• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

«Капітальний ремонт харчоблоку комунального закладу освіти «Криворізька спеціальна школа «Натхнення» Дніпропетровської обласної ради» за адресою: м. Кривий Ріг, вул. Кропивницького, 13» (код ДК 021:2015 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація»)

Завершена

3 736 209.60 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 18 681.05 UAH
Номер: 8f034c9a4c1d4c528010f538081e7107
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-09-24-000052
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30.09.2024 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 01.10.2024 12:09 - 23.10.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 30.09.2024 № 138 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Валентин ДОВГИЙ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 30.09.2024 № 138 Витяг із переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 4 UA-2024-08-02-010871-a 02.08.2024 Комунальний заклад освіти "Криворізька спеціальна школа "Натхнення" Дніпропетровської обласної ради" Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Адреса: Ukraine, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 66) 288-26-99, yukov0912@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатом аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "СІСТЕМС" встановлено порушення вимоги пункту 43 Особливостей (у редакції, що діяла на дату оголошення закупівлі). За результатами аналізу питань: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII та Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення відповідно до Закону № 922-VIII із урахуванням Особливостей, надання пояснень (інформації, документів) у випадках, передбачених Законом № 922-VIII – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26. 01.1993 № 2939-XII, статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення в установленому законодавством порядку, шляхом притягнення до відповідальності особи, якою допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 16 жовтня 2024 року. Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, зі змінами (далі Закон № 922-VIII) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» в редакції, що діяла на момент проведення закупівлі (далі Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення відповідно до Закону № 922-VIII із урахуванням Особливостей, надання пояснень (інформації, документів) у випадках, передбачених Законом № 922-VIII. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2024 рік UA-P-2024-07-30-012166-a Комунального закладу освіти "Криворізька спеціальна школа "Натхнення" Дніпропетровської обласної ради" (далі Замовник), тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 02.08.2024, тендерну пропозицію учасника закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "СІСТЕМС", протокол щодо прийняття рішення уповноваженої особи Замовника від 23.08.2024 № 63, вимогу про усунення невідповідностей (до 22 серпня 2024 15:36), повідомлення про намір укласти договір оприлюднене в електронній системі закупівель 23 серпня 2024, договір від 30.08.2024 № 26/24, пояснення Замовника отримані через електронну систему закупівель 11.10.2024 на запит Східного офісу Держаудитслужби. За результатом моніторингу установлено, що відповідно до пункту 1.3. Розділу 2 Додатку 1 до тендерної документації Замовником визначено, що на підтвердження наявності в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник у складі тендерної пропозиції надає скановані копії договору(ів) виконаного(их) впродовж 2022-2023 років в повному обсязі (з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору) та акту(ів) виконаних робіт. Так, у складі тендерної пропозиції учасника закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "СІСТЕМС" завантажено Договір закупівлі робіт від 01.12.2023 № 51/23 не в повному обсязі, зокрема без Додатку 1 - Календарний графік виконання робіт, Додатку 2 – Договірна ціна, що відповідно до пункту 16.10 є невід’ємною частиною цього Договору. Слід зазначити, що відповідно до частини восьмої статті 12 Закону № 922-VIII подання інформації під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Замовникам забороняється вимагати від учасників подання у паперовому вигляді інформації, поданої ними під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. При цьому, відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Враховуючи зазначене та пояснення Замовника отримані через електронну систему закупівель 11.10.2024 на запит Східного офісу Держаудитслужби моніторингом встановлено, що в порушення пункту 43 Особливостей до Вимоги про усунення невідповідностей (до 22 серпня 2024 15:36) не включена встановлена невідповідність вимозі визначеній в пункті 1.3. Розділу 2 Додатку 1 до тендерної документації, зокрема в частині завантаження Договору закупівлі робіт від 01.12.2023 № 51/23 не в повному обсязі, як наслідок Замовник не надав можливості виправити зазначену невідповідність учаснику закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "СІСТЕМС".
Період усунення порушень: 16.10.2024 15:10 - 30.10.2024 23:00
Дата публікації висновку: 16.10.2024 15:10

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Ознайомившись із результатами моніторингу процедури закупівлі, зазначеними у Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі (дата публікації: 16 жовтня 2024р. 15:10, ID моніторингу: UA-M-2024-09-24-000052) (далі – Висновок) по процедурі закупівлі роботи «Капітальний ремонт харчоблоку комунального закладу освіти «Криворізька спеціальна школа «Натхнення» Дніпропетровської обласної ради» за адресою: м. Кривий Ріг, вул. Кропивницького, 13» (код ДК 021:2015 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація»),за номером ID: UA-2024-08-02-010871-a) Комунальний заклад освіти «Криворізька спеціальна школа «Натхнення» Дніпропетровської обласної радиі» (далі – Замовник) повідомляє наступне: Замовником проведено ґрунтовний аналіз Висновку стосовно виявлених порушень та здійснено заходи щодо усунення виявленого порушення в установленому законодавством порядку, шляхом притягнення до відповідальності уповноваженої особи, у вигляді винесення догани, якою допущено порушення на ряду з обов’язковим проходженням курсів підвищення кваліфікації. Щодо притягнення до дисциплінарної відповідальності, та у чіткій відповідності до вимог ст. 149 КЗпП України до застосування дисциплінарного стягнення були отриманні письмові пояснення від Уповноваженої особи про обставини здійснення своїх дій. Уповноваженій особі вказано на необхідність суворого дотримання чинного законодавства з питань державних закупівель. При цьому, Уповноваженою особою проаналізовано результати моніторингу, зроблено відповідні висновки, проводиться подальше підвищення свого професійного рівня у сфері публічних закупівель, зокрема, шляхом постійного ознайомлення зі статтями журналу «Радник у сфері публічних закупівель».
Дата публікації звіту: 21.10.2024 11:57

Запити/Пояснення