-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт поліклінічного відділення (влаштування евакуаційних сходів з другого поверху) «Комунального некомерційного підприємства Прилуцької міської дитячої лікарні» Прилуцької міської ради по вул. Костянтинівська, буд. 185 в м. Прилуки, Чернігівської області» Коригування ( ДК 021:2015 (CPV 2008) – 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи )
Завершена
1 640 149.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 200.75 UAH
мін. крок: 0.5% або 8 200.75 UAH
Номер:
16295e1f936e4c9aa79a81590a420deb
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-09-03-000037
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
03.09.2024 00:00
Період моніторингу:
03.09.2024 17:19 - 25.09.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
03.09.2024 № 47-З
Чернігів
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр КОНДРАШОВ
Витяг з додатку
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області
«Про початок моніторингу закупівель»
Перелік закупівель
№ з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2. UA-2024-08-02-002129-a 02.08.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції з урахуванням вимог Особливостей встановлено порушення вимог абзацу першого пункту 43 Особливостей.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства, повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, своєчасності укладення договору про закупівлю, правомірності внесення змін до договору, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 12 вересня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства, повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, зі змінами, у редакції чинній на момент проведення закупівлі (далі – Особливості), своєчасності укладення договору про закупівлю, правомірності внесення змін до договору, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Прилуцька міська дитяча лікарня» Прилуцької міської ради (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену протоколом уповноваженої особи від 25.07.2024 № 2 (далі – тендерна документація), вимоги про унесення порушення та відповідь Замовника, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ТОВ «Тера 36», протокол щодо визначення переможцем ТОВ «Тера 36» від 14.08.2024 б/н, повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 14.08.2024, договір 28.08.2024 № 1, укладений Замовником з ТОВ «Тера 36» (далі – Договір), додаткова угода від 29.08.2024 № 1 до Договору, звіт про результати проведення процедури закупівлі, оприлюднений в електронній системі закупівель 28.08.2024, пояснення та документи Замовника на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, оприлюднені в електронній системі закупівель 09.09.2024.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Тера 36» з урахуванням вимог Особливостей встановлено наступне.
Пунктом 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації для учасників процедури закупівлі встановлено вимогу, якою визначено, що «…тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП)».
Частиною третьою статті 12 Закону передбачено, що під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги».
Відповідно до Закону України «Про електронні довірчі послуги» кваліфікований електронний підпис – удосконалений електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа. Удосконалений електронний підпис – електронний підпис, створений за результатом криптографічного перетворення електронних даних, з якими пов’язаний цей електронний підпис, з використанням засобу удосконаленого електронного підпису та особистого ключа, однозначно пов’язаного з підписувачем, і який дає змогу здійснити електронну ідентифікацію підписувача та виявити порушення цілісності електронних даних, з якими пов’язаний цей електронний підпис.
Також, Законом України «Про електронні довірчі послуги» розмежовано використання кваліфікованих електронних підписів та удосконалених електронних підписів за рівнем довіри до схем електронної ідентифікації.
Відповідно до роз’яснення Міністерства цифрової трансформації України від 16.02.2021 № 1/06-3-1587, якщо за результатом перевірки електронного підпису засіб електронного підпису чи печатки надає інформацію, що тип підпису «удосконалений», то такий підпис не може вважатися кваліфікованим (кваліфікованим електронним підписом є такий, за результатами перевірки якого відображається інформація: «тип підпису: кваліфікований», «тип носія особистого ключа: захищений»).
За результатами перевірки електронного підпису, накладеного на тендерну пропозицію «Тера 36», на сайті Центрального засвідчувального органу (https://czo.gov.ua/verify) сервісом створення та проведення перевірки надано результат, відповідно до якого «тип носія особистого ключа: незахищений», «тип підпису: удосконалений», а отже тендерна пропозиція ТОВ «Тера 36» підписана удосконаленим електронним підписом, а не кваліфікованим електронним підписом.
