• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Поточний ремонт покрівлі будівлі Комунального позашкільного навчального закладу «Дитячо-юнацька спортивна школа №2» Криворізької міської ради, за адресою: 50102, м. Кривий Ріг, вул. Каткова 4а

згідно Протоколу від 26.07.2024 №92

Завершена

370 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 850.00 UAH
Номер: 2a26f326dab2482c80e3ac3651c579c6
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-10-08-000035
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07.10.2024 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 08.10.2024 15:38 - 29.10.2024 23:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 07.10.2024 № 141 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Валентин ДОВГИЙ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 07.10.2024 № 141 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 2 UA-2024-07-26-000969-a 26.07.2024 Відділ освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Адреса: Ukraine, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 99) 329-70-22, vika-chika2105@i.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами розгляду тендерної пропозиції учасника-переможця ФОП Суржко Віта Василівна встановлено порушення вимог пункту 43 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями законодавству, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, відповідності укладеного договору вимогам законодавства своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 24 жовтня 2024 року. Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про процедуру закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIIІ у редакції яка діяла на момент проведення закупівлі (далі - Закон №922) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця та чинному законодавству. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради (далі Замовник) на 2024 рік (UA-P-2024-07-26-000863-a), оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, яка затверджена протокольним рішенням Уповноваженої особи (протокол від 26.07.2024 № 92), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 07.08.2024 №108, тендерну пропозицію Фізичної особи-підприємця Суржко Віта Василівна (далі – ФОП Суржко Віта Василівна), повідомлення про намір укласти договір опубліковане в електронній системі закупівель 07.08.2024, договір про надання послуг від 14.08.2024 № ВТ-142 (далі - Договір) та його оприлюднення, пояснення та документи Замовника надані 14.10.2024, 23.10.2024 на запити Східного офісу Держаудитслужби від 09.10.2024, 18.10.2024 через електронну систему закупівель. Моніторингом встановлено, що відповідно пункту 10 Додаток 2 до тендерної документації учасник повинен надати копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. У складі тендерною пропозиції учасника фізична особа-підприємець Суржко Віта Василівна, який визнаний переможцем, відсутній дозвільний документ на виконання газополум’яних робіт, передбачених в Додатку 4 до тендерної пропозиції (п.1 Розділ 1. Ремонт покрівлі в один шар із рулонних матеріалів із застосуванням газополум'яних пальників; п.3 Розділ 1. Ремонт примикань висотою 400 мм з рулонних покрівельних матеріалів до цегляних стін та парапетів із застосуванням газополум'яних пальників, з улаштуванням фартуха з оцинкованої сталі). Слід зазначити, що газополум’яні роботи відносяться до робіт з підвищеною небезпекою, для виконання яких, відповідно до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26.10.2011 р. № 1107 (із змінами) роботодавець повинен отримати Дозвіл. Відповідно до пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. На порушення вимог пункту 43 Особливостей Замовником не розміщено у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Період усунення порушень: 25.10.2024 14:06 - 08.11.2024 23:00
Дата публікації висновку: 25.10.2024 14:06

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На здійснення заходів направлених на усунення та недопущення встановлених порушень у подальшому уповноважена особа ВІДДІЛУ ОСВІТИ ВИКОНКОМУ ІНГУЛЕЦЬКОЇ РАЙОННОЇ У МІСТІ РАДИ у строк протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднює через електронну систему закупівель Декларацію відповідності матеріально – технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці ФОП Суржко В.В., що свідчить про вжиття таких заходів
Дата публікації звіту: 28.10.2024 10:27

Запити/Пояснення