-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності в населених пунктах, а саме: Поточний ремонт вулично-дорожньої мережі (дорожнього покриття) комунальної власності Охтирської міської територіальної громади
Категорія Замовника згідно п.3 ч.4 ст.2 Закону України "Про публічні закупівлі"
Завершена
1 618 580.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 093.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 8 093.00 UAH
Номер:
61e3d827549a4d66bda0f2fd6f2c0da8
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-08-16-000011
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
16.08.2024 00:00
Період моніторингу:
16.08.2024 15:21 - 07.09.2024 00:00
Статус:
Вирішено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
16.08.2024 №34-З
Суми
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно підпунктів 15,16 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 р. № 2 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Ігор КОРОТКИЙ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 16.08.2024 №34-З
Витяг з переліку закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1 UA-2024-07-30-001168-a 30.07.2024 Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції установлено порушення вимог абзацу другого та п’ятого підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень).
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 02 вересня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, в редакції від 09.07.2024 (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління капітального будівництва та житлово-комунального господарства Охтирської міської ради (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 30.07.2024 (протокол № 175), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 07.08.2024, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ДОРСПЕЦТЕХНІКА» (далі – ТОВ «ДОРСПЕЦТЕХНІКА»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 09.08.2024 № 77, повідомлення про намір укласти договір від 09.08.2024, договір від 15.08.2024 № 95, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 20.08.2024 та від 26.08.2024.
За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що Замовник у останньому абзаці додатку 3 «Технічні вимоги до предмета закупівлі» тендерної документації визначив, що на підтвердження пропозиції зазначеним вимогам учасник надає договірну ціну, локальний кошторис, дефектний акт, підсумкову відомість ресурсів, календарний графік виконання робіт, які розроблені відповідно до технічної специфікації, зазначеної вище. Всі зазначені в цьому абзаці документи повинні бути завірені печаткою (у разі використання), підписані керівником (або уповноваженою особою).
Також, у пункті 11 додатку 7 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до тендерної документації Замовник установив вимогу наступного змісту: «На підтвердження пропозиції учасник надає договірну ціну, локальний кошторис, дефектний акт, підсумкову відомість ресурсів, розрахунок загальновиробничих витрат, календарний графік надання послуг, які розроблені відповідно до технічної специфікації (Додаток 3)».
Проте, у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ДОРСПЕЦТЕХНІКА», якого визначено переможцем торгів, відсутній дефектний акт, що не відповідає вимогам додатку 3 та пункту 11 додатку 7 до тендерної документації Замовника.
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі, керуючись вимогами частини п’ятої статті 8 Закону, Управління Північно-Східного офісу Держаудитслужби в Сумській області (далі – Управління) 21.08.2024 звернулось через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання пояснень, щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ДОРСПЕЦТЕХНІКА», зокрема, вказати в якому файлі (зазначити назву файлу(ів) та номер сторінки) тендерної пропозиції учасника міститься дефектний акт на вимогу додатку 3 та пункту 11 додатку 7 до тендерної документації.
На зазначений запит Управління Замовник 26.08.2024 надав пояснення, в яких підтвердив відсутність у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ДОРСПЕЦТЕХНІКА» дефектного акту як окремого документу. А також зазначив, що дефектний акт не вимагався пунктом 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, адже зі змісту наявного локального кошторису вбачається як і найменування робіт і витрат, так і одиниця виміру/кількість (обсяги робіт). Разом з тим, документом на заміну дефектного акту Замовник вважає довідку щодо обстеження об’єкта, на якому буде здійснюватись ремонт (файл – «Довідка щодо обстеження об’єкта»), надану у складі тендерної пропозиції учасника.
Однак, пунктом 1 розділу ІІІ тендерної документації Замовника, передбачено, зокрема, надання учасниками торгів інших документів, необхідність подання яких у складі тендерної пропозиції передбачена умовами цієї документації.
При цьому, додаток 3 «Технічні вимоги до предмета закупівлі» містить пряму вимогу щодо надання у складі тендерної пропозиції учасника дефектного акту.
