-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Вугілля кам’яне марки Г 13-100, Вугілля кам’яне марки П 6-100, Вугілля кам’яне марки ДГ 25-50, Брикети торф’яні в Біг-бег, Гранули паливні (пелети) з деревини
Джерело фінансування: кошти місцевого бюджету Закупівля проводиться на очікувану вартість на 2024 рік. Місцезнаходження замовника – 31100, Україна , Хмельницька обл., місто Старокостянтинів, вулиця Ессенська 2; Категорія замовника – п. 1 ч. 4 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі». Усі документи, що входять до складу тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою, якщо інше не передбачено умовами документації. Уточнюючий код 09111100-1 Вугілля Уточнюючий код 09111400-4 Деревне паливо Уточнюючий код 09112200-9 Торф
Завершена
1 635 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 175.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 8 175.00 UAH
Номер:
82b17dd592b44cf98cd0d00006e832a1
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-09-17-000025
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
17.09.2024 00:00
Період моніторингу:
17.09.2024 17:06 - 09.10.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
16.09.2024 № 66-з
Хмельницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 20 квітня 2022 року № 158,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток до наказу від 16.09.2024 № 66-з
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі / звіту про договір про закупівлю, укладений без застосування електронної системи закупівель Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Особа, відповідальна за здійснення моніторингу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
7 UA-2024-08-02-009855-a 02.08.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Онищенко І.В.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації щодо закупівлі, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, внесення змін до тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 26 вересня 2024 року.
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації щодо закупівлі, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), внесення змін до тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2024 рік Управління освіти виконавчого комітету Старокостянтинівської міської ради (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, в редакції затвердженій протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 07.08.2024 №95, звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації від 05.08.2024, відповідь Замовника на звернення від 07.08.2024, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 12.08.2024, тендерну пропозицію ПП Надра-Ресурс, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 13.08.2024, договір від 22.08.2024 № 182 (далі – Договір), додаткову угоду до договору від 13.09.2024 №1, повідомлення про внесення змін до договору від 16.09.2024, пояснення та документи від 23.09.2024 отримані від Замовника через електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель.
Період усунення порушень:
26.09.2024 17:19 - 02.10.2024 00:00
Дата публікації висновку:
26.09.2024 17:19
Запити/Пояснення
Номер:
8a0f20d949144bc19c7b5ff6a3145c3f
Назва:
Про надання інформації (пояснень)
Дата опублікування:
18.09.2024 16:48
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
24.09.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-08-02-009855-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснень.
1. Надайте інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари, що є предметом даної закупівлі, тощо) на підставі яких Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надайте інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
2ee1acb662d14853b83805cc42f21080
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
23.09.2024 14:53
Опис:
Управлінням освіти виконавчого комітету Старокостянтинівської міської ради розглянуто Ваш запит від 2024-09-18 16:48:01.
На виконання вимог частини п’ятої ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо пояснення на Ваш запит.
Так, 02.08.2024 року Управлінням освіти виконавчого комітету Старокостянтинівської міської ради (далі - Замовник) було оголошено процедуру «Відкриті торги з особливостями» щодо закупівлі: «код ДК 021:2015 09110000-3 - Тверде паливо» (Вугілля кам’яне марки Г 13-100, Вугілля кам’яне марки П 6-100, Вугілля кам’яне марки ДГ 25-50, Брикети торф’яні в Біг-бег, Гранули паливні (пелети) з деревини), оголошення – UA-2024-08-02-009855-a. Очікувана вартість закупівлі склала 1635000,00грн. з ПДВ.
І. Під час визначення очікуваної вартості Замовником було враховано положення Постанови Кабінету міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710, наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 року № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі»(копія додається). Згідно інформаційного листа МЕРТУ № 3301-04/34980-06 від 20.08.2019 року (копія додається), замовники можуть застосовувати вказану методику для визначення очікуваної вартості предмета закупівлі товарів, робіт, та послуг, які закуповують за Законом України «Про публічні закупівлі».
Закупівля Вугілля кам’яне марки Г 13-100, Вугілля кам’яне марки П 6-100, Вугілля кам’яне марки ДГ 25-50, Брикети торф’яні в Біг-бег, Гранули паливні (пелети) з деревини здійснюється для закладів освіти управління освіти виконавчого комітету Старокостянтинівської міської ради з метою їх забезпечення безперебійного навчального процесу в опалювальний період 2024/2025 років.
Очікувана вартість визначена з врахуванням потреби в товарі (номенклатура, кількісні та якісні показники тощо) на підставі аналізу фактичного використання товарів для забезпечення діяльності закладів освіти у минулих періодах та з урахуванням запланованих поточних завдань замовника на поточний опалювальний період.
