-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Поточний ремонт проїзної частини по вул.Кооперативна в м.Мукачево
Завершена
2 794 221.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 2% або 55 884.42 UAH
мін. крок: 2% або 55 884.42 UAH
Номер:
876e6b0c43a342e480bcf4eccfc12ee6
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-10-15-000016
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
15.10.2024 00:00
Період моніторингу:
15.10.2024 13:43 - 05.11.2024 23:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
15.10.2024 № 55-з
Ужгород
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114,
НАКАЗУЮ:
1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 10.10.2024 № 003100-18/12670-2024, почати моніторинг процедури закупівлі/ закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Сергій ТУРЕНОК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області
від 15.10.2024 № 55-з
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2024-07-29-009286-a 29.07.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, оприлюднення інформації про закупівлю, дотримання вимог Постанови № 710, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII та Особливостям, розгляду тендерної пропозиції на відповідність умовам тендерної документації та вимогам законодавства, надання документів переможцем з урахуванням Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII, виконання рішень органу оскарження від 14.08.2024 № 13785-р/пк – пз та від 03.09.2024 № 14752-р/пк-пз – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 25 жовтня 2024 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, оприлюднення інформації про закупівлю, оприлюднення інформації про закупівлю, дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (далі - Постанова № 710) в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (в редакції від 09.07.2024, що діяла станом на період проведення процедури закупівлі, далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції на відповідність умовам тендерної документації та вимогам законодавства, надання документів переможцем з урахуванням Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, виконання рішень постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – колегія АМКУ, орган оскарження) від 14.08.2024 № 13785-р/пк – пз та від 03.09.2024 № 14752-р/пк-пз, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління міського господарства Мукачівської міської ради (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію зі змінами, затверджену рішенням уповноваженої особи від 19 вересня 2024 року; рішення органу оскарження від 14.08.2024 № 13785-р/пк – пз та від 03.09.2024 № 14752-р/пк-пз, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «БУДІВЕЛЬНА ФІРМА БУДІНВЕСТАЛЬЯНС» (далі – ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ФІРМА БУДІНВЕСТАЛЬЯНС»); протокольне рішення уповноваженої особи про визначення переможця та про намір укласти договір з ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ФІРМА БУДІНВЕСТАЛЬЯНС» від 25.09.2024 року; повідомлення про намір укласти договір від 25.09.2024 року, договір про закупівлю 07.10.2024 № 22-17-П, пояснення Замовника, надані через електронну систему закупівель на запити Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області 15 та 17 жовтня 2024 року.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ не здійснювався.
В ході проведення моніторингу в Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області постала потреба в отриманні пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу зазначеної процедури закупівлі в частині надання пояснень про стан та своєчасність виконання Замовником рішення органу оскарження від 14.08.2024 № 13785-р/пк – пз, в частині внесення змін до тендерної документації з метою усунення дискримінаційних вимог щодо наявності операторів машин та механізмів (оператори машин/машиністи/водії) – у кількості, саме не меншій, ніж кількість транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, зазначених в інформації про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо)).
З приводу запитуваного Замовником 21 жовтня 2024 року надано пояснення, в якому зазначено наступне: «Первинною редакцією Додатку №2 до тендерної документації було встановлено наступну вимогу:
Розділ 1.2. Кваліфікаційний критерій «Наявність в Учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід».
До переліку обов’язкових ключових посад працівників, в кількості необхідній для виконання робіт (згідно Технічної специфікації (Технічного завдання) по предмету закупівлі) відносяться, окрім інших: оператори машин та механізмів (оператори машин/машиністи/водії) – у кількості, достатній для керування машинами і механізмами, зазначеними в Інформації про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) (але у будь-якому разі, кількість відповідних працівників має дорівнювати (повинна бути не меншою) кількості транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, зазначених в інформації про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо));
Згідно рішення АМКУ №13785-р/пк-пз від 14.08.2024 з приводу даної вимоги зазначено наступне:…”За таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають операторів машин та механізмів (оператори машин/машиністи/водії) – у кількості, саме не меншій, ніж кількість транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, зазначених в інформації про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо)), що є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, у тому числі, Скаржника.”
