-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Сканування архівних справ, обробка і конвертація файлів, формування файлового масиву оцифрованих документів
Завершена
1 144 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 720.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 720.00 UAH
Номер:
20a8bc241fe241f9a5d4915faca98520
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-10-29-000039
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
29.10.2024 00:00
Період моніторингу:
29.10.2024 17:09 - 20.11.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
29.10.2024 № 243
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель
Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, а також доручення Державної аудиторської служби України від 23.10.2024 №003100-18/13263-2024.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 29.10.2024 № 243.
Витяг з переліку процедур
закупівель/закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 18. UA-2024-07-30-006195-a, 30.07.2024. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 4-1 Постанови КМУ №710.
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам законодавства встановлено порушення вимог пунктів 3 та 28 Особливостей №1178.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Цифрова Україна», визначення його переможцем тендеру та укладення з ним договору встановлено порушення вимог підпункту 3 пункту 44 та, відповідно, пункту 3 Особливостей №1178.
Крім того, Замовником допущено порушення норм частини п’ятої статті 8 Закону внаслідок не надання інформації/документів у випадках, передбачених законом.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі; правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов укладеного договору про закупівлю умовам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи на усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, а саме на усунення порушення норм пункт 3 та підпункту 3 пункту 44 Особливостей №1178 вжити заходи щодо припинення зобов’язань за укладеним за результатами тендеру договору з дотриманням норм Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України.
Крім того, здійснити заходи (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) щодо недопущення в подальшому порушення вимог пунктів 3 та 28 Особливостей №1178, пункту 4-1 Постанови КМУ №710 при розміщенні та оприлюдненні інформації про закупівлю, а також норм частини п’ятої статті 8 Закону при наданні інформації та документів у випадках, передбачених законом.
Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 12 листопада 2024 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Особливості №1178); правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерної пропозиції; надання переможцем тендеру документів при укладанні договору про закупівлю; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов укладеного договору про закупівлю вимогам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця тендеру.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Державного архіву Київської області (далі – Замовник) на 2024 рік (UA-P-2024-07-30-007208-a); оголошення про проведення відкритих торгів; звіт про результати проведення процедури; тендерну документацію Замовника; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерної пропозиції; протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 15.08.2024 №36, тендерну пропозицію ТОВ «Цифрова Україна»; повідомлення про намір укласти договір про закупівлю; договір від 26.08.2024 №39-2240-2024; опубліковані під час моніторингу Замовником пояснення та документи на запит органу державного фінансового контролю.
У пункті 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710 «Про ефективне використання державних коштів» (далі – Постанова КМУ №710) постановлено головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня) з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, а також оприлюднення такого обґрунтування шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Одночасно, відповідно до пункту 5 Постанови КМУ №710 Державну аудиторську службу зобов’язано забезпечити проведення перевірок дотримання вимог цієї постанови під час здійснення заходів державного фінансового контролю.
Відповідно до наявної в електронній системі закупівель інформації джерелом фінансування закупівлі UA-2024-07-30-006195-a є кошти Державного бюджету України. Також, відповідно до даних Єдиного реєстру розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів (джерело інформації: https://www.treasury.gov.ua/unifie-register-search) Замовник є розпорядником бюджетних коштів.
Відповідно до норм частини п’ятої статті 8 Закону протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.
З врахуванням вищевикладеного, Західним офісом Держаудитслужби під час моніторингу оприлюднено до Замовника запит щодо надання інформації, зокрема, про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість, а також надання посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі UA-2024-07-30-006195-a.
При цьому, у запиті вказано, що до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
У наданому на вищевказаний запит поясненні Замовником зазначено, що бюджетні призначення на проведення закупівлі передбачені напрямками діяльності і переліком заходів Комплексної програми забезпечення збереженості документів Національного архівного фонду в Державному архіві Київської області на 2024-2026 роки (із змінами, схваленими розпорядженням голови Київської обласної державної адміністрації від 30.04.2024 №451, рішенням Київської обласної ради від 16.05.2024 №937-26-VІII, які розміщені на сайті Київської обласної ради).
Також у поясненні Замовник зазначив, що технічні та якісні характеристики предмета закупівлі та їх вартість розраховувалась на підставі моніторингу цін на дані послуги на ринку, потреби оцифрування документів при розроблені Комплексної програми забезпечення збереженості документів Національного архівного фонду в Державному архіві Київської області на 2024-2026 роки.
До пояснення Замовником надано копії розпорядження голови Київської обласної державної адміністрації від 30.04.2024 №451 «Про схвалення проєкту змін до Комплексної програми забезпечення збереженості документів Національного архівного фонду в Державному архіві Київської області на 2024-2026 роки» та рішення Київської обласної ради від 16.05.2024 №937-26-VІII «Про внесення змін до Комплексної програми забезпечення збереженості документів Національного архівного фонду в Державному архіві Київської області на 2024-2026 роки».