Також, до формування опису предмета закупівлі залучено відповідних фахівців замовника, які відповідають за подальше використання товарів, що закуплені на підставі поданої потреби відповідно до службової записки начальника господарської групи ( Борищук Л.М, від 23 липня 2024 року (додається).
Крім того, Замовником проведено аналіз ринку. Тобто, використано як загальнодоступну інформацію щодо цін та асортименту товарів, яка міститься у відкритих джерелах (у тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель "Prozorro" та на аналогічних торгівельних електронних майданчиках, дані спеціалізованих інформаційно-аналітичних видань, офіційних статистичних видань, в тому числі іноземних, тощо), так і інформацію, отриману шляхом проведення ринкових консультацій шляхом взяття цінових пропозицій, а саме цінова пропозиція ТОВ «Надра-Енергоресурс», ТД «Лінком» та ТОВ ТД «Облпаливо» (додаються).
Підсумовуючи вищевказане, очікувану вартість предмета закупівлі визначено розрахунковим методом із врахуванням потреби, технічних, якісних характеристик товару, аналізу ринкових цін, шляхом аналізу відкритих джерел та з урахуванням необхідності доставки товару.
ІІ. Звертаємо Вашу увагу, що Законом України «Про публічні закупівлі», зокрема, пунктом 14 частини 1 статті 1 чітко визначено поняття «моніторинг процедури закупівлі» як процедуру здійснення аналізу дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та протягом його дії з метою запобігання порушенням законодавства у сфері публічних закупівель. В свою чергу, положення абзацу 1 частини 4 статті 3 Закону, передбачається, що відносини, пов’язані із сферою публічних закупівель, регулюється виключно цим Законом і не можуть регулюватися іншими законами, крім випадків, встановлених цим Законом.
Таким чином, вимога щодо надання посилання на сторінку веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) не може бути предметом моніторингу. Аналогічна позиція викладена в Постанові Третього апеліційного адміністративного суду № 160/1084/22 від 09.01.2023 року де зазначено, що «Разом з тим, згідно ч.1, п.3 ч.2 ст.22 Закону №922 тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником разом з оголошенням про проведення конкурентних процедур закупівель в електронній системі закупівель для загального доступу шляхом заповнення полів в електронній системі закупівель. Тендерна документація не є об`єктом авторського права та/або суміжних прав. У тендерній документації зазначається інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених ч. 4 ст. 5 цього Закону.
Частиною 6 ст.10 Закону №922 визначено, що доступ до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель, є безоплатним та вільним. Інформація про закупівлю, визначена цим Законом, розміщується в електронній системі закупівель безоплатно через авторизовані електронні майданчики.
Авторизований електронний майданчик - це авторизована Уповноваженим органом інформаційно - телекомунікаційна система, яка має комплексну систему захисту інформації з підтвердженою відповідністю згідно із Законом України «Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах», є частиною електронної системи закупівель та онлайн-сервісом, що забезпечує реєстрацію осіб, автоматичне розміщення, отримання і передання інформації та документів під час проведення закупівель, користування сервісами з автоматичним обміном інформацією, доступ до якого здійснюється за допомогою мережі Інтернет (п.1 ч .1 ст.1 Закону №922).
У разі якщо інформація, розміщена в електронній системі закупівель шляхом завантаження документів, містить відомості, що відрізняються від тих, які розміщені шляхом заповнення електронних полів, автентичною вважається інформація, розміщена шляхом заповнення електронних полів.
Оприлюднення інформації на веб-порталі здійснюється електронною системою закупівель автоматично.
Отже, інформація про обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщується виключно на авторизованому електронному майданчику. Закон №922 не передбачає створення замовником власного веб-сайту, як вірно зазначив суд першої інстанції.»
Проте Замовником оприлюднена інформація на власному веб-сайті http://www.освіта-стм.укр/2024/08/05/3973/ в розділі Закупівлі, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі «код ДК 021:2015 09110000-3 - Тверде паливо» (Вугілля кам’яне марки Г 13-100, Вугілля кам’яне марки П 6-100, Вугілля кам’яне марки ДГ 25-50, Брикети торф’яні в Біг-бег, Гранули паливні (пелети) з деревини).
Номер:
422f0c38a0394220b49cbe8980247fd3
Назва:
Пояснення з власної ініціативи
Дата опублікування:
23.09.2024 15:25
Опис:
Під час визначення очікуваної вартості Замовником було враховано положення Постанови Кабінету міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710, наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 року № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі»(копія додається). Згідно інформаційного листа МЕРТУ № 3301-04/34980-06 від 20.08.2019 року (копія додається), замовники можуть застосовувати вказану методику для визначення очікуваної вартості предмета закупівлі товарів, робіт, та послуг, які закуповують за Законом України «Про публічні закупівлі».