-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 2
Капітальний ремонт приміщень спортивного призначення із влаштуванням найпростішого укриття за адресою: м.Київ, пров.І.Качуровського, 1 (код ДК 021:2015: 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація)
Завершена
32 456 137.80
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 324 561.37 UAH
мін. крок: 1% або 324 561.37 UAH
Номер:
2554332f3a98444d9e8aab0485763bdb
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-09-24-000032
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
24.09.2024 00:00
Період моніторингу:
24.09.2024 12:46 - 16.10.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
24.09.2024 № 230
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Перший заступник начальника Олександр СОМИК
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
10 UA-2024-07-31-008763-a 31.07.2024
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, установлено порушення вимог частини 3 статті 22 Закону № 922-VIII, абзацу третього пункту 3, абзацу першого пункту 28 Особливостей № 1178 та пункту 13-1 Порядку № 861.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «РЕМ БУД КОМФОРТ», установлено порушення вимог пункту 44 Особливостей № 1178.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень, шляхом припинення зобов’язань за договором, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 15 жовтня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, у редакції чинній на дату оголошення торгів (далі – Особливості № 1178), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи від 31.07.2024 № 73 (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій від 15.08.2024, тендерну пропозицію ТОВ «ТЕП-КЕПІТАЛ.», повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ТЕП-КЕПІТАЛ.», вимогу про усунення невідповідностей у документах тендерної пропозиції ТОВ «ТЕП-КЕПІТАЛ.», протокол відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ТЕП-КЕПІТАЛ.» від 26.08.2024 № 76, тендерну пропозицію ТОВ «РЕМ БУД КОМФОРТ» (далі – Переможець), вимогу про усунення невідповідностей у документах тендерної пропозиції ТОВ «РЕМ БУД КОМФОРТ», протокол про прийняття уповноваженою особою рішення щодо визначення переможця від 28.08.2024 № 77, повідомлення про намір укласти договір від 28.08.2024, протокол щодо продовження строку для укладання договору про закупівлю від 09.09.2024 № 83, договір від 13.09.2024 № 56/9, пояснення та документи надані Замовником від 03.10.2024 на запит органу державного фінансового контролю.
Моніторингом установлено, що на участь у торгах подано пропозиції 2 (двох) учасників, а саме:
- ТОВ «ТЕП-КЕПІТАЛ.», з остаточною вартістю пропозиції 29 801 518,73 гривень;
- ТОВ «РЕМ БУД КОМФОРТ», з остаточною вартістю пропозиції 32 364 515,66 гривень.
Відповідно до протоколу уповноваженої особи від 26.08.2024 № 76, тендерну пропозицію ТОВ «ТЕП-КЕПІТАЛ.» відхилено на підставі абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей № 1178, зокрема, у зв’язку з невиправленням ТОВ «ТЕП-КЕПІТАЛ.» виявлених Замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідностей в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Перевіркою підстав відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ТЕП-КЕПІТАЛ.» порушень не установлено.
Переможцем торгів обрано учасника ТОВ «РЕМ БУД КОМФОРТ», з остаточною вартістю пропозиції 32 364 515,66 гривень.
За результатами здійсненого моніторингу установлено невідповідність тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178.
Згідно з абзацом 3 пункту 3 Особливостей № 1178 під час здійснення публічної закупівлі відповідно до цих особливостей (крім випадків, передбачених абзацами четвертим - шостим цього пункту) замовники застосовують положення пункту 61 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону № 922-VIII, крім підпункту 4 пункту 61 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону № 922-VIII, з урахуванням положень, визначених цим абзацом. У разі здійснення замовником закупівлі робіт чи послуг, якщо виконання таких робіт чи надання послуг передбачає набуття замовником у власність товару, визначеного пунктом 61 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону № 922-VIII, вартість якого у складі предмета закупівлі дорівнює або перевищує вартісні межі, визначені абзацом першим пункту 61 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону № 922-VIII, закупівля таких робіт чи послуг здійснюється з урахуванням особливостей, установлених пунктом 61 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону № 922-VIII.
Відповідно до норм пункту 28 Особливостей № 1178, установлено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону № 922-VIII з урахуванням особливостей.
Частиною 3 статті 22 Закону № 922-VIII установлено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Пунктом 61 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону № 922-VIII передбачено, що замовник здійснює закупівлю товарів, визначених підпунктом 2 цього пункту, виключно якщо їх ступінь локалізації виробництва дорівнює чи перевищує у 2024 році – 20 %. Ступінь локалізації виробництва визначається самостійно виробником товару, що є предметом закупівлі, та підтверджується Уповноваженим органом у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України. Уповноважений орган формує та веде перелік товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва, який оприлюднюється на його офіційному веб-сайті.
