-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з благоустрою населених пунктів: згрібання, прибирання, навантаження, вивезення та утилізація опалого листя з внутрішньоквартальних територій та проїздів Дніпровського району (ДК 021:2015 код 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям)
Завершена
500 530.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 502.65 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 502.65 UAH
Номер:
a81b425f881b48f896038e70dda372df
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-09-24-000050
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
24.09.2024 00:00
Період моніторингу:
24.09.2024 17:54 - 16.10.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
Н А К А З
24.09.2024 № 84-З
Запоріжжя
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
НАКАЗУЮ:
1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби
в Запорізькій області
від 24.09.2024 № 84-З
Перелік процедур закупівель,
по яким проводиться моніторинг
5) UA-2024-07-26-008850-a, яку проводить Районна адміністрація Запорізької міської ради по Дніпровському району.
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу вимоги про усунення невідповідностей в тендерній пропозиції ТОВ «УСПО-БУД», в частині ненадання інформації щодо транспортного засобу з кількістю сидячих місць (з місцем водія) не менше 5 – не менше 1 од., встановлено порушення Замовником частини 16 статті 29 Закону та пункту 43 Особливостей.
За результатом аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостям; дотримання розгляду тендерних пропозицій; повідомлення про намір укласти договір; укладання договору - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області, з метою запобігання порушенням законодавства у сфері публічних закупівель зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, а саме в подальшому при розгляді тендерної пропозиції учасника дотримуватись вимог пункту 43 Особливостей, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: « 30 » вересня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), дотримання порядку розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Районної адміністрації Запорізької міської ради по Дніпровському району (далі - Замовник) на 2024 рік; оголошення про проведення процедури закупівлі; тендерну документацію (далі – ТД), затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 09.07.2024 №62; тендерні пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю "УСПО-БУД" та Товариства з обмеженою відповідальністю "ПРАЙМ Ф'ЮЖИН"; протоколи розгляду тендерних пропозицій; повідомлення про намір укласти договір; укладений договір про надання послуг від 29.08.2024 № ДР-26.
Замовником 12.08.2024 було оприлюднено в електронній системі закупівель протокол № 68.
В протоколі № 68 вказано, що «Учасник ТОВ «УСПО-БУД» надав не повну інформацію, яка вимагалась в підпункті 1.1 пункту 1 Додатка 2 до тендерної документації у новій редакції. Довідка надана без транспортного засобу з кількістю сидячих місць (з місцем водія) не менше 5 – не менше 1 од.».
Відповідно до частини 16 статті 29 Закону та пункту 43 Особливостей Замовник 09.08.2024 розмістив повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей.
Учасник ТОВ «УСПО-БУД» інформацію на вищезазначену вимогу не надав.
При розгляді тендерної пропозиції ТОВ «УСПО-БУД» встановлено, що інформація щодо транспортного засобу з кількістю сидячих місць (з місцем водія) не менше 5 була надана в Довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від 02.08.2024 № 1 за п/№ 5 – «Загальний вантажний – Загальний бортовий малотонажний-В» тип моделі: ГАЗ 3302.
Кількість сидячих місць зазначеного транспортного засобу, а саме 6 підтверджується свідоцтвом про реєстрацію транспортного засобу № СХЕ 862534.
Згідно частини 16 статті 29 Закону, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Аналогічні вимоги частини 16 статті 29 Закону, містяться і в пункті 43 Особливостей.
Таким чином, Замовником до ТОВ «УСПО-БУД» неправомірно застосовано вимоги про усунення невідповідностей в тендерній пропозиції, в частині надання інформації щодо транспортного засобу (з кількістю сидячих місць (з місцем водія) не менше 5) – не менше 1 одиниці.
Період усунення порушень:
30.09.2024 17:08 - 15.10.2024 00:00
Дата публікації висновку:
30.09.2024 17:08
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
З метою виконання зобов’язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку про результати моніторингу (зареєстрований в електронній системі закупівель за ідентифікатором:
№ UA-M-2024-09-24-000050 від 24.09.2024),
закупівлі «Послуги з благоустрою населених пунктів: згрібання, прибирання, навантаження, вивезення та утилізація опалого листя з внутрішньоквартальних територій та проїздів Дніпровського району (ДК 021:2015 код 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям),
а саме вжити заходів щодо недопущення виявлених порушень у подальшому, повідомляємо, що в майбутніх закупівлях виявлені порушення будуть враховані та не будуть допущені.
Дата публікації звіту:
01.10.2024 16:24