-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Придбання пально-мастильних матеріалів, а саме: дизельного палива та бензину А-95 за кодом 09130000-9 – Нафта і дистиляти, згідно ДК:021-2015 «Єдиний закупівельний словник»
Завершена
6 478 800.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 32 394.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 32 394.00 UAH
Номер:
2364a15e75cb40879ae0ea7557f19890
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-10-21-000073
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
21.10.2024 00:00
Період моніторингу:
21.10.2024 17:41 - 11.11.2024 23:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
21.10.2024 Одеса № 210
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірки закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Дмитра Ігоровича ХАНДУСЕНКА.
Підстава: доповідна записка начальника відділу моніторингу та перевірки закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 21.10.2024.
Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 21.10.2024 № 210
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення
10 UA-2024-07-25-008167-a 25.07.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
моніторингу та перевірки закупівель Світлана САМОКІШ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог ТД вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, вимогам Особливостей, своєчасності його розміщення Замовником та виконання учасником, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі, - порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 05 листопада 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, вимогам Особливостей, своєчасності його розміщення Замовником та виконання учасником, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «Міськзелентрест» (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, ТД, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 25.07.2024 № 25/07/24/ТК, тендерні пропозиції учасників процедури закупівлі приватного підприємства «ОККО-СЕРВІС» (далі – ПП «ОККО-СЕРВІС»), товариства з обмеженою відповідальністю «ПЕТРОЛ ПАРТНЕР», повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником – ПП «ОККО-СЕРВІС» у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, виправлення учасником – ПП «ОККО-СЕРВІС» виявлених Замовником невідповідностей, протокольні рішення уповноваженої особи Замовника від 09.08.2024 № 09/08/24/ТК, від 21.08.2024 №№ 21/08/24/ТК та 21-1/08/24/ТК, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 21.08.2024, договір поставки нафтопродуктів від 27.08.2024 № ГЗТ-232/24, пояснення та документи Замовника, отримані 30.10.2024 та 31.10.2024 через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
05.11.2024 16:47 - 09.11.2024 00:00
Дата публікації висновку:
05.11.2024 16:47
Запити/Пояснення
Номер:
fa12a354c79e4a6dbce2eff7ee5ee267
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
28.10.2024 17:20
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
01.11.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів).
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або іншого офіційного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
882bb367a449431e84fb8979a24289d1
Назва:
Відповідно до запиту про надання пояснення від 28.10.2024
Дата опублікування:
31.10.2024 08:54
Опис:
Відповідно до запиту про надання пояснення від 28.10.2024 (далі за текстом - Запит), повідомляємо наступне.
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або іншого офіційного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Від 25 липня 2024 року, у зв’язку із забезпеченням безперервного робочого процесу, оперативного виконання службових завдань Комунальне підприємство «Міськзелентрест» здійснює закупівлю пально-мастильних матеріалів, а саме: дизельне паливо та бензин А-95 за кодом 09130000-9 – Нафта і дистиляти, згідно ДК:021-2015 «Єдиний закупівельний словник».
Необхідність закупівлі безпосередньо пов’язана із тим, що КП «Міськзелентрест» використовує більше ніж 40 одиниць техніки та генератор для забезпечення робочого процесу адміністрації, що споживають відповідно до технічних характеристик значку кількість дизельного палива та бензину А-95, про що надано службову записку із зазначенням технічних вимог до предмета закупівлі.
Згідно ч. 1 ст. 4 Закону України «Про публічні закупівлі» планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель. Також згідно пункту 14 Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 закупівля відповідно до цих особливостей здійснюється замовником на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року (планових потреб наступних періодів). Запланована закупівля, незалежно від її вартості, включається до річного плану закупівель замовника відповідно до статті 4 Закону. Таким чином, замовник самостійно та виходячи з наявної потреби визначає очікувану вартість предмета закупівлі, враховуючи його специфіку, з дотриманням принципів, передбачених згідно статті 5 Закону.
Згідно чинного законодавства не визначено загальнообов’язкових вимог, інструкцій, тощо, та щодо планування закупівель, в тому числі щодо визначення очікуваної вартості таких закупівель. В той же час, замовником враховано положення наказу Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», зокрема визначення потреби в товарах згідно предмету закупівлі (номенклатура, технічні та якісні показники, тощо) здійснено з урахуванням запланованих поточних завдань замовника. Крім того, очікувана вартість предмета закупівлі визначена методом порівняння ринкових цін, на підставі отриманих 3 (трьох) комерційних пропозицій.
Враховуючи вищезазначене, замовник обґрунтовано та у відповідності до існуючих методик визначив очікувану вартість предмета закупівлі з подальшим оголошенням вказаної закупівлі на веб-порталі уповноваженого органу.