При цьому, підпунктом 2 пункту 61 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону № 922-VIII визначено, що особливості здійснення закупівель, визначені цим пунктом, застосовуються до наступних товарів, зокрема, дизель-генераторні установки.
Механізм підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, що є предметом закупівлі і визначені підпунктом 2 пункту 61 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону № 922-VIII та додатковим переліком товарів, що затверджується Кабінетом Міністрів України відповідно до підпункту 3 пункту 61 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону № 922-VIII визначено у Порядку підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, затвердженого постановою кабінету Міністрів України від 02.08.2022 № 861 (далі – Порядок № 861).
Відповідно до пункту 13¹ Порядку № 861 замовник визначає в тендерній документації на закупівлю предмета закупівлі, внесеного до переліку, вимогу щодо наявності в учасника процедури закупівлі сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим органом з оцінки відповідності. Учасник процедури закупівлі на таку вимогу замовника в тендерній документації подає у складі тендерної пропозиції копію сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим органом з оцінки відповідності.
Відповідно до «Відомості обсягів робіт» (Додаток 2 до ТД) при виконанні робіт за предметом досліджуваної процедури закупівлі передбачено, зокрема, [монтаж дизель-генератора стаціонарного, маса до 1 т], обсягом 0,635т.
Разом з тим, відповідно до пункту 5.1 Додатку 1 до ТД, Замовником установлено, що учасник до ціни тендерної пропозиції повинен включити придбання матеріалу, який передбачений згідно технічних вимог.
Водночас, Замовником, в порушення абзацу першого пункту 3 статті 22 Закону № 922-VIII, а також абзацу третього пункту 3 та абзацу першого пункту 28 Особливостей № 1178 та пункту 13¹ Порядку № 861, не встановлено вимогу в тендерній документації щодо надання документів від учасників, передбачених пунктом 13¹ Порядку № 861.
Поруч з тим, у складі тендерної пропозиції ТОВ «РЕМ БУД КОМФОРТ» надано кошторисні розрахунки, зокрема, Локальний кошторис на придбання устаткування, меблів та інвентарю № 02-02-07 (файл: «5_ДЦ_ЛК2_02-02-07.rtf»), Локальний кошторис на будівельні роботи № 02-02-06 (файл: «5_ДЦ_ЛК1_02-02-06.rtf»), Відомість ресурсів до локальних кошторисних розрахунків вартості об'єкта будівництва (файл: «5_ДЦ_ВРЛК.rtf») згідно яких передбачено придбання та установлення Дизель-генератора 30кВт ( маса=0,85) у кількості – 1 шт, загальною вартістю – 462 000,00 грн.
Однак, у зв’язку з не встановленням Замовником у ТД вимог щодо підтвердження ступеня локалізації товару, Переможцем торгів не підтверджено ступінь локалізації виробництва товару, який дорівнює чи перевищує у 2024 році – 20 %, а саме Дизель-генератора 30кВт ( маса=0,85) у кількості – 1 шт, зазначеного кошторисних розрахунках, вартість якого становить - 462 000,00 грн, що перевищує межі встановлені пунктом 61 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону № 922-VIII.
Таким чином, дії Замовника, в частині не встановлення у ТД наведених вище вимог, порушують основні принципи здійснення публічних закупівель, передбачені статтею 5 Закону № 922-VIII, а також вимоги частини третьої статті 22 Закону № 922-VIII.
Крім того, у ході проведення моніторингу установлено невідповідність тендерної пропозиції ТОВ «РЕМ БУД КОМФОРТ» вимогам тендерної документації, з огляду на наступне.
Відповідно до вимог пункту 6.5 Додатку 1 до ТД, Замовником установлено вимогу щодо надання у складі пропозиції скан-копії Дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки та/або Декларації відповідності матеріально-технічної бази роботодавця вимогам законодавства з питань охорони праці на проведення робіт зазначених в технічному завданні (відповідно Порядку (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 3 лютого 2021 р. № 77)); та висновок експертизи стану охорони праці.
У складі тендерної пропозиції ТОВ «РЕМ БУД КОМФОРТ» надано документ «Висновок експертизи № б/н 19.07.24 щодо стану охорони праці та безпеки промислового виробництва суб’єкта господарювання під час виконання робіт підвищеної небезпеки» (файл: «15.2 Висновок Експертизи від 19.07.pdf»), із підписом та відміткою про затвердження директором ТОВ «РЕМ БУД КОМФОРТ» В.І. Якимчуком.