Аналізом зазначених документів (розпорядження та рішення) встановлено, що вони містять інформацію про напрями діяльності (пріоритетні завдання) та переліки заходів за Комплексною програмою (серед яких – створення цифрових копій документів Національного архівного фонду до інформаційно-пошукової бази даних за рішеннями сесій Київської обласної ради) та орієнтовні обсяги фінансування відповідних напрямів (завдань).
Водночас, вищевказані документи не містять обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі UA-2024-07-30-006195-a та очікуваної вартості предмета закупівлі UA-2024-07-30-006195-a.
Замовник під час моніторингу документально не підтвердив зазначеної у поясненні інформації про здійснення розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі на підставі моніторингу цін на дані послуги на ринку та потреби оцифрування документів, чим порушив вимоги частини п’ятої статті 8 Закону.
Таким чином, Замовником (як розпорядником бюджетних коштів) не забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та очікуваної вартості предмета закупівлі UA-2024-07-30-006195-a шляхом розміщення такого обгрунтування на власному вебсайті або на офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів, чим порушено вимогу пункту 4-1 Постанови КМУ №710.
Відповідно до норм частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз.
Так, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.
За нормою пункту 3 Особливостей №1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Згідно з пунктом 28 Особливостей №1178 тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до норм пункту 28 Особливостей №1178 тендерна документація повинна містити перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі, зазначені переліки оформляються як окремі додатки до тендерної документації.
Водночас, моніторингом встановлено, що тендерна документація за досліджуваною процедурою закупівлі не містить переліку документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та переліку документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі як окремих додатків до тендерної документації.
Також, відповідно до пункту 28 Особливостей №1178 у тендерній документації зазначаються підстави для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені пунктом 47 цих особливостей, та інформація про спосіб підтвердження відсутності підстав для відхилення.
За нормами пункту 47 Особливостей №1178 переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту.
При цьому, у пункті 47 чинної для досліджуваної процедури закупівлі редакції Особливостей №1178 вказано, що абзац чотирнадцятий пункту 47 виключено на підставі постанови Кабінету Міністрів України №382 від 02.04.2024.
Водночас, у розділі 3 Додатку №1 до тендерної документації зазначено, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей №1178, що не відповідає чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції Особливостей №1178.
Крім того, у розділі 2 Додатику №1 до тендерної документації вказано, що Замовник не вимагає від учасника під час подання тендерної пропозиції в електронній системі закупівель будь-яких документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у пункті 44 Особливостей №1178 (крім абзацу чотирнадцятого цього пункту), крім самостійного декларування відсутності таких підстав учасником відповідно до абзацу шістнадцятого пункту 44 Особливостей №1178.
Однак, відповідні підстави, щодо яких учасник повинен здійснити самостійне декларування, наведені у пункті 47 Особливостей №1178.
Враховуючи вищенаведене, при складанні тендерної документації Замовником порушено вимоги пунктів 3, 28 Особливостей №1178.
Як зазначено вище, відповідно до вимог пункту 47 Особливостей №1178 переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту.
Замовником у Додатку №2 до тендерної документації визначено спосіб підтвердження переможцем процедури закупівлі відсутності підстав, зазначених у відповідних підпунктах пункту 47 Особливостей №1178.
Однак, моніторингом встановлено, що ТОВ «Цифрова Україна», якого Замовником визначено переможцем тендеру (з оприлюдненням повідомлення про намір укласти договір про закупівлю) у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, не надано Замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документів, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей №1178.
У наданому під час моніторингу поясненні Замовником вказано, що учасником процедури закупівлі ТОВ «Цифрова Україна» при подані пропозиції для участі в торгах через електронну систему закупівлі була надана інформація щодо підтверджує відсутність підстав зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей №1178 та що після визначення учасника переможцем, дана інформація була перевірена Замовником у формі відкритих даних.
Однак, імперативною нормою пункту 47 Особливостей №1178 визначено, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику саме шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту, а отже викладене у поясненні Замовника не спростовує факту не виконання ТОВ «Цифрова Україна», як переможцем досліджуваної процедури закупівлі, вимог пункту 47 Особливостей №1178 у спосіб, визначений у Додатку №2 до тендерної документації Замовника.
Відповідно до підпункту 3 пункту 44 Особливостей №1178 замовник зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей.
Проте, на порушення норм підпункту 3 пункту 44 та, відповідно, пункту 3 Особливостей №1178, Замовником не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «Цифрова Україна» (яким як переможцем тендеру не оприлюднено в електронній системі закупівель у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей №1178), а укладено з ним договір.
Період усунення порушень:
12.11.2024 17:19 - 27.11.2024 00:00
Дата публікації висновку:
12.11.2024 17:19
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На виконання усунення недоліків висновку від 12 листопада 2024 року, Державний архів Київської області (далі – Державний архів) повідомляє наступне:
Порушення вимог пунктів 3 та підпункту 3 пункту 44 Особливостей № 1178 виправлені шляхом розірвання договору, що підтверджується опублікованою Додатковою угодою № 1 до договору.
