-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
«Капітальний ремонт будівлі КНП "Міська клінічна лікарня №4" Дніпровської міської ради за адресою: м. Дніпро, вул. Ближня, 31». Коригування (ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
У тендерній документації відповідно до частини 3 статті 22 Закону та абзацу 10 пункту 3 Особливостей також відображені певні додаткові обов'язкові умови, встановлення яких передбачено Фінансовою угодою (далі – Фінансова Угода) між Україною та Європейським інвестиційним банком щодо реалізації Програми з відновлення України (далі – ПВУ), ратифікованою Законом України від 14 липня 2021 р. № 1645-IX, та які описані у Керівних принципах імплементації Програми, схвалених ЄІБ як такі, що відповідають Керівництву ЄІБ із закупівель. Такі додаткові обов’язкові умови можуть відрізнятися від норм Закону і Особливостей, проте підлягають застосування для цього тендеру.
Завершена
143 814 985.20
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 719 074.93 UAH
мін. крок: 0.5% або 719 074.93 UAH
Номер:
63fa8344508048288dee6f31a6fe206f
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-08-26-000089
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
26.08.2024 00:00
Період моніторингу:
26.08.2024 19:54 - 17.09.2024 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
26.08.2024 № 227
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби від 16 серпня 2024 року № 251-в «Про відпустку Басалаєвої А.В.»,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
13 UA-2024-07-25-008316-a 25.07.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерної пропозиції ПП «СПЕЦБУДМОНТАЖ-21», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення - порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 16 вересня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту капітального будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи від 25.07.2024, тендерну пропозицію ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА «СПЕЦБУДМОНТАЖ-21» (далі – ПП «СПЕЦБУДМОНТАЖ-21»), вимога про усунення невідповідностей до 15.08.2024, протокол № 2 щодо прийняття рішення уповноваженої особи від 15.08.2024, повідомлення про намір укласти договір, договір про закупівлю робіт (договір підряду) від 21.08.2024 № DP05A_01_W на суму 137 394 492,98 грн., пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель 29.08.2024.
Період усунення порушень:
17.09.2024 15:41 - 21.09.2024 00:00
Дата публікації висновку:
17.09.2024 15:41
Запити/Пояснення
Номер:
d4249bddd89543f09e5259866ecf715a
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
27.08.2024 17:15
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
31.08.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт «Нове будівництво промислової будівлі філії «Відокремлений підрозділ «Атоменергомаш» у м. Южноукраїнськ» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-07-25-008316-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1.Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2.Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі умов пункту 7 розділу VI «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації, в частині внесення забезпечення виконання договору про закупівлю.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.
Номер:
48c3c9a230174579b8b333f1602d1ffb
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
29.08.2024 15:12
Опис:
1. Відповідно до отриманих питань за предметом закупівлі: «Капітальний ремонт будівлі КНП "Міська клінічна лікарня №4" Дніпровської міської ради за адресою: м. Дніпро, вул. Ближня, 31». Коригування (ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) повідомляємо наступне:
Видатки бюджетних коштів здійснюються за відповідним кодом економічної класифікації видатків (КЕКВ) згідно з розпорядженням начальника Дніпропетровської обласної військової адміністрації.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі відповідають рішенням проектно-кошторисної документації, розробленій відповідно до чинного законодавства, за результатами розгляду якої отримано позитивний експертний звіт.
Копія експертного звіту додається.
Технічне завдання з детальним переліком та обсягом будівельно-монтажних робіт, матеріалів та обладнання, що сформовано на підставі дефектних актів, зазначено у додатку 3 тендерної документації (Технічне завдання).
Очікувана вартість закупівлі робіт визначена з урахуванням Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 відповідно до відкоригованої проектно-кошторисної документації на підставі вартісних даних зведеного кошторисного розрахунку за весь комплекс будівельно-монтажних робіт з ПДВ.
Разом з тим повідомляємо, відповідно до статті 29 Закону України “Про архітектурну діяльність” та статті 6 Закону України “Про авторське право і суміжні права” об’єктами авторського права в галузі архітектури є твори архітектури, містобудування і садово-паркового мистецтва, а також плани, креслення, пластичні твори, ілюстрації, карти та ескізи, що стосуються архітектури.
Статтею 12 Закону України “Про авторське право і суміжні права” визначено, що до майнових прав автора (чи іншої особи, яка має авторське право) належать виключне право на використання твору та виключне право на дозвіл або заборону використання твору іншими особами.
