• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

«Капітальний ремонт з заміни покрівлі багатоквартирного будинку за адресою: Дніпропетровська область, Дніпровський район, с. Степове, вул. Слобожанська, буд.1 (колишня вул. 30 років Перемоги, буд. 1)

Завершена

2 589 488.40 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 25 894.88 UAH
Номер: d93a6816f5bd4ee8b0b772de888d5294
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-08-15-000001
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19.08.2024 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 20.08.2024 12:39 - 11.09.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 19.08.2024 № 108 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Валентин ДОВГИЙ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 19.08.2024 № 108 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 9 UA-2024-07-25-003759-a 25.07.2024 Комунальне підприємство "Керуюча компанія "Господар" Слобожанської селищної ради" Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Адреса: Ukraine, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 56) 722-22-72, olga.kolecnik@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, відповідності укладеного договору вимогам законодавства, встановлено порушення вимог вимоги пункту 28 Особливостей та частини третьої статті 22 Закону, частини першої статті 41 Закону № 922, в частині включення до тендерної документації інформації не у відповідності до законодавства. За результатами аналізу питання відповідності укладеного договору вимогам законодавства встановлено порушення вимог пункту 3 Особливостей, частини першої статті 41 Закону № 922, та пункту 83 Постанови № 668 в частині відповідності укладеного договору вимогам законодавства. За результатами аналізу питань обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, надання пояснень (інформації, документів) у випадках, передбачених Законом № 922, розгляду тендерної пропозиції, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5, 10 Закону України від 26.01.1993 №2939 «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі», Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом приведення умов договору на закупівлю робіт від 19.08.2024 № КР/Слоб.1 у відповідність з вимогами частини 1 статті 884 Цивільного кодексу України та пунктів 83, 84 Постанови №668 та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 28 серпня 2024 року. Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі Закон №922) та Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі Особливості), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922, розгляду тендерних пропозицій, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства "Керуюча компанія "Господар" Слобожанської селищної ради" (далі Замовник) ID: UA-P-2024-07-25-004498-a на 2024 рік, тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи від 22.07.2024 №40-1/24 (далі тендерна документація), оголошення про проведення відкритих торгів, реєстр отриманих тендерних пропозицій та протокол розкриття тендерних пропозицій від 09.08.2024, тендерну пропозицію учасника торгів ТОВ "ЕКОБУДПРОЕКТ Н", протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 12.08.2024 № 54/24, повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене 12.08.2024, договір на закупівлю робіт від 19.08.2024 № КР/Слоб.1, пояснення замовника надані 23.08.2024, 26.08.2024 через електронну систему закупівель на запити Східного офісу Держаудитслужби від 21.08.2024, 26.08.