• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

«Капітальний ремонт споруди цивільного захисту (укриття) КНП "Ананьївська багатопрофільна лікарня Ананьївської міської ради", за адресою: вул. Героїв України, буд. 45, м. Ананьїв, Подольський район, Одеська обл»

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська мова. Допускається подання документів у складі тендерної пропозиції іншою ніж українська мова з обов’язковим наданням перекладу таких документів на українську мову. Переклад документів повинен бути завірений, організацією, яка здійснювала переклад або самостійно учасником. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Відповідальність за достовірність перекладу несе учасник. Дана вимога не відноситься до власних назв та/або загальноприйнятих визначень, термінів, малюнків, креслень тощо. Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу "Тендерна документація" та «Додатків до тендерної документації», що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону; застосовані критерії оцінки - ціна (питома вага критерію «Ціна» - 100%).

Завершена

20 074 915.89 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 200 749.16 UAH
Номер: 621ccc18e2974542ae6c518f88578410
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-09-17-000059
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17.09.2024 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40477150
Період моніторингу: 17.09.2024 17:06 - 09.10.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 17.09.2024 Одеса № 187 Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу моніторингу та перевірки закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Дмитра Ігоровича ХАНДУСЕНКА. Підстава: доповідна записка начальника відділу моніторингу та перевірки закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 17.09.2024, доповідна записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу моніторингу та перевірки закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ельвіри ЛУЗАН від 17.09.2024. Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 17.09.2024 № 187 Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель унікальний номер дата оприлюднення 1 2 3 4 5 3 UA-2024-07-29-006899-a 29.07.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу моніторингу та перевірки закупівель Світлана САМОКІШ
Адреса: Ukraine, Одеса
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 48) 705-51-89, sgi820921@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог абзацу 2 підпункту 2 пункту 44, пункту 43 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог ТД вимогам Закону з урахуванням Особливостей, своєчасності надання роз’яснень на звернення щодо ТД, внесення змін до ТД, надання відповіді Замовником на звернення учасника процедури закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 03 жовтня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), своєчасності надання роз’яснень на звернення щодо ТД, внесення змін до ТД, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності надання відповіді замовником на звернення учасника процедури закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Ананьївська багатопрофільна міська лікарня Ананьївської міської ради» (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, ТД, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 29.07.2024 № 2, ТД зі змінами, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 08.08.2024 № 3, перелік змін до ТД, роз’яснення щодо ТД, оприлюднене в електронній системі закупівель 09.08.2024, тендерні пропозиції учасників процедури закупівлі товариства з обмеженою відповідальністю «ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «УКРІНВЕСТБУД» (далі – ТОВ «ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «УКРІНВЕСТБУД») та товариства з обмеженою відповідальністю «ЄВРОСПЕЦМОНТАЖ» (ТОВ «ЄВРОСПЕЦМОНТАЖ»), протокольні рішення уповноваженої особи Замовника від 19.08.2024 № 5, 21.08.2024 № 6, від 27.08.2024 № 7, звернення учасника процедури закупівлі ТОВ «ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «УКРІНВЕСТБУД» до Замовника з вимогами про усунення порушень, яке оприлюднено в електронній системі закупівель 28.08.2024, роз’яснення на звернення Замовника, оприлюднені в електронній системі закупівель 30.08.2024, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 27.08.2024, договір про закупівлю робіт за рахунок бюджетних коштів від 10.09.2024 № 1545/2024 (далі – Договір), повідомлення про внесення змін до Договору, оприлюднене в електронній системі закупівель 10.09.2024, додаткову угоду від 10.09.2024 № 1 до Договору, пояснення та документи Замовника, надані 25.09.2024 на запит Південного офісу Держаудитслужби через електронну систему закупівель. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено. До участі у процедурі закупівлі подали свої тендерні пропозиції два учасники, а саме: ТОВ «ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «УКРІНВЕСТБУД» з ціновою пропозицією 18 700 749,78 грн з ПДВ та ТОВ «ЄВРОСПЕЦМОНТАЖ» з ціновою пропозицією 20 023 746,38 грн з ПДВ. Відповідно до протокольного рішення уповноваженої особи від 21.08.2024 № 6 Замовником відхилено тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі ТОВ «ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «УКРІНВЕСТБУД», яка електронною системою закупівель визначена найбільш економічно вигідною, відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей, як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Замовником у протокольному рішенні уповноваженої особи від 21.08.2024 № 6 щодо відхилення відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей тендерної пропозиції учасника ТОВ «ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «УКРІНВЕСТБУД» зазначено такі підстави. 1. «У складі тендерної пропозиції учасником ТОВ «ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «УКРІНВЕСТБУД» надано форму «Тендерна пропозиція» та в пункті 4 зазначено: «Роботи відповідно до договору про закупівлю будуть виконані згідно з дотриманням вимог діючих нормативних документів та наданого календарного графіку виконання робіт. Строк виконання робіт 200 календарних днів» (файл «1.24. Тендерна пропозиція.pdf»). Тендерна пропозиція містить кошторисний розрахунок № П-929 «Розрахунок на відрядження робітників». В наданому розрахунку на відрядження робітників в пункті 1.7 розділу 1 Вихідні дані зазначено: «Кількість календарних днів у період будівництва 212=212 (файл «210КОШТОРИСНИЙ РОЗРАХУНОК, № П-929.pdf»). 2. «В складі тендерної пропозиції учасником ТОВ «ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «УКРІНВЕСТБУД» надано підсумкову відомість ресурсів (файл «2.4. Підсумкова відомість ресурсів. pdf») та включено позиції, які не передбачено додатком № 2 із змінами до тендерної документації, а саме: П. 604 – електроенергія – 613,0092 кВТ-год; П. 605 – мастильні матеріали – 6,4397 кг; П 606 – гідравлічна рідина – 1,3834 кг; П 607 – дрова – 0,6235 м3. Слід зазначити, що технічним завданням (додаток № 2 із змінами до тендерної документації) не передбачено таких позицій та в зазначеній кількості. 3. «Наданий у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «УКРІНВЕСТБУД» об’єктний кошторис не містить, зокрема показника вимірника одиничної вартості». 4. «Положення пункту 3.1 додатка № 3 «Проєкт договору» до тендерної документації визначають, що договірна ціна робіт визначається на основі кошторису, що є невід’ємною частиною Договору (додаток № 1). Фінансування за рахунок коштів обласного бюджету у 2024 році складає 5 000 000,00 грн. В складі тендерної пропозиції учасником ТОВ «ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «УКРІНВЕСТБУД» надано додаток № 3 «Проєкт договору» до тендерної документації (файл «1.30. Лист-згода з проектом договору та його істотними умовами. pdf»), план фінансування робіт (файл «1.23. План фінансування робіт. pdf»). При цьому в наданому плані фінансування робіт учасником ТОВ «ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «УКРІНВЕСТБУД» зазначено: 2024 р.: вересень – 1 500 000,00 грн, жовтень – 3 000 000,00 грн; листопад – 3 000 000,00 грн; грудень – 4 000 000,00 грн; 2025 р.: січень – 4 000 000,00 грн; лютий – 2 500 000,00 грн; березень – 700 749,78 грн». Відповідно до пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Отже, на законодавчому рівні Замовника зобов’язано у разі виявлення ним невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції, розміщувати повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель, а учасникам надана можливість виправляти такі невідповідності в інформації та/або документах, що подані ними у своїх тендерних пропозиціях, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей (частина дев’ята статті 26 Закону). Отже, невідповідність в інформації та/або документах, що подані учасником ТОВ «ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «УКРІНВЕСТБУД» у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, в частині уточненої інформації щодо строку виконання робіт, плану фінансування робіт та показника вимірника одиничної вартості до Об’єктного кошторису № 02-01 на будівництво: «Капітальний ремонт споруди цивільного захисту (укриття) КНП «Ананьївська багатопрофільна лікарня Ананьївської міської ради» за адресою: вул. Героїв України, буд. 45, м. Ананьїв, Подольський район, Одеська область, може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей, оскільки зазначені документи та інформація не є інформацією (та/або документом) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури закупівлі в його тендерній пропозиції, та виправлення зазначеної невідповідності не призведе до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Проте