-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
«Код ДК 021-2015: 39150000-8 Меблі та приспособи різні (Меблі в асортименті)»
Завершена
415 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 075.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 075.00 UAH
Номер:
3de6f40b4a76452eab308360bced3a50
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-08-19-000006
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
19.08.2024 00:00
Період моніторингу:
19.08.2024 10:56 - 10.09.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
19.08.2024 №56-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
В.о. начальника Марія СТОРОЩУК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 19.08.2024 №56-з
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
6 UA-2024-07-30-009499-a 30.07.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ФОП «БАРНА БОГДАН ЮРІЙОВИЧ» встановлено порушення вимог абзацу 2 пункту 43 Особливостей та абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором від 15.08.2024 № 3915 (розірвання договору, спосіб розірвання мають обрати сторони) відповідно до норм Господарського та Цивільного кодексів України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу закупівлі: 28 серпня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами) (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Центральна міська клінічна лікарня Івано-Франківської міської ради» (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням уповноваженої особи/протокол від 30.07.2024 № 210/2 (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ФОП «БАРНА БОГДАН ЮРІЙОВИЧ», вимогу про усунення невідповідностей до 08 серпня 2024, протокол уповноваженої особи від 09.08.2024 № 210/4, повідомлення про намір укласти договір від 09.08.2024 року, договір від 15.08.2024 № 3915, пояснення Замовника від 23.08.2024.
За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що Замовником, на порушення абзацу 2 пункту 43 Особливостей, на веб-порталі уповноваженого органу «Prozorro» оприлюднено вимогу про усунення невідповідностей до 08 серпня 2024 року, в якій зобов’язано учасника ФОП «БАРНА БОГДАН ЮРІЙОВИЧ» завантажити в електронну систему закупівель гарантійний лист, про те що, у вартість продукції входять витрати на проведення замірів, транспортування, навантаження та розвантаження, страхування, митні збори, сплату податків, інші податки та обов’язкові платежі поставки, занесення в приміщення і монтаж меблів, що відноситься до документів, що підтверджують відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі (пункт 5 частини 2 Додатку 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні ті кількісні характеристики предмета закупівлі» до тендерної документації).
Абзацом другим пункту 43 Особливостей передбачено, що під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Поряд з цим, у пункті 5 частини 2 Додатку 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні ті кількісні характеристики предмета закупівлі» до ТД Замовник вимагає гарантійний лист Учасника, про те що, у вартість продукції входять витрати на проведення замірів, транспортування, навантаження та розвантаження, страхування, митні збори, сплату податків, інші податки та обов’язкові платежі поставки, занесення в приміщення і монтаж меблів.
Учасником ФОП «БАРНА БОГДАН ЮРІЙОВИЧ» у складі своєї тендерної пропозиції вищезазначений гарантійний лист не надано.
Таким чином, при розгляді тендерної пропозиції учасника ФОП «БАРНА БОГДАН ЮРІЙОВИЧ» Замовником розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей до 08 серпня 2024 року, в якому зобов’язано учасника ФОП «БАРНА БОГДАН ЮРІЙОВИЧ» завантажити в електронну систему закупівель гарантійний лист Учасника, про те що, у вартість продукції входять витрати на проведення замірів, транспортування, навантаження та розвантаження, страхування, митні збори, сплату податків, інші податки та обов’язкові платежі поставки, занесення в приміщення і монтаж меблів, що є порушенням вимог абзацу 2 пункту 43 Особливостей та, відповідно, на порушення вимог абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовником не відхилено тендерну пропозицію ФОП «БАРНА БОГДАН ЮРІЙОВИЧ» як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Період усунення порушень:
28.08.2024 10:22 - 12.09.2024 00:00
Дата публікації висновку:
28.08.2024 10:22
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Згідно висновку УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ від 28.08.2024 (10:22) Замовник повідомляє про те, що усунуто порушення відповідно абзацу 2 пункту 43 Особливостей та абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей при розгляді тендерної пропозиції ФОП «БАРНА БОГДАН ЮРІЙОВИЧ» шляхом припинення зобов’язань за договором від 15.08.2024 № 3915, даний договір розірвано додатковою угодою №1 від 30.08.2024 яка оприлюднена через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата публікації звіту:
02.09.2024 16:00
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionAwarded: Так
Опис:
Договір розірвано.
Дата публікації:
03.09.2024 09:45
Запити/Пояснення
Номер:
2e0b33e9584240fbac55af06feb8c17a
Назва:
Запит замовнику про надання пояснення
Дата опублікування:
20.08.2024 11:30
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
24.08.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Код ДК 021-2015: 39150000-8 Меблі та приспособи різні (Меблі в асортименті)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-07-30-009499-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) із наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та відповідні документи: аналіз ринку щодо цін, листування з учасниками ринку тощо)?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
d87c319243e24f71bd98a66f1382d400
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
23.08.2024 16:22
Опис:
На Ваш запит Замовник надає пояснення, які викладені в Листі.
Номер:
5bd0a0ab466743bc97df6336df8906b7
Назва:
Запит замовнику про надання пояснення
Дата опублікування:
21.08.2024 14:46
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
27.08.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Код ДК 021-2015: 39150000-8 Меблі та приспособи різні (Меблі в асортименті)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-07-30-009499-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступних питань:
1. Чим Ви керувались, оприлюднюючи вимогу про усунення невідповідностей до 08 серпня 2024 року, в якій зобов’язано учасника ФОП «БАРНА БОГДАН ЮРІЙОВИЧ» надати гарантійний лист, про те що, у вартість продукції входять витрати на проведення замірів, транспортування, навантаження та розвантаження, страхування, митні збори, сплату податків, інші податки та обов’язкові платежі поставки, занесення в приміщення і монтаж меблів, що відноситься до документів, що підтверджують відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі (пункт 5 частини 2 Додатку 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні ті кількісні характеристики предмета закупівлі» до тендерної документації)?
Абзацом другим пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (в редакції станом на дату проведення процедури закупівлі) передбачено, що під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
2. Чому Вами не відхилено тендерну пропозицію учасника ФОП «БАРНА БОГДАН ЮРІЙОВИЧ» через те, що ним не надано гарантійний лист, про те що, у вартість продукції входять витрати на проведення замірів, транспортування, навантаження та розвантаження, страхування, митні збори, сплату податків, інші податки та обов’язкові платежі поставки, занесення в приміщення і монтаж меблів, що не відповідає вимогам тендерної документації та відноситься до документів, що підтверджують відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.