• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Частотно–регулюючі перетворювачі: Частотний перетворювач із віддаленою панеллю керування

Торги не відбулися

16 359 737.97 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 163 597.38 UAH
Номер: 6686e159cd3f49438f42f38a2620fa37
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-09-02-000013
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30.08.2024 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 02.09.2024 10:46 - 24.09.2024 00:00
Статус: Вирішено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 30.08.2024 № 237 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби від 16 серпня 2024 року № 251-в «Про відпустку Басалаєвої А.В.» НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 10 UA-2024-08-02-010796-a 02.08.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, t.s.hereha@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ЕНЕРДЖИГРУП» установлено порушення вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «КУЗНЯ РІШЕНЬ», ТОВ «ТД ИРБИС» – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель та керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи усунення виявлених порушень шляхом скасування рішення про визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ «ЕНЕРДЖИГРУП» та відмінити торги та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 23 вересня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального підприємства «Централізована закупівельна організація Харківської міської ради» (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 02.08.2024 № 57/2, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «КУЗНЯ РІШЕНЬ» (далі – ТОВ «КУЗНЯ РІШЕНЬ»), товариства з обмеженою відповідальністю «ТД ИРБИС» (далі – ТОВ «ТД ИРБИС»), товариства з обмеженою відповідальністю «ЕНЕРДЖИГРУП» (далі – ТОВ «ЕНЕРДЖИГРУП»), протокольне рішення уповноваженої особи від 13.08.2024 № 57/3, від 15.08.2024 № 57/4, від 22.08.2024 № 57/5, повідомлення про намір укласти договір від 22.08.2024, пояснення (інформація та документи) Замовника надані 09.09.2024, 12.09.2024, 13.09.2024, 19.09.2024 через електронну систему закупівель на запити Держаудитслужби. За результатами моніторингу встановлено, що відповідно Додатку 1 до тендерної документації Замовник встановив вимоги щодо надання «Інформації про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики предмета закупівлі та документи на підтвердження вимог до предмета закупівлі». Згідно таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації встановлено загальні вимоги до предмета закупівлі – частотного перетворювача із віддаленою панеллю керування, зокрема, в пунктах 2 та 3 вказані наступні його призначення: для електродвигуна насосу 0,4 кВт, 105 кВт, 192 А, номінальний вихідний струм не менше 211 А та для електродвигуна насосу 0,4 кВ, 130 кВт, 247 А номінальний вихідний струм не менше 250 А. На підтвердження вимоги Учасник надає документ виробника товару: сертифікат якості / паспорт якості / технічний опис / технічний паспорт / інструкція з експлуатації / керівництво по монтажу / керівництво по обслуговуванню / тощо (примітка до таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації). За результатами моніторингу виявлено, що на підтвердження вказаної вимоги учасник ТОВ «ЕНЕРДЖИГРУП» (далі – Учасник) надав паспорти продукту: «ПЕРЕТВОРЮВАЧ ЧАСТОТИ комплектний ATV650F 110кВт 380-440В, IP54, ЕМС-фільтр кат.С3»; «ПЕРЕТВОРЮВАЧ ЧАСТОТИ комплектний ATV650F 132 кВт 380-440В, IP54, ЕМС-фільтр кат.С3». Окрім цього згідно таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації встановлено загальні вимоги до предмета закупівлі, зокрема, в пункті 1 «Частотний перетворювач із віддаленою панеллю для електродвигуна насосу 0,4 кВ, 75 кВт, 138,5 А номінальний вихідний струм не менше 145 А, в кількості 1 шт». Згідно із пунктами 3, 6 Таблиці 2 Додатку 1 до тендерної документації встановлені технічні характеристики предмета закупівлі, зокрема: номінальна напруга мережі живлення 380 В … 400 В - 15 %…+10 %, рівень захисту корпусу перетворювача не менше за ІР54. Підпунктом 5.2.2 пункту 5 Додатку 1 до тендерної документації визначено, що для пунктів 1-7 Таблиці 2 учасник надає документ виробника товару: сертифікат якості / паспорт якості / технічний опис / технічний паспорт / інструкцію з експлуатації / керівництво по монтажу / керівництво по обслуговуванню / тощо, який містить та підтверджує Значення/вимоги встановлені Замовником до пунктів 1-7. Під час проведення моніторингу встановлено, що Учасник в складі тендерної пропозиції надав паспорт продукту «ПЕРЕТВОРЮВАЧ ЧАСТОТИ АTV630 75 кВт 380 - 480В, IP21, з ЕМС-фільтром кат.С3» (файл «02.1.паспорти, сертифікати, ТУ» паспорт_ATV630D75N4» від 09.08.2024), згідно якого номінальна напруга мережі живлення становить 380 - 480 В, рівень захисту корпусу перетворювача ІР21, що не відповідає вимогам пунктів 3 та 6 таблиці 2 Додатку 1 до тендерної документації «Технічні характеристики предмета закупівлі». Окрім цього у своїй тендерній пропозиції Учасник надав цінову пропозицію від 05.08.2024 № 05/08/2024-08, в якій міститься інформація про назву номенклатурної позиції Учасника/Продавця: пункт 1 «ПЕРЕТВОРЮВАЧ ЧАСТОТИ ATV630 75кВт 380-480В, IP21, з ЕМС-фільтром кат.С3 ATV630D75N4» (файл «08. ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ_НОВ.pdf» від 09.08.2024). Замовник у своїх поясненнях зазначає, що надання учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції цінової пропозиції Замовником, згідно тендерної документації, не вимагалось. Також Замовник у поясненні від 12.09.2024 зазначив, що Учасником ТОВ «ЕНЕРДЖИГРУП» на підтвердження відповідності запропонованого товару вимогам до предмета закупівлі по п. 1 ПЕРЕТВОРЮВАЧ ЧАСТОТИ ATV630 75кВт 380 - 480В, вмонтовано в шафу з рівнем захисту IP54, з ЕМС-фільтром кат.С3 ATV630D75N4 надано паспорт продукту (технічні характеристики), згідно якого номінальна напруга живлення знаходиться в межах, які встановлені Замовником. Однак надане Замовником пояснення суперечить дійсності, адже в тендерній пропозиції Учасник надав паспорт на товар «ПЕРЕТВОРЮВАЧ ЧАСТОТИ ATV630 75кВт 380 - 480В, IP21, з ЕМС-фільтром кат.С3 ATV630D75N4». Враховуючи зазначене, Замовник на порушення вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей не відхилив тендерну пропозицію Учасника, як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей та визначив його переможцем. Разом з тим, відповідно до вимог підпункту 2 пункту 50 Особливостей встановлено імперативну умову, що замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. Слід зазначити, що як переможець процедури закупівлі ТОВ «ЕНЕРДЖИГРУП» надав цінову пропозицію від 23.08.2024 № 23/08/2024-01 де в пункті 1 «ПЕРЕТВОРЮВАЧ ЧАСТОТИ ATV630 75кВт» зазначено туж саму номінальну напругу 380 - 480В, однак змінено рівень корпусу перетворювача з IP52 на IP54. Окрім цього, варто відмітити, що з аналогічного питання Замовник відхилив тендерну пропозицію іншого учасника торгів ТОВ «Кузня рішень», а саме Замовник під час розгляду тендерної пропозиції учасника встановив невідповідності, зокрема, «номінальна напруга мережі живлення зазначена 380 В … 480 В ± 15 %, замовником-ініціатором вимагалось 380 В 400 В - 15 %+10 %».
Період усунення порушень: 25.09.2024 17:57 - 10.10.2024 00:00
Дата публікації висновку: 25.09.2024 17:57