Відповідно до пункту 44 Особливостей відсутність документів або інформації, що не передбачені додатками до тендерної документації, зазначеними в абзаці десятому пункту 28 цих особливостей, не є підставою для відхилення замовником тендерної пропозиції такого учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту.
При цьому, слід зазначити, що на вимогу абзацу десятого пункту 28 Особливостей Замовник сформував перелік документів та інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, а саме додаток 7 до тендерної документації, пунктом 11 якого установив вимогу щодо надання, серед іншого, дефектного акту, як окремого документу.
Також, слід зазначити, що «Довідка щодо обстеження об’єкта, на якому буде здійснюватися ремонт» від 05.08.2024 (файл – «Довідка щодо обстеження об’єкта.pdf»), яка міститься у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ДОРСПЕЦТЕХНІКА», не містить інформації щодо обсягів робіт, їх найменування, одиниць виміру і кількості, а лише засвідчує, що представник Замовника ознайомив, а представник учасника ознайомився з місцем, обсягами та характером виконання робіт (надання послуг) об’єкту закупівлі.
Крім того, дана довідка надана на окрему вимогу тендерної документації, встановлену у пункті 12 додатку 7 до тендерної документації, а отже, не може вважатися документом, який замінює дефектний акт.
Відповідно до абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
При цьому, відсутність дефектного акту як документу, у якому відповідно до вимог пункту 5.4. СОУ 42.1-37641918-085:2018 «Автомобільні дороги. Правила визначення вартості робіт з поточного ремонту та експлуатаційного утримання» затвердженого наказом Державного агентства автомобільних доріг України (Укравтодор) від 28.12.2018 № 424, фіксуються обсяги та перелік робіт з поточного ремонту та експлуатаційного утримання для кожної ділянки дороги, окремої дорожньої споруди або елемента автомобільної дороги, які встановлюються на підставі результатів діагностики й оцінювання їхнього фактичного стану, інженерних вишукувань, випробувань й обстежень, стосується випадку відсутності інформації та/або документів про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції, а отже, не є невідповідністю, яка може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.
Також, за результатами моніторингу установлено, що Замовник у додатку 1 до тендерної документації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» встановив вимогу щодо надання, зокрема, довідки встановленої форми з інформацію не менш ніж про один вказаний аналогічний договір.
Для підтвердження інформації, що зазначена у довідці, учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції копiї аналогічного(их) договору(ів) з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору, акту(-тів) приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2в) та довiдки(ок) про вapтicть виконаних будівельних робiт та витрати (форми КБ-3), банківської виписки, підтвердження факту оплати виконання договору в повному обсязі, копії позитивного(их) відгуку(ів) замовника(ів) за наданим(и) аналогічним(и) договором(и).
Також, Замовник зазначив, що аналогічним договором (договорами) буде (будуть) вважатися повністю виконаний (виконані) договір (договори) на виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального ремонту та/або поточного ремонту, укладений протягом останніх 5-ти років від дати, що передує даті оголошення закупівлі, за видами робіт відповідати роботам, передбаченим в технічних вимогах до предмету закупівлі (додаток 3) в повному обсязі.
На виконання вищезазначених вимог учасником ТОВ «ДОРСПЕЦТЕХНІКА» у складі тендерної пропозиції надано, зокрема, акти приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2в) (файл «НАЯВНІСТЬ ДОКУМЕНТАЛЬНО ПІДТВЕРДЖЕНОГО ДОСВІДУ ВИКОНАННЯ АНАЛОГІЧНОГО ДОГОВОРУ Додаток 1.pdf»), в яких відсутній такий вид робіт як «Розливання в’яжучих матеріалів з проведенням робіт на одній половині проїжджої частини при систематичному русі на другій» (пункт 3 таблиці «Обсяг робіт» додатку 3 до тендерної документації), що не відповідає вимогам додатку 1 до тендерної документації Замовника.
