• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

"Реконструкція Вільховецько-Лазівської ЗОШ І-ІІІ ступенів з добудовою учбового корпусу, харчоблоку, коридору та спортивного залу у с. Вільхівці-Лази. Коригування" (ДК 021:2015:45454000-4 Реконструкція)

Торги відмінено

121 542 994.80 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 607 714.97 UAH
Номер: 426adb4e8d1a450db39e2a354a41ab22
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-09-20-000003
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20.09.2024 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40922492
Період моніторингу: 20.09.2024 14:57 - 12.10.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 20.09.2024 № 51-з Ужгород Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. В.о.начальника Світлана МИГОЛИНЕЦЬ Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 20.09.2024 №51-з Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1 UA-2024-07-31-008943-a 31.07.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Ужгород
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 95) 948-00-53, vatrala24@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання повноти відображення інформації у повідомленні з вимогою про усунення невідповідностей встановлено порушення абзацу першого пункту 43 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерної пропозиції ПП «СТІК» встановлено порушення вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, оприлюднення інформації про закупівлю, дотримання вимог Постанови № 710, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII та Особливостям, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII, – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: Уповноваженою особою Замовника 30 вересня 2024 року в електронній системі закупівель оприлюднено протокол щодо відміни процедури закупівлі «Реконструкція Вільховецько-Лазівської ЗОШ І-ІІІ ступенів з добудовою учбового корпусу, харчоблоку, коридору та спортивного залу у с. Вільхівці-Лази. Коригування" (ДК 021:2015:45454000-4 Реконструкція)» на підставі підпункту 2 пункту 50 Особливостей.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 04 жовтня 2024 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (далі - Постанова № 710) в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (в редакції від 09.07.2024, що діяла станом на період проведення процедури закупівлі, далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій на відповідність умовам тендерної документації, повноти відображення інформації у повідомленні з вимогою про усунення невідповідностей, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Вільховецької сільської ради Тячівського району Закарпатської області (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію зі змінами, затверджену рішенням уповноваженої особи від 12.08.2024 б/н; тендерну пропозицію приватного підприємства «СТІК» (далі - ПП «СТІК»); протокольне рішення уповноваженої особи про продовження строку розгляду тендерної пропозиції учасника ПП «СТІК» від 27.08.2024 № б/н; вимога про усунення невідповідностей ПП «СТІК» до 10 вересня 2024; протокольне рішення уповноваженої особи про визначення переможця та про намір укласти договір з ПП «СТІК» від 16.09.2024 № б/н; повідомлення про намір укласти договір від 16.09.2024 року; протокол про відміну процедури закупівлі; пояснення Замовника, надані через електронну систему закупівель на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 20 та 23 вересня 2024 року. Згідно з пунктом 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону № 922-VIII, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом № 922-VIII. В ході аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерної пропозиції учасника ПП «СТІК» та визначення його переможцем процедури закупівлі встановлено наступне. Абзацом другим пункту 36 Особливостей визначено, якщо була подана одна тендерна пропозиція Замовник розглядає таку тендерну пропозицію відповідно до вимог статті 29 Закону № 922-VIII (положення частин другої, п’ятої - дев’ятої, одинадцятої, дванадцятої, чотирнадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону № 922-VIII не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту щодо її відповідності вимогам тендерної документації. Так, абзацом першим пункту 43 Особливостей визначено, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Однак, в ході проведення моніторингу встановлено, що під час розгляду тендерної пропозиції учасника ПП «СТІК» Замовником 09 вересня 2024 року, в електронній системі закупівель, розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей з переліком окремих вимог, передбачених тендерною документацією, без зазначення невідповідностей, що