Відповідно до пункту 3 Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки» від 26.10.2011 № 1107, установлено, що:
Висновок експертизи - документ, який складається експертною організацією за результатами проведення експертизи стану охорони праці та безпеки промислового виробництва суб'єкта господарювання за формою, розробленою Держпраці і затвердженою в установленому порядку, містить інформацію про відповідність (невідповідність) об'єкта експертизи вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки і на підставі якого приймається рішення щодо видачі дозволу;
Експертні організації - експертно-технічні центри, що належать до сфери управління Держпраці, або незалежні експертні організації, які забезпечують науково-технічну підтримку державного нагляду у сфері промислової безпеки та охорони праці та мають підтверджену компетенцію для інспекційної діяльності у сфері охорони праці відповідно до законодавства.
Разом з тим, відповідно до наказу Міністерства економіки України «Про затвердження форм висновків експертизи» від 31.12.2021 № 1191-21, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01.02.2022 за № 119/37455, затверджено форму Висновку експертизи щодо стану охорони праці та безпеки промислового виробництва суб’єкта господарювання під час виконання робіт підвищеної небезпеки (далі – затверджена форма Висновку; Форма).
Слід зазначити, що наданий у складі тендерної пропозиції ТОВ «РЕМ БУД КОМФОРТ» файл «15.2 Висновок Експертизи від 19.07.pdf», жодним чином не корелюється із установленою та затвердженою формою Висновку, адже не містить більшості визначеної у Формі інформації, яка б свідчила про проведення експертизи компетентною експертною організацією (у розумінні законодавства про охорону праці), а також не містить безпосередньої відмітки про затвердження Висновку експертизи стану охорони праці уповноваженими особами компетентної експертної організації.
Таким чином, у складі тендерної пропозиції ТОВ «РЕМ БУД КОМФОРТ» відсутній Висновок експертизи стану охорони праці, чим не дотримано вимоги пункту 6.5 Додатку 1 до ТД.
Відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178 установлено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Враховуючи викладене, Замовником, на порушення вимог пункту 44 Особливостей № 1178 не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «РЕМ БУД КОМФОРТ», як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а, натомість, укладено з Переможцем договір про закупівлю від 13.09.2024 № 56/9 на суму 32 364 515,66 гривень.
Період усунення порушень:
18.10.2024 18:27 - 01.11.2024 23:00
Дата публікації висновку:
18.10.2024 18:27
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На виконання зобов'язання щодо усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель згідно Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2024-07-31-008763-a, повідомляємо, що заходи щодо усунення виявлених порушень, шляхом припинення зобов’язань за договором, виконані. Додаткова угода №1 про розірвання договору опублікована.
Дата публікації звіту:
25.10.2024 17:24
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
Опис:
-
Дата публікації:
28.10.2024 14:52
Запити/Пояснення
Номер:
0af2c079e56a4d1ba64c838ab4f2cc02
Назва:
Запит про надання інформації
Дата опублікування:
30.09.2024 11:04
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
04.10.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі, предметом якої є капітальний ремонт приміщень спортивного призначення із влаштуванням найпростішого укриття за адресою: м. Київ, пров. І.Качуровського, 1, замовником якої є Комплексна дитячо-юнацька спортивна школа «Школа спорту» (далі – Замовник), (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-07-31-008763-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, постала потреба у отриманні пояснень/ інформації/ документів.
1. Надати інформацію та долучити відповідні документи, на підставі яких Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та його очікувану вартість?
2. Надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якій розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
d6c24eefe04b48019d9a40fc9a51af5b
Назва:
Пояснення, інформація та документи відповідно запиту від 30.09.2024
Дата опублікування:
03.10.2024 18:42
Опис:
Комплексною дитячо-юнацькою спортивною школою «Школа спорту» (далі – Замовник) через електрону систему закупівель отримано запит про надання пояснень (інформації, документів) щодо процедури закупівлі за кодом ДК 021:2015: 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт приміщень спортивного призначення із влаштуванням найпростішого укриття за адресою: м.Київ, пров.І.Качуровського, 1) (далі – Закупівля, Роботи), ідентифікатор UA-2024-07-31-008763-a, згідно Наказу Державної аудиторської служби України від 24.09.2024 № 230 Про початок моніторингу процедур закупівель.
Відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) надаємо наступні пояснення.
Надати інформацію та долучити відповідні документи, на підставі яких Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та його очікувану вартість?
В рамках передпроектних заходів, в тому числі, для визначення доцільності здійснення ремонтів приміщень першого поверху та підвальних приміщень, в 2023 році було проведено технічні обстеження будівельних конструкцій та оцінки технічного стану по приміщенням першого поверху та по підвальним приміщенням.