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі, керуючись вимогами частини п’ятої статті 8 Закону, Управління 21.08.2024 звернулось через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання пояснень щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ДОРСПЕЦТЕХНІКА» з питанням: «яким документом (зазначити назву файлу(ів) та номер сторінки) учасник виконав вимоги додатку 1 до тендерної документації в частині підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, зокрема виконання таких робіт, як: «Розливання в’яжучих матеріалів з проведенням робіт на одній половині проїжджої частини при систематичному русі на другій»».
На зазначений запит Управління Замовник 26.08.2024 надав пояснення наступного змісту: «На підтвердження досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, а саме за видами робіт у повному обсязі, учасником в файлі «НАЯВНІСТЬ ДОКУМЕНТАЛЬНО ПІДТВЕРДЖЕНОГО ДОСВІДУ ВИКОНАННЯ АНАЛОГІЧНОГО ДОГОВОРУ Додаток 1» надано, Акти приймання виконаних будівельних робіт, де застосовані державні розцінки КР18-8-1, КР18-8-2, КР18-43-1, ДН10-2-20-14 в складі даних робіт є роботи по підґрунтовці бітумною емульсією, що підтверджує досвід з розливання в’яжучих матеріалів».
Відповідно до «Кошторисних норм України. Ресурсні елементні кошторисні норми на ремонтно-будівельні роботи. Збірник 18. Благоустрій», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 15 червня 2021 року № 156, кошторисні норми КР18-8-1 та КР18-8-2 відносяться до групи 8 «Ямковий ремонт асфальтобетонного покриття доріг» та передбачають наступний склад робіт: «Розламування та обрубування країв асфальтобетону. Очищення основи. Змазування бітумом країв обрублених місць. Укладання та розрівнювання асфальтобетонної суміші. Закоткування котком», кошторисна норма КР18-43-1 відноситься до групи 43 «Улаштування покриттів із гарячих асфальтобетонних сумішей» та включає склад робіт: «Очищення основи. Укладання асфальтобетонної суміші з обрубуванням країв, усуненням дефектів, трамбуванням місць, недоступних закоткуванню. Закоткування. Вирубування зразків та зарівнювання вирубок».
Кошторисна норма ДН10-2-20-14, відповідно до СОУ 42.1 37641918 071:2018 «Автомобільні дороги. Ресурсні елементні кошторисні норми на роботи з експлуатаційного утримання. Зміна 2», затвердженого наказом Державного агентства автомобільних доріг України (Укравтодор) від 24.11.2020 № Н-471/1300, відноситься до групи 2-20 «Ліквідація вибоїн асфальтобетонного покриття пневмоструменевим методом» і включає наступний склад робіт: «Встановлення, перенесення, зняття дорожнього тимчасового огородження. Підготовка машини до роботи. Очищення вибоїн стисненим повітрям. Очищення вибоїн водою. Підґрунтовка вибоїн бітумною емульсією. Заповнення вибоїн сумішшю щебеню з бітумною емульсією. Посипання поверхні щебенем необробленим в’яжучим».
Таким чином, жодна із зазначених Замовником кошторисних норм не включає в себе такі роботи, як: «Розливання в’яжучих матеріалів».
Слід зазначити, що учасником ТОВ «ДОРСПЕЦТЕХНІКА» у локальному кошторисі на будівельні роботи № 05-01-01 на ремонтні роботи (с. 4-6 файлу «ДЦ_ЛК_ДФ_ПВР_РЗВ_КГ.pdf»), наданому у складі тендерної пропозиції, роботи «Розливання в’яжучих матеріалів з проведенням робіт на одній половині проїжджої частини при систематичному русі на другій» враховані за кошторисною нормою КР18-58-1, яка включає наступний склад робіт: «Розливання в'яжучих матеріалів».
При цьому, роботи по підґрунтовці вибоїн бітумною емульсією враховані учасником окремо, за нормою ДУ2-20-2 Галузевих розрахунків витрат ресурсів на роботи з експлуатаційного утримання на автомобільних дорогах загального користування, затверджених наказом Державного агентства автомобільних доріг України (Укравтодор) від 18.11.2022 № Н-275/11-02.
