-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Взуття різне,крім спортивного та захисного
Завершена
100 200.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 002.00 UAH
мін. крок: 1% або 1 002.00 UAH
Номер:
82a6f2cb759d48319af5886339ec8405
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-10-14-000020
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
14.10.2024 00:00
Період моніторингу:
14.10.2024 12:38 - 04.11.2024 23:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
14.10.2024
№ 73-з
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених ЗакономУкраїни «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Сергій КОМАШНЯ
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 14.10.2024 № 73-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
9. UA-2024-08-01-006002-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо відповідності тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель встановлено, що тендерна документація не відповідає нормам абзацу 8 пункту 28 та абзацу 15 пункту 47 Особливостей.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону та Особливостей, дотримання вимог постанови № 710, розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП Гринькевича Артема Леонідовича, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення виявлених порушень у подальшому, зокрема, шляхом притягнення до дисциплінарної або матеріальної відповідальності осіб, якими допущені порушення вимог абзацу 8 пункту 28 та абзацу 15 пункту 47 Особливостей, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 21 жовтня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та вимог «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості), дотримання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами (далі – постанова № 710), відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерної пропозиції, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Комунальної установи «Хорошівський психоневрологічний інтернат» Житомирської обласної ради (далі - Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерна документація, затверджена протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 01.08.2024, тендерна пропозиція учасника ФОП Гринькевича Артема Леонідовича, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 13.08.2024 № 54, повідомлення про намір укласти договір від 13.08.2024 року, договір про закупівлю від 21.09.2024 № 229, пояснення Замовника з копіями документів надані через електронну систему закупівель 16.10.2024 та 18.10.2024.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації Замовника вимогам законодавства у сфері закупівель установлено наступне.
Так, абзацом 8 пункту 28 Особливостей встановлено, що у тендерній документації зазначаються підстави для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені пунктом 47 Особливостей, та інформація про спосіб підтвердження відсутності підстав для відхилення. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та/або переможця, визначених пунктом 47 Особливостей, у разі, коли така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації», та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, та/або може бути отримана електронною системою закупівель шляхом обміну інформацією з іншими державними системами та реєстрами.
Також, відповідно до абзацу 3 пункту 3 частини 3 розділу «Подання та розкриття тендерної пропозиції» тендерної документації та підпункту 4 пункту 3.2 частини 3 Додатку 1 до тендерної документації, встановлено вимогу щодо надання у складі тендерної пропозиції документального підтвердження відсутності підстав відмови, які зазначені в абзаці 14 пункту 47 Особливостей.
Проте, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 02.04.2024 № 382, абзац 14 пункту 47 Особливостей виключений, при цьому абзац 15 пункту 47 Особливостей був змінений, шляхом виключення з вимог надання переможцем відсутності підстав визначених абзацом 14 пункту 47 Особливостей.
Таким чином, моніторингом встановлено, що на порушення вимог абзацу 8 пункту 28 та абзацу 15 пункту 47 Особливостей, Замовником в тендерній документації вимагається документальне підтвердження відсутності підстав відхилення, які визначені абзацом 15 пункту 47 Особливостей, що на момент проведення вище зазначеної закупівлі втратили чинність.
Період усунення порушень:
21.10.2024 15:57 - 04.11.2024 23:00
Дата публікації висновку:
21.10.2024 15:57
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
З метою недопущення порушень в подальшому та вжиття заходів дисциплінарної дисципліни підкріплюю документи :пояснювальна записка та наказ.
Дата публікації звіту:
25.10.2024 15:41
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
Опис:
Порушення усунуто шляхом притягнення до дисциплінарної відповідальності
Дата публікації:
28.10.2024 09:04
Запити/Пояснення
Номер:
de064a6a8ea64513a1ade7f37c40b9ed
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
15.10.2024 10:12
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
19.10.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету: «Взуття різне,крім спортивного та захисного» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-08-01-006002-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості), постала потреба в отриманні пояснень та документів до наступних питань.
