-
Спрощена закупівля
-
Однолотова
-
КЕП
Черевики з високими берцями зимові
ТС А01ХJ.14755-362:2022 (01)
Завершена
7 341 018.30
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 36 705.09 UAH
мін. крок: 0.5% або 36 705.09 UAH
Номер:
d90663760d6348379940524ffe87747f
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-11-13-000020
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
13.11.2024 00:00
Період моніторингу:
13.11.2024 12:15 - 05.12.2024 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
13.11.2024 №44-З
Суми
Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, підпунктів 15,16 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 р. № 2 (зі змінами), доручення Держаудитслужби від 23.10.2024 №003100-18/13263-2024,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Ігор КОРОТКИЙ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 13.11.2024 №44-З
Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 4 UA-2024-08-02-011374-a 02.08.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, наявності підстав для проведення спрощеної закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду пропозицій, своєчасності укладання договору та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 21 листопада 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, наявність підстав для проведення спрощеної закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду пропозицій, своєчасності укладання договору та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: оголошення про проведення спрощеної закупівлі Військової частини Т0920 (далі – Замовник), затверджене рішенням уповноваженої особи Замовника від 01.08.2024, реєстр отриманих пропозицій, протокол розкриття пропозицій від 14.08.2024, пропозиції товариств з обмеженою відповідальністю «ТАЛАНЛЕГПРОМ» та «ВАЛТЕКС», протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 17.08.2024 № 17/08/24-01 та від 21.08.2024 № 21/08/24-03, повідомлення про намір укласти договір від 21.08.2024, договір від 31.08.2024 № 450, пояснення та документи Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 19.11.2024.
Період усунення порушень:
22.11.2024 09:33 - 28.11.2024 00:00
Дата публікації висновку:
22.11.2024 09:33
Запити/Пояснення
Номер:
bfaaa3ea69024583919f914f5bee8ead
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
14.11.2024 09:48
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
20.11.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом: «Черевики з високими берцями зимові» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-08-02-011374-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
1. Надати обґрунтування застосування спрощеної закупівлі.
2. Надати інформацію з посиланням на нормативно-правові документи, у відповідності до яких вами не оприлюднено в електронній системі закупівель річний план закупівель.
3. Просимо надати пояснення яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
98fe035192e64ced82da915d9f83f024
Назва:
На запит від 14.11.2024 на надання пояснення у межах проведення моніторингу закупівлі за предметом: «Черевики з високими берцями зимові» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-08-02-011374-a)
Дата опублікування:
19.11.2024 21:09
Опис:
Питання: 1. Надати обґрунтування застосування спрощеної закупівлі.
Відповідь:
Військова частина Т0920 здійснює закупівлі відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11 листопада 2022 року № 1275 «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» із змінами.
Відповідно до пункту 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 року № 1275 (із змінами) (далі – Особливості) «державні замовники здійснюють оборонні закупівлі товарів і послуг оборонного призначення, інших товарів і послуг для гарантованого забезпечення потреб безпеки і оборони, вартість яких дорівнює або перевищує 200 тис. гривень, робіт оборонного призначення та робіт для гарантованого забезпечення потреб безпеки і оборони у разі, коли їх вартість дорівнює або перевищує 1,5 млн. гривень (крім закупівель товарів, робіт і послуг оборонного призначення, що становлять державну таємницю, а також закупівлі озброєння, військової і спеціальної техніки, боєприпасів та їх складових частин та послуг із розроблення, ремонту, модернізації озброєння, військової і спеціальної техніки, боєприпасів та їх складових частин, товарів, робіт і послуг для будівництва військових інженерно-технічних і фортифікаційних споруд), в електронній системі закупівель в один із таких способів:
1) у порядку проведення відкритих торгів, що визначений особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (Офіційний вісник України, 2022 р., № 84, ст. 5176; 2023 р., № 51, ст. 2834);
2) у порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом України “Про публічні закупівлі”, з урахуванням положень, визначених цими особливостями;
3) у порядку відбору постачальника шляхом запиту пропозицій постачальників відповідно до Порядку формування та використання електронного каталогу, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822 (Офіційний вісник України, 2020 р., № 75, ст. 2407);
4) шляхом застосування рамкової угоди відповідно до цих особливостей.»
Особливостями не визначено критерію обрання з вказаних варіантів закупівель. Таким чином, державний замовник на власний розсуд визначає доцільність застосування способу закупівлі.
Враховуючи специфіку предмета закупівлі та потреби замовника у період дії правового режиму воєнного стану, військовою частиною Т0920 було прийнято рішення про проведення закупівлі у порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом України “Про публічні закупівлі”, з урахуванням положень, визначених Особливостями.
Питання: 2. Надати інформацію з посиланням на нормативно-правові документи, у відповідності до яких вами не оприлюднено в електронній системі закупівель річний план закупівель.
Відповідь:
Військова частина Т0920 здійснює закупівлі відповідно до пункту 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 року № 1275 (із змінами) (далі – Особливості) у порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом України “Про публічні закупівлі”.
Відповідно до пункту 10 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 року № 1275 «Закупівлі, визначені пунктами 8 та 9 цих особливостей, не включаються до річного плану закупівель». Враховуючи це, військовою частиною Т0920 не оприлюднено в електронній системі закупівель річний план закупівель.
Питання 3. Просимо надати пояснення яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Відповідь:
Розмір витрат визначений з урахуванням наявних потреб військової частини Т0920, в межах кошторисних призначень на 2024 рік по Загальному фонду за КЕКВ 2210.
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі було здійснено згідно з пунктом 1 розділу ІІІ наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» із змінами, методом порівняння ринкових цін. Проведено моніторинг цін та отримано 3 комерційні пропозиції (до пояснення додаються копії комерційних пропозицій), що були враховані під час визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме:
1. Комерційна пропозиція від ТОВ «ТАЛАНЛЕГПРОМ». Вартість черевики з високими берцями зимові 2 540,10 грн за 1 пару;
2. Комерційна пропозиція від ТОВ «ВАЛТЕКС». Вартість черевики з високими берцями зимові 2 600,00 грн за 1 пару;
3. Комерційна пропозиція від ТОВ «ВД ТЕКС». Вартість черевики з високими берцями зимові 2 590,00 грн за 1 пару.
Середня ціна на черевики з високими берцями склала 2 576,70 грн. за пару. Очікувана вартість предмета закупівлі при визначеній необхідній кількості товару 2 849 пар склала: 7 341 018,30 грн (сім мільйонів триста сорок одна тисяча вісімнадцять грн.30 коп.).
Якісні, технічні характеристики визначено відповідно до потреб військової частини Т0920 та з урахуванням загальноприйнятих норм і стандартів для зазначеного предмета закупівлі.