Отже, учасник ТОВ «ДОРСПЕЦТЕХНІКА» документально не підтвердив досвіду виконання робіт, передбачених в технічних вимогах до предмету закупівлі у додатку 3 тендерної документації, за видом робіт «Розливання в’яжучих матеріалів з проведенням робіт на одній половині проїжджої частини при систематичному русі на другій».
Відповідно до абзацу п’ятого підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Однак, на порушення вимог абзацу другого та п’ятого підпункту 2 пункту 44 Особливостей, Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «ДОРСПЕЦТЕХНІКА», визначив його переможцем торгів та уклав з ним договір від 15.08.2024 № 95.
Період усунення порушень:
02.09.2024 12:11 - 17.09.2024 00:00
Дата публікації висновку:
02.09.2024 12:11
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Управління Північно-східного
офісу Держаудитслужби
в Сумській області
Пояснення у
проведенні моніторингу
закупівлі № UА-2024-07-30-001168-а
Згідно з наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби (далі за текстом — Держаудитслужба) від 16.08.2024 № 34-З м. Суми Про початок моніторингу процедур закупівель, прийнято рішення про початок проведення моніторингу закупівлі «Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності в населених пунктах, а саме: Поточний ремонт вулично-дорожньої мережі (дорожнього покриття) комунальної власності Охтирської міської територіальної громади», (код за ДК 021:2015:45233142-6 «Ремонт доріг»), за ідентифікатором UА-2024-07-30-001168-а, яка оголошена 30.07.2024 р. управлінням капітального будівництва та житлово-комунального господарства Охтирської міської ради (далі за текстом — Замовник), з підстави виявлення ознак порушень законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі.
Відповідно до висновку від 02.09.2024 року за результатом проведення моніторингу, зокрема за результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції установлено порушення вимог абзацу другого та п’ятого підпункту 2 пункту 44 Особливостей. Також встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій).
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень).
На виконання вищевикладеного, Замовником розірвано договір № 95 від 15.08.2024 року, що підтверджується додатковою угодою № 1 від 04.09.2024 року, яка оприлюднена в електронній системі 05.09.2024 року.
Додатки:
1. Додаткова угода № 1 від 04.09.2024 р.
Начальник управління Сергій БОНДАРЕНКО
Дата публікації звіту:
05.09.2024 10:11
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionAwarded: Так
Опис:
.
Дата публікації:
06.09.2024 09:08
Запити/Пояснення
Номер:
460cf384283543a2b193727457126f77
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
19.08.2024 11:45
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
23.08.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності в населених пунктах, а саме: Поточний ремонт вулично-дорожньої мережі (дорожнього покриття) комунальної власності Охтирської міської територіальної громади» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-07-30-001168-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
1. Просимо надати пояснення яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
8bca7f623fe1497d83b2ceb1998a1b8e
Назва:
Поясненняу проведенні моніторингу
Дата опублікування:
20.08.2024 13:58
Опис:
Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області Пояснення у проведенні моніторингузакупівлі № UА-2024-07-30-001168-аЗгідно з наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби (далі за текстом — Держаудитслужба) від 16.08.2024 № 34-З м. Суми Про початок моніторингу процедур закупівель, прийнято рішення про початок проведення моніторингу закупівлі «Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності в населених пунктах, а саме: Поточний ремонт вулично-дорожньої мережі (дорожнього покриття) комунальної власності Охтирської міської територіальної громади», (код за ДК 021:2015:45233142-6 «Ремонт доріг»), за ідентифікатором UА-2024-07-30-001168-а, яка оголошена 30.07.2024 р. управлінням капітального будівництва та житлово-комунального господарства Охтирської міської ради (далі за текстом — Замовник), з підстави виявлення ознак порушень законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі.
Вважаємо, що вищевказана закупівля проведена у відповідності до Законодавства України. Надаємо пояснення на запит Інни ЮРКО від 19.08.2024 р.
1. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначення його очікуваної вартості визначено на підставі нижченаведених документів:
Розмір бюджетного призначення:
Розмір бюджетного призначення визначено за КПКВК 1217461 Утримання та розвиток автомобільних доріг та дорожньої інфраструктури за рахунок коштів місцевого бюджету згідно Програми розвитку інженерних споруд дорожньої мережі та доріг комунальної власності Охтирської міської територіальної громади на 2021-2025 роки, затвердженої рішенням Охтирської міської ради від 22.12.2020 № 44 МР (зі змінами та доповненнями)».
Рішення Охтирської міської ради від 04.07. 2024 № 1056-МР «Про внесення змін до рішення Охтирської міської ради» від 21.12.2023 № 936-МР «Про бюджет Охтирської міської територіальної громади на 2024 рік» (додається).
Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
Відповідно до технічних вимог на послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності в населених пунктах, а саме: Поточний ремонт вулично-дорожньої мережі (дорожнього покриття) комунальної власності Охтирської міської територіальної громади.
Обгрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:
Очікувана вартість закупівлі послуг з поточного ремонту становить 1 618 580 грн. та визначена на підставі положень примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, згідно розрахунку очікуваної вартості послуг на основі будівельних норм:
- ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт»;
- «Технічних правил ремонту і утримання вулиць та доріг населених пунктів» (в редакції Наказу Мінрегіону № 297 від 07.12.2020);
- Постанови КМУ від 30.03.1994 р. № 198 «Про затвердження Єдиних правил ремонту і утримання автомобільних доріг, вулиць, залізничних переїздів, правил користування ними та охорони»;
- ДСТУ 3587–2022 «Безпека дорожнього руху. Автомобільні дороги, вулиці та залізничні переїзди. Вимоги до експлуатаційного стану»;
- ДСТУ 8749:2017 «Безпека дорожнього руху. Огородження та організація дорожнього руху в місцях проведення дорожніх робіт» ;
- СОУ 45.2-00018112-028:2008 «Забезпечення якості при будівництві, ремонті та експлуатаційному утриманні автомобільних доріг та мостових споруд».
2. Інформація про обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі з ідентифікатором UА-2024-07-30-001168-а, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщена на офіційному веб-сайті Охтирської міської ради в розділі «Міська рада»//« Управління»//«Управління капітального будівництва та житлово-комунального господарства»//«Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі». Посилання на вказаний документ:https://docs.google.com/document/d/1FptRF5sxfQZ3FrHN3ckPXCGlo82_bWVU/edit
Начальник управління Сергій БОНДАРЕНКО
Номер:
64705a5e333a4b7a87002e560d6c3d98
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
21.08.2024 17:01
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
27.08.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності в населених пунктах, а саме: Поточний ремонт вулично-дорожньої мережі (дорожнього покриття) комунальної власності Охтирської міської територіальної громади» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-07-30-001168-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
Просимо надати пояснення щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ДОРСПЕЦТЕХНІКА» (далі – учасник), а саме:
1) вказати в якому файлі (зазначити назву файлу(ів) та номер сторінки) тендерної пропозиції учасника міститься дефектний акт на вимогу додатку 3 та пункту 11 додатку 7 до тендерної документації;
2) якими документами (зазначити назву файлу(ів) та номер сторінки) учасником підтверджено відповідність кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій», установленого у пункті 5 розділу ІІІ тендерної документації;
3) у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг згідно предмету закупівлі від 06.08.2024 №06/6 учасником не зазначені водії механізмів (механізатори) на вимогу додатку 1 до тендерної документації для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід»;
4) яким документом (зазначити назву файлу(ів) та номер сторінки) учасник виконав вимоги додатку 1 до тендерної документації в частині підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, зокрема виконання таких робіт, як: «Розливання в’яжучих матеріалів з проведенням робіт на одній половині проїжджої частини при систематичному русі на другій» (п.3 Технічного завдання);
5) відповідно до роз’яснень до процедури, наданих від 05.08.2024, Технічне завдання передбачає, зокрема, п.1 - фрезерування окремими місцями площею від 5 м2 до 25м2; п.2 - улаштування покриттів товщиною 50 мм.
