- 
                    Відкриті торги з особливостями
- 
                        Однолотова
- 
                        КЕП
ДК 021:2015: 03410000-7 Деревина (03413000-8 - Паливна деревина)
                        Завершена
                        
                                                                    
                
            
                320 000.00
                UAH з ПДВ
            
                                    
мін. крок: 0.5% або 1 600.00 UAH
        мін. крок: 0.5% або 1 600.00 UAH
                    Номер:
                    bf478b6910c045dfa92b5bdba0121cee
                
                                                                        
                    Ідентифікатор моніторингу:
                    UA-M-2024-08-26-000012
                
                                                                        
                    Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
                    26.08.2024 00:00
                
                                                                        
                                                                        
                    Період моніторингу:
                    26.08.2024 12:14 - 17.09.2024 00:00
                
                                                                        
                    Статус:
                    Порушення виявлені
                
                                                                        
                    Опис:
                    ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
26.08.2024		                      №57-з	
Івано-Франківськ
Про початок 
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115 
НАКАЗУЮ: 
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
В.о. начальника                                                                       Марія СТОРОЩУК
Додаток
                                                                                                                                          до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
		області від 26.08.2024 №57-з
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
	Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу	Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
	унікальний номер	дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу	
12	UA-2024-07-26-009161-a	26.07.2024	Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю                                     
у сфері закупівель                                                                                                              Олена ПЕТРИНА
                
                                                                        
                                                                        
                                                        
                Етапи закупівельного процесу:
                
                                            - Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
                Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
                
            - Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
                    Статус порушень:
                    Виявлені
                
                                                        
                Тип порушень:
                
                                                            - Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
                    Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
                    За результатами аналізу відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей встановлено порушення абзацу другого пункту 17, абзацу першого пункту 28 Особливостей, абзацу восьмого пункту 28 Особливостей, підпункту 1 пункту 44 Особливостей та частини третьої статті 22 Закону. 
За результатами аналізу питання щодо надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, встановлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону та пункту 23 Особливостей.
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерної пропозиції учасника Філії "БОЛЕХІВСЬКЕ ЛІСОВЕ ГОСПОДАРСТВО" ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛІСИ УКРАЇНИ", своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
                
                                                                        
                    Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
                    З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень направлені на недопущення у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) виявлених порушень при складанні тендерної документації та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
                
                                                                        
                    Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
                    Дата закінчення моніторингу закупівлі: 10 вересня 2024 року. 
Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про  закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами) (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом та Особливостями.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КНП Болехівська центральна міська лікарня (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням уповноваженої особи, протокол від 26.07.2024 №4 (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію Філії "БОЛЕХІВСЬКЕ ЛІСОВЕ ГОСПОДАРСТВО" ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛІСИ УКРАЇНИ", вимога про усунення невідповідностей до 13.08.2024, повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 09.08.2024 №5, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 13.08.2024 №6, повідомлення про намір укласти договір від 13.08.2024 року, договір про закупівлю товарів від 23.08.2024 №04-16/24 (далі - Договір), відповідь Замовника на запит про надання пояснення від 02.09.2024  року.
За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що тендерна документація складена Замовником з порушенням пункту 28 Особливостей.
Зокрема, пунктом 28 Особливостей передбачено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що Замовник у пункті 4 Розділу «Результати тендеру та укладання договору про закупівлю» ТД вимагає від переможця процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю надати:
1) відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю;
2) копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом.
Водночас, відповідно до вимог абзацу другого пункту 17 Особливостей передбачено, що переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю.
Таким чином, Замовником при складанні тендерної документації не дотримано вимог абзацу другого пункту 17, абзацу першого пункту 28 Особливостей.
Замовником у Додатку 2 ТД передбачено підставу для відмови в участі у процедурі закупівлі учаснику та переможцю торгів, встановлену абзацом чотирнадцятим пункту 47 Особливостей, чим порушено абзац 8 пункту 28 Особливостей.
На порушення абзацу восьмого пункту 28 Особливостей, Замовником у Додатку 2 до ТД передбачено вимогу про надання документів (довідки в довільній формі), що підтверджують відсутність підстав, зазначених в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей.
Також встановлено, що на порушення підпункту 1 пункту 44 Особливостей та частини третьої статті 22 Закону у пункті 3 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» ТД Замовника не передбачено, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі:
-	 є громадянином Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах); юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Ісламської Республіки Іран; юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Ісламська Республіка Іран, громадянин Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах), або юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Ісламської Республіки Іран, крім випадків, коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА; або пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Ісламської Республіки Іран.
Відповідно до частини 5 статті 8 Закону та пункту 23 Особливостей Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель. Однак, на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області від 27.08.2024 Замовником надано пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель на четвертий робочий день (02.09.2024), чим не дотримано вимоги частини п’ятої статті 8 Закону та пункту 23 Особливостей.
                
