• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Поточний ремонт проїзної частини по вул.Кооперативна в м.Мукачево

Завершена

2 794 221.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 2% або 55 884.42 UAH
Номер: 876e6b0c43a342e480bcf4eccfc12ee6
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-10-15-000016
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 15.10.2024 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40922492
Період моніторингу: 15.10.2024 13:43 - 05.11.2024 23:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 15.10.2024 № 55-з Ужгород Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114, НАКАЗУЮ: 1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 10.10.2024 № 003100-18/12670-2024, почати моніторинг процедури закупівлі/ закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Сергій ТУРЕНОК Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 15.10.2024 № 55-з Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1 UA-2024-07-29-009286-a 29.07.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Ужгород
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 95) 948-00-53, vatrala24@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, оприлюднення інформації про закупівлю, дотримання вимог Постанови № 710, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII та Особливостям, розгляду тендерної пропозиції на відповідність умовам тендерної документації та вимогам законодавства, надання документів переможцем з урахуванням Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII, виконання рішень органу оскарження від 14.08.2024 № 13785-р/пк – пз та від 03.09.2024 № 14752-р/пк-пз – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 25 жовтня 2024 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, оприлюднення інформації про закупівлю, оприлюднення інформації про закупівлю, дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (далі - Постанова № 710) в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (в редакції від 09.07.2024, що діяла станом на період проведення процедури закупівлі, далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції на відповідність умовам тендерної документації та вимогам законодавства, надання документів переможцем з урахуванням Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, виконання рішень постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – колегія АМКУ, орган оскарження) від 14.08.2024 № 13785-р/пк – пз та від 03.09.2024 № 14752-р/пк-пз, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління міського господарства Мукачівської міської ради (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію зі змінами, затверджену рішенням уповноваженої особи від 19 вересня 2024 року; рішення органу оскарження від 14.08.2024 № 13785-р/пк – пз та від 03.09.2024 № 14752-р/пк-пз, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «БУДІВЕЛЬНА ФІРМА БУДІНВЕСТАЛЬЯНС» (далі – ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ФІРМА БУДІНВЕСТАЛЬЯНС»); протокольне рішення уповноваженої особи про визначення переможця та про намір укласти договір з ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ФІРМА БУДІНВЕСТАЛЬЯНС» від 25.09.2024 року; повідомлення про намір укласти договір від 25.09.2024 року, договір про закупівлю 07.10.2024 № 22-17-П, пояснення Замовника, надані через електронну систему закупівель на запити Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області 15 та 17 жовтня 2024 року. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ не здійснювався. В ході проведення моніторингу в Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області постала потреба в отриманні пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу зазначеної процедури закупівлі в частині надання пояснень про стан та своєчасність виконання Замовником рішення органу оскарження від 14.08.2024 № 13785-р/пк – пз, в частині внесення змін до тендерної документації з метою усунення дискримінаційних вимог щодо наявності операторів машин та механізмів (оператори машин/машиністи/водії) – у кількості, саме не меншій, ніж кількість транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, зазначених в інформації про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо)). З приводу запитуваного Замовником 21 жовтня 2024 року надано пояснення, в якому зазначено наступне: «Первинною редакцією Додатку №2 до тендерної документації було встановлено наступну вимогу: Розділ 1.2. Кваліфікаційний критерій «Наявність в Учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід». До переліку обов’язкових ключових посад працівників, в кількості необхідній для виконання робіт (згідно Технічної специфікації (Технічного завдання) по предмету закупівлі) відносяться, окрім інших: оператори машин та механізмів (оператори машин/машиністи/водії) – у кількості, достатній для керування машинами і механізмами, зазначеними в Інформації про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) (але у будь-якому разі, кількість відповідних працівників має дорівнювати (повинна бути не меншою) кількості транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, зазначених в інформації про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо)); Згідно рішення АМКУ №13785-р/пк-пз від 14.08.2024 з приводу даної вимоги зазначено наступне:…”За таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають операторів машин та механізмів (оператори машин/машиністи/водії) – у кількості, саме не меншій, ніж кількість транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, зазначених в інформації про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо)), що є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, у тому числі, Скаржника.” На виконання рішення АМКУ № 13785-р/пк-пз від 14.08.2024, до тендерної документації було внесено зміни та Пункт 5 абзацу 2 Розділу 1.2. Додатку №2 до Тендерної документації викладено у новій редакції: До переліку обов’язкових ключових посад працівників, в кількості необхідній для виконання робіт (згідно Технічної специфікації (Технічного завдання) по предмету закупівлі) відносяться, окрім інших: - оператори машин та механізмів (оператори машин/машиністи/водії) – у кількості, достатній для керування машинами і механізмами, зазначеними в Інформації про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) (але у будь-якому разі, кількість відповідних працівників має дорівнювати (повинна бути не меншою) кількості транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, зазначених в інформації про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо)). У разі суміщення посад операторами машин та механізмів (операторами машин/машиністами/водіями), Учасник, окрім інших документів визначених Тендерною документацією, надає відповідне підтвердження, таке як наказ про суміщення посад, тощо. Згідно загальновідомих даних, суміщення посад – це виконання додаткової роботи за іншою посадою без звільнення від основної роботи. Нова вимога документації: «У разі суміщення посад операторами машин та механізмів (операторами машин/машиністами/водіями), Учасник, окрім інших документів визначених Тендерною документацією, надає відповідне підтвердження, таке як наказ про суміщення посад, тощо» дозволяє учасникам залучати до прикладу одного машиніста на дві одиниці техніки. Тобто замовником виконано рішення АМКУ №13785-р/пк-пз від 14.08.2024.». Таким чином за результатами питання щодо стану та своєчасності виконання рішення органу оскарження від 14.08.2024 №13785-р/пк-пз, з врахуванням наданих пояснень та відповідно до інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, порушень не встановлено.
Період усунення порушень: 25.10.2024 08:15 - 30.10.2024 23:00
Дата публікації висновку: 25.10.2024 08:15

Запити/Пояснення