При цьому учасником у локальному кошторисі на будівельні роботи № 05 01-01 зазначено, зокрема: п.1 «фрезерування окремими місцями площею до 10м2», п.2 «улаштування покриттів товщиною 4 см».
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
9f628390626a484f92564f1ae6fb5884
Назва:
Пояснення на запит моніторингу
Дата опублікування:
26.08.2024 13:53
Опис:
Управління Північно-східного
офісу Держаудитслужби
в Сумській області
Пояснення у
проведенні моніторингу
закупівлі № UА-2024-07-30-001168-а
Згідно з наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби (далі за текстом — Держаудитслужба) від 16.08.2024 № 34-З м. Суми Про початок моніторингу процедур закупівель, прийнято рішення про початок проведення моніторингу закупівлі «Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності в населених пунктах, а саме: Поточний ремонт вулично-дорожньої мережі (дорожнього покриття) комунальної власності Охтирської міської територіальної громади», (код за ДК 021:2015:45233142-6 «Ремонт доріг»), за ідентифікатором UА-2024-07-30-001168-а, яка оголошена 30.07.2024 р. управлінням капітального будівництва та житлово-комунального господарства Охтирської міської ради (далі за текстом — Замовник), з підстави виявлення ознак порушень законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі.
Вважаємо, що вищевказана закупівля проведена у відповідності до Законодавства України. Надаємо пояснення на запит Інни ЮРКО від 21.08.2024 р.
1) вказати в якому файлі (зазначити назву файлу(ів) та номер сторінки) тендерної пропозиції учасника міститься дефектний акт на вимогу додатку 3 та пункту 11 додатку 7 до тендерної документації;
Пунктом 1 розділу ІІІ Інструкції з підготовки тендерної пропозиції, затвердженої Тендерною документацією, щодо умов проведення публічних закупівель по процедурі закупівлі «Відкриті торги» з особливостями на закупівлю Послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності і населених пунктах, а саме: Поточний ремонт вулично-дорожньої мережі (дорожнього покриття) комунальної власності Охтирської міської територіальної громади (код за ДК 021:2015:45233142-6 «Ремонт доріг») (далі по тексту – розділ ІІІ Інструкції) регламентований зміст і спосіб подання тендерної пропозиції зокрема визначений перелік документів (файлів), що вимагаються згідно з умовами тендерної документації.
Слід зазначити, що в розділі ІІІ. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції, в розділі - «договірна ціна тендерної пропозиції та підтверджуючі розрахунки за статтями витрат» відсутня вимога, щодо необхідності надання дефектного акту, адже зі змісту наявного локального кошторису (файл – Локальний кошторис) вбачається як і найменування робіт і витрат, так і одиниця виміру/кількість (обсяги робіт).
Крім того, вважаємо за доцільне зазначити, що додаток 3 та пункту 11 додатку 7 до тендерної документації містить в собі перелік документів та/або інформації, яка подається учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції.
Останній, фактично дублює перелік документів, передбачений розділом ІІІ Інструкції з підготовки тендерної пропозиції.
Пунктом 5.4. СОУ 42.1-37641918-085:2018 встановлено, що обсяги та перелік робіт з поточного ремонту та експлуатаційного утримання для кожної ділянки дороги, окремої дорожньої споруди або елемента автомобільної дороги встановлюють на підставі результатів діагностики й оцінювання їхнього фактичного стану, інженерних вишукувань, випробувань й обстежень, зафіксованих в актах дефектів чи інших документах згідно з класифікацією робіт.
Проаналізувавши вищезазначене, додатково, акцентуємо Вашу увагу на тому, що іншими документами, які містять інформацію про «обсяги та перелік робіт з поточного ремонту та експлуатаційного утримання для кожної ділянки дороги, окремої дорожньої споруди або елемента автомобільної дороги встановлюють на підставі результатів діагностики й оцінювання їхнього фактичного стану, інженерних вишукувань, випробувань й обстежень» є довідка щодо обстеження об’єкта, на якому буде здійснюватись ремонт (файл – «Довідка щодо обстеження об’єкта») та технічні вимоги до предмета закупівлі (обсяги робіт: найменування робіт і витрат/одиниця виміру, кількість).