                                                                        
                    Період усунення порушень:
                    10.09.2024 10:31 - 25.09.2024 00:00
                
                                                                        
                    Дата публікації висновку:
                    10.09.2024 10:31
                
                        Інформація про усунення порушення
                    Опис звіту:
                    Проаналізувавши висновки моніторингу щодо предмету закупівлі: код згідно з ДК 021:2015 (CPV): 03410000-7 - Деревина), яку здійснювали для комуналього некомерційного підприємства «Болехівська центральна міська лікарня» Болехівської міської ради Івано-Франківської області (код ЄДРПОУ 01993440; адреса: м. Болехів, Івано-Франківська область, вул. Коновальця, 2) за процедурою відкритих торгів з особливостями , КЕКВ 2275«Оплата інших енергоносіїв та інших комунальних послуг», взяли до уваги всі перелічені зауваження аудиторської служби та дійшли висновку, що потрібно детальніше готувати тендерну документацію та чітко дотримуватись чинного законодавства у сфері закупівель. Також, зважаючи на постійне реформування законодавства у сфері публічних закупівель, заплановано тематичні навчання з публічних закупівель для підвищення свого професійного рівня, поглиблення знань, набуття теоретичного та практичного досвіду з питань проведення закупівель.  Уповноважена особа Ірина Довганюк.
                
                                                                        
                    Дата публікації звіту:
                    17.09.2024 22:56
                
                        Запити/Пояснення
                    Номер:
                    0420117232b54d1c904ea985834b4417
                
                                                                        
                    Назва:
                    Запит замовнику про надання пояснень
                
                                                                        
                    Дата опублікування:
                    27.08.2024 12:06
                
                                                                        
                    Дата до якої повинна бути надана відповідь:
                    31.08.2024 00:00
                
                                                                        
                                                                        
                    Опис:
                    У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «ДК 021:2015: 03410000-7 Деревина (03413000-8 - Паливна деревина)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-07-26-009161-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8  Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
                
                        
                    Номер:
                    0846426a4a4441f8bf4d1d7e6a4e6aa7
                
                                                                        
                    Назва:
                    Обгрунтування
                
                                                                        
                    Дата опублікування:
                    02.09.2024 22:44
                
                                                                        
                                                                        
                    Опис:
                    Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
 
Деревина дров’яна непромислового використання 1-а група (бук, береза, дуб, ясень, граб, клен, в’яз, модрина) код згідно з ДК 021:2015 (CPV): 03410000-7 - Деревина)
Інформація щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2020 р. № 1266, що вносить зміни до постанови КМУ від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів», Комунальне некомерційне підприємство «Болехівська центральна міська лікарня» Болехівської міської ради Івано-Франківської області (код ЄДРПОУ 01993440; адреса: м. Болехів, Івано-Франківська область, вул. Коновальця, 2).
Закупівля товару: Деревина дров’яна непромислового використання 1-а група (бук, береза, дуб, ясень, граб, клен, в’яз, модрина) код згідно з ДК 021:2015 (CPV): 03410000-7 - Деревина) (далі – Товар) проводиться за процедурою відкритих торгів з особливостями , КЕКВ 2275«Оплата інших енергоносіїв та інших комунальних послуг».
Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-07-26-009161-a
Обґрунтування доцільності закупівлі Товару: закупівля проводиться для забезпечення КНП «Болехівська ЦМЛ»  дровами для опалення.
Обґрунтування обсягів закупівлі Товару: загальний обсяг закупівлі дров для опалення сформований, виходячи з наявної потреби.
Очікуваний обсяг закупівлі Товару: 190 м. куб.
Очікувана вартість предмета закупівлі: 320 000,00 грн. (триста двадцять тисяч гривень, 00 копійок).
Період поставки Товару: до 18  жовтня 2024 року.
Місце поставки Товару: м. Болехів , вул. Коновальця,2
Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі
ДК 021:2015: 03410000-7 – Деревина (03413000-8 - Паливна деревина)
№
п/п	Найменування предмета закупівлі	Од. виміру	К-ть
1	Деревина (Паливна деревина)	м3	190
		