За результатом оцінки технічного стану основних несучих конструкцій приміщень 1-ого поверху щодо забезпечення міцності, стійкості, надійності та подальшої безпечної експлуатації цих приміщень встановлено, в тому числі, що підсилення несучих конструкцій не відповідає будівельним нормам та правилам, що може критично вплинути на експлуатаційну здатність цих конструкцій, та потребує проведення робіт з усунення недоліків із влаштування елементів підсилення прорізів, зовнішнього утеплення, влаштування мереж електропостачання і опорядження будинку з можливим повним чи частковим демонтажем конструктивних елементів, покриттів чи мереж і обладнання.
За результатом оцінки технічного стану основних несучих конструкцій підвальних приміщень, які раніше використовувалися як приміщення для холодильних установок та на даний момент знаходяться в занедбаному стані (голі облущені стіни, під ногами пісок, застарілі інженерні комунікації звисають по стелі та стінах), щодо забезпечення міцності, стійкості, надійності, подальшої безпечної експлуатації та можливості проведення поточних (капітальних) ремонтів з метою подальшого їх використання як приміщень спортивного призначення, встановлено, в тому числі, що
- технічний стан фундаментів відповідно ДСТУ – Н Б В.1.2-18:2016 оцінюється як задовільний, категорія 2;
- технічний стан стін – задовільний, категорія 2;
- технічний стан перегородок – аварійний, категорія 4;
- технічний стан міжповерхового перекриття – задовільний, категорія 2;
- фізичний знос підлоги та дверей – 80%;
- необхідна повна заміна існуючих внутрішніх інженерних мереж;
- необхідне облаштування системи протипожежного захисту;
- необхідне відновлення вентиляційної системи будівлі тощо.
У випадку невиконання протиаварійних заходів з укріплення несучих конструктивних елементів 1-ого поверху та перекриття між поверхами, приміщення є небезпечним для знаходження там людей з ризиком обвалу.
Враховуючи вищевикладене, стало очевидним, що конче необхідно здійснювати капітальний ремонт приміщень 1-ого поверху та підвальних приміщень по пров. Качуровського, 1.
В 2023 році КДЮСШ «Школа спорту» було замовлено виконання робіт з розробки проектно-кошторисної документації по об’єкту: Капітальний ремонт приміщень спортивного призначення за адресою: м.Київ, пров. І.Качуровського, 1. В результаті робіт розроблено проектно-кошторисну документацію по об’єкту: Капітальний ремонт приміщень спортивного призначення за адресою: м. Київ, пров. І.Качуровського, 1. Проектно-кошторисну документацію було подано на експертизу та отримано Експертний звіт (Позитивний) щодо розгляду кошторисної частини проектної документації за Робочим проектом. Відповідно до Експертного звіту загальна кошторисна вартість будівництва у поточних цінах станом на 05 грудня 2023 року складає 33710.526 тис. грн.
Наказом Департаменту молоді та спорту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) № Н-332 від 30.04.2024 затверджено зміни до Адресного переліку об’єктів капітального ремонту, що фінансуються за рахунок бюджетних коштів, згідно яких строки реалізації проєкту (Капітальний ремонт приміщень спортивного призначення із влаштуванням найпростішого укриття за адресою: м.Київ, пров.І.Качуровського, 1) з вересня 2023 р. по грудень 2025 року. У зв’язку зі зміною назви об’єкту, експертною організацією, яка здійснювала експертизу проектно-кошторисної документації, було надано лист про зміну назви об’єкту без зміни інших показників.
Згідно зведеного кошторисного розрахунку у складі проектно-кошторисної документації, загальна вартість робіт – 33710,526 тис.грн, з яких здійснення технічного нагляду (352,381 тис.грн + ПДВ 20% = 422,8572 тис.грн), вишукувальні роботи (195,350 тис.грн без ПДВ), проектні роботи (620,836 тис.грн без ПДВ), експертиза проектної документації (15,345 тис.грн без ПДВ) не враховуються при визначенні очікуваної вартості робіт з капітального ремонту. Отже, очікувана вартість робіт з Капітального ремонту приміщень спортивного призначення із влаштуванням найпростішого укриття за адресою: м.Київ, пров.І.Качуровського, 1 становить:
33710,526 тис.грн - 422,8572 тис.грн - 195,350 тис.грн - 620,836 тис.грн - 15,345 тис.грн = 32456,1378 тис.грн (32 456 137,80 грн).
Обсяги робіт, технічні та якісні характеристики, що вказані в тендерній документації, були прийняті на основі відомості обсягів робіт, що наявна у складі проектно-кошторисної документації.
Надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якій розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі.
З метою виконання вимог пункту 41 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» та відповідно до розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 11.09.2009 №1036 «Про деякі питання функціонування Інформаційно-аналітичної системи інтернет-порталу «Київаудит» (зі змінами та доповненнями), КДЮСШ «Школа спорту» розміщує обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі та іншу інформацію на офіційному інтернет-порталі «Київаудит» за посиланням https://kyivaudit.gov.ua.