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі:
№ Найменування постачальника Орієнтовна вартість бензин а-95 Орієнтовна вартість дизель
1 ТОВ "ТАТ ОЙЛ" 56.48 52,48
2 ПП"ОККО" 59.99 55,99
3 ТОВ "ВОГ РЕСУРС" 54.49 50,49
____________________________________
56,99* 52,99*
*Очікувана вартість визначена за методом порівняння ринкових цін становить 6 478 800,00 грн
Очікувана вартість у розмірі 6 478 800,00 UAH з ПДВ визначено, відповідно до Методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 за №275 шляхом отримання 3 (три) комерційних пропозицій, що становить 6 478 800,00 грн (орієнтовна вартість за 1 л. бензину А-95 – 56.99 грн, орієнтовна вартість за 1 л. дизелю – 52.99). Розрахунок очікуваної вартості відображено у протокольному рішенні уповноваженої особи, додатково надані комерційні пропозиції та заявка на всенення закупівлі до річного плану закупівель на 2024 рік та проведення закупівлі.
Посилання на сторінку іншого офіційного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі - https://omr.gov.ua/ua/city/enterprises/gorzelentrest/zakupivli/
Додатково зазначаю, що згідно п.п.1 пункту 4 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) головні розпорядники бюджетних коштів (розпорядники бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єкти господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечують оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Інформація про необхідні технічні, та якісні характеристики предмета закупівлі викладена Замовником у Додатку 2 до тендерної документації, що оприлюднений на авторизованому електронному майданчику у відповідності до вимог Закону. Постановою Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710 визначено заходи щодо ефективного та раціонального використання державних коштів, передбачених для утримання органів державної влади та інших державних органів, утворених органами державної влади підприємств, установ та організацій, які використовують кошти ДЕРЖАВНОГО бюджету. У пункті 4 та підпункті 1 постанови № 710 наведено перелік замовників, яким РЕКОМЕНДОВАНО здійснювати оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до частини 4 статті 10 Закону, інформацію про закупівлю, зазначену у частині 1 статті 10 Закону, Замовник МОЖЕ додатково оприлюднювати в інших засобах масової інформації, на веб-сайті замовника (за наявності) або на веб-сайтах відповідних органів державної влади та органів місцевого самоврядування. Отже, рекомендації, наведені у Постанові Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710 не розповсюджуються в даному випадку на замовника (КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКЗЕЛЕНТРЕСТ") з наступних причин:
- установа замовника за своєю організаційно-правовою формою є комунальним підприємством, що не є бюджетною установою, та в окремих випадках може виступати одержувачем бюджетних коштів;
- здійснення закупівлі за рахунок коштів МІСЦЕВОГО бюджету (не державного), про що зазначено у річному плані (з даною інформацією можна ознайомитись за посиланням - https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2024-07-25-009220-a), а також відповідно до приписів Закону, зазначених в попередньому абзаці, оприлюднення в інших засобах масової інформації, на веб-сайті замовника (за наявності) або на веб-сайтах відповідних органів державної влади та органів місцевого самоврядування – НЕ Є ОБОВ’ЯЗКОВИМ.
Враховуючи вищенаведене, відсутні законодавчі підстави для обов’язкового розміщення та можливості надання КОМУНАЛЬНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ ""МІСЬКЗЕЛЕНТРЕСТ" посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі. В електронній системі закупівель наявні висновки про результати моніторингу закупівлі з аналогічним запитом та відповіді Замовника, а саме комунального підприємства, по тексту яких зазначено що порушень в цій частині не установлено або не виявлено або відсутні
Номер:
e7b683a5f58640ea8641f16796973588
Назва:
Відповідно до запиту про надання пояснення від 28.10.2024
Дата опублікування:
30.10.2024 10:05
Опис:
Відповідно до запиту про надання пояснення від 28.10.2024 (далі за текстом - Запит), повідомляємо наступне.
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або іншого офіційного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Від 25 липня 2024 року, у зв’язку із забезпеченням безперервного робочого процесу, оперативного виконання службових завдань Комунальне підприємство «Міськзелентрест» здійснює закупівлю пально-мастильних матеріалів, а саме: дизельне паливо та бензин А-95 за кодом 09130000-9 – Нафта і дистиляти, згідно ДК:021-2015 «Єдиний закупівельний словник».
Необхідність закупівлі безпосередньо пов’язана із тим, що КП «Міськзелентрест» використовує більше ніж 40 одиниць техніки та генератор для забезпечення робочого процесу адміністрації, що споживають відповідно до технічних характеристик значку кількість дизельного палива та бензину А-95, про що надано службову записку із зазначенням технічних вимог до предмета закупівлі.