Порушення пункту 4-1 Постанови КМУ № 710 виправлена шляхом розміщення договору закупівлі на офіційному веб-сайті Державного архіву.
Дата публікації звіту:
15.11.2024 16:50
Запити/Пояснення
Номер:
e483eb24a70148158b4c5b431b3aaab2
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
04.11.2024 15:38
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
08.11.2024 00:00
Опис:
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD: UA-2024-07-30-006195-a, яка проводилась Державним архівом Київської області (далі – Замовник) виникла необхідність в отриманні пояснень.
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Відповідно до норм частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі –Закон) на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз.
Відповідно до норм пункту 17 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Особливості №1178) переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
3. Надати інформацію (з обов’язковим долученням підтверджуючих документів) щодо виконання переможцем тендеру вимоги пункту 17 Особливостей №1178.
Відповідно до пункту 47 чинної для досліджуваної процедури закупівлі редакції Особливостей №1178 переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів.
Відповідно до вимог пункту 3 Додатку №1 тендерної документації визначено спосіб підтвердження відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей №1178.
Слід зазначити, що учасник-переможець процедури закупівлі ТОВ "Центр Технологій «РОМАНЕКС» через електронну систему закупівель не надав документів відповідно до пункту 47 Особливостей №1178.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
4. Надати пояснення, в який спосіб переможцем ТОВ «Цифрова Україна» дотримано вимоги пункту та 47 Особливостей №1178 та вимог пункту 3 Додатку №1 тендерної документації Замовника.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
d87fd53b1c6241d49c19487e093fad10
Назва:
Про надання пояснення (виправлено)
Дата опублікування:
05.11.2024 11:36
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
09.11.2024 00:00
Опис:
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD: UA-2024-07-30-006195-a, яка проводилась Державним архівом Київської області (далі – Замовник) виникла необхідність в отриманні пояснень.
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Відповідно до норм частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі –Закон) на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз.
Відповідно до норм пункту 17 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Особливості №1178) переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
3. Надати інформацію (з обов’язковим долученням підтверджуючих документів) щодо виконання переможцем тендеру вимоги пункту 17 Особливостей №1178.
Відповідно до пункту 47 чинної для досліджуваної процедури закупівлі редакції Особливостей №1178 переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів.
Відповідно до вимог пункту 3 Додатку №1 тендерної документації визначено спосіб підтвердження відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей №1178.
Слід зазначити, що учасник-переможець процедури закупівлі ТОВ «Цифрова Україна» через електронну систему закупівель не надав документів відповідно до пункту 47 Особливостей №1178.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
4. Надати пояснення, в який спосіб переможцем ТОВ «Цифрова Україна» дотримано вимоги пункту та 47 Особливостей №1178 та вимог пункту 3 Додатку №1 тендерної документації Замовника.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
97f17f96f01c4fc3a189f777ab4ffed7
Назва:
Пояснення з власної ініціативи
Дата опублікування:
06.11.2024 16:12
Опис:
Пояснення на запит
На Ваш запит щодо закупівлі за ID: UA-2024-07-30-006195-a надаємо пояснення:
1. Бюджетні призначення на проведення закупівлі Сканування архівних справ, обробка і конвертація файлів, формування файлового масиву оцифрованих документів передбачені напрямками діяльності і переліком заходів «Комплексної програми забезпечення збереженості документів Національного архівного фонду в Державному архіві Київської області на 2024-2026 роки» схваленої розпорядженням голови Київської обласної державної адміністрації від 30 квітня 2024 року № 451 «Про схвалення проєкту змін до Комплексної програми забезпечення збереженості документів Національного архівного фонду в Державному архіві Київської області на 2024-2026 роки», затверджені Рішення Київської обласної ради від 16.05.2024 № 937-26-VІII Про внесення змін до Комплексної програми забезпечення збереженості документів Національного архівного фонду в Державному архіві Київської області на 2024 – 2026 роки» які розміщені на сайті рішень Київської обласної ради Додаток 1.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі та їх вартість розраховувалась на підставі моніторингу цін на дані послуги на ринку, потреби оцифрування документів при розроблені Комплексної програми забезпечення збереженості документів Національного архівного фонду в Державному архіві Київської області на 2024-2026 роки .
2. Договір про надання послуг технічні та якісні характеристики предмета закупівлі та їх вартість розміщені на електронному майданчику Є-DATA.
3. Учасником процедури закупівлі при подані пропозиції були надані відповідні документи для участі в торгах, які надавали право підписувати пропозиції на закупівлю і договір Додаток 2.
Після визначення учасника переможцем, дана інформація була перевірена Замовником в єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.
4. Учасником процедури закупівлі ТОВ «Цифрова Україна» при подані пропозиції для участі в торгах через електронну систему закупівлі була надана інформація щодо підтверджує відсутність підстав зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей Додаток 3
Після визначення учасника переможцем, дана інформація була перевірена Замовником у формі відкритих даних.