-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь «Поточний середній ремонт дорожнього щебеневого покриття вулиць з додаванням нового матеріалу в населених пунктах Лисянської територіальної громади Звенигородського району Черкаської області»
Завершена
1 500 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 7 500.00 UAH
Номер:
4288297b6b7f48f8b00b012678a78f21
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-10-25-000065
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
25.10.2024 00:00
Період моніторингу:
25.10.2024 16:18 - 15.11.2024 23:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
25.10.2024 № 84
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.
В.о.начальника Управління
Західного офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Віталій УСИК
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 25.10.2024 № 84.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
8 UA-2024-08-02-009134-a 02.08.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення (змін до нього), відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, виконання рішення Органу оскарження – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 08 листопада 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення (змін до нього), відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – комісія АМКУ, Орган оскарження).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план UA-P-2024-08-02-010840-a на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію з додатками до неї із змінами, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «РЕГДОРСТРОЙ» (в частині правомірності відхилення), тендерну пропозицію переможця торгів мале підприємство «Прометей» (далі – МП «Прометей»), вимогу про усунення невідповідностей, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 30.08.2024 №19, від 03.09.2024 №22, скаргу товариства з обмеженою відповідальністю «РЕГДОРСТРОЙ» від 06.08.2024 № UA-2024-08-02-009134-a.a1, рішення Органу оскарження - Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 19.08.2024 №13976-р/пк-пз (опубліковане 21.08.2024), повідомлення про намір укласти договір, договір підряду від 09.09.2024 №84/24, Додаткова угода №1 від 30.09.2024, пояснення Замовника з додатками до нього отримане через електронну систему закупівель 29.10.2024.
Замовником в електронній системі закупівель 21.08.2024 оприлюднене повідомлення про усунення порушення (рішення комісії АМКУ виконане та внесені зміни до Тендерної документації). Відповідні зміни до Тендерної документації розміщені в електронній системі закупівель 21.08.2024.
Моніторинг щодо тих питань, порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Органу оскарження, не здійснювався.
За результатами розгляду тендерної пропозиції учасника МП «Прометей» прийнято рішення про намір укласти договір з даним учасником. Між Замовником та переможцем торгів – МП «Прометей» укладений договір підряду від 09.09.2024 №84/24 на загальну суму 1 490 010,00 гривень.
Період усунення порушень:
08.11.2024 14:13 - 14.11.2024 00:00
Дата публікації висновку:
08.11.2024 14:13
Запити/Пояснення
Номер:
5c3c9fea5baa4f1ab0863497d7be72e2
Назва:
Запит Замовнику на пояснення
Дата опублікування:
25.10.2024 16:54
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
30.10.2024 23:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь «Поточний середній ремонт дорожнього щебеневого покриття вулиць з додаванням нового матеріалу в населених пунктах Лисянської територіальної громади Звенигородського району Черкаської області»» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-08-02-009134-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі;
2. Також надайте посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
b419f6b048fd47839e7cc4863e9b96c4
Назва:
Пояснення замовника
Дата опублікування:
29.10.2024 15:54
Опис:
За результатами розгляду запиту Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області про надання пояснень у межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом ДК 021:2015: 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь «Поточний середній ремонт дорожнього щебеневого покриття вулиць з додаванням нового матеріалу в населених пунктах Лисянської територіальної громади Звенигородського району Черкаської області» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером: UA-2024-08-02-009134-a) пояснюю наступне:
1). Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено на підставі робочого проекту розробленого інженером-проектувальником I категорії Карасєвич В.С. (Кваліфікаційний сертифікат АР №016120 - додається). (Дефектний акт додається).
Очікувана вартість предмета закупівлі визначена відповідно до зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва, що є в складі робочого проекту, розробленого інженером-проектувальником I категорії Карасєвич В.С. (Кваліфікаційний сертифікат АР №007034 - додається) відповідно до вимог Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281. (Зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва додається).
2). https://lysianka-otg.gov.ua/index.php/rozvytok/elektronni-zakupivli/5773-obgruntuvannya-tekhnichnikh-ta-yakisnikh-kharakteristik-predmeta-zakupivli-rozmiru-byudzhetnogo-priznachennya-ochikuvanoji-vartosti-predmeta-zakupivli-vidpovidno-do-punktu-41-postanovi-kmu-vid-11-10-2016-710-pro-efektivne-vikoristannya-derzhavnikh-koshtiv-zi-zminami-17
Примітка: Відповідно до підпункту 1 пункту 4 та абзацу третього пункту 4(1) Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року №710 «Про ефективне використання державних коштів» (далі – Постанова №710) з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб'єктам господарювання державного сектору економіки доручено, а ОРГАНАМ МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ РЕКОМЕНДОВАНО забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на власному веб-сайті у разі оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Про рекомендаційний характер Постанови №710 для органів місцевого самоврядування також зазначено в листі Державна аудиторська служба України від 09.06.2021р. N 003100-14/7175-2021 «Щодо застосування постанови КМУ від 16.12.2020 р. N 1266» (додається).
Для органів місцевого самоврядування Постанова КМУ від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) носить рекомендаційний характер, а не обов’язковий.