Враховуючи вищевикладене та з огляду на те, що Замовником у тендерній документації чітко визначена конкретна вимога до учасників щодо накладення саме КЕП (без жодної альтернативи), дана тендерна пропозиція не відповідала вимогам пункту 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації.
Відповідно до вимог абзацу першого пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Таким чином, Замовник, не виявивши та не надавши учаснику процедури закупівлі ТОВ «Тера 36» можливість виправити наведену вище невідповідність, порушив вимоги абзацу першого пункту 43 Особливостей.
Період усунення порушень:
12.09.2024 15:21 - 27.09.2024 00:00
Дата публікації висновку:
12.09.2024 15:21
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель у відкритих торгів з особливостями на закупівлю «Капітальний ремонт поліклінічного відділення (влаштування евакуаційних сходів з другого поверху) «Комунального некомерційного підприємства Прилуцької міської дитячої лікарні» Прилуцької міської ради по вул. Костянтинівська, буд. 185 в м. Прилуки, Чернігівської області» Коригування ( ДК 021:2015 (CPV 2008) – 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи )» , очікуваною вартістю 1 640 149,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-08-02-002129-a),
На виконання висновку Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області та з огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовником взято до уваги всі зауваження та здійснені заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, а саме: проведені роз’яснювальні роботи та економічні навчання.
Дата публікації звіту:
13.09.2024 14:01
Запити/Пояснення
Номер:
4fffb2e1663b42d0aeb0e23deb233791
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
05.09.2024 12:07
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
11.09.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт поліклінічного відділення (влаштування евакуаційних сходів з другого поверху) «Комунального некомерційного підприємства Прилуцької міської дитячої лікарні» Прилуцької міської ради по вул. Костянтинівська, буд. 185 в м. Прилуки, Чернігівської області» Коригування ( ДК 021:2015 (CPV 2008) – 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи )» , очікуваною вартістю 1 640 149,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-08-02-002129-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (у тому числі надати зведений кошторисний розрахунок, локальні кошториси, підсумкову відомість ресурсів тощо)?
2. Просимо надати інформацію та підтверджуючі документи щодо фактичного стану виконання договору від 28.08.2024 № 1, укладеного з ТОВ «ТЕРА 36».
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
2b17b2b8dcec4d7b8dbc9272dad9b24b
Назва:
Пояснення Замовника на запит щодо моніторингу відкритих торгів з особливостями на закупівлю «Капітальний ремонт поліклінічного відділення (влаштування евакуаційних сходів з другого поверху) «Комунального некомерційного підприємства Прилуцької міської дитячої лікарні» Прилуцької міської ради по вул. Костянтинівська, буд. 185 в м. Прилуки, Чернігівської області» Коригування
Дата опублікування:
09.09.2024 09:22
Опис:
Пояснення Замовника на запит щодо моніторингу відкритих торгів з особливостями на закупівлю «Капітальний ремонт поліклінічного відділення (влаштування евакуаційних сходів з другого поверху) «Комунального некомерційного підприємства Прилуцької міської дитячої лікарні» Прилуцької міської ради по вул. Костянтинівська, буд. 185 в м. Прилуки, Чернігівської області» Коригування ( ДК 021:2015 (CPV 2008) – 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи )» , очікуваною вартістю 1 640 149,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-08-02-002129-a
1.Обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість було здійснено на підставі розробленої проектно-кошторисної документації (сканкопії зведеного кошторисного розрахунку, локальні кошториси, підсумкову відомість ресурсів додаються).
2.Щодо фактичного стану виконання договору від 28.08.2024 № 1, укладеного з ТОВ «ТЕРА 36» - на даний час почали підготовчі роботи для виконання робіт по даному Договору, Нам наданий витяг з Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва (Реєстраційний номер в ЄДЕССБ: CD01:9610-1142-8412-8145) про початок виконання робіт Товариством з обмеженою відповідальністю «Тера 36»,