 4 Постанови КМУ від 11 жовтня 2016 р. № 710 (надалі мовою оригіналу) «4. Рекомендувати з урахуванням затверджених цією постановою заходів: 1) органам місцевого самоврядування - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель; {Підпункт 1 пункту 4 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 1266 від 16.12.2020} 2) суб’єктам управління об’єктами державної власності - забезпечити розгляд, зокрема на загальних зборах або засіданнях наглядових рад господарських товариств, питання щодо ефективного та раціонального використання державних коштів; 3) Конституційному Суду України, Верховному Суду, вищим спеціалізованим судам, Державній судовій адміністрації - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів з урахуванням положень Закону України “Про судоустрій і статус суддів” та процесуального законодавства; {Підпункт 3 пункту 4 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 52 від 29.01.2020} 4) Рахунковій палаті - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів з урахуванням положень статті 98 Конституції України та Закону України “Про Рахункову палату”; 5) Апарату Ради національної безпеки і оборони України - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів з урахуванням положень статті 107 Конституції України та Закону України “Про Раду національної безпеки і оборони України”; 6) Центральній виборчій комісії - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів з урахуванням положень Закону України “Про Центральну виборчу комісію”; 7) Національному антикорупційному бюро - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів з урахуванням положень Закону України “Про Національне антикорупційне бюро України”. 4-1. Головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити: обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.» Підсумовуючи вище зазначене, дана норма є рекомендаційною
Номер:
55b0a87b73414bf79d4a228d42192fc0
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
02.10.2024 15:33
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
08.10.2024 00:00
Опис:
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 875000,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID:UA-2024-08-05-011515-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступних питань:
- Згідно протоколу фахівця з публічних закупівель від 16.08.2024 № 18 замовником відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ "РСК "БУДПРОМ". Чим керувався замовник при прийнятті рішення про відхилення учасника, в частині зазначення в "Договірній ціні", наданій в тендерній пропозиції учасника ТОВ "РСК "БУДПРОМ", виду ціни "тверда"?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
3da1e93e57fc4c119539ad597ea582d0
Назва:
Відповідь.
Дата опублікування:
03.10.2024 16:16
Опис:
Замовник при проведенні процедури відкритих торгів з особливостями повинен керуватися Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VIII (надалі - Закон) з урахуванням положень Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 р. № 1178 (надалі - Особливості). Пунктом 44 Особливостей, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли:
тендерна пропозиція:
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до 43 цих особливостей. Звертаємо увагу, що тендерна пропозиція Учасника не відповідає вимогам. Додатком 2 «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» чітко передбачена вимога «Кошторисна документація та Акти виконаних робіт рекомендовано надавати в програмному комплексі не нижче АВК-5 в останній редакції. Учасник надає у складі тендерної пропозиції довідку про наявність комплексу АВК-5 з зазначенням останньої редакції. Учасники у складі пропозиції надають наступний пакет документів:
- Договірна ціна;
- локальний кошторис;
- відомість ресурсів до локального кошторису ;
- розрахунок загально-виробничих витрат до локального кошторису;
- розрахунок прибутку та адміністративних витрат;
- пояснювальну записку;
- об’єктні кошториси;
- підсумкова відомість ресурсів.
Ціна тендерної пропозиції, не враховуючи витрат Замовника, встановлюється динамічною. Кошторисна документація , яка подається у складі тендерної пропозиції повинна бути підписана та скріплена печаткою інженера – проектувальника в частині кошторисної документації». Однак, Учасник надав документи файл Кошторис.pdf в якому визначено вид договірної ціни «Тверда», що є прямим порушенням вимог Додатку 2 «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» та не відповідає умовам технічної специфікації.
Відповідно до абз. 2 п. 21 Постанови КМУ “Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві” від 01.08.2005 № 668, У разі укладення договору підряду за результатами торгів (тендеру) вид договірної ціни та вимоги до кошторису визначаються у тендерній документації замовника.