-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
ДК 021:2015:45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація. Капітальний ремонт укриття Комунального некомерційного підприємства «Київський міський пологовий будинок №5» за адресою: 03037, м. Київ, проспект Валерія Лобановського, 2
Завершена
11 820 832.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 118 208.32 UAH
мін. крок: 1% або 118 208.32 UAH
Номер:
d67cc80f564a445a867908404a8ad7a3
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-10-10-000016
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
09.10.2024 00:00
Період моніторингу:
10.10.2024 11:54 - 31.10.2024 23:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
09.10.2024 № 274
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби від 04 жовтня 2024 року № 128-к «Про закордонне відрядження»
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
54 UA-2024-08-05-007444-a 05.08.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям установлено порушення вимог пунктів 3, 28, 42 Особливостей, пункту третього статті 22 Закону.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «Теп-кепітал» та ТОВ «Грін Трейдінг», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 31 жовтня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального некомерційного підприємства «Київський міський пологовий будинок № 5» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 25.07.2024 № 25 зі змінами від 02.08.2024 № 27, від 07.08.2024 № 27-1, від 13.08.2024 № 27-2, від 14.08.2024 № 27-3 та від 16.08.2024 № 27-4 (далі – тендерна документація), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Теп-кепітал» (далі – ТОВ «Теп-кепітал»), товариства з обмеженою відповідальністю «Грін Трейдінг» (далі – ТОВ «Грін Трейдінг»), протоколи уповноваженої особи Замовника від 26.08.2024 № 37, від 04.09.2024 № 38, від 05.06.2024 № 39, повідомлення про намір укласти договір від 06.09.2024, договір про закупівлю від 12.09.2024 № 09/2 (далі – договір) на суму 11 813 246,40 грн, додаткові угоди до договору від 18.09.2024 № 1, від 07.10.2024 № 2, повідомлення про внесення змін до договору від 19.09.2024, від 09.10.2024, пояснення Замовника, надані 17.10.2024 через електронну систему закупівель.
За результатами моніторингу встановлено, що підпунктом 5.5.4. пункту 5 розділу 3 тендерної документації та пункту 8 додатку 5 до тендерної документації визначено, що Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником/переможцем процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.
З цією метою у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати згоду на звернення замовника за підтвердженням інформації, наданої учасником в частині направлення запитів до органів державної влади, підприємств, установ, організацій (далі – згода на звернення) та оформлену відповідно до вимог цивільного законодавства довіреність на посадову особу замовника, уповноважену здійснювати зв'язок з учасниками, що передбачена в оголошенні про проведення процедури закупівлі, на право отримання інформації (далі – довіреність) щодо відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та наявності підстав, зазначених у пункті 47 Постанови, чи зазначення в пропозиції будь-якої недостовірної інформації із зазначенням строку дії не менше, ніж строк дії тендерної пропозиції.
Відповідно до абзацу першого пункту 3 Особливостей замовники зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводити закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей.
Абзацом першим пункту 28 Особливостей визначено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель визначених Законом.
Абзацом першим пункту третього статті 22 Закону визначено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Абзацом першим пункту 42 Особливостей визначено, що Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником/переможцем процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.
Зазначене вказує, що вимогами пункту 42 Особливостей передбачено можливість здійснення виключно самостійних дій Замовника щодо підтвердження інформації, наданої учасником/переможцем процедури закупівлі, і ніяким чином не установлено обмежень щодо надання на це згоди учасника торгів, зокрема, шляхом включення до складу тендерної пропозиції вимоги про надання довіреності та згоди на звернення.
Отже, тендерна документація Замовника складена з порушенням вимог пунктів 3, 28, 42 Особливостей та пункту третього статті 22 Закону, в частині вимоги щодо надання довіреності та згоди на звернення за підтвердженням інформації, наданої учасником в частині направлення запитів до органів державної влади, підприємств, установ, організацій.
Період усунення порушень:
01.11.2024 15:38 - 16.11.2024 00:00
Дата публікації висновку:
01.11.2024 15:38
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Держаудитслужба України
КНП «Перинатальний центр м. Києва» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) – правонаступник КНП «Київський міський пологовий будинок №5» згідно рішення Київської міської ради від 05.10.2023 №7109/7150 «Про реорганізацію КНП «Київський міський пологовий будинок №5» шляхом приєднання до КНП «Перинатальний центр м.Києва», щодо вимог Держаудитслужби України про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель за результатами моніторингу закупівлі ДК 021:2015:45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація. Капітальний ремонт укриття Комунального некомерційного підприємства «Київський міський пологовий будинок №5» за адресою: 03037, м. Київ, проспект Валерія Лобановського, 2» (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-08-05-007444-a) повідомляє наступне.
Уповноваженій особі, відповідальній за проведення закупівель/спрощених закупівель КНП «Перинатальний центр м. Києва», вказано на необхідність формування тендерної документації з дотриманням вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 зі змінами, та недопущення у подальшому випадків внесення до тендерної документації умов, що не відповідають вимогам законодавства.
Дата публікації звіту:
07.11.2024 15:26
Запити/Пояснення
Номер:
e6c758bb0a374360b467197c042a96e2
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
15.10.2024 12:31
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
19.10.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі
«ДК 021:2015:45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація. Капітальний ремонт укриття Комунального некомерційного підприємства «Київський міський пологовий будинок №5» за адресою: 03037, м. Київ, проспект Валерія Лобановського, 2» (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-08-05-007444-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні інформації та відповідних документів (дефектних актів, експертних звітів, локальних кошторисів, підсумкових відомостей, договірної ціни з розрахунками, пояснювальної записки тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
54b22f3b72714508bf93f44c1a015570
Назва:
Обґрунтування розміру бюджетних призначень (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі«ДК 021:2015:45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація. Капітальний ремонт укриття Комунального некомерційного підприємства «Київський міський пологовий будинок №5» за адресою: 03037, м. Київ, проспект Валерія Лобановського, 2»
Дата опублікування:
17.10.2024 08:26
Опис:
Розмір бюджетних призначень (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та його очікувана вартість визначена на підставі експертного звіту щодо розгляду проектної документації на будівництво №240627-06/А від 27.06.2024 та зведеного кошторисного розрахунку.