-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
31253 - Компресор повітряний для медичних виробів
Завершена
750 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 750.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 750.00 UAH
Номер:
2d8e911221f244a38c540c78adf0f2e7
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-09-03-000057
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
03.09.2024 00:00
Період моніторингу:
03.09.2024 17:33 - 25.09.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
03.09.2024 №62-з
Хмельницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 20 квітня 2022 року № 158,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток до наказу від 03.09.2024 №62-з
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі / звіту про договір про закупівлю, укладений без застосування електронної системи закупівель Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
Особа,
відповідальна за здійснення моніторингу
дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2
UA-2024-07-26-000794-a 26.07.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Шинкаренко Г.В.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані закупівель встановлено порушення вимог пункту другого частини другої статті 4 Закону та пункту 14 Особливостей
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, своєчасності надання відповіді на звернення до Замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області зобов’язує врахувати виявлені порушення та дотримуватись вимог пункту другого частини другої статті 4 Закону та пункту 14 Особливостей під час відображення закупівлі у річному плані закупівель та здійснити заходи (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) щодо недопущення таких порушень у подальшому.
Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 12 вересня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), своєчасності надання відповіді на звернення до Замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2024 рік Комунального підприємства «Хмельницька міська лікарня» Хмельницької міської ради (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджено рішенням уповноваженої особи протокол від «25» липня 2024 року №144 , звернення до Замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації від 29.07.2024, роз’яснення Замовника на звернення від 30.07.2024, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 03.08.2024, тендерна пропозиція фізичної особи підприємця Лопотько Дмитро Сергійович, протокол від 05.08.2024 №151, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 05.08.2024, договір про закупівлю товарів від 13.08.2024 № 366-Т, пояснення (інформація, документи) від 09.09.2024, надані Замовником через електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель.
Відповідно до пункту 3 Особливостей Замовники зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей.
Пунктом 14 Особливостей передбачено, що закупівля відповідно до цих особливостей здійснюється замовником на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року (планових потреб наступних періодів). Запланована закупівля, незалежно від її вартості, включається до річного плану закупівель замовника відповідно до статті 4 Закону.
Зокрема, пунктом другим частиною другою статті 4 Закону встановлено, що у річному плані повинна міститися така інформація: назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності).
Моніторингом встановлено, що в порушення пункту другого частини другої статті 4 Закону у річному плані Замовника не міститься інформація щодо назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі.
Період усунення порушень:
12.09.2024 16:11 - 27.09.2024 00:00
Дата публікації висновку:
12.09.2024 16:11
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Замовником в електронній системі закупівель «PROZORRO» проведено відкриті торги на закупівлю («код ДК 021:2015- 33190000-8 - Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (31253 - Компресор повітряний для медичних виробів) UA-2024-07-26-000794-a
Зазначена закупівля проведена на підставі річного плану.
UA-P-2024-07-26-000927-a
Разом з тим, в річному плані
UA-P-2024-07-26-000927-a допущено технічну помилку-не вказаний код класифікатора медичних виробів НК 024:2023. А тому, на даний час, існує необхідність у виправленні технічної помилки.
Згідно з роз’ясненням Мінекономрозвитку України №3302-05/40086-08 від 01.12.2015 року та листа ДКС України від 11.12.2019 р. № 24-10-08/21940 технічні (механічні) помилки в документах по проведенню закупівель виправляються шляхом оформлення відповідного протоколу.
Враховуючи вищевикладене, Уповноважена особа
ВИРІШИЛА:
Виправити технічну (механічну) помилку в оприлюдненому в електронній системі закупівель в річному плані закупівлі UA-P-2024-07-26-000927-a та вірним слід вважати в річному плані код класифікатора медичних виробів НК 024:2023-31253.
В майбутньому докласти всіх зусиль по недопущенню технічних помилок.
Дата публікації звіту:
17.09.2024 11:09
Запити/Пояснення
Номер:
c977c725dff946e8a2c84c007aed82fa
Назва:
Про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
05.09.2024 16:34
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
11.09.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-07-26-000794-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснень.
1. Надайте інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на послуги, що є предметом даної закупівлі, тощо) на підставі яких Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Відповідно до абзацу четвертого пункту 54 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Зміни до тендерної документації у машинозчитувальному форматі розміщуються в електронній системі закупівель протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення.
Аналізом інформації, розміщеної в електронній системі закупівель встановлено, що Замовником 26.07.2024 о 10.01 завантажено нову редакцію Додатку 3 «Проект договору».
В зв’язку з вищевикладеним прошу надати пояснення з наступного питання: чому в окремому документі не оприлюднено перелік змін, що вносилися до тендерної документації 26.07.2024 ?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати відповідно до пункту 5 статті 8 Закону через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
e534f813d0aa47fbacd07c139b7f1e46
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
09.09.2024 12:10
Опис:
ПОЯСНЕННЯ
Комунальним підприємством «Хмельницька міська лікарня» Хмельницької міської ради запит про надання інформації розглянуто. За результатами розгляду, на підставі ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі», надаємо пояснення:
«1. Надайте інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на послуги, що є предметом даної закупівлі, тощо) на підставі яких Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.»
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікувану вартість здійснено на підставі комерційних пропозицій, аналогічних закупівель попередніх періодів,взятих з закупівель, опублікованих в системі Прозорро,які проводили медичні заклади по код ДК 021: 33190000-8 - Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні(31253 - Компресор повітряний для медичних виробів)
UA-2024-07-09-010174-a
UA-2024-08-27-010796-a
UA-2024-08-12-002178-a
UA-2024-07-29-003070-a
Комерційні пропозиції додоються.
2 .«чому в окремому документі не оприлюднено перелік змін, що вносилися до тендерної документації 26.07.2024 ?
Згідно пояснень по оприлюдненню відкритих торгів з особливостями:
Порядок додавання документів до закупівлі
Для того, щоб додати документацію до закупівлі, Замовнику необхідно обрати тип для завантажуваного документа та натиснути «Завантажити» (Рис. 6).
Рис. 6
Документ буде початково завантажено як чернетку (Рис.7).
Зверніть увагу! У статусі «Чернетка» документ можна видалити, відредагувати назву чи змінити його тип за необхідності.»
Замовником під час завантаження документів було виявлено помилку в проекті договору.Тому замовником було замінено версію договору з помилкою та завантажено 10.01 26.07.24р правильну версію,інших змін не було .Проте закупівля до 10.:10 26.07.24р була у статусі «чернетка». Вносити зміни до «чернетки» не заборонено до початку тендерної процедури.
Початком тендерної процедури є оприлюднення оголошення на вебпорталі уповноваженого органу ,яке можливе тільки після накладання КЕП. До накладання КЕП оголошення можна бачити тільки в особистому кабінеті замовника з статусом «чернетка» і недоступна для широкого доступу.
Підпис було накладено 10:10 26.07.24р,отже видалення та заміна документа проводилось до початку процедури, що не регламентується законодавством.
Уповноважена особа Людмила КРАЛЕВСЬКА