-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Спортивне ПВХ покриття, шнур для пайки ПВХ покриттів, двокомпонентна поліуретанова фарба для нанесення розмітки на ПВХ покриття
Завершена
157 285.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 786.43 UAH
мін. крок: 0.5% або 786.43 UAH
Номер:
374c01a681204b6bb03f7d3a6b27067a
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-09-17-000024
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
17.09.2024 00:00
Період моніторингу:
17.09.2024 17:05 - 09.10.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
16.09.2024 № 66-з
Хмельницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 20 квітня 2022 року № 158,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток до наказу від 16.09.2024 № 66-з
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі / звіту про договір про закупівлю, укладений без застосування електронної системи закупівель Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Особа, відповідальна за здійснення моніторингу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
6 UA-2024-08-05-008922-a 05.08.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Онищенко І.В.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 26 вересня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції від 06.03.2024) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2024 рік Відділу освіти, молоді та спорту Красилівської міської ради Хмельницької області (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 05.08.2024 № 79, звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації від 06.08.2024, відповідь Замовника на звернення від 06.08.2024, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 13.08.2024, тендерну пропозицію ФОП "ОНІЩЕНКО ГАННА ПИЛИПІВНА", протокольне рішення (протокол) уповноваженої особи Замовника від 14.08.2024 № 87, тендерну пропозицію ТОВ "МЕГА - ЕЛІТ", протокольне рішення (протокол) уповноваженої особи Замовника від 14.08.2024 № 88, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 14.08.2024, договір про постачання товару від 23.08.2024 № 336 (далі – Договір), пояснення (інформацію, документи) від 20.09.2024 надані Замовником через електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель.
Період усунення порушень:
26.09.2024 17:18 - 02.10.2024 00:00
Дата публікації висновку:
26.09.2024 17:18
Запити/Пояснення
Номер:
d5d5c956be0f49068f499fc33555154b
Назва:
Про надання інформації (пояснень)
Дата опублікування:
19.09.2024 12:29
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
25.09.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-08-05-008922-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснень.
1. Надайте інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари, що є предметом даної закупівлі, тощо) на підставі яких Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Надайте інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
2. Відповідно пункту 3.1. Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, а саме:
• інформації про підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені пунктом 47 Особливостей у відповідності до вимог визначених у Додатку № 1 до тендерної документації;
Відповідно до вимог п.3.1 додатку 1 до тендерної документації серед Документів, які надаються переможцем (юридичною особою є ПОВНИЙ витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» сформований у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо керівника учасника процедури закупівлі.
Переможцем ТОВ «Мега Еліт» (Носурак Іван Іванович) на виконання зазначеної вимоги надано СКОРОЧЕНИЙ витяг з інформаційної системи «облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості»
Яким чином переможець ТОВ «Мега Еліт» виконав вимоги п.3.1 додатку 1 до тендерної документації?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
1c571649fb0e48e68ff83a6062d114bd
Назва:
ПОЯСНЕННЯ
Дата опублікування:
20.09.2024 16:27
Опис:
1. Надаю інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари, що є предметом даної закупівлі, тощо) на підставі яких мною здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Додаю Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
https://ecofloor.com.ua/catalog/sportyvne_pvkh_pokryttya/?srsltid=AfmBOopnSh1IPpQlyMr3gx9J1CatT7zg5VvTVIsSN2ANhHMlmIKPqFpC
https://isaval.kiev.ua/uk/shop/pokrittya-dlya-pidlogi/2-kr-dvokomponentna-poliuretanova-farba-lak/?srsltid=AfmBOopBB_hoqJtAjTZWkyiCGQWyouXvkvmBYZLmkRwGd0kmY72f8yDE
https://tayson.com.ua/ua-beauflor?product_id=1454871168
https://novik-td.com.ua/catalog/sportyvni-pokryttia/pokryttia-dlia-sportzaliv/
https://www.floorbest.com.ua/shop/pidloga/pvh-pokryttya-tarkett-omnisports-reference/
2. Відповідно пункту 3.1. Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, а саме: • інформації про підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені пунктом 47 Особливостей у відповідності до вимог визначених у Додатку № 1 до тендерної документації; Відповідно до вимог п.3.1 додатку 1 до тендерної документації серед Документів, які надаються переможцем (юридичною особою є ПОВНИЙ витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» сформований у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо керівника учасника процедури закупівлі. Переможцем ТОВ «Мега Еліт» (Носурак Іван Іванович) на виконання зазначеної вимоги надано СКОРОЧЕНИЙ витяг з інформаційної системи «облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості». Додаю до Документів ПОВНИЙ витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості». Уповноваженою особою будуть прийняті всі міри для запобігання такого в майбутньому.