-
Спрощена закупівля
-
Однолотова
-
КЕП
Машини для обробки даних
Завершена
2 144 409.75
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 21 444.10 UAH
мін. крок: 1% або 21 444.10 UAH
Номер:
c4c5fb2f39f94bfbb298a76ab4b19300
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-08-26-000025
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
26.08.2024 00:00
Період моніторингу:
26.08.2024 13:58 - 17.09.2024 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
26.08.2024 №35-З
Суми
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно підпунктів 15,16 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 р. № 2 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Виконувач обов’язків начальника Дмитро БОРОЗЕНЕЦЬ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 26.08.2024 №35-З
Витяг з переліку закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 4 UA-2024-07-26-005624-a 26.07.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, наявність підстав для проведення спрощеної закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду пропозицій, своєчасності укладання договору та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам пропозиції переможця, внесення змін до договору – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 04 вересня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, наявність підстав для проведення спрощеної закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду пропозицій, своєчасності укладання договору та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам пропозиції переможця, внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовано: оголошення про проведення спрощеної закупівлі, пропозиції товариств з обмеженою відповідальністю «ПОРТАЛ АРЕНА» та «ІНФОРМАЦІЙНІ РІШЕННЯ МАЙБУТНЬОГО, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 14.08.2024 №125/1/2024 та №126/1/2024, повідомлення про намір укласти договір від 14.08.2024, договір від 15.08.2024 №92, додаткова угода від 15.08.2024 №1, пояснення та документи Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 28.08.2024 та від 03.09.2024.
Період усунення порушень:
04.09.2024 15:30 - 10.09.2024 00:00
Дата публікації висновку:
04.09.2024 15:30
Запити/Пояснення
Номер:
f644d0a1aba04071b7508e0abeec860c
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
27.08.2024 12:38
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
31.08.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Машини для обробки даних» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-07-26-005624-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
1. Просимо надати пояснення яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Також просимо надати інформацію з посиланням на нормативно-правові документи, у відповідності до яких вами не оприлюднено в електронній системі закупівель річний план закупівель.
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
b80ba8c443194c8588f55430dc993058
Назва:
Пояснення щодо моніторингу до закупівлі "Машини для обробки даних" (UA-2024-07-26-005624-a)
Дата опублікування:
28.08.2024 15:19
Опис:
1. Обгрунтування розміру бюджетного призначення: отримані кошти відповідно до Постанови Кабінету міністрів України від 23.01.2024 №69 «Деякі питання фінансування матеріально-технічного забезпечення військових частин Збройних Сил, інших військових формувань». Додатково зазначаємо, що також було здійснено погодження використання коштів, отриманих від спрямування 10% частини податку на доходи фізичних осіб та коштів, отриманих у якості субвенцій, відповідно до «Розподілу повноважень співвиконавців за формування і виконання бюджетних програм (підпрограм) 2101020/35/1 “Матеріально-технічне забезпечення Збройних Сил України за рахунок благодійної допомоги, коштів, отриманих від спрямування 10% частини податку на доходи фізичних осіб та коштів, отриманих у якості субвенцій” та 2101150/12/1 “Закупівля озброєння, військової (спеціальної) техніки, боєприпасів, засобів та обладнання за рахунок благодійної допомоги, коштів, отриманих від спрямування 10% частини податку на доходи фізичних осіб та коштів, отриманих у якості субвенцій” у Командуванні Сухопутних військ Збройних Сил України та військових частинах (установах)» затвердженого наказом командувача Сухопутних військ Збройних Сил України від 13.02.2024 №120од. Надходження погоджених вищевказаних коштів до військової частини А1476 підтверджується платіжними інструкціями №211/378 від 14.05.2024, №322/412 та №332/413 від 16.07.2024 року.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: відповідно до наданого ініціатором закупівлі обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі - необхідність закупівлі планшетів полягає в забезпеченні артилерійських підрозділів та командних пунктів військової частини для належного виконання бойових завдань спричинених військовою агресією російською федерацією. У зв’язку з низьким рівнем укомплектованості штатної потреби в ПЕОМ/АРМ та специфіки застосування підрозділів військової частини, з урахуванням якої для забезпечення стабільного функціонування автоматизованої системи управління військами виникла необхідність закупівлі ноутбуків, які дозволяють вирішити ряд проблемних питань, а саме: підвищити автономність роботи ПЕОМ/АРМ ланок управління, що необхідно через не можливість використання в польових умовах стаціонарних ПЕОМ/АРМ; замінити технічно та морально застарілі наявні ноутбуки; забезпечення безперервної роботи в умовах нестабільного промислового електропостачання. Додатково зазначаємо, що планшети Lenovo Tab M11 4/128 LTE та ноутбуки Dell Vostro 3520 мають оптимальні якісні та технічні характеристики, які в повному обсязі відповідають необхідним параметрам програмного забезпечення, яке використовується в підрозділах Збройних Силах України, для забезпечення національної безпеки та оборони України.
