-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Реконструкція громадського будинку із застосуванням енергозберігаючих технологій для розміщення ВПО по вул.Шевченка, 27А в с.Підберізці Львівського району Львівської області.Коригування
Завершена
19 520 653.60
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 97 603.27 UAH
мін. крок: 0.5% або 97 603.27 UAH
Номер:
4d17b18db109452d9afb9cf039188050
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-04-02-000062
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
02.04.2025 00:00
Період моніторингу:
02.04.2025 12:45 - 24.04.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
02.04.2025 №94
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель
Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 02.04.2025 №94.
Витяг з переліку процедур
закупівель/закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2024-08-02-010429-a, 02.08.2024. Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «Неотехпостач» встановлено порушення вимог підпункту 2 пункту 44 та, відповідно, пункту 3 Особливостей №1178.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей №1178; надання переможцем тендеру документів при укладанні договору про закупівлю; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов укладеного договору умовам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця тендеру; правомірності внесення змін до договору про закупівлю – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує вжити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, а саме привести умови договору у відповідність до вимог законодавства (з урахуванням вимог пунктів 5.4 та 5.8 Розділу V Настанови №281), а у разі неможливості його змін, вжити заходи щодо його розірвання з дотриманням норм Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України.
Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 22 квітня 2025 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Особливості №1178); правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерної пропозиції; надання переможцем тендеру документів при укладанні договору про закупівлю; своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця; правомірності внесення змін до договору про закупівлю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Підберізцівською сільською радою Львівського району Львівської області (далі – Замовник) на 2024 рік (UA-P-2024-08-02-012384-a); оголошення про проведення відкритих торгів та внесенні до нього зміни; тендерну документацію Замовника та внесені до неї зміни; оприлюднене звернення за роз’ясненням щодо процедури закупівлі та відповіді Замовника на такі звернення; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерної пропозиції; протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 21.08.2024; тендерну пропозицію ТОВ «Неотехпостач»; повідомлення про намір укласти договір про закупівлю; опубліковані ТОВ «Неотехпостач» як переможцем тендеру документи; договір від 02.09.2024 №271-ВР, додаткові угоди від 25.11.2024 №1 та від 23.12.2024 №2 до вказаного договору та відповідні повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю; опубліковані Замовником під час моніторингу пояснення та документи на запити органу державного фінансового контролю.
Відповідно до норм частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз.
Так, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.
За нормою пункту 3 Особливостей №1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Моніторингом встановлено, що відповідно до вимог розділу 4 (Перелік документів та/або інформації що мають бути подані учасниками в складі тендерних пропозицій на підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника) Додатку №1 до тендерної документації для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника, учасник також у складі тендерної пропозиції повинен надати договірну ціну; пояснювальну записку; локальний кошторис (мають бути складені відповідно до технічної специфікації з урахуванням технологічного процесу); підсумкову відомість ресурсів; розрахунок загальновиробничих витрат; проєкт календарного графіку виконання робіт.
При цьому, за вимогами розділу 4 Додатку №1 до тендерної документації договірна ціна тендерної пропозиції учасника повинна бути розрахована відповідно до кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства від 01.11.2021 №281 (далі – Настанова №281).
Так, порядок визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) визначено у розділі V Настанови №281 (з врахуванням Змін №1, №2, №3 та №4).
Відповідно до пункту 5.4 Розділу V Настанови №281 вартість експлуатації будівельних машин та механізмів у складі прямих витрат учасник процедури закупівлі (підрядник) визначає виходячи з нормативного часу роботи машин, необхідного для виконання обсягу робіт, що пропонується, та вартості експлуатації машин за одиницю часу їх застосування (машино-година) в поточних цінах з урахуванням положень пунктів 5.5 – 5.9 цієї Настанови.