Запитувана проектно-кошторисна документація була відкоригована ТОВ "ПРОЕКТНА ГРУПА "НАШ ДІМ" відповідно до умов договору № 03-ПР/23 від 09.02.2023.
Відповідно до п.11.1 вищезазначеного договору виконавець є власником усіх виключних майнових прав на виконання робіт, що існують та/або виникнуть у майбутньому під час виконання сторонами даного договору.
Департамент у відповідності до вимог чинного законодавства звернувся листом до власника проектно-кошторисної документації щодо надання згоди на розповсюдження інформації шляхом її розміщення на майданчику публічних закупівель Prozorro.
У свою чергу ТОВ "ПРОЕКТНА ГРУПА "НАШ ДІМ" не надало згоди на розповсюдження копії проекту та кошторисної документації по об’єкту.
Згідно п.2 ст. 53 Закону України “Про авторське право і суміжні права” порушенням особистих немайнових та/або майнових авторських і суміжних прав є, зокрема:
використання об'єкта авторського права або об'єкта суміжних прав, якщо такі дії не підпадають під передбачені цим Законом випадки вільного використання об'єктів авторського права або об'єктів суміжних прав, без дозволу суб'єкта таких прав, у тому числі:
піратство у сфері авторського права і суміжних прав - відтворення, ввезення на митну територію України, вивезення з митної території України і розповсюдження піратських примірників творів (у тому числі комп'ютерних програм і баз даних), фонограм, відеограм, незаконне використання програм організації мовлення, камкординг, а також Інтернет-піратство, тобто незаконне використання об'єктів авторського права та/або об'єктів суміжних прав із застосуванням мережі Інтернет.
Враховуючи, що інформація, яка розміщується на електронному майданчику публічних закупівель Prozorro, знаходиться у вільному доступі для будь-якого користувача мережі інтернет та може бути скопійована, публікація проектно-кошторисної документації буде порушенням прав автора проекту.
Водночас, діючи на засадах законності та верховенства права, усвідомлюючи всю важливість функцій та завдань, які покладаються на Державну аудиторську службу України, зазначаємо.
Державний фінансовий контроль забезпечується органом державного фінансового контролю через проведення державного фінансового аудиту, інспектування, перевірки закупівель та моніторингу закупівлі (частина 2 статті 2 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» (далі - Закон № 2939-ХІІ).
Порядок та підстави проведення органом державного фінансового контролю перевірок закупівель встановлюється Кабінетом Міністрів України (частина 2 статті 5 Закону № 2939-ХІІ).
Перевірка закупівель у замовників проводиться за місцезнаходженням юридичної особи, що перевіряється, чи за місцем розташування об`єкта права власності, щодо якого проводиться перевірка, і полягає у документальному та фактичному аналізі дотримання замовником законодавства про закупівлі. Результати перевірки закупівель викладаються в акті перевірки закупівель (частина 3 статті 5 Закону № 2939-ХІІ).
Основним документом, який регламентує цей захід державного фінансового контролю є Порядок проведення перевірок закупівель Державною аудиторською службою, її міжрегіональними територіальними органами, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2013 № 631 (далі - Порядок).
Відповідно до абзацу першого підпункту 1 пункту 4 розділу «Організація і проведення перевірок закупівель» Порядку перевірки закупівель проводяться за письмовим рішенням керівника органу державного фінансового контролю або його заступника за наявності однієї з таких підстав: виникнення потреби у документальній та фактичній перевірці питань, які не можуть бути перевірені під час моніторингу процедури закупівлі.
Отже, запитувані документи, а саме проектно-кошторисна документація, повинні надаватися Замовником під час проведення перевірки закупівель відповідно до положень Порядку, а не в рамках проведення моніторингу процедури закупівлі відповідно до Закону № 922-VIII.
Відповідний правовий висновок сформований Чернігівським окружним адміністративним судом у справі № 620/16013/23 від 18.12.2023.
З урахуванням вищевикладеного, доводиться констатувати про відсутність достатніх правових підстав для оприлюднення в загальному доступі проектно-кошторисної документації,
Однак, зазначена документація беззаперечно може бути надана органу державного фінансового контролю під час перевірки відповідної закупівлі.