Обґрунтування визначено очікуваної вартість предмета закупівлі: відповідно до рапорту та обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі ініціатора закупівлі, визначенння очікуваної вартість предмета закупівлі здійснювалось відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» від 18.02.2020 №275 (зі змінами та доповненнями), Постанови Кабінету міністрів України «Про затвердження Порядку проведення маркетингових досліджень ринку товарів, робіт і послуг оборонного призначення» від 16.06.2021 №625 (зі змінами та доповненнями) та Постанови Кабінету міністрів України «Про граничні суми витрат на придбання автомобілів, меблів, іншого обладнання та устаткування, мобільних телефонів, комп'ютерів державними органами, а також установами та організаціями, які утримуються за рахунок державного бюджету» від 04.04.2001 №332 (зі змінами та доповненнями). Для аналізу ринку цін були задіяні наступні електронні майданчики: Hotline.ua — український онлайн-сервіс для вибору товарів і порівняння цін; E-Katalog (ek.ua) - багатофункціональний сервіс пошуку товарів в інтернет-магазинах та порівняння цін; Rozetka.com.ua – найбільший онлайн-ритейлер у країні; Prom.ua — український маркетплейс.
Закупівля організована відповідно до протокольного рішення уповноваженої особи із закупівель товарів, робіт та послуг військової частини А1476 від 26.07.2024 №106/1/2024.
Додатково зазначаємо, що на виконання вимог наказу Міністерства цифрової трансформації України «Про затвердження Методики визначення належності бюджетних програм, завдань, проектів, робіт до сфери інформатизації» від 29.03.2023 №34, військова частина А1476 отримала погодження закупівлі від Міністерства цифрової трансформації України (лист від 03.08.2024 №1/06-2-12537) та від Адміністрації Державної служби спеціального зв'язку та захисту інформації України (лист від 25.07.2024 №08/01-7392/СЕД).
2. Відповідно до «Звіту за результатами внутрішнього аудиту» Департаменту соціального забезпечення Міністерства оборони України від 19.12.2023 №234/1/13/33, визначено, що «Постанова 1178 визначала механізм здійснення закупівель іншими замовниками, а Постанова 1275 – державними замовниками у сфері оборони».
Відповідно до чинних нормативно-правових документів, державний замовник у сфері оборони - це особа або організація, яка здійснює закупівлі товарів, робіт і послуг для виконання державних програм у сферах національної безпеки і оборони.
Відповідно до Наказу Міністерства оборони України від 01.03.2023 №111/нм уповноважено військові частини (установи, заклади), які включені до мережі розпорядників бюджетних коштів Міністерства оборони України, військової частину А0105, військової частину А0215, військової частину А0456, військової частину А3771, військової частину А0987, військової частину А1155, на здійснення оборонних закупівель та укладення державних контрактів (договорів) на період дії правового режиму воєнного стану.
Враховуючи вищевказане, військова частина А1476, при здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, діє в рамках постанови Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275. Відповідно до пункту 10 розділу Загальні положення «Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 (із змінами й доповненнями), «закупівлі, визначені пунктами 8 і 9 цих особливостей, не включаються до річного плану закупівель.».