відповідно до даних електронної системи закупівель Замовником не розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, які відображені у протокольному рішенні уповноваженої особи від 21.08.2024 № 6, щодо учасника процедури закупівлі ТОВ «ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «УКРІНВЕСТБУД» в частині надання уточненої інформації щодо строку виконання робіт, плану фінансування робіт та показника вимірника одиничної вартості до Об’єктного кошторису № 02-01 на будівництво: «Капітальний ремонт споруди цивільного захисту (укриття) КНП «Ананьївська багатопрофільна лікарня Ананьївської міської ради» за адресою: вул. Героїв України, буд. 45, м. Ананьїв, Подольський район, Одеська область. На запит Південного офісу Держаудитслужби від 20.09.2024 щодо відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «УКРІНВЕСТБУД» та нерозміщення відповідно до пункту 43 Особливостей повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані зазначеним учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, Замовником в електронній системі закупівель 25.09.2024 надано пояснення, в якому зокрема зазначено: «Застосування Замовником пункту 43 Особливостей до ТОВ «ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «УКРІНВЕСТБУД» є неправомірним виходячи з того, що Замовником будуть наявні порушення статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» пункту 17 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, та постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Загальних умов укладання та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» від 01.08.2005 № 668 та в подальшому призведе до того, що договір про закупівлю буде нікчемним оскільки укладений з порушенням вимог пункту 18 Особливостей». Надане Замовником пояснення не спростовує факту виявленого порушення, оскільки в абзаці 2 пункту 43 Особливостей визначено, що саме розуміється під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, а невідповідність в інформації та/або документах, що подані учасником ТОВ «ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «УКРІНВЕСТБУД» у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, в частині інформації щодо строку виконання робіт, плану фінансування робіт та показника вимірника одиничної вартості до Об’єктного кошторису № 02-01 на будівництво: «Капітальний ремонт споруди цивільного захисту (укриття) КНП «Ананьївська багатопрофільна лікарня Ананьївської міської ради» за адресою: вул. Героїв України, буд. 45, м. Ананьїв, Подольський район, Одеська область, може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей, оскільки зазначені документи та інформація не є інформацією (та/або документом) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури закупівлі в його тендерній пропозиції, та виправлення зазначених невідповідностей не призведе до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Отже, на порушення вимог пункту 43 Особливостей Замовник не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення учасником процедури закупівлі ТОВ «ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «УКРІНВЕСТБУД» невідповідностей в інформації та/або документах, що подані ним у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме: щодо інформації про строк виконання робіт, план фінансування робіт та показник вимірника одиничної вартості до Об’єктного кошторису № 02-01 на будівництво: «Капітальний ремонт споруди цивільного захисту (укриття) КНП «Ананьївська багатопрофільна лікарня Ананьївської міської ради» за адресою: вул. Героїв України, буд. 45, м. Ананьїв, Подольський район, Одеська область, та на порушення абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей безпідставно відхилив тендерну пропозицію зазначеного учасника. Крім того, відповідно до протокольного рішення уповноваженої особи від 21.08.2024 № 6 Замовником відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «УКРІНВЕСТБУД» у зв’язку з тим, що зазначеним учасником у Підсумковій відомості ресурсів зазначено пункт 604 (електроенергія – 613,0092 кВТ-год); пункт 605 (мастильні матеріали – 6,4397 кг), пункт 606 (гідравлічна рідина – 1,3834 кг); пункт 607 (дрова – 0,6235 м3). Слід зазначити, що у пункті 1 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД Замовником визначено, що розрахунок ціни тендерної пропозиції (договірної ціни) з підтверджуючими розрахунками за статтями витрат договірної ціни згідно з вимогами кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості Будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» із змінами та з урахуванням Порядку застосування кошторисних норм та нормативів з ціноутворення при визначені вартості будівництва, який затверджений наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 25.06.2021 № 162 і має бути наданий додатково в електронному вигляді в