На виконання рішення АМКУ № 13785-р/пк-пз від 14.08.2024, до тендерної документації було внесено зміни та Пункт 5 абзацу 2 Розділу 1.2. Додатку №2 до Тендерної документації викладено у новій редакції:
До переліку обов’язкових ключових посад працівників, в кількості необхідній для виконання робіт (згідно Технічної специфікації (Технічного завдання) по предмету закупівлі) відносяться, окрім інших:
- оператори машин та механізмів (оператори машин/машиністи/водії) – у кількості, достатній для керування машинами і механізмами, зазначеними в Інформації про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) (але у будь-якому разі, кількість відповідних працівників має дорівнювати (повинна бути не меншою) кількості транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, зазначених в інформації про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо)). У разі суміщення посад операторами машин та механізмів (операторами машин/машиністами/водіями), Учасник, окрім інших документів визначених Тендерною документацією, надає відповідне підтвердження, таке як наказ про суміщення посад, тощо.
Згідно загальновідомих даних, суміщення посад – це виконання додаткової роботи за іншою посадою без звільнення від основної роботи.
Нова вимога документації: «У разі суміщення посад операторами машин та механізмів (операторами машин/машиністами/водіями), Учасник, окрім інших документів визначених Тендерною документацією, надає відповідне підтвердження, таке як наказ про суміщення посад, тощо» дозволяє учасникам залучати до прикладу одного машиніста на дві одиниці техніки.
Тобто замовником виконано рішення АМКУ №13785-р/пк-пз від 14.08.2024.».
Таким чином за результатами питання щодо стану та своєчасності виконання рішення органу оскарження від 14.08.2024 №13785-р/пк-пз, з врахуванням наданих пояснень та відповідно до інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, порушень не встановлено.
Період усунення порушень:
25.10.2024 08:15 - 30.10.2024 23:00
Дата публікації висновку:
25.10.2024 08:15
Запити/Пояснення
Номер:
431d143d958a46998b7004d4961f6d7e
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
15.10.2024 16:21
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
19.10.2024 00:00
Опис:
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Поточний ремонт проїзної частини по вул.Кооперативна в м.Мукачево» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-07-29-009286-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питань:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також, просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів».
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання
службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
c7cce8e45d7f45ea9e451ea3b2a5c75c
Назва:
відповідь на запит
Дата опублікування:
17.10.2024 15:36
Опис:
Управління міського господарства Мукачівської міської ради повідомляє
наступне.
Порядком проведення ремонту та утримання об’єктів благоустрою населених пунктів, затвердженим Наказом Держжитлокомунгоспу України №154 від 23.09.2003 р. (надалі - Порядок) встановлено правила проведення та обсяги робіт з ремонту та утримання об'єктів благоустрою населених пунктів України. Вимоги зазначеного Порядку обов'язкові для всіх організацій незалежно від їх відомчої належності та форм власності, які займаються ремонтом та утриманням об'єктів благоустрою населених пунктів.
Пунктами 3.2. – 3.3. Порядку визначено, що перед виконанням поточного ремонту комісією, призначеною власником об'єкта благоустрою, до складу якої включається представник балансоутримувача, складається дефектний акт.
На підставі дефектного акта розробляється кошторисна документація для проведення поточного ремонту в якій зазначаються очікувана вартість, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, і яка затверджується балансоутримувачем об'єкта благоустрою або його власником.
Роботи з поточного ремонту об'єкта благоустрою виконуються на підставі договору підряду, укладеного відповідно до законодавства.