Номер:
1b23921e34f24b259d3ba0a47693ce9f
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
30.08.2024 15:11
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
05.09.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Машини для обробки даних» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-07-26-005624-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
1. Просимо надати пояснення, яким чином переможцем спрощеної закупівлі ТОВ «ІНФОРМАЦІЙНЕ РІШЕННЯ МАЙБУТНЬОГО» буде виконано вимогу щодо поставки ноутбуків Dell Vostro 3520 (N0999PVNB3520UA_W11P) Intel Core i3-1215U, Відеокарта: Intel UHD Graphics ОЗП: 16 ГБ; DDR4SSD: 512 ГБ з об’ємом оперативної пам’яті 16 ГБ, з огляду на те, що відповідно до інформації, розміщеної, зокрема, на сайтах Rozetka (https://rozetka.com.ua/), Brain-computers (https://brain.com.ua/), Comfy (https://comfy.ua/) (партнерів з продажу продукції Dell, згідно офіційного сайту виробника ноутбуків Dell: https://dell.com/uk-ua/lp/dell-resellers) об’єм оперативної пам’яті запропонованої моделі ноутбука складає 8 ГБ.
2. Додатком 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі визначено, що якщо ОС Windows встановлена виробником ноутбука - зазначити артикул ноутбука і посилання на сайт виробника, де міститься інформація про артикул та наявність ОС Windows.
У складі пропозиції ТОВ «ІНФОРМАЦІЙНЕ РІШЕННЯ МАЙБУТНЬОГО» надано довідку від 12.08.2024 (файл «Довідка підтвердження Windows.pdf»), в якій зазначено, що ОС Windows встановлена виробником ноутбука (артикул ноутбука не вказано) та надано посилання на сайт виробника, при переході за яким повинна відображатися інформація про артикул та наявність ОС Windows.
Просимо надати скріншот (-и) з сайта виробника, де міститься інформація про артикул та наявність ОС Windows.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
54ca1667bc194c01bc4cd74bd49cc50f
Назва:
Надання пояснення щодо закупівлі "Машини для обробки даних"
Дата опублікування:
03.09.2024 17:38
Опис:
1. Додатком 3 Оголошення встановлено Технічні вимоги 30210000-0: Машини для обробки даних (апаратна частина), зокрема, встановлено, що ноутбук Dell Vostro 3520 повинен мати оперативну пам'ять, ГБ: 16.
У складі Пропозиції ТОВ «ІНФОРМАЦІЙНІ РІШЕННЯ МАЙБУТНЬОГО» міститься документ Технічні вимоги 30210000-0: Машини для обробки даних (апаратна частина) № 31 від 12.08.2024 року, в якому зазначено, що Учасником пропонується до постачання, зокрема, ноутбук Dell Vostro 3520 (N0999PVNB3520UA_W11P), який має оперативну пам'ять, ГБ: 16.
Також, наведений вище документ містить посилання на сайт виробника запропонованого ноутбука https://www.dell.com/support/home/uk-ua/product-support/product/vostro-15-3520-laptop/docs.
За наведеним вище посиланням можна завантажити документ «Vostro 3520. Setup and Specifications» (Додаток 1). В даному документі на сторінках 13 та 14 зазначено, що ноутбук Dell Vostro 3520 має конфігурації з 16 ГБ оперативної пам’яті (Додаток 2).
Окремо зазначаємо, що відповідно до частини 13 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо:
1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі;
2) учасник не надав забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
3) учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі, відмовився від укладення договору про закупівлю;
4) якщо учасник протягом одного року до дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю більше двох разів із замовником, який проводить таку спрощену закупівлю.
Наведене вище свідчить, що Законом встановлено вичерпний перелік підстав для відхилення пропозиції учасників, серед яких відсутня підстава відхилення пропозицій учасників на підставі інформації, що міститься у мережі інтернет, зокрема, на сайтах Rozetka (https://rozetka.com.ua/), Brain-computers (https://brain.com.ua/), Comfy (https://comfy.ua/) тощо.