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Комунальне підприємство «Централізована закупівельна організація Харківської міської ради» (надалі за текстом - ЦЗО) ознайомилось із висновком про результати моніторингу процедури закупівлі від 25.09.2024 року за предметом Частотно–регулюючі перетворювачі: Частотний перетворювач із віддаленою панеллю керування (код ДК 021:2015 – 31680000-6 «Електричне приладдя та супутні товари до електричного обладнання»), опублікований в електронній системі закупівель 02.08.2024 р. о 16:59. Ідентифікатор закупівлі № UA-2024-08-02-010796-a; Ідентифікатор моніторингу № UA-M-2024-09-02-000013. Замовник зобов’язаний проводити публічні закупівлі відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудні 2015 року №922-VIII (далі - Закон), з урахуванням положень Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року №1178 (далі - Особливості). Відповідно до частини 6 статті 8 Закону за результатами моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю складає та підписує висновок про результати моніторингу процедури закупівлі (далі - висновок), що затверджується керівником органу державного фінансового контролю або його заступником. Такий висновок підлягає оприлюдненню в електронній системі закупівель протягом трьох робочих днів з дня його складання. Частина 8 статті 8 Закону передбачає, що протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Державною аудиторською службою України 25.09.2024 року оприлюднено висновок про результати моніторингу процедури закупівлі (далі - Висновок), за предметом закупівлі Частотно–регулюючі перетворювачі: Частотний перетворювач із віддаленою панеллю керування (код ДК 021:2015 – 31680000-6 «Електричне приладдя та супутні товари до електричного обладнання») унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель UA-2024-08-02-010796-a (далі - Закупівля) За результатами проведеного моніторингу, контролюючим органом було виявлено порушення законодавства про публічні закупівлі У зобов’язальній частині Висновку, ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ зобов’язує здійснити заходи усунення виявлених порушень шляхом скасування рішення про визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ «ЕНЕРДЖИГРУП» та відмінити торги та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. Рішенням уповноваженої особи від 01.10.2024 року № 57/6 було скасовано рішення уповноваженої особи про визначення переможця ТОВ «ЕНЕРДЖИГРУП», відхилено тендерну пропозицію останнього учасника ТОВ «ЕНЕРДЖИГРУП» та в результаті відмінено торги з законної на те підстави- відхилення всіх учасників . Додаток: 1. Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 01.10.2024 року 57/6.
Дата публікації звіту: 01.10.2024 15:05

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Так
Опис: Усунуто шляхом відміни торгів
Дата публікації: 18.10.2024 15:10

Запити/Пояснення