Водночас, департамент надає копію листа до проектувальника від 28.08.2024 за №2059/0/174-24 щодо надання дозволу на розповсюдження проектно-кошторисної документації на майданчику публічних закупівель Prozorro, а також копію листа-відповіді ТОВ "ПРОЕКТНА ГРУПА "НАШ ДІМ" від 29.08.2024 за № 47, зареєстрованого в департаменті 29.08.2024 за №664/0/173-24 щодо відмови в розповсюджені вищезазначених документів та копію експертного звіту (Позитивного) щодо розгляду проектної документації по вказаному об’єкту.
2. Відповідно до пункту 4-1 Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) надаємо посилання на сайт https://adm.dp.gov.ua/gromadyanam/pamyatki-taporadi/zakupivli/povidomlennya-pro-publichni-zakupivli-vidkriti-dani/kapbud-zakupivli/2024-rik, де розміщена інформація щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Згідно п.7 розділу VI тендерної документації замовник вимагає від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору – банківську гарантію.
На виконання зазначеної вимоги Приватним підприємством «СПЕЦБУДМОНТАЖ-21» надано банківську гарантію №4673-24 від 21 серпня 2024 року (копія додається).
Номер:
f7b1f1fab44d4728b7f1e5698be77e08
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
27.08.2024 17:19
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
31.08.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт «Капітальний ремонт будівлі КНП «Міська клінічна лікарня № 4» Дніпровської міської ради за адресою: м. Дніпро, вул. Ближня, 31». Коригування (ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-07-25-008316-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1.Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2.Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі умов пункту 7 розділу VI «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації, в частині внесення забезпечення виконання договору про закупівлю.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.
Номер:
c100a1ccbb64459187cf9ee530dc78fd
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
29.08.2024 15:14
Опис:
1. Відповідно до отриманих питань за предметом закупівлі: «Капітальний ремонт будівлі КНП "Міська клінічна лікарня №4" Дніпровської міської ради за адресою: м. Дніпро, вул. Ближня, 31». Коригування (ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) повідомляємо наступне:
Видатки бюджетних коштів здійснюються за відповідним кодом економічної класифікації видатків (КЕКВ) згідно з розпорядженням начальника Дніпропетровської обласної військової адміністрації.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі відповідають рішенням проектно-кошторисної документації, розробленій відповідно до чинного законодавства, за результатами розгляду якої отримано позитивний експертний звіт.
Копія експертного звіту додається.
Технічне завдання з детальним переліком та обсягом будівельно-монтажних робіт, матеріалів та обладнання, що сформовано на підставі дефектних актів, зазначено у додатку 3 тендерної документації (Технічне завдання).
Очікувана вартість закупівлі робіт визначена з урахуванням Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 відповідно до відкоригованої проектно-кошторисної документації на підставі вартісних даних зведеного кошторисного розрахунку за весь комплекс будівельно-монтажних робіт з ПДВ.
Разом з тим повідомляємо, відповідно до статті 29 Закону України “Про архітектурну діяльність” та статті 6 Закону України “Про авторське право і суміжні права” об’єктами авторського права в галузі архітектури є твори архітектури, містобудування і садово-паркового мистецтва, а також плани, креслення, пластичні твори, ілюстрації, карти та ескізи, що стосуються архітектури.
Статтею 12 Закону України “Про авторське право і суміжні права” визначено, що до майнових прав автора (чи іншої особи, яка має авторське право) належать виключне право на використання твору та виключне право на дозвіл або заборону використання твору іншими особами.
Запитувана проектно-кошторисна документація була відкоригована ТОВ "ПРОЕКТНА ГРУПА "НАШ ДІМ" відповідно до умов договору № 03-ПР/23 від 09.02.2023.
Відповідно до п.11.1 вищезазначеного договору виконавець є власником усіх виключних майнових прав на виконання робіт, що існують та/або виникнуть у майбутньому під час виконання сторонами даного договору.
Департамент у відповідності до вимог чинного законодавства звернувся листом до власника проектно-кошторисної документації щодо надання згоди на розповсюдження інформації шляхом її розміщення на майданчику публічних закупівель Prozorro.
У свою чергу ТОВ "ПРОЕКТНА ГРУПА "НАШ ДІМ" не надало згоди на розповсюдження копії проекту та кошторисної документації по об’єкту.
