-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Портативний персональний комп’ютер (ноутбук) (ДК 021:2015 "30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)")
Завершена
571 230.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 5 712.30 UAH
мін. крок: 1% або 5 712.30 UAH
Номер:
0d5b3ae170444fe4a1f998d693649dbd
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-09-09-000004
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
09.09.2024 00:00
Період моніторингу:
09.09.2024 15:00 - 01.10.2024 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
09.09.2024 № 36-З
Суми
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, підпунктів 15,16 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 р. № 2 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Ігор КОРОТКИЙ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 09.09.2024 №36-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2024-07-30-008568-a 30.07.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 24 вересня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, в редакції від 09.07.2024 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Центральна міська клінічна лікарня» Сумської міської ради (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (зі змінами), затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 02.08.2024 (протокол № 506), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 12.08.2024, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «КОМПАКОМ» та фізичної особи-підприємця Чубуна Сергія Васильовича, вимогу про усунення невідповідностей до 16.08.2024, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 16.08.2024 № 524 та від 19.08.2024 № 525, повідомлення про намір укласти договір від 19.08.2024, договір від 29.08.2024 № 3110-19, пояснення та документи Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 12.09.2024 та від 20.09.2024.
Період усунення порушень:
24.09.2024 11:16 - 28.09.2024 00:00
Дата публікації висновку:
24.09.2024 11:16
Запити/Пояснення
Номер:
0205f3d609fe4aa2ad98b4af175d76d5
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
10.09.2024 10:35
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
14.09.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Портативний персональний комп’ютер (ноутбук) (ДК 021:2015 «30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)»)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-07-30-008568-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
1. Просимо надати пояснення яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному веб-сайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
bcc60e4061414c868b409d5483c85960
Назва:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом - Портативний персональний комп’ютер (ноутбук) (ДК 021:2015 "30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)") (Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-07-30-008568-a) комунальне некомерційне підприємство «Центральна міська клінічна лікарня» Сумської міської ради надає пояснення (інформації, документів) з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі згідно переліку питань.
Дата опублікування:
12.09.2024 11:35
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом - Портативний персональний комп’ютер (ноутбук) (ДК 021:2015 "30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)") (Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-07-30-008568-a) комунальне некомерційне підприємство «Центральна міська клінічна лікарня» Сумської міської ради надає пояснення (інформації, документів) з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі згідно переліку питань.
1. Просимо надати пояснення яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Замовник здійснює закупівлю товару з технічними вимогами передбаченими Додатком 2 до тендерної документації, оскільки він за своїми якісними та технічними характеристиками найбільше відповідатиме вимогам та потребам замовника, тобто забезпечить технічні можливості роботи медичних інформаційних систем, які впроваджуютья протягом останніх років у відповідності до постанови Кабінету Міністрів України від 25.04.2018 р. № 411 «Деякі питання електронної системи охорони здоров’я».
Очікувана вартість предмета закупівлі визначена відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», а саме розрахована на підставі отриманих комерційних пропозицій (за методом порівняння ринкових цін).
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному веб-сайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Замовником забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета на власному веб-сайті https://cmkl.sumy.ua/obgruntuvannia-tekhnichnykh-ta-iakisnykh-kharakterystyk-predmeta-zakupivli-rozmiru-biudzhetnoho-pryznachennia-ochikuvanoi-vartosti-predmeta-zakupivli/
Додатки:
1. Комерційна пропозиція ТОВ «НАВІГАТОР СИСТЕМ».
2. Комерційна пропозиція ТОВ «Інформаційні рішення майбутнього».
3. Комерційна пропозиція ТОВ «БМС-Лайн Сервіс»
Номер:
3baaf0aa737b4c0aa8e61478316c8bd1
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
18.09.2024 10:12
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
24.09.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Портативний персональний комп’ютер (ноутбук) (ДК 021:2015 «30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)»)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-07-30-008568-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
Просимо вказати документи тендерної пропозиції учасника ФОП Чубун C.В. або надати скріншот з офіційного сайту виробника ноутбуків Lenovo, що підтверджують відповідність запропонованого зазначеним учасником ноутбуку Lenovo V15 G3 IAP (82TT00KHRA) сертифікату «MIL-STD-810H military test».
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
2f86e46c56f44b2f9eab4dcd5c42e93f
Назва:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом - Портативний персональний комп’ютер (ноутбук) (ДК 021:2015 "30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)") (Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-07-30-008568-a) комунальне некомерційне підприємство «Центральна міська клінічна лікарня» Сумської міської ради надає пояснення (інформації, документів) з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі згідно переліку питань.
Дата опублікування:
20.09.2024 10:03
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом - Портативний персональний комп’ютер (ноутбук) (ДК 021:2015 "30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)") (Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-07-30-008568-a) комунальне некомерційне підприємство «Центральна міська клінічна лікарня» Сумської міської ради надає пояснення (інформації, документів) з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі згідно переліку питань.
1. Просимо вказати документи тендерної пропозиції учасника ФОП Чубун C.В. або надати скріншот з офіційного сайту виробника ноутбуків Lenovo, що підтверджують відповідність запропонованого зазначеним учасником ноутбуку Lenovo V15 G3 IAP (82TT00KHRA) сертифікату «MIL-STD-810H military test».
У складі тендерної пропозиції ФОП Чубун С.В. міститься файл «Порівняльна таблиця.pdf» (вих №330/21 від 08.08.2024 р.) з посиланням на офіційні сайти виробника (скрін 1 - додається). Переходячи по посиланню є інформація про сертифікат «MIL-STD-810H military test» (скрін 2 - додається).