1.	До ціни тендерної пропозиції включаються наступні витрати: 
• податки і збори, обов’язкові платежі, що сплачуються або мають бути сплачені згідно з чинним законодавством; 
• витрати на доставку товару; 
• навантаження, розвантаження та інші витрати, передбачені для товару даного виду згідно з чинним законодавством та тендерною документацією.
2. До розрахунку ціни тендерної пропозиції не включаються будь-які витрати, понесені учасником у процесі здійснення процедури закупівлі та витрати, пов’язані з укладанням договору.
 3. Бюджетні зобов’язання за договором виникають у разі наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань. 
4. Кількість та місце поставки товару: 
Підприємство 	
Кількість  (м. куб.)	
Місце поставки товару	Відстань від м.Болехів до споживача (км)
Комунальне некомерційне підприємство «Болехівська центральна міська лікарня» Болехівської міської ради Івано-Франківської області	190	м. Болехів , вул. Коновальця,2	
5. Вимоги щодо якості продукції: 
Товар повинен відповідати діючим державним стандартам ТУУ- 00994207- 005:2018. 
Деревина дров’яна непромислового використання 1-а група (бук, береза, дуб, ясень, граб, клен, в’яз, модрина).
Кора: Може постачатись як в корі, так і без кори.
Обдир кори допускається.
Сучки: Має бути очищена від сучків, висота яких не повинна бути більша на 3,0см.
Гнилизна (ядрова та заболонна): Допускається за умов збереження цілісності деревини.
Зовнішня порохнява гнилизна: Не допускається.
Ураження комахами: Допускається за умов збереження цілісності деревини.
Обвугленість деревини: Допускається тільки зовнішня поверхнева.
Строки та умови постачання:
Поставка (передача) товару здійснюється транспортом учасника-переможця за заявками, що погоджуються сторонами в залежності від фактичної потреби Замовника, на адресу Комунального некомерційного підприємства «Болехівська центральна міська лікарня» Болехівської міської ради Івано-Франківської області в робочі дні та години до повного виконання сторонами договірних зобов’язань. Поставка продукції виконується протягом 5 (п’яти) робочих днів з моменту одержання Учасником заявки Замовника будь-яким способом (листом, по факсу, або по електронній пошті), якщо інший строк поставки не буде узгоджений сторонами додатково.
 
Вимоги щодо якості продукції:
Товар повинен відповідати діючим державним стандартам, ТУ, іншим вимогам згідно чинного законодавства України.
Умови поставки товару: поставка товару повинна здійснюватися транспортом учасника - переможця торгів частинами, відповідно до заявок, наданих замовником.
 
Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:
Очікувана вартість предмета закупівлі, передбачена кошторисом та річним планом закупівель на 2024 рік, ґрунтується на всіх фактичних складових ціни та включає в себе вартість ціни на Товар, податки і збори, що сплачуються або мають бути сплачені, усіх інших витрат та згідно з вимогами чинного законодавства щодо формування ціни на відповідний товар. Розрахунок очікуваної вартості предмету закупівлі з урахуванням роз’яснення Мінекономіки «Щодо розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі» від 20.08.2019 р. № 3301-04/34980-06 та Примірної методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, здійснювався замовником шляхом моніторингу середньо ринкових цін на деревину (Дрова паливні твердих порід, актуальних на момент моніторингу). Замовником здійснювався пошук, збір та аналіз загальнодоступної цінової інформації, до якої відноситься інформація про ціни товарів, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі на сайтах постачальників, в електронному каталозі, в електронній системі закупівель “ProZorro” щодо аналогічних закупівель.
 
 
Уповноважена особа                                                                                Ірина Довганюк
                
                        