• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

код ДК 021:2015-03410000-7 Деревина (Деревина дров’яна непромислового використання)

3 Тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України “Про публічні закупівлі” від 25.12.2015 № 922-VIIІ (із змінами та доповненнями) (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості). Терміни вживаються у значенні, наведеному в Законі та Особливостях.

Завершена

323 400.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 234.00 UAH
Номер: f6c1354069f54e31977f71db7582a73c
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-09-17-000047
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17.09.2024 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913624
Період моніторингу: 17.09.2024 16:48 - 09.10.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 17.09.2024 № 63 м. Рівне Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу. 3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою. Начальник Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Олександр МУРАВСЬКИЙ Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 17.09.2024 № 63. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2 UA-2024-07-26-004480-a 26.07.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Адреса: Ukraine, Рівне
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 97) 117-57-11, strina629@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів встановлено порушення норм п.п. 2 п.44 Особливостей. За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: -
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 27 вересня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план UA-P-2024-07-26-005659-a на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи протокол №8 від 26.07.2024 (далі – Тендерна документація), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ФОП Лук’яненко Юлія Вадимівна (в частині правомірності відхилення) та тендерну пропозицію переможця торгів Філія «Рафалівське лісове господарство» державного спеціалізованого господарського підприємства «Ліси України», протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 12.08.2024 №10, від 15.08.2024 №13, повідомлення про намір укласти договір, договір про закупівлю товару від 23.08.2024 №55-24, додаткова угода №1 від 23.08.2024, пояснення Замовника отримане через електронну систему закупівель 19.09.2024. Проведеним аналізом розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів встановлено наступне. Відповідно до вимог п.п. 1.1 п.1 розділу ІІІ Тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель з накладенням кваліфікованого електронного підпису (КЕП) або удосконаленого електронного підпису (УЕП) уповноваженої особи учасника на пропозицію, шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (критерію), наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації та шляхом завантаження необхідних документів через електронну систему закупівель, що підтверджують відповідність вимогам, визначеним замовником, зокрема інформації та документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (критерію) (згідно з Додатком 1 до цієї тендерної документації). В п.1 Додатку 1 до Тендерної документації Замовником зазначено документи для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям. Так, зокрема, для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)(не менше одного), учасник має надати копію зазначеного аналогічного договору (зазначених аналогічних договорів) (2022-2024 рр.) з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору, документами, що підтверджують факт виконання договору (видаткова накладна/і тощо). Зазначена вимога також передбачена в п.2 Додатку 6 до Тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції». Учасником-переможцем Філія «Рафалівське лісове господарство» державного спеціалізованого господарського підприємства «Ліси України» надано копію аналогічного договору №93-23 від 12.12.2023, укладеного з Сваринівською гімназією Сарненської міської ради Сарненського району Рівненської області, без Додатку №1 «Специфікація», який передбачений в п.14.1 розділу 14 «Додатки» договору №93-23 від 12.12.2023, чим не дотримано вимоги п.1 Додатку 1 та п.2 Додатку 6 до Тендерної документації. Відповідно до вимог п.п. 1.1 п.1 розділу ІІІ Тендерної документації тендерна пропозиція подається шляхом завантаження, зокрема, інформації щодо відсутності підстав, визначених пунктом 47 Особливостей (згідно з Додатком 2 до цієї тендерної документації); інших документів, передбачених в Додатку 2 до цієї тендерної документації. Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, встановлені в Додатку 7 до цієї тендерної документації. В п. 2 Додатку 2 та в Додатку 7 до Тендерної документації Замовником визначено перелік документів для підтвердження переможцем процедури закупівлі. Так, переможець повинен надати інформаційну довідку з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, згідно з якою не буде знайдено інформації про корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення керівника учасника процедури закупівлі та Повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» сформований у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо керівника учасника процедури закупівлі (витяг повинен бути не більше тридцятиденної давнини від дати його подання). В складі тендерної пропозиції учасника-переможця Філія «Рафалівське лісове господарство» державного спеціалізованого господарського підприємства «Ліси України» відсутня інформаційна довідка з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, згідно з якою не буде знайдено інформації про корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення керівника учасника процедури закупівлі. Крім того, учасником-переможцем Філія «Рафалівське лісове господарство» державного спеціалізованого господарського підприємства «Ліси України» надано не Повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», а Скорочений витяг. Крім того, вищевказаний витяг сформовано 14.05.2024 та подано 21.08.2024, тобто в термін, що перевищує тридцятиденний термін, чим не дотримано вимоги п.п. 1.1 п.1 розділу ІІІ Тендерної документації, п. 2 Додатку 2 та Додатку 7 до Тендерної документації. Крім того, в п.п.4 п.3 Додатку 2 та п.8 Додатку 6 до Тендерної документації передбачено надання учасником гарантійного листа про те, що поставка товару буде супроводжуватися документами, що підтверджують його походження, безпечність і якість, відповідність вимогам державних стандартів, сертифікатам якості згідно з чинним законодавством України для даного типу товару. Такі документи повинні бути чинними з урахуванням терміну реалізації товару. Зазначений гарантійний лист відсутній в складі пропозиції учасника-переможця Філія «Рафалівське лісове господарство» державного спеціалізованого господарського підприємства «Ліси України», чим не дотримано вимоги п.п.4 п.3 Додатку 2 та п.8 Додатку 6 до Тендерної документації. Також в складі тендерної пропозиції відсутні документи, що пояснюють причини його неподання. В Додатку 6 до Тендерної документації Замовником визначено перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції. Так, в п.7 Додатку 6 до Тендерної документації передбачено надання наступних документів : «Копія Витягу з реєстру платників податку на додану вартість (для Учасників – платників ПДВ); Копія Витягу з реєстру платників єдиного податку (для учасників - платників єдиного податку). У разі ненадання документів, визначених у цьому пункті, учасник має надати пояснення з посиланням на норми чинного законодавства, які містять обґрунтування підстав ненадання вказаних документів». Зазначена вимога передбачена також передбачена в п.п. 3 п.3 Додатку 2 до Тендерної документації. В Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань міститься інформація про те, що учасник-переможець філія «Рафалівське лісове господарство» державного спеціалізованого господарського підприємства «Ліси України» 19.12.2022 взято на облік як платника єдиного внеску та взято на облік як платника податків в головному управлінні ДПС у Рівненській області, Володимирецька державна податкова інспекція. В складі тендерної пропозиції міститься копія витягу №2326554500010 з реєстру платників податку на додану вартість Державного спеціалізованого господарського підприємства «Ліси України». Однак, тендерна пропозиція учасника філія «Рафалівське лісове господарство» державного спеціалізованого господарського підприємства «Ліси України» не містить копію Витягу з реєстру платників податку на додану вартість (для Учасників – платників ПДВ) або копію Витягу з реєстру платників єдиного податку (для учасників - платників єдиного податку), виданих на учасника - філію «Рафалівське лісове господарство» державного спеціалізованого господарського підприємства «Ліси України», а також не містить пояснення з посиланням на норми чинного законодавства, які містять обґрунтування підстав ненадання вказаних документів, чим не дотримано вимоги п.7 Додатку 6 та п.п. 3 п.3 Додатку 2 до Тендерної документації. З огляду на вищенаведене, пропозиція учасника Філія «Рафалівське лісове господарство» державного спеціалізованого господарського підприємства «Ліси України» не відповідала вимогам п.п. 1.1 п.1 розділу ІІІ Тендерної документації, п.1 Додатку 1, п. 2 Додатку 2, п.п. 3, п.п. 4 п.3 Додатку 2, п.2, п.7, п.8 Додатку 6, Додатку 7 до Тендерної документації та підлягала відхиленню відповідно до п.п. 2 п. 44 Особливостей. Пояснення надані Замовником під час проведення моніторингу процедури закупівлі щодо викладених у висновку порушень не спростовують виявлені порушення. В ході моніторингу Замовником розірвано договір про закупівлю товару від 23.08.2024 №55-24 згідно Додаткової угоди №1 від 27.09.2024.
Період усунення порушень: 27.09.2024 15:09 - 12.10.2024 00:00
Дата публікації висновку: 27.09.2024 15:09

Запити/Пояснення