• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт даху Долішньозалучанського ліцею імені Яреми Гояна Снятинської міської ради, Івано-Франківської області (для розміщення внутрішньо переміщених (евакуйованих) осіб)

Завершена

2 240 224.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 11 201.12 UAH
Номер: 29e79f12980b44fca8003dfda97f6adc
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-08-26-000008
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 26.08.2024 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40913619
Період моніторингу: 26.08.2024 12:24 - 17.09.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 26.08.2024 №57-з Івано-Франківськ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. В.о. начальника Марія СТОРОЩУК Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області від 26.08.2024 №57-з Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 8 UA-2024-08-05-003350-a 05.08.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Адреса: Ukraine, Івано-Франківськ
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 34) 255-64-75, sanchenkog@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання оприлюднення інформації щодо закупівлі встановлено порушення пункту 3 частини першої статті 10 Закону, частини другої статті 24 Закону та пункту 54 Особливостей. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розгляду тендерної пропозиції ТОВ "ІНВЕСТИЦІЙНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЗАХІДСПЕЦБУД"", відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, змін до договору, повідомлення про внесення змін до договору – порушень, із врахуванням пояснень Замовника, не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, а саме: направлені на недопущення у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) виявлених порушень та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу закупівлі: 11 вересня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами) (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, зміни до договору, повідомлення про внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "БУДІНВЕСТ" (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням уповноваженої особи протокол від 06.08.2024 №40.1 (далі – ТД), зміни до ТД від 06.08.2024 та від 14.08.2024, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ТОВ "ІНВЕСТИЦІЙНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЗАХІДСПЕЦБУД"", вимогу про усунення невідповідностей до 23 серпня 2024, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 23.08.2024 № 40.6, повідомлення про намір укласти договір від 23.08.2024, договір від 29.08.2024 № 3ВТ, зміни до договору, повідомлення про внесення змін до договору, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 29.08.2024 № 40.8, додаток 3, пояснення Замовника від 28.08.2024 та від 02.09.2024 року. За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що Замовником в електронній системі закупівель оприлюднено перелік змін до тендерної документації від 14.08.2024 року. Відповідно до частини другої статті 24 Закону та пункту 54 Особливостей, зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Зазначена інформація у частині другій статті 24 Закону оприлюднюється Замовником відповідно до статті 10 цього Закону. Однак, на порушення пункту 3 частини першої статті 10 Закону, частини другої статті 24 Закону та пункту 54 Особливостей, Замовником неоприлюднено у вигляді нової редакції тендерну документацію додатково до початкової редакції тендерної документації.
Період усунення порушень: 11.09.2024 11:57 - 26.09.2024 00:00
Дата публікації висновку: 11.09.2024 11:57

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На Ваш висновок згідно результату моніторингу від 11 вересня 2024 року Комунальне підприємство «Івано-Франківської обласної ради «БУДІНВЕСТ», яким встановлено порушення законодавства у сфері закупівель надаємо інформацію про здійснення заходів. З метою усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, згідно висновку моніторингу закупівлі зобов’язуємося врахувати та вжити заходів направлених на недопущення встановлених порушень у подальшому та в майбутніх закупівлях будуть враховані з урахуванням норм чинного законодавства.
Дата публікації звіту: 16.09.2024 13:56

Запити/Пояснення