2) якими документами (зазначити назву файлу(ів) та номер сторінки) учасником підтверджено відповідність кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій», установленого у пункті 5 розділу ІІІ тендерної документації;
Відповідно до пункту 31 Особливостей Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Пункт 1 Розділу III, а саме: - інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, відповідно до абзацу 10 пункту 28 Тендерна документація повинна містити перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі. Зазначені переліки оформляються як окремі додатки до тендерної документації, які викладені Замовником в Додатку 1 до цієї тендерної документації. Документальне підтвердження «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій», Додатком 1 до цієї тендерної документації не вимагалось.
Відповідно до абзацу 6 підпункту 3 пункту 44 Особливостей відсутність документів або інформації, що не передбачені додатками до тендерної документації, зазначеними в абзаці десятому пункту 28 цих особливостей, не є підставою для відхилення замовником тендерної пропозиції такого учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту.
3) у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг згідно предмету закупівлі від 06.08.2024 №06/6 учасником не зазначені водії механізмів (механізатори) на вимогу додатку 1 до тендерної документації для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід»;
Тендерна пропозиція учасника містить файл «ДЦ_ЛК_ДФ_ПВР_РЗВ_КГ», в складі якого надано розрахунок вартості експлуатації будівельних машин і механізмів, що надав учасник, всі вказані машини і механізми, крім компресорів пересувних, залучені, а не власні. Цей факт не передбачає наявність водіїв механізмів (механізаторів) в організації учасника.
4) яким документом (зазначити назву файлу(ів) та номер сторінки) учасник виконав вимоги додатку 1 до тендерної документації в частині підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, зокрема виконання таких робіт, як: «Розливання в’яжучих матеріалів з проведенням робіт на одній половині проїжджої частини при систематичному русі на другій» (п.3 Технічного завдання);
На підтвердження досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, а саме за видами робіт у повному обсязі, учасником в файлі « НАЯВНІСТЬ ДОКУМЕНТАЛЬНО ПІДТВЕРДЖЕНОГО ДОСВІДУ ВИКОНАННЯ АНАЛОГІЧНОГО ДОГОВОРУ Додаток 1» надано, Акти приймання виконаних будівельних робіт, де застосовані державні розцінки КР18-8-1, КР18-8-2, КР18-43-1, ДН10-2-20-14 в складі даних робіт є роботи по підґрунтовці бітумною емульсією, що підтверджує досвід з розливання в’яжучих матеріалів.
5) відповідно до роз’яснень до процедури, наданих від 05.08.2024, Технічне завдання передбачає, зокрема, п.1 - фрезерування окремими місцями площею від 5 м2 до 25м2; п.2 - улаштування покриттів товщиною 50 мм.
При цьому учасником у локальному кошторисі на будівельні роботи № 05 01-01 зазначено, зокрема: п.1 «фрезерування окремими місцями площею до 10м2», п.2 «улаштування покриттів товщиною 4 см».
Щодо розцінки по фрезеруванню окремими місцями площею до 10м2, яку застосував учасник. Керуючись Настановою з визначення вартості будівництва, користуючись державними ресурсними нормами та плануючи для виконання робіт застосувати фрезу на базі навантажувача, учасником застосована найбільш відповідна ресурсна норма КР18-4-1, яка передбачає фрезерування окремими місцями із застосуванням саме навантажувача пневмоколісного одноківшевого вантажопідйомністю 1 т з навісною фрезою. Ресурсна елементна кошторисна норма на фрезерування асфальтобетонного покриття КР18-4-1 передбачає фрезерування окремими місцями площею до 10м2 що в межах від 5м2 до 25м2.
На улаштування покриттів в локальному кошторисі учасником застосовано розцінки КР18-43-1 та КР18-43-2 (п.2 та п.3 локального кошторису), що в сумі передбачає виконання робіт товщиною 50мм.
Начальник управління Сергій БОНДАРЕНКО