-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015 – 33120000-7 - Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання (Система для проведення стрес-тесту в кардіології)
Завершена
1 725 221.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 626.11 UAH
мін. крок: 0.5% або 8 626.11 UAH
Номер:
f62013f7c74f4475a56be8a5abe21db3
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-11-08-000024
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
08.11.2024 00:00
Період моніторингу:
08.11.2024 15:10 - 30.11.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
08.11.2024 № 35-З
Херсон
Про початок моніторингів
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинги процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингів закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: лист Державної аудиторської служби України від 23.10.2024 №003100-18/13263-2024, доповідна записка заступника начальника Управління – начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби у Херсонській області Владислава Щербенка від 08.11.2024.
Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Херсонській області
08.11.2024 №35-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2024-07-26-007623-a. Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі: пункт 4 частини другої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі".
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 14 листопада 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 в редакції від 09.04.2024 (далі – Особливості); розгляду тендерних пропозицій; своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасність надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель державного підприємства «Медичні закупівлі України» (далі – Замовник) на 2024 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи від 26.07.2024 № 921; тендерна пропозиція ТОВ «Медичні індивідуально оптимальні технології», тендерна пропозиція ТОВ «ІМЕСК»; протокол від 03.09.2024 № 1404 щодо відхилення пропозиції учасника; протокол від 09.09.2024 № 1462 щодо розгляду тендерної пропозиції; повідомлення про намір укласти договір від 09.09.2024; договір про закупівлю товару від 24.09.2024 №09/374-09/2024 на суму 1 701 300,00 гривень; додаткова угода №1 від 11.10.2024та додаткова угода №2 від 28.10.2024; пояснення Замовника, надані 13.11.2024 через електронну систему закупівель на запит органу державного фінансового контролю.
Період усунення порушень:
14.11.2024 15:45 - 20.11.2024 00:00
Дата публікації висновку:
14.11.2024 15:45
Запити/Пояснення
Номер:
cb9e3fb5744641dbb65075ace03fac19
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
11.11.2024 10:27
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
15.11.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі товару, ДК 021:2015 – 33120000-7 - Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання (Система для проведення стрес-тесту в кардіології), (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2024-07-26-007623-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та копії підтверджуючих документів, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
9dc41c7eda9844cb9cb44523b4f23d4b
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
13.11.2024 18:22
Опис:
Державне підприємство «Медичні закупівлі України» (далі –
ДП «Медзакупівлі України», Замовник) висловлює повагу та повідомляє наступне.
На запит Управління Південного офісу Державної аудиторської служби в Херсонській області від 11.11.2024 про надання пояснень у межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом закупівлі «ДК 021:2015 – 33120000-7 - Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання (Система для проведення стрес-тесту в кардіології)» (далі – Процедура закупівлі) (ідентифікатор закупівлі UA-2024-07-26-007623-a) надаємо наступні пояснення.
Процедури закупівель лікарських засобів, медичних виробів та допоміжних засобів до них, в тому числі зазначена Процедура закупівлі, проводяться ДП «Медзакупівлі України» на виконання програм та здійснення централізованих заходів з охорони здоров’я у встановленому чинними нормативно-правовими актами порядку за доведеними з боку Міністерства охорони здоров’я України (далі – МОЗ України) предметами закупівель (номенклатурними позиціями), кількісними та якісними характеристиками до предметів закупівель та в рамках доведених з боку МОЗ України бюджетних асигнувань.
Так, відповідно до пункту 2 Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для виконання програм та здійснення централізованих заходів з охорони здоров’я, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 17.03.2011 р. № 298 (зі змінами та доповненнями) (далі – Порядок) (режим доступу: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/298-2011-%D0%BF#Text), головним розпорядником бюджетних коштів та відповідальним виконавцем програм є МОЗ України.
Згідно з пунктом 2 Порядку одержувачем бюджетних коштів є
ДП «Медзакупівлі України», що належить до сфери управління МОЗ України і одержує кошти на виконання програм та здійснення централізованих заходів з охорони здоров’я в частині доведеного до нього переліку напрямів профілактики, діагностики та лікування протягом відповідного бюджетного періоду.
Постановою Кабінету Міністрів України від 07.03.2022 № 216 «Деякі питання закупівлі лікарських засобів, медичних виробів та допоміжних засобів до них» (зі змінами) затверджено перелік лікарських засобів, медичних виробів та допоміжних засобів до них, що закуповуються на виконання відповідних угод (договорів), укладених особою, уповноваженою на здійснення закупівель у сфері охорони здоров’я для виконання програм та здійснення централізованих заходів з охорони здоров’я (режим доступу: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/
216-2022-%D0%BF#n14).