форматі інформаційного блоку даних imd у програмному АВК-5 або іншому програмному комплексі по випуску кошторисів. Крім того, згідно з вимогами пункту 5.1. розділу V Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 (далі – Кошторисні норми), ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) розраховується на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об’єкту будівництва, та поточних цін на них або з використанням укрупнених показників вартості робіт, обсяги та види яких передбачені затвердженою проектною документацією. Отже, учасником ТОВ «ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «УКРІНВЕСТБУД» складено Підсумкову відомість ресурсів відповідно до вимог пункту 1 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД та Кошторисних норм. Також слід зазначити, що учасник процедури закупівлі ТОВ «ЄВРОСПЕЦМОНТАЖ», якого визначено переможцем процедури закупівлі, у складі тендерної пропозиції надав розрахунок ціни тендерної пропозиції (договірної ціни) з підтверджуючими розрахунками в електронному вигляді в форматі інформаційного блоку даних imd (файл «63 Кошторис.imd»), в якому також містяться зазначені вище показники пунктів 604-607. На запит Південного офісу Держаудитслужби від 20.09.2024 щодо відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «УКРІНВЕСТБУД» у зв’язку з тим, що зазначеним учасником у Підсумковій відомості ресурсів зазначено пункт 604 (електроенергія – 613,0092 кВТ-год); пункт 605 (мастильні матеріали – 6,4397 кг), пункт 606 (гідравлічна рідина – 1,3834 кг); пункт 607 (дрова – 0,6235 м3), тоді як учасником складено Підсумкову відомість ресурсів відповідно до вимог пункту 1 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД та Кошторисних норм, Замовником в електронній системі закупівель 25.09.2024 надано пояснення, в якому зокрема зазначено: «В складі тендерної пропозиції Учасником ТОВ «ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «УКРІНВЕСТБУД» надано підсумкову відомість ресурсів (файл «2.4. Підсумкова відомість ресурсів.pdf») та включено позиції, які не передбачено додатком № 2 із змінами до тендерної документації, а саме: П. 604 – електроенергія – 613,0092 кВТ-год; П. 605 – мастильні матеріали – 6,4397 кг; П. 606 – гідравлічна рідина – 1,3834 кг; П. 607 – дрова – 0,6235 м3. Слід зазначити, що технічним завданням (додаток № 2 із змінами до тендерної документації) НЕ ПЕРЕДБАЧЕНО ТАКИХ ПОЗИЦІЙ ТА В ЗАЗНАЧЕНІЙ КІЛЬКОСТІ. Враховуючи наведене, тендерна пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю «ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «УКРІНВЕСТБУД», код ЄДРПОУ 41973836 не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.» Надане Замовником пояснення не обґрунтовує прийняте Замовником рішення щодо відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «УКРІНВЕСТБУД» із зазначеної підстави, оскільки надана зазначеним учасником у складі тендерної пропозиції Підсумкова відомість ресурсів складена відповідно до вимог пункту 1 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД та Кошторисних норм. Отже, на порушення абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовник безпідставно відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «УКРІНВЕСТБУД». Також оскільки Замовником безпідставно відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «УКРІНВЕСТБУД» остаточна цінова пропозиція якого є меншою на 1 322 996,60 грн, ніж пропозиція учасника процедури закупівлі ТОВ «ЄВРОСПЕЦМОНТАЖ», якого визначено переможцем процедури закупівлі, то Замовником не дотримано принципи здійснення публічних закупівель, визначених частиною першою статті 5 Закону, зокрема: максимальна економія, ефективність та пропорційність; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі / спрощеної закупівлі.
Період усунення порушень: 03.10.2024 16:39 - 18.10.2024 00:00
Дата публікації висновку: 03.10.2024 16:39

Інформація про притягнення до адміністративної відповідальності

Номер протоколу: 15-0214/2024/пр
Дата відкриття провадження: 03.12.2024 00:00
Номер відкриття провадження : 3/491/890/24

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Після детального опрацювання висновку про результати моніторингу закупівлі UA-2024-07-29-006899-a оприлюдненого 03.10.2024р. ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (далі по тексту - Висновок), КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «АНАНЬЇВСЬКА БАГАТОПРОФІЛЬНА МІСЬКА ЛІКАРНЯ АНАНЬЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ», яка є замовником у розумінні Закону України «Про публічні закупівлі» (далі по тексту - Закон) вважає його безпідставним та не обґрунтованим, у зв’язку з чим, керуючись абзацом другим частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), надає свої аргументовані заперечення у доданому фалі.
Дата публікації звіту: 10.10.2024 16:34

Запити/Пояснення