Згідно п.2 ст. 53 Закону України “Про авторське право і суміжні права” порушенням особистих немайнових та/або майнових авторських і суміжних прав є, зокрема:
використання об'єкта авторського права або об'єкта суміжних прав, якщо такі дії не підпадають під передбачені цим Законом випадки вільного використання об'єктів авторського права або об'єктів суміжних прав, без дозволу суб'єкта таких прав, у тому числі:
піратство у сфері авторського права і суміжних прав - відтворення, ввезення на митну територію України, вивезення з митної території України і розповсюдження піратських примірників творів (у тому числі комп'ютерних програм і баз даних), фонограм, відеограм, незаконне використання програм організації мовлення, камкординг, а також Інтернет-піратство, тобто незаконне використання об'єктів авторського права та/або об'єктів суміжних прав із застосуванням мережі Інтернет.
Враховуючи, що інформація, яка розміщується на електронному майданчику публічних закупівель Prozorro, знаходиться у вільному доступі для будь-якого користувача мережі інтернет та може бути скопійована, публікація проектно-кошторисної документації буде порушенням прав автора проекту.
Водночас, діючи на засадах законності та верховенства права, усвідомлюючи всю важливість функцій та завдань, які покладаються на Державну аудиторську службу України, зазначаємо.
Державний фінансовий контроль забезпечується органом державного фінансового контролю через проведення державного фінансового аудиту, інспектування, перевірки закупівель та моніторингу закупівлі (частина 2 статті 2 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» (далі - Закон № 2939-ХІІ).
Порядок та підстави проведення органом державного фінансового контролю перевірок закупівель встановлюється Кабінетом Міністрів України (частина 2 статті 5 Закону № 2939-ХІІ).
Перевірка закупівель у замовників проводиться за місцезнаходженням юридичної особи, що перевіряється, чи за місцем розташування об`єкта права власності, щодо якого проводиться перевірка, і полягає у документальному та фактичному аналізі дотримання замовником законодавства про закупівлі. Результати перевірки закупівель викладаються в акті перевірки закупівель (частина 3 статті 5 Закону № 2939-ХІІ).
Основним документом, який регламентує цей захід державного фінансового контролю є Порядок проведення перевірок закупівель Державною аудиторською службою, її міжрегіональними територіальними органами, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2013 № 631 (далі - Порядок).
Відповідно до абзацу першого підпункту 1 пункту 4 розділу «Організація і проведення перевірок закупівель» Порядку перевірки закупівель проводяться за письмовим рішенням керівника органу державного фінансового контролю або його заступника за наявності однієї з таких підстав: виникнення потреби у документальній та фактичній перевірці питань, які не можуть бути перевірені під час моніторингу процедури закупівлі.
Отже, запитувані документи, а саме проектно-кошторисна документація, повинні надаватися Замовником під час проведення перевірки закупівель відповідно до положень Порядку, а не в рамках проведення моніторингу процедури закупівлі відповідно до Закону № 922-VIII.
Відповідний правовий висновок сформований Чернігівським окружним адміністративним судом у справі № 620/16013/23 від 18.12.2023.
З урахуванням вищевикладеного, доводиться констатувати про відсутність достатніх правових підстав для оприлюднення в загальному доступі проектно-кошторисної документації,
Однак, зазначена документація беззаперечно може бути надана органу державного фінансового контролю під час перевірки відповідної закупівлі.
Водночас, департамент надає копію листа до проектувальника від 28.08.2024 за №2059/0/174-24 щодо надання дозволу на розповсюдження проектно-кошторисної документації на майданчику публічних закупівель Prozorro, а також копію листа-відповіді ТОВ "ПРОЕКТНА ГРУПА "НАШ ДІМ" від 29.08.2024 за № 47, зареєстрованого в департаменті 29.08.2024 за №664/0/173-24 щодо відмови в розповсюджені вищезазначених документів та копію експертного звіту (Позитивного) щодо розгляду проектної документації по вказаному об’єкту.
2. Відповідно до пункту 4-1 Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) надаємо посилання на сайт https://adm.dp.gov.ua/gromadyanam/pamyatki-taporadi/zakupivli/povidomlennya-pro-publichni-zakupivli-vidkriti-dani/kapbud-zakupivli/2024-rik, де розміщена інформація щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Згідно п.7 розділу VI тендерної документації замовник вимагає від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору – банківську гарантію.
На виконання зазначеної вимоги Приватним підприємством «СПЕЦБУДМОНТАЖ-21» надано банківську гарантію №4673-24 від 21 серпня 2024 року (копія додається).