• Спрощена закупівля
  • Однолотова
  • КЕП

Черевики з високими берцями зимові

ТС А01ХJ.14755-362:2022 (01)

Завершена

7 341 018.30 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 36 705.09 UAH
Номер: d90663760d6348379940524ffe87747f
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-11-13-000020
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13.11.2024 00:00
Автор: Північно-Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127036
Період моніторингу: 13.11.2024 12:15 - 05.12.2024 00:00
Статус: Завершено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 13.11.2024 №44-З Суми Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, підпунктів 15,16 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 р. № 2 (зі змінами), доручення Держаудитслужби від 23.10.2024 №003100-18/13263-2024, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Ігор КОРОТКИЙ Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області від 13.11.2024 №44-З Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 4 UA-2024-08-02-011374-a 02.08.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Адреса: Ukraine, Суми
Контактна особа: Північно-Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 54) 222-46-18, evitalia77@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, наявності підстав для проведення спрощеної закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду пропозицій, своєчасності укладання договору та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 21 листопада 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, наявність підстав для проведення спрощеної закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду пропозицій, своєчасності укладання договору та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: оголошення про проведення спрощеної закупівлі Військової частини Т0920 (далі – Замовник), затверджене рішенням уповноваженої особи Замовника від 01.08.2024, реєстр отриманих пропозицій, протокол розкриття пропозицій від 14.08.2024, пропозиції товариств з обмеженою відповідальністю «ТАЛАНЛЕГПРОМ» та «ВАЛТЕКС», протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 17.08.2024 № 17/08/24-01 та від 21.08.2024 № 21/08/24-03, повідомлення про намір укласти договір від 21.08.2024, договір від 31.08.2024 № 450, пояснення та документи Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 19.11.2024.
Період усунення порушень: 22.11.2024 09:33 - 28.11.2024 00:00
Дата публікації висновку: 22.11.2024 09:33

Запити/Пояснення