1)Поясніть, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років
Номер:
06503181333040ccbd653d833cb14977
Назва:
Пояснення з власної ініціативи
Дата опублікування:
16.10.2024 18:59
Опис:
На Ваш запит від 15.10.2024р .повідомляємо,що обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі "Взуття різне,крім спортивного та захисного"( публічна закупівля за номером ID: UA -2024-08-01-0006002-а) проводилося методом підбору відповідної інформації на офіційному сайті "Rozetka" та "Prom",публічної інформації "ProZorro",опитуванням Постачальників по телефону ,а також особистих практичних знань та спостережень . При цьому Керувалися Законом України "Про публічні Закупівлі", ДСТУ ГОСТ 26167-2009, ISO 3376 та іншими нормативними документами .
Розмір витрат та очікувана вартість закупівлі визначалася через аналіз цін запропонованих з різних джерел;а саме:
-розмір кошторисних призначень на 2024р. для придбання взуття різного;
-опитування Постачальників ,відомих за попередніми угодами (ФОП Єремчук О.В., ТОВ "Форрпост 17"),. по телефону ;
-публічна інформація з "ProZorro" ;
-комерційні пропозиції Постачальників (ФОП Чокой О.В.,ФОП Горнович Н.А. );
-інформація з місцевих торгових точок, ринку та ін.
Письмові пропозиції Постачальника ФОП Чокой О.В. та ФОП Горнович Н.А. додаються на двох аркушах.
Номер:
0ba6f03835524e79bc8970f7fd3d884e
Назва:
Пояснення з власної ініціативи
Дата опублікування:
16.10.2024 19:56
Опис:
На Ваш запит від 15.10.2024р повідомляємо що обгрунтуванням технічних та якісних характеристик предмета закупівлі "Взуття різне,крім спортивного та захисного"( за номером ID: UA-2024-08-01-006002-а)проводилося методом підбору відповідної інформації на офіційному сайті"Rozetka" та " Prom" ,публічної інформації " ProZorro",опитуванням Постачальників по телефону ,а також особистих практичних знань та спостережень.При цьому керувалися Законом України "Про публічні закупівлі", ДСТУ ГОСТ 26167-2009, ISO 3376 та ін.
Розмір витрат та очікувана вартість в закупівлі визначалася через моніторинг цін з різних джерел,а саме:
- кошторисні призначення передбачені на 2024рік ,для придбання взуття різного;
- опитування Постачальників ,відомих за попередніми угодами ( ФОП Єремчук О.В.,ТОВ Форпост 17);
- публічна інформація з" ProZorro";
- комерційні пропозиції Постачальників ФОП Чокой О.В.,ФОП Горнович Н.А. ;
- інформація з місцевих торгових точок,ринку та ін.
Письмові пропозиції ФОП Чокой О.В. та ФОП Горнович Н.А. додаються на 2-х ст.
Номер:
2d59863f62334157aec91f3032ea0624
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
17.10.2024 11:02
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
23.10.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету: «Взуття різне,крім спортивного та захисного» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-08-01-006002-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості), постала потреба в отриманні пояснень до наступних питань.
1)Відповідно до пункту 10 частини 1 статті 10 Закону встановлено, що Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме, договір про закупівлю та всі додатки до нього - протягом трьох робочих днів з дня його укладення.
Також, пунктом 17 Особливостей передбачено, що Договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону, та цих особливостей.
Так, відповідно до вище зазначеної процедури закупівлі, Вами було укладено договір з переможцем ФОП Гринькевичем Артемом Леонідовичем від 21.09.2024 № 229.
Слід відмітити, що повідомлення про намір укласти договір було оприлюднено в електронній системі закупівель від 13.08.2024 року.
Також, Вами відповідно до пункту 10 частини 1 статті 10 Закону було оприлюднено в електронній системі закупівель договір про закупівлю 21.08.2024.
Таким чином поясніть, чому дата укладеного договору передує даті уприлюднення?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років
Номер:
c4b9476fc2984c78af3d7869974c1051
Назва:
Пояснення з власної ініціативи
Дата опублікування:
18.10.2024 11:38
Опис:
У зв'язку з технічною (механічною) помилкою уповноважена особа ,помилкою уповноважена особа помилково при оприлюднені зробила технічну помилку а саме: оприлюднила договір 21.08.2024р ,а на договорі поставила дату 21.09.2024р ,після завершення процедури помітила помилку,про що склала протокол та підкрипила до договору без внесення в електронну систему.