Згідно ч. 1 ст. 4 Закону України «Про публічні закупівлі» планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель. Також згідно пункту 14 Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 закупівля відповідно до цих особливостей здійснюється замовником на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року (планових потреб наступних періодів). Запланована закупівля, незалежно від її вартості, включається до річного плану закупівель замовника відповідно до статті 4 Закону. Таким чином, замовник самостійно та виходячи з наявної потреби визначає очікувану вартість предмета закупівлі, враховуючи його специфіку, з дотриманням принципів, передбачених згідно статті 5 Закону.
Згідно чинного законодавства не визначено загальнообов’язкових вимог, інструкцій, тощо, та щодо планування закупівель, в тому числі щодо визначення очікуваної вартості таких закупівель. В той же час, замовником враховано положення наказу Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», зокрема визначення потреби в товарах згідно предмету закупівлі (номенклатура, технічні та якісні показники, тощо) здійснено з урахуванням запланованих поточних завдань замовника. Крім того, очікувана вартість предмета закупівлі визначена методом порівняння ринкових цін, на підставі отриманих 3 (трьох) комерційних пропозицій.
Враховуючи вищезазначене, замовник обґрунтовано та у відповідності до існуючих методик визначив очікувану вартість предмета закупівлі з подальшим оголошенням вказаної закупівлі на веб-порталі уповноваженого органу.
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі:
№ Найменування постачальника Орієнтовна вартість бензин а-95 Орієнтовна вартість дизель
1 ТОВ "ТАТ ОЙЛ" 56.48 52,48
2 ПП"ОККО" 59.99 55,99
3 ТОВ "ВОГ РЕСУРС" 54.49 50,49
56,99* 52,99*
*Очікувана вартість визначена за методом порівняння ринкових цін становить 6 478 800,00 грн
Очікувана вартість у розмірі 6 478 800,00 UAH з ПДВ визначено, відповідно до Методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 за №275 шляхом отримання 3 (три) комерційних пропозицій, що становить 6 478 800,00 грн (орієнтовна вартість за 1 л. бензину А-95 – 56.99 грн, орієнтовна вартість за 1 л. дизелю – 52.99). Розрахунок очікуваної вартості відображено у протокольному рішенні уповноваженої особи, додатково надані комерційні пропозиції та заявка на всенення закупівлі до річного плану закупівель на 2024 рік та проведення закупівлі.
Посилання на сторінку іншого офіційного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі - https://omr.gov.ua/ua/city/enterprises/gorzelentrest/zakupivli/
Додатково зазначаю, що згідно п.п.1 пункту 4 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) головні розпорядники бюджетних коштів (розпорядники бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єкти господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечують оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Інформація про необхідні технічні, та якісні характеристики предмета закупівлі викладена Замовником у Додатку 2 до тендерної документації, що оприлюднений на авторизованому електронному майданчику у відповідності до вимог Закону. Постановою Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710 визначено заходи щодо ефективного та раціонального використання державних коштів, передбачених для утримання органів державної влади та інших державних органів, утворених органами державної влади підприємств, установ та організацій, які використовують кошти ДЕРЖАВНОГО бюджету. У пункті 4 та підпункті 1 постанови № 710 наведено перелік замовників, яким РЕКОМЕНДОВАНО здійснювати оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до частини 4 статті 10 Закону, інформацію про закупівлю, зазначену у частині 1 статті 10 Закону, Замовник МОЖЕ додатково оприлюднювати в інших засобах масової інформації, на веб-сайті замовника (за наявності) або на веб-сайтах відповідних органів державної влади та органів місцевого самоврядування. Отже, рекомендації, наведені у Постанові Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710 не розповсюджуються в даному випадку на замовника (КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКЗЕЛЕНТРЕСТ") з наступних причин:
- установа замовника за своєю організаційно-правовою формою є комунальним підприємством, що не є бюджетною установою, та в окремих випадках може виступати одержувачем бюджетних коштів;
- здійснення закупівлі за рахунок коштів МІСЦЕВОГО бюджету (не державного), про що зазначено у річному плані (з даною інформацією можна ознайомитись за посиланням - https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2024-07-25-009220-a), а також відповідно до приписів Закону, зазначених в попередньому абзаці, оприлюднення в інших засобах масової інформації, на веб-сайті замовника (за наявності) або на веб-сайтах відповідних органів державної влади та органів місцевого самоврядування – НЕ Є ОБОВ’ЯЗКОВИМ.
Враховуючи вищенаведене, відсутні законодавчі підстави для обов’язкового розміщення та можливості надання КОМУНАЛЬНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ ""МІСЬКЗЕЛЕНТРЕСТ" посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі. В електронній системі закупівель наявні висновки про результати моніторингу закупівлі з аналогічним запитом та відповіді Замовника, а саме комунального підприємства, по тексту яких зазначено що порушень в цій частині не установлено або не виявлено або відсутні.