Також, згідно з пунктом 5.4 Розділу V Настанови №281 загальновиробничі та адміністративні витрати, а також прибуток враховуються в ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) в цілому по об’єкту будівництва і обчислюються з урахуванням трудовитрат робітників, зайнятих на керуванні та обслуговуванні власних будівельних машин та механізмів будівельної організації.
Одночасно, за нормами пункту 5.8 Розділу V Настанови №281 вартість експлуатації машино-години будівельних машин та механізмів, що орендуються, приймається за ціною, що склалася в регіоні, яка визначена на підставі аналізу ринку послуг з оренди будівельних машин та механізмів в регіоні. У цьому випадку при обчисленні загальновиробничих та адміністративних витрат, а також прибутку в цілому по будові трудовитрати робітників, зайнятих на керуванні та обслуговуванні будівельних машин і механізмів, які орендуються разом із цими робітниками, не враховуються.
Моніторингом встановлено, що учасником ТОВ «Неотехпостач» у складі тендерної пропозиції надано договірну ціну із пояснювальною запискою, локальні кошториси, підсумкову відомість ресурсів, розрахунок загальновиробничих та розрахунок адміністративних витрат (файли «Кошторис ч.1.zip» та Кошторис ч.2.zip).
Аналізом вищевказаних документів встановлено, що у Локальних кошторисах №02-01-01 та №02-01-03 учасника передбачено, зокрема, виконання робіт: розбирання утеплювача стін навантажувачем (КР3-1-5); ін’єктування протічок у залізобетонних і цегельних конструкціях полімерними композиціями, пневматичним ін’єктором, глибина отвору понад 300 мм автомобілями-самоскидами (ПР13-6142); ремонт цегляної кладки стін окремими місцями навантажувачем (КР3-12-1); улаштування ущільнених трамбівками підстилаючих піщаних шарів навантажувачем (КБ11-2-1); перевезення сміття до 15 км автомобілями-самоскидами (С311-15-М); прокладання трубопроводів водопостачання з напірних поліетиленових труб високого тиску зовнішнім діаметром 20 мм зі з’єднанням контактним зварюванням автомобілями-самоскидами (КБ16-14-1) з врахуванням при цьому витрат труда робітників, що обслуговують відповідні машини при виконанні таких робіт. Також в Підсумковій відомості ресурсів враховано роботу, зокрема, навантажувачів, екскаваторів та витрати з перевезення грунту.
Водночас, у складі тендерної пропозиції ТОВ «Неотехпостач» міститься довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, у якый зазначено про наявність в учасника самоскидів та навантажувача відповідно до договору про надання послуг №02/06-2022 від 02.06.2022 та екскаватора-навантажувача відповідно до договру про надання послуг №14 від 16.09.2022.
Також, у складі тендерної пропозиції ТОВ «Неотехпостач» наявні копії договорів №02/06-2022 від 02.06.2022 та №14 від 16.09.2022 про надання послуг будівельними механізмами та автомобільним транспортом.
Слід зазначити, що відповідно до наданої у складі тендерної пропозиції ТОВ «Неотехпостач» довідки про субпідрядників учасником при виконанні робіт за предметом досліджуваної процедури закупівлі послуги субпідрядників використовуватися не будуть.
При цьому, аналізом наданих ТОВ «Неотехпостач» договірної ціни та розрахунків до неї встановлено, що зазначені у Локальних кошторисах трудовитрати робітників, що обслуговують машини при виконанні вищевказаних робіт (керування якими здійснюватиметься силами надавача послуг за укладеними договорами про надання послуг будівельними механізмами та автомобільним транспортом), включено до розрахунку загальновиробничих та адміністративних витрат, а також прибутку при визначенні цінової пропозиції (договірної ціни).
З врахуванням вищенаведеного, ТОВ «Неотехпостач» наданому у складі тендерної пропозиції розрахунку договірної ціни за відповідними статтями витрат безпідставно враховано трудовитрати робітників, зайнятих на керуванні та обслуговуванні відповідних будівельних машин (що будуть залучені за договорами надання послуг), чим недотримано вимог пунктів 5.4 та 5.8 Розділу V Настанови №281 та, відповідно, недотримано вимог розділу 4 Додатку №1 до тендерної документації Замовника.