виявлені Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ПП «СТІК», а також не зазначено, що саме необхідно виправити учаснику в інформації та/або документах, що подані у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, чим недотримано вимоги абзацу першого пункту 43 Особливостей. Замовником у пункті 6 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації та пункту 3.3 проєкту договору про закупівлю (Додаток № 2 до тендерної документації) встановлено умову, що договірна ціна складається відповідно до розділу V «Визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни)» кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 року № 281 (зі змінами та доповненнями, далі - Настанови). Так, відповідно до пункту 5.31 розділу V Настанови визначено, що у ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні) можуть враховуватися кошти на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням робіт, що пропонуються, розмір яких залежить від сукупності цілого ряду факторів, зокрема, виду договірної ціни, що пропонується за умовами конкурсних торгів. Зазначені кошти враховуються у розмірі, визначеному на підставі обґрунтовувальних розрахунків підрядника, виходячи з перелічених факторів. При цьому: а) за твердої договірної ціни - в розмірі до 1,5%; б) за динамічної договірної ціни - не враховується. Замовником у тендерній документації (проєкт договору) визначено, що договірна ціна є твердою, порядок визначення вартості договірної ціни проводиться згідно положень Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва». Проте, під час аналізу документів, наявних в електронній системі закупівель установлено, що учасником ПП «СТІК» у складі ціни пропозиції (договірної ціни) враховано кошти на покриття ризиків в розмірі 2,4 %, що не відповідає вимогам пункту 5.31 розділу V Настанови, а відтак не відповідає умовам пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації та проєкту договору про закупівлю. Також, всупереч пункту 6 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, згідно наданої пояснювальної записки учасником ПП «СТІК» показник витрат на покриття ризиків усіх учасників будівництва, прогнозний рiвень iнфляцiї в будiвництвi першого року будiвництва, показник для визначення розмiру кошторисного прибутку, показник для визначення розмiру адмiнiстративних витрат розраховано відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, який втратив чинність на підставі Наказу Міністерства розвитку громад та територій № 281 від 01.11.2021. Крім того, в ході аналізу тендерної пропозиції учасника ПП «СТІК» на відповідність технічному завданню встановлено, що в локальних кошторисах наданих учасником у складі тендерної пропозиції відсутні окремі позиції, що встановлені Замовником в технічному завданні, зокрема: - локальному кошторисі на будівельні роботи № 02-02-04 на Електромонтажні роботи Гуртожиток №1 (поз. №14)., відсутні матеріали «Коробка установ.» в кількості 95 штук, що вимагалися Замовником в технічному завданні (№ п/п 1522); - в локальному кошторисі на придбання устаткування, меблів та інвентарю № 02-02-05 Придбання устаткування Гуртожиток №1 (поз. №14) відсутні вказані в технічному завданні унітаз з зливним бачком ( маса=0,00117) - 1 шт, унітаз з зливним бачком для МГН ( маса=0,00117) – 1 шт, умивальник (раковина) RES KELLY накладний білий ( маса=0,045) – 2 шт, змішувач для умивальника з нерж. сталі SUS304 MIXXUS KUB-001-HIGH чорний ( маса=0) – 2 шт, сифон для умивальника Jimten з донним клапаном, чорний матовий (маса=0,00143) – 2 шт, душова колона із змішувачем CHAMPION NOX-009-J чорна ( маса=0) – 2 шт. - в локальному кошторисі на придбання устаткування, меблів та інвентарю № 02-03-05 Придбання устаткування Гуртожиток №2 (поз. №15) відсутні вказані в технічному завданні унітаз з зливним бачком ( маса=0,00117) – 1 шт, унітаз з зливним бачком для МГН ( маса=0,00117) – 1 шт, змішувач для умивальника з нерж. сталі SUS304 MIXXUS KUB-001-HIGH чорний ( маса=0) – 2 шт, сифон для умивальника Jimten з донним клапаном, чорний матовий (маса=0,00143) – 2 шт, душова колона із змішувачем CHAMPION NOX-009-J чорна ( маса=0) – 2 шт. До того ж, надані учасником локальні кошториси містять позиції не передбачені технічним завданням, зокрема: - Локальний кошторис на будівельні роботи №02-01-05 на загально-будівельні роботи (Корпус ІV. Харчоблок, підвал) Будівля Вільховецько-Лазівська ЗОШ І-ІІІ ст. - Плитка для підлог в обсязі 255,03 м2 (№ п/п 187) - Локальний кошторис на будівельні роботи №02-01-021 на пожежна сигналізація Будівля Вільховецько-Лазівська ЗОШ І-ІІІ ст. - Кабель 8х0,4 в обсязі 0,2/1000м2 (№ п/п 7) та прилади, що установлюються на конструкціях, маса до 5 кг в кількості 2 шт (№ п/п 8) - Локальний кошторис на будівельні