• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з благоустрою населених пунктів: прибирання, навантаження, вивезення та утилізація гілля (ДК 021:2015 код 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям)

Завершена

999 450.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 997.25 UAH
Номер: 68b77d5645fb450b9064a472a57d509e
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-09-24-000049
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 24.09.2024 00:00
Автор: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41127371
Період моніторингу: 24.09.2024 17:53 - 16.10.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: Н А К А З 24.09.2024 № 84-З Запоріжжя Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, НАКАЗУЮ: 1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області від 24.09.2024 № 84-З Перелік процедур закупівель, по яким проводиться моніторинг 4) UA-2024-07-26-007550-a, яку проводить Районна адміністрація Запорізької міської ради по Дніпровському району;
Адреса: Ukraine, Запоріжжя
Контактна особа: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 95) 234-11-70, 08_des@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу вимоги про усунення невідповідностей в тендерній пропозиції ТОВ «УСПО-БУД», в частині ненадання інформації щодо транспортного засобу з кількістю сидячих місць (з місцем водія) не менше 5 – не менше 1 од., встановлено порушення Замовником частини 16 статті 29 Закону та пункту 43 Особливостей. За результатом аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостям; дотримання розгляду тендерних пропозицій; повідомлення про намір укласти договір; укладання договору - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області, з метою запобігання порушенням законодавства у сфері публічних закупівель зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, а саме в подальшому при розгляді тендерної пропозиції учасника дотримуватись вимог пункту 43 Особливостей, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: «30» вересня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності обрання процедури закупівлі, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та постанови КМУ від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості), розгляду тендерних пропозицій, укладання договору про закупівлю відповідно умов тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Районної адміністрації Запорізької міської ради по Дніпровському району (далі-Замовник) на 2024 рік; оголошення про проведення процедури закупівлі, тендерну документацію (далі – ТД) затверджену уповноваженою особою протоколом від 31.07.2024 № 61, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «УСПО-БУД» (далі – ТОВ «УСПО-БУД»), тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «ПРАЙМ Ф`ЮЖИН», протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 15.08.2024 № 73, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 14.08.2024 № 71, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 12.08.2024 № 67 (далі-протокол № 67), повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 15.08.2024, договір про надання послуг з благоустрою населених пунктів: прибирання, навантаження, вивезення та утилізація гілля від 29.08.2024 № ДР-25. Замовником 12.08.2024 було оприлюднено в електронній системі закупівель протокол № 67. В протоколі № 67 вказано, що «Учасник ТОВ «УСПО-БУД» надав не повну інформацію, яка вимагалась в підпункті 1.1 пункту 1 Додатка 2 до тендерної документації у новій редакції. Довідка надана без транспортного засобу з кількістю сидячих місць (з місцем водія) не менше 5 – не менше 1 од.». Відповідно до частини 16 статті 29 Закону та пункту 43 Особливостей Замовник 09.08.2024 розмістив повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Учасник ТОВ «УСПО-БУД» інформацію на вищезазначену вимогу не надав. При розгляді тендерної пропозиції ТОВ «УСПО-БУД» встановлено, що інформація щодо транспортного засобу з кількістю сидячих місць (з місцем водія) не менше 5 була надана в Довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від 02.08.2024 № 1 за п/№ 5 – «Загальний вантажний – Загальний бортовий малотонажний-В» тип моделі: ГАЗ 3302. Кількість сидячих місць зазначеного транспортного засобу, а саме 6 підтверджується свідоцтвом про реєстрацію транспортного засобу № СХЕ 862534. Згідно частини 16 статті 29 Закону, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Аналогічні вимоги частини 16 статті 29 Закону, містяться і в пункті 43 Особливостей. Таким чином, Замовником до ТОВ «УСПО-БУД» неправомірно застосовано вимоги про усунення невідповідностей в тендерній пропозиції, в частині надання інформації щодо транспортного засобу (з кількістю сидячих місць (з місцем водія) не менше 5) – не менше 1 одиниці.
Період усунення порушень: 30.09.2024 17:09 - 15.10.2024 00:00
Дата публікації висновку: 30.09.2024 17:09

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: З метою виконання зобов’язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку про результати моніторингу (зареєстрований в електронній системі закупівель за ідентифікатором: № UA-M-2024-09-24-000049 від 24.09.2024), закупівлі «Послуги з благоустрою населених пунктів: прибирання, навантаження, вивезення та утилізація гілля (ДК 021:2015 код 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям), а саме вжити заходів щодо недопущення виявлених порушень у подальшому, повідомляємо, що в майбутніх закупівлях виявлені порушення будуть враховані та не будуть допущені.
Дата публікації звіту: 01.10.2024 16:28

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Відсутній механізм
Опис: Відповідно до протоколу від 01.10.2024 № 86, заходи щодо усунення виявлених порушень - виконані.
Дата публікації: 02.10.2024 15:50