Однак, на порушення вимог підпункту 2 пункту 44 та, відповідно, пункту 3 Особливостей №1178, Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «Неотехпостач» (яка не відповідала умовам технічної специфікації щодо предмета закупівлі тендерної документації), а визначено його переможцем тендеру та укладено з ним договір від 02.09.2024 №271-ВР.
Період усунення порушень:
22.04.2025 15:06 - 07.05.2025 00:00
Дата публікації висновку:
22.04.2025 15:06
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На виконання Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2024-08-02-010429-a від 22.04.2025 року повідомляємо, що сторонами приведено договірну ціну на виконання робіт по об’єкту «Реконструкція громадського будинку із застосуванням енергозберігаючих технологій для розміщення ВПО по вул.Шевченка, 27А в с.Підберізці Львівського району Львівської області.Коригування» у відповідність до вимог пунктів 5.4 та 5.8 Розділу V Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства №281 від 01.11.2021 року, зокрема погоджено зміну ціни Основного договору в бік зменшення (без зміни обсягу та якості робіт) на 5 617,73 грн. (п’ять тисяч шістсот сімнадцять грн 73 коп.) у зв’язку з виключенням трудовитрат робітників, зайнятих на керуванні та обслуговуванні відповідних будівельних машин (що залучені за договорами надання послуг). Зазначені зміни відображені в додатковому договорі №3 від 28.04.2025 року до Договору №271-ВР від 02.09.2024 року, сканкопія якого додається.
Враховуючи зазначене, Замовником усунено порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладені у Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2024-08-02-010429-a від 22.04.2025 року та оприлюднено через електронну систему закупівель відповідні підтвердні документи (сканкопію додаткового договору №3 від 28.04.2025 року до Договору №271-ВР від 02.09.2024 року, укладеного Підберізцівською сільською радою Львівського району Львівської області та Товариством з обмеженою відповідальністю «Неотехпостач»), чим виконано Висновок Західного офісу Держаудитслужби про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2024-08-02-010429-a від 22.04.2025 року.
Дата публікації звіту:
29.04.2025 10:36
Запити/Пояснення
Номер:
446c50c577774a02977357a39b8102c5
Назва:
Запит про надання пояснення Замовнику – Підберізцівській сільській раді Львівського району Львівської області
Дата опублікування:
04.04.2025 10:59
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
10.04.2025 00:00
Опис:
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD: UA-2024-08-02-010429-a, яка проводилась Підберізцівською сільською радою Львівського району Львівської області (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
2d7fa9b791ed404287b35369c264994f
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
09.04.2025 14:19
Опис:
У відповідь на Ваш запит по моніторингу UA-M-2025-04-02-000062 повідомляємо наступне: ПІДБЕРІЗЦІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА ЛЬВІВСЬКОГО РАЙОНУ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ здійснювала закупівлю «Реконструкція громадського будинку із застосуванням енергозберігаючих технологій для розміщення ВПО по вул.Шевченка,27А в с.Підберізці Львівського району Львівської області.Коригування» (ДК 021:2015:45454000-4 Реконструкція) відповідно до вимог чинного законодавства України.
Щодо обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість
Обґрунтування розміру бюджетного призначення . Розмір бюджетного призначення щодо проведення даної закупівлі визначено з урахуванням витягу з рішення №75-2-2024 Підберізцівської сільської ради Львівського району Львівської області 8-го скликання 75-ї позачергової сесії від 15 липня 2024 року про внесення змін до бюджету Підберізцівської сільської ради на 2024 та витягу з Додатку 6(6) до рішення сесії Підберізцівської сільської ради №75-2-2024 від 15.07.2024 року.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено відповідно до потреб у закупівлі з урахуванням вимог законодавства. Технічні, якісні та кількісні характеристики складені на підставі Рішення №66-36-2023 Підберізцівської сільської ради Львівського району Львівської області 8-го скликання 66-ї позачергової сесії про надання дозволу на коригування проектно-кошторисної документації «Реконструкція громадського будинку із застосуванням енергозберігаючих технологій для розміщення ВПО по вул.Шевченка,27А в с.Підберізці Львівського району Львівської області.Коригування» (ДК 021:2015:45454000-4 Реконструкція).