роботи №02-02-01 на Загальнобудівельні роботи Гуртожиток №1 (поз. №14) - додавати або виключати на кожні 5 мм зміни товщини стяжок цементних - 0,54/100м2, армування стяжки дротяною сіткою - 0,54/100м2, сітка для армування стяжки - 59,4/м2, улаштування покриттів з ламінату на шумогідроізоляційній прокладці з проклеюванням швів клеєм - 0,54/100м2, ламінат - 55,08/м2, підложка під ламінат - 55,08/м2, ущільнення ґрунту щебенем 0,57/100м2, улаштування ущільнених трамбівками підстилаючих щебеневих шарів - 5,7/м3, улаштування підстилаючих бетонних шарів - 5,7/м3, улаштування гiдроiзоляцiї обмазувальної - 0,57/100м2, еластична гідроізоляційна суміш (2-х компонент.) Ceresit CR 66 - 285 кг, улаштування тепло- і звукоізоляції суцільної з плит або мат мінераловатних або скловолокнистих - 0,57/100м2, плити пінополістирольні екструдовані 50 мм - 58,14 м2, улаштування стяжок цементних товщиною 20 мм - 0,57/100м2, додавати або виключати на кожні 5 мм зміни товщини стяжок цементних - 0,57/100м2, армування стяжки дротяною сіткою - 0,57/100м2, сітка для армування стяжки - 62,7/м2, улаштування покриттів з керамічних плиток на розчині із сухої клеючої суміші, кількість плиток в 1 м2 до 7 шт - 0,57/100м2 (№№ п/п 138-155). - Локальний кошторис на будівельні роботи №02-03-02/ВК-5 на Водопровід та каналізація Гуртожиток №2 (поз. №15) - Установлення піддонів душових чавунних і стальних мілких 0,2/10компл, душова колона із змішувачем CHAMPION NOX-009-J чорна 2 шт (№№ п/п 35-36) Також, слід зазначити, що учасником ПП «СТІК» розраховано роботи та матеріали кількість яких не вказана Замовником в технічному завданні, зокрема: - Локальний кошторис на будівельні роботи №02-02-01 на Загальнобудівельні роботи Гуртожиток №1 (поз. №14) - Гарячекатана арматурна сталь періодичного профілю, клас А-ІІІ, діаметр 16-18 мм в кількості 0,1896 т. - Локальний кошторис на будівельні роботи №07-03-01 на Освітлення - Кабель АВВГ нг -3х6,0 – 300 м, Кабель ВВГ нг -3х1,5 – 65 м - Локальний кошторис на будівельні роботи №07-04-01 на Загальнобудівельні роботи Футбольне поле - Нанесення розмітки 0,525/100 м2 Відповідно до абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей, замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Також в пункті 6 розділу ІІІ тендерної документації Замовником зазначено, що тендерна пропозиція, що не відповідає Технічним вимогам, викладеним у Додатку 3 (зокрема містить НЕ всі види робіт або НЕ повний їх обсяг, НЕ всі матеріально- технічні ресурси згідно з переліком наведеним у Додатку 3), буде відхилена на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей, а саме тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей. З огляду на вищезазначене, під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області 20.09.2024 та 23.09.2024 звернулось через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання пояснень з приводу не відхилення учасника ПП «СТІК, як такого, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. З приводу запитуваного Замовником 26 вересня 2024 року надано пояснення, в яких зазначено, що для повторної перевірки технічної частини документації було залучено спеціаліста з будівельною освітою на громадських засадах для компетентної оцінки даного питання, так як у уповноваженої особи відсутня будівельна освіта та у ході повторної перевірки було виявлено помилки(неточності), через які замовник відміняє відкриті торги у разі, неможливості усунення порушень, що виникли внаслідок порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з відповідним описом таких порушень на, що буде прийняте рішення про відміну торгів. Враховуючи викладене, за результатами проведеного моніторингу установлено, що Замовником на порушення абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей не відхилено тендерну пропозицію учасника ПП «СТІК» як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а визначено його переможцем процедури закупівлі. Слід зазначити, що після наданих пояснень, Уповноваженою особою Замовника 30 вересня 2024 року в електронній системі закупівель оприлюднено протокол щодо відміни процедури закупівлі «Реконструкція Вільховецько-Лазівської ЗОШ І-ІІІ ступенів з добудовою учбового корпусу, харчоблоку, коридору та спортивного залу у с. Вільхівці-Лази. Коригування" (ДК 021:2015:45454000-4 Реконструкція)» на підставі підпункту 2 пункту 50 Особливостей, а саме: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Період усунення порушень: 04.10.2024 13:04 - 19.10.2024 00:00
Дата публікації висновку: 04.10.2024 13:04

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Порушення усунені шляхом скасування торгів згідно протокольного рішення від 30.09.2024 №б/н
Дата публікації звіту: 15.10.2024 16:51

Запити/Пояснення