-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 2
34350000-5 Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності
Закупівля здійснюється відповідно до вимог Закону України "Про публічні закупівлі" та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022р. №1178" із змінами та доповненнями
Завершена
1 272 900.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 12 729.00 UAH
мін. крок: 1% або 12 729.00 UAH
Номер:
7c801d91f5b648a584eb2dc88ed9fbb5
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-09-03-000053
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
03.09.2024 00:00
Період моніторингу:
03.09.2024 17:18 - 25.09.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
03.09.2024 № 47-З
Чернігів
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр КОНДРАШОВ
Витяг з додатку
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області
«Про початок моніторингу закупівель»
Перелік закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 3. UA-2024-08-01-006628-a 01.08.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону, повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей, своєчасності надання інформації у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 24 вересня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (у редакції, чинній на момент проведення закупівлі, далі – Особливості), своєчасності надання інформації у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Чернігівської обласної ради (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи від 01.08.2024 № б/н, запитання до процедури від 02.08.2024, від 05.08.2024 та відповіді на них від 02.08.2024, від 07.08.2024, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиції ТОВ «Алекор-МС», ТОВ «СИНЕРГІЯ СИСТЕМ», ТОВ «ДНІПРОШИНА», ТОВ «АРТЕМІДА ТАЙЕРС СОЛЮШН» та Фізичної особи-підприємця Антоненко І. А., вимога про усунення невідповідностей до 10:00 год. № 14.08.2024, протоколи щодо прийняття рішення від 19.08.2024 № б/н, від 20.08.2024 № б/н та від 21.08.2024 № б/н, повідомлення про намір укласти договір від 21.08.2024, пояснення Замовника на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області оприлюднені в електронній системі закупівель 20.09.2024.
Період усунення порушень:
24.09.2024 16:26 - 28.09.2024 00:00
Дата публікації висновку:
24.09.2024 16:26
Запити/Пояснення
Номер:
2b4d9503878c458e8316f0792d9c07c3
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
17.09.2024 16:42
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
21.09.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «34350000-5 Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності», очікуваною вартістю 1 272 900,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-08-01-006628-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайс тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо)?
2. Просимо повідомити чи укладався договір з ФОП Антоненко І.А. по зазначеній закупівлі, у разі укладення договору зазначити причини його неоприлюднення?
3. Згідно з протоколом щодо прийняття рішення від 20.08.2024 про розгляд тендерної пропозицiї учасника ТОВ «АРТЕМІДА ТРЕЙД СОЛЮШН», дану тендерну пропозицію відхилено на підставі пiдпункту 2 пункту 44 Особливостей, а саме: «Учасник не зазначив у порiвняльній таблиці відповідності характеристик запропонованого товару країну походження запропонованого товару, що має бути зазначена у 5-й колонцi Таблицi 1 Додатку № 3 до тендерної документації».
Проте інформація щодо країни походження запропонованого товару міститься в іншому документі тендерної пропозиції ТОВ «АРТЕМІДА ТРЕЙД СОЛЮШН», а саме в документі «Специфікація.doc.p7s».
Просимо надати пояснення, у зв’язку з чим Замовником не розміщено в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою щодо усунення невідповідностей в інформації та документах, як це передбачено абзацом першим пункту 43 Особливостей, та не надано ТОВ «АРТЕМІДА ТРЕЙД СОЛЮШН» можливості виправити вищезазначені невідповідності? (Рішення АМКУ від 27.07.2023 № 11543-р/пк-пз по закупівлі UA-2023-06-26-010997-a)
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель (з приховуванням відомостей, оприлюднення яких може зашкодити обороноздатності держави) протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
0f6ef282a6c84a058025fc93b94f07a5
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
20.09.2024 14:30
Опис:
Згідно запиту «Про надання пояснень» від 17.09.2024 року повідомляємо наступне:
1.Очікувана вартість предмета закупівлі визначена методом порівняння ринкових цін, отриманих з відкритого доступу у мережі Інтернет, а саме використовувалась інформація про ціни на автомобільні шини на сайтах https://rezina.cc/, https://infoshina.com.ua/, https://autoshini.com.ua, https://ukrshina.com.ua/, https://ascania-shina.com/ua. Для розрахунку очікуваної вартості використовувались пропозиції постачальників автомобільних шин на зазначених сайтах та розраховувалась середня вартість автомобільних шин.
Технічні вимоги до шин встановлені відповідно до вимог виробників автомобілів Е(Ш)МД та технічної документації до наявних автомобілів, в якій зазначені рекомендовані технічні характеристики до автомобільних шин, що використовуються на автомобілях Е(Ш)МД.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено на власному веб-сайті за посиланням https://www.emergency.cn.ua/index.php?option=com_content&view=article&id=1:obgruntuvannya-dlya-zakupivli&catid=8&Itemid=102
2. Відповідно до п.49 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт та послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладення договору може бути продовжений до 60 днів.
Згідно наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області від 03.09.2024 № 47-З «Про початок моніторингу закупівель» розпочато моніторинг зазначеної закупівлі. Протоколом уповноваженої особи від 04.09.2024 року у зв’язку із обґрунтованою необхідністю, а саме з метою попередження порушень законодавства з питань публічних закупівель та незаконних витрат коштів підприємства, прийнято рішення продовжити термін укладання договору до 60 днів. Таким чином, станом на 20.09.2024 року договір з ФОП Антоненко А.І. не укладено, а термін укладання договору триває.
3. Відповідно до додатку 3 тендерної документації до закупівлі для підтвердження відповідності запропонованого товару Учасник повинен заповнити Таблицю 1, в якій, зокрема, в стовпчику 5 зазначити країну виробництва товару. Учасник ТОВ "АРТЕМІДА ТРЕЙД СОЛЮШН" не зазначив країну виробництва товару, відповідно, не підтвердив відповідність запропонованого товару необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмету закупівлі.
Відповідно до п.43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт та послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Надання 24 години ТОВ "АРТЕМІДА ТРЕЙД СОЛЮШН" на виправлення невідповідності в документах (файл Додаток 3.docx.p7s, який надано на вимогу тендерної документації для підтвердження технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі), а саме зазначення країни походження товару, могло б призвести до зміни предмета закупівлі.
Крім того, надання в складі тендерної пропозиції заповненого проєкту договору або специфікації взагалі не вимагалось.
Тому дану тендерну пропозицію відхилено на підставі пiдпункту 2 пункту 44 Особливостей