Обгрунтування технічних та якісних характеристик закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено на офіційному сайті Мукачівської міської ради за посиланням https://mukachevo-rada.gov.ua/news/oholosheno-vidkryti-torhy
Номер:
e6b2dd5ebbed425f83a242e97e9bac75
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
17.10.2024 11:44
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
23.10.2024 00:00
Опис:
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Поточний ремонт проїзної частини по вул.Кооперативна в м.Мукачево» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-07-29-009286-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питань:
Чому Уповноваженою особою Управління міського господарства Мукачівської міської ради не виконано рішення Комісії Антимонопольного комітету з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Орган оскарження) від 14.08.2024 № 13785-р/пк – пз, в частині встановлення дискримінаційних вимог до учасників щодо кваліфікаційного критерію «Наявність в Учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід зокрема: наявності операторів машин та механізмів (оператори машин/машиністи/водії) – у кількості, достатній для керування машинами і механізмами, зазначеними в Інформації про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) (але у будь-якому разі, кількість відповідних працівників має дорівнювати (повинна бути не меншою) кількості транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, зазначених в інформації про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо)). У разі суміщення посад операторами машин та механізмів (операторами машин/машиністами/водіями), Учасник, окрім інших документів визначених Тендерною документацією, надає відповідне підтвердження, таке як наказ про суміщення посад, тощо, про що було зазначено в рішенні Органу оскарження від 03.09.2024 № 14752-р/пк-пз?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання
службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
f2cc64d26d6f4a0482b55a149b529ffd
Назва:
відповідь на запитання
Дата опублікування:
21.10.2024 17:12
Опис:
У відповідь на ваше запитання повідомляємо наступне.
Первинною редакцією Додатку №2 до тендерної документації було встановлено наступну вимогу:
Розділ 1.2. Кваліфікаційний критерій «Наявність в Учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід».
До переліку обов’язкових ключових посад працівників, в кількості необхідній для виконання робіт (згідно Технічної специфікації (Технічного завдання) по предмету закупівлі) відносяться, окрім інших: оператори машин та механізмів (оператори машин/машиністи/водії) – у кількості, достатній для керування машинами і механізмами, зазначеними в Інформації про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) (але у будь-якому разі, кількість відповідних працівників має дорівнювати (повинна бути не меншою) кількості транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, зазначених в інформації про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо));
Згідно рішення АМКУ №13785-р/пк-пз від 14.08.2024 з приводу даної вимоги зазначено наступне:
…”За таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають операторів машин та механізмів (оператори машин/машиністи/водії) – у кількості, саме не меншій, ніж кількість транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, зазначених в інформації про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо)), що є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, у тому числі, Скаржника.”
На виконання рішення АМКУ № 13785-р/пк-пз від 14.08.2024, до тендерної документації було внесено зміни та Пункт 5 абзацу 2 Розділу 1.2. Додатку №2 до Тендерної документації викладено у новій редакції:
До переліку обов’язкових ключових посад працівників, в кількості необхідній для виконання робіт (згідно Технічної специфікації (Технічного завдання) по предмету закупівлі) відносяться, окрім інших:
- оператори машин та механізмів (оператори машин/машиністи/водії) – у кількості, достатній для керування машинами і механізмами, зазначеними в Інформації про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) (але у будь-якому разі, кількість відповідних працівників має дорівнювати (повинна бути не меншою) кількості транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, зазначених в інформації про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо)). У разі суміщення посад операторами машин та механізмів (операторами машин/машиністами/водіями), Учасник, окрім інших документів визначених Тендерною документацією, надає відповідне підтвердження, таке як наказ про суміщення посад, тощо.
Згідно загальновідомих даних, суміщення посад – це виконання додаткової роботи за іншою посадою без звільнення від основної роботи.
Нова вимога документації: «У разі суміщення посад операторами машин та механізмів (операторами машин/машиністами/водіями), Учасник, окрім інших документів визначених Тендерною документацією, надає відповідне підтвердження, таке як наказ про суміщення посад, тощо» дозволяє учасникам залучати до прикладу одного машиніста на дві одиниці техніки.
Тобто замовником виконано рішення АМКУ №13785-р/пк-пз від 14.08.2024.