Наведене вище, також, підтверджується практикою розгляду скарг Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Крім того, за наданими Вами посиланнями на сайтах Rozetka (https://rozetka.com.ua/), Brain-computers (https://brain.com.ua/), Comfy (https://comfy.ua/) зазначено, що характеристики та комплектація товару можуть змінюватися виробником без повідомлення, а отже єдиним надійним джерелом інформації щодо характеристик ноутбуків є веб-портал виробника.
Окремо зазначаємо, що під час поставки товару нами буде додатково перевірено кількість оперативної пам’яті в поставленому товарі.
У разі поставки ТОВ «ІНФОРМАЦІЙНІ РІШЕННЯ МАЙБУТНЬОГО» Товару, що не відповідає умовам Договору нами буде стягнено штраф у розмірі двадцяти відсотків вартості неякісних (некомплектних) товарів.
2. Додатком 3 Оголошення встановлено Технічні вимоги 30210000-0: Машини для обробки даних (апаратна частина), зокрема, встановлено, що ноутбук Dell Vostro 3520 повинен мати операційну систему: Microsoft Windows 11 Pro.
Також, Додатком 3 Оголошення визначено, якщо ОС Windows встановлена виробником ноутбука - зазначити артикул ноутбука і посилання на сайт виробника, де міститься інформація про артикул та наявність ОС Windows.
У складі Пропозиції ТОВ «ІНФОРМАЦІЙНІ РІШЕННЯ МАЙБУТНЬОГО» міститься документ Технічні вимоги 30210000-0: Машини для обробки даних (апаратна частина) № 31 від 12.08.2024 року, в якому зазначено, що Учасником пропонується до постачання, зокрема, ноутбук Dell Vostro 3520 (N0999PVNB3520UA_W11P), який має операційну систему: Microsoft Windows 11 Pro.
Також, у складі Пропозиції ТОВ «ІНФОРМАЦІЙНІ РІШЕННЯ МАЙБУТНЬОГО» міститься Довідка № 23 від 12.08.2024 року, в якій зазначено, що ОС Windows встановлена виробником ноутбука, вказане підтверджується за посиланням: https://www.dell.com/support/home/uk-ua/product-support/product/vostro-15-3520-laptop/docs
За даним посиланням міститься інформація щодо всього модельного ряду Vostro 3520, артикул виробника – P112F. Повідомляємо, що P112F є внутрішнім артикулом виробника та внутрішнім модельним номером. В подальшому в залежності від країни виробництва та країни-імпортера тощо, Товару присвоюється внутрішньо ринковий артикул (він же номер партії), для даного ноутбуку це – N0999PVNB3520UA_W11P. Наведена інформація підтверджується Декларацією про відповідність (Додаток 4), Сертифікатом експертизи типу (Додаток 5) та Інформаційним листом б/н від 19.06.2023 року виданим ТОВ «Делл Україна» (Додаток 6).
За наданим ТОВ «ІНФОРМАЦІЙНІ РІШЕННЯ МАЙБУТНЬОГО» посиланням можна завантажити документ «Vostro 3520. Setup and Specifications» (Додаток 1). В даному документі на сторінці 13 зазначено, що ноутбук Dell Vostro 3520 має конфігурації зі встановленою операційною системою Microsoft Windows 11 Pro (надаємо скріншот Додаток 3).
Додатково за наведеним вище посиланням містяться документи «Vostro 3520 Service Manual» (Додаток 7) та «Vostro 3520 Re-imaging guide for Windows» (Додаток 8), які також підтверджують, що операційна система Microsoft Windows 11 Pro встановлена виробником.
Також, надаємо скріншот артикулу на сайті виробника (Додаток 9).
Окремо зазначаємо, що під час поставки товару нами буде додатково перевірено наявність ліцензійної операційної системи Microsoft Windows 11 Pro.
У разі поставки ТОВ «ІНФОРМАЦІЙНІ РІШЕННЯ МАЙБУТНЬОГО» Товару, що не відповідає умовам Договору нами буде стягнено штраф у розмірі двадцяти відсотків вартості неякісних (некомплектних) товарів.