Наказом від 21.02.2024 № 291 (зі змінами) (режим доступу:https://moz.gov.ua/uk/decrees/nakaz-moz-ukraini-vid-21022024--291-pro-zatverdzhennja-zvedenih-pokaznikiv-100--potrebi-u-likarskih-zasobah-medichnih-virobah-ta-dopomizhnih-zasobah-do-nih-scho-zakupovuvatimutsja-derzhavnim-pidpriemstvom-medichni-zakupivli) затверджено зведені показники 100% потреби у лікарських засобах, медичних виробах та допоміжних засобах до них, що закуповуватимуться ДП «Медзакупівлі України» за напрямами використання бюджетних коштів у 2024 році за бюджетною програмою КПКВК 2301400 «Забезпечення медичних заходів окремих державних програм та комплексних заходів програмного характеру».
Наказом МОЗ України від 21.06.2024 № 1077 (додається) затверджено зміни до зведених показників 100 % потреби у лікарських засобах, медичних виробах, та допоміжних засобах до них, що закуповуватимуться державним підприємством «Медичні закупівлі України» за напрямами використання бюджетних коштів у 2024 році за бюджетною програмою КПКВК 2301400 «Забезпечення медичних заходів окремих державних програм та комплексних заходів програмного характеру», зокрема додано напрям «Закупівля обладнання для закладів охорони здоров'я Державного управління справами».
Розмір бюджетного призначення визначено відповідно до бюджетної програми КПКВК 2301400 «Забезпечення медичних заходів окремих державних програм та комплексних заходів програмного характеру», в тому числі за напрямом «Закупівля обладнання для центрів контролю та профілактики хвороб, що належать до сфери управління МОЗ», затвердженої головним розпорядником бюджетних коштів наказом МОЗ України від 11.03.2024 № 409 (копія наказу додається) та затвердженого Паспорту бюджетної програми на 2024 рік (копія паспорту додається).
Очікувана вартість предмета закупівлі встановлена відповідно та в межах бюджетної програми КПКВК 2301400 «Забезпечення медичних заходів окремих державних програм та комплексних заходів програмного характеру» в межах виконання заходів за напрямом «Закупівля обладнання для закладів охорони здоров’я Державного управління справами».
Визначення очікуваної вартості здійснено відповідно до Методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом
ДП «Медзакупівлі України» від 15.08.2022 № 478-ОД (додається), довідка про ціни додається.
Збір комерційних пропозицій від учасників ринку з метою їх аналізу здійснено в системі SAP Ariba (ID запиту: Doc1901759981), що регламентовано наказом від 14.07.2022 № 385 - ОД «Про введення в дослідну експлуатацію
SAP Ariba» (додається). Процес збору комерційних пропозицій стосовно доведених до закупівлі номенклатурних позицій, включаючи зазначений вище Предмет закупівлі, відбувається відповідно до вимог бізнес процесу «Процес ринкових консультацій (закупівля через SAP Ariba)».
Очікувана вартість визначена шляхом порівняння ринкових цін, отриманих під час ринкової консультації в системі SAP, зокрема значення отриманих цінових пропозицій додаються у вигляді знімка екрану зазначеної системи, з урахуванням досвіду попередніх закупівель.
Так, 10 червня 2024 року було оголошено закупівлю за предметом
«ДК 021:2015 – 33120000-7 - Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання (Система для проведення стрес-тесту в кардіології)»,
ID: UA-2024-06-10-012342-a, яка не відбулась через відхилення пропозицій всіх учасників. Деталі доступні за посиланням: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-06-10-012342-a.
26 липня 2024 року була повторно оголошена закупівля за предметом «ДК 021:2015 – 33120000-7 - Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання (Система для проведення стрес-тесту в кардіології)» ID: UA-2024-07-26-007623-a, в межах якої здійснюється моніторинг та надаються ці пояснення. Деталі доступні за посиланням: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-07-26-007623-a.
Для цієї процедури очікувана вартість була переглянута і розрахована на основі найнижчої ціни, отриманої у результаті попередньої аналогічної закупівлі (ID: UA-2024-06-10-012342-a), а саме очікувану вартість встановлено на рівні
1 725 221,00 грн. Такий підхід забезпечив максимальну об’єктивність у формуванні вартості, враховуючи ринкову кон’юнктуру та попередній досвід.
Відповідно до пункту 9 Порядку, технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі визначено Замовником в установленому законодавством порядку, з урахуванням медико-технічних вимог до медичного обладнання, що погоджені рішенням групи експертів і фахівців за відповідним напрямом (копія протоколу засідання групи експертів та фахівців, що залучаються до роботи Постійної робочої групи МОЗ України з питань профільного супроводу закупівель за напрямами, що стосуються закупівлі медичного та лабораторного обладнання від 13.05.2024 № 13/05/2024 та лист МОЗ України від 01.06.2024 №25/22579/2-24 додаються).
Також надаємо посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщені обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі (режим доступу: https://mpu.gov.ua/uk/suppliers/public/51074).