• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Портландцемент

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська. Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником, в тому числі документи, що підтверджують повноваження щодо підпису тендерної пропозиції, повинні бути складені українською мовою. Всі інші документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, можуть бути складені іноземною мовою. Якщо в складі пропозиції надається документ, що складений іноземною мовою, Учасник надає автентичний переклад цього документу українською мовою, засвідчений перекладачем, або бюро перекладів, або нотаріусом. Пропозиції, підготовлені Учасниками - нерезидентами України можуть бути складені іншою мовою, при цьому повинні мати обов’язковий автентичний переклад українською мовою, який зроблено в центрі (бюро тощо) перекладів та завірено підписом уповноваженої особи та печаткою цього центру (бюро тощо).

Завершена

1 529 267.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 15 293.00 UAH
Номер: 770bfb01078f4c6c89fc3fc39c357ba6
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-10-25-000027
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 24.10.2024 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 25.10.2024 11:20 - 15.11.2024 23:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 24.10.2024 № 281 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин. Перший заступник начальника Олександр СОМИК Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 22 UA-2024-07-25-009275-a 25.07.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 97) 185-55-57, oksana1325499@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «АТЛАНТ БУД СХІД», установлено порушення пункту 44 Особливостей № 1178. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 15 листопада 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, у редакції на дату проведення відкритих торгів (далі – Особливості № 1178), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи від 25.07.2024 року № 76, реєстр отриманих тендерних пропозицій від 05.08.2024, тендерні пропозиції ТОВ «НОВАТОРБУД», ТОВ «Епіцентр К» та ТОВ «АТЛАНТ БУД СХІД» (далі – Переможець), протоколи про прийняття рішення уповноваженою особою щодо відхилення тендерних пропозицій ТОВ «НОВАТОРБУД» від 12.08.2024 № 76-ВТ.24/2 та ТОВ «Епіцентр К» від 19.08.2024 № 76-ВТ.24/3, вимогу про усунення невідповідностей в документах тендерної пропозиції ТОВ «АТЛАНТ БУД СХІД», протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо продовження строку розгляду тендерної пропозиції ТОВ «АТЛАНТ БУД СХІД» від 27.08.2024 № 76-ВТ.24/6, протокол про прийняття уповноваженою особою рішення щодо визначення переможцем торгів та повідомлення про намір укласти договір від 27.08.2024 № 76-ВТ.24/6, договір про закупівлю від 05.09.2024 № 207-09/НХ, пояснення та документи надані Замовником від 31.10.2024 на запит Північного офісу Держаудитслужби. Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу встановлено, що згідно з реєстром отриманих пропозицій на участь у торгах надійшли наступні пропозиції: ТОВ «НОВАТОРБУД» з остаточною ціною пропозиції 1 478 030,40 гривень, ТОВ «Епіцентр К» з остаточною ціною пропозиції 1 512 444,00 гривень та ТОВ «АТЛАНТ БУД СХІД» з остаточною ціною пропозиції 1 523 628,00 гривень. Моніторингом встановлено, що тендерну пропозицію ТОВ «НОВАТОРБУД» Замовником відхилено (протокольними рішеннями уповноваженої особи від 12.08.2024 № 76-ВТ.24/2) на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178. Перевіркою підстав відхилення ТОВ «НОВАТОРБУД», зазначених в протоколі від 19.08.2024 № 76-ВТ.24/3, порушень не встановлено. Моніторингом встановлено, що тендерну пропозицію ТОВ «Епіцентр К» Замовником відхилено (протокольними рішеннями уповноваженої особи від 19.08.2024 № 76-ВТ.24/3) на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178. Перевіркою підстав відхилення ТОВ «Епіцентр К», зазначених в протоколі від 12.08.2024 № 76-ВТ.24/2, порушень не встановлено. Моніторингом установлено, що Переможцем торгів обрано тендерну пропозицію учасника ТОВ «АТЛАНТ БУД СХІД» з остаточною ціною пропозиції 1 523 628,00 гривень з ПДВ. За результатами здійсненого моніторингу встановлено невідповідність тендерної пропозиції переможця ТОВ «АТЛАНТ БУД СХІД» вимогам тендерної документації Замовника. Відповідно до пункту 4 Додатку 7 («ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ») до ТД учасник процедури закупівлі повинен надати на підтвердження всіх технічних та якісних характеристик, що зазначені у Додатку 1 до ТД (для кожної позиції товару): - для кожної позиції товару: копії сертифікатів відповідності та/або декларацій про відповідність та/або інших документів про відповідність ДСТУ Б В.2.7-46:2010, виданих акредитованим органом та копію документу про якість на раніше виготовлену партію товару. * у разі, якщо документ(-и) надаються від офіційного представника виробника (ділера, дистрибьютора тощо), Учасником обов’язково надається документ від виробника про надання відповідних повноважень/про взаємовідносини цьому офіційному представнику. Так, на виконання вищезазначеної вимоги, ТОВ «АТЛАНТ БУД СХІД» у складі тендерної пропозиції надано Сертифікати відповідності № UA.TP.097.017-21 та № UA.TP.097.018-21 згідно якого, виробником є ПрАТ «Кривий Ріг Цемент». Однак, в складі тендерної пропозиції ТОВ «АТЛАНТ БУД СХІД» відсутній документ від виробника про надання відповідних повноважень/про взаємовідносини «офіційному представнику», чим недотримано вимоги пункту 4 Додатку 7 до ТД. Відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178 замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Однак, Замовником, на порушення вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178, не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «АТЛАНТ БУД СХІД», як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а натомість, укладено з ним договір вартістю 1 523 628,00 гривень. Крім того, згідно з підпунктом 1 пункту 51 Особливостей № 1178, відкриті торги автоматично відміняються електронною системою закупівель у разі відхилення всіх тендерних пропозицій (у тому числі, якщо була подана одна тендерна пропозиція, яка відхилена замовником) згідно з цими особливостями.
Період усунення порушень: 20.11.2024 14:28 - 05.12.2024 00:00
Дата публікації висновку: 20.11.2024 14:28

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На виконання вимоги Державної аудиторської служби України Північно-східний офіс Держаудитслужби були здійснені заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору № 207-09/НХ від 05.09.2024, укладеного з ТОВ "АТЛАНТ БУД СХІД".
Дата публікації звіту: 27.11.2024 15:26

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Так
Опис: -
Дата публікації: 29.11.2024 10:13

Запити/Пояснення