Щодо обгрунтування очікуваної вартості закупівлі
Очікувана вартість закупівлі визначена відповідно до Наказу Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 (Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво від 08.11.2021 року) (зі змінами), а також затвердженої проєктно-кошторисної документації на об’єкт: «Реконструкція громадського будинку із застосуванням енергозберігаючих технологій для розміщення ВПО по вул.Шевченка,27А в с.Підберізці Львівського району Львівської області.Коригування» (ДК 021:2015:45454000-4 Реконструкція).
На момент затвердження річного плану закупівель слід керуватися чинними кошторисними нормами України «Настанова з визначення вартості будівництва» та «Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» затверджені наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281, а також відповідно до листа Міністерства розвитку громад та територій України про введення в дію кошторисних норм України вих. №7/15.2/17444-21 від 16.11.2021 р.
Згідно Постанови КМУ від 1 серпня 2005 р. №668 «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» кошторисна документація - кошториси та інші документи, пов'язані із складанням (розрахунки, обґрунтування, пояснення, відомості про ресурси тощо) і необхідні для визначення кошторисної вартості будівництва та договірної ціни. Враховуючи зазначене, на підставі кошторисної документації, а саме, зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва, було здійснено обрахування очікуваної вартості предмета закупівлі. Однак, очікувана вартість закупівлі будівельних робіт не може включати утримання служби замовника та інжінірингові послуги (Глава 10 кошторису) та Главу 12. Таким чином, розмір очікуваної вартості предмета закупівлі визначено згідно із зведеним кошторисним розрахунком, який знаходиться в складі проектної документації. При визначенні очікуваної вартості використовується зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва, за виключенням суми глави 10 та глави 12 з урахуванням ПДВ
Щодо розміщення інформації на власному веб-сайті
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено за посиланням https://pidberizcivska-gromada.gov.ua/news/1722948325/
Номер:
1f54753d81fe46e7ab5cb061bc43e0ed
Назва:
Запит про надання пояснення Замовнику – Підберізцівській сільській раді Львівського району Львівської області
Дата опублікування:
09.04.2025 14:21
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
15.04.2025 00:00
Опис:
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD: UA-2024-08-02-010429-a, яка проводилась Підберізцівською сільською радою Львівського району Львівської області (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
В ході моніторингу встановлено, що Додаток №2 «Технічна специфікація» до тендерної документації Замовника містить відомості стосовно найменування та обсягів, передбачених для виконання робіт на об’єкті будівництва «Реконструкція громадського будинку із застосуванням енергозберігаючих технологій для розміщення ВПО по вул. Шевченка, 27А в с. Підберізці Львівського району Львівської області. Коригування», серед яких зокрема: демонтажні роботи; гідроізоляція фундаменту; монтаж металевих сходів; укладання панелей перекриття з обпиранням на дві сторони; установлення ригелів, прогонів, лежнів, підкосів, стійок, матеріалів; влаштування сцени; заповнення віконних прорізів; заповнення дверних прорізів; улаштування ущільнених трамбівками підстилаючих піщаних шарів; опорядження стін; монтаж обладнання; прокладання трубопроводів водопостачання; прокладання трубопроводів каналізації; електромонтажні роботи; влаштування блискавкозахисту, тощо.
Одночасно, у Розділі 1 Додатку №1 до тендерної документації встановлено вимогу, щодо підтвердження відповідності учасника кваліфікаційних критеріїв.
Зокрема, для підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» учасник повинен надати довідку, в якій зазначається відповідна інформація, щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (посада, спеціальність та стаж роботи за спеціальністю).
Крім того, за умовами тендерної документації учасник для виконання робіт та на підтвердження даного кваліфікаційного критерію може також залучити осіб на підставі цивільно-правових договорів.
Учасником ТОВ «НЕОТЕХПОСТАЧ» у складі тендерної пропозиції надано Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (файл «Дов.про наявність працівників від.кваліфікації..pdf), у якій вказано лише одного працівника - директора Ігоря Чабана.
Також, у складі тендерної пропозиції вказаного учасника міститься Довідка про залучення осіб для виконання робіт, на підставі цивільно-правових договорів (файл «Дов.про залучення осіб на підставі цив.-прав.договорів.pdf»), згідно з якою для виконання робіт за досліджуваним предметом закупівлі буде залучено наступних осіб: Козбу Ю.Р. – виконроба; Козбу Г.Р. – плиточника; Гученка Ю.С. – бетоняра; Козбу Р.П. – маляра.
Слід вказати, що відповідно до наданої учасником ТОВ «НЕОТЕХПОСТАЧ» у складі тендерної пропозиції довідки, при виконанні робіт з реконструкції громадського будинку із застосуванням енергозберігаючих технологій для розміщення ВПО послуги субпідрядників використовувати не планується.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Чи враховано Замовником при розгляді тендерної пропозиції ТОВ «НЕОТЕХПОСТАЧ» наявність у вказаного учасника лише 5 працівників, тоді як за умовами тендерної документації учасник повинен підтвердити наявність працівників відповідної кваліфікації, а відповідно до Технічного завдання (Додаток №2) за досліджуваною закупівлею передбачено виконання ряду робіт щодо реконструкції громадського будинку із застосуванням енергозберігаючих технологій для розміщення ВПО?
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
9a144e83757e4f368756ce62782d0dab
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
14.04.2025 14:23
Опис:
У відповідь на Ваш запит по моніторингу UA-M-2025-04-02-000062 повідомляємо наступне: ПІДБЕРІЗЦІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА ЛЬВІВСЬКОГО РАЙОНУ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ здійснювала закупівлю «Реконструкція громадського будинку із застосуванням енергозберігаючих технологій для розміщення ВПО по вул.Шевченка,27А в с.Підберізці Львівського району Львівської області.Коригування» (ДК 021:2015:45454000-4 Реконструкція) відповідно до вимог чинного законодавства України.
Щодо працівників відповідної кваліфікації.
Відповідно до Розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації учасники повинні підтвердити наявність працівників відповідної кваліфікації, шляхом подання довідки про наявність працівників за формою Таблиці Б . Так у складі пропозиції Учасником надано довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, де зазначено інформацію про працівника Чабан Ігор директор. Вимогами тендерної документації, не було зазначено, що в даній довідці повинна бути зазначена інформацію про певну кількість працівників, або ж про наявність в організації працівників конкретних професій.
У тендерній документації також містилася вимога про те, Учасник для виконання робіт та на підтвердження даного кваліфікаційного критерію може також залучити осіб на підставі цивільно-правових договорів. У разі такого залучення, інформація про таких осіб не включається в Таблицю форми Б. На підтвердження залучення таких осіб Учасником надається інформація. визначена п.9 Розділу 3 даного Додатку до Тендерної документації.
На підтвердження наявності працівників учасником надано довідку про залучення осіб для виконання робіт на підставі цивільно-правових договорів, а також надано копії самих цивільно-правових договорів.
Враховуючи вищезазначене, пропозиція учасника у повному обсязі відповідає вимогам тендерної документації, оскільки учасником подано довідку за формою Таблиці Б та додатково надано інформацію про залучення працівників на підставі цивільно-правових договорів, як і передбачено вимогами тендерної документації.
Враховуючи вищезазначене підстави для відхилення або надання 24 годин на виправлення невідповідностей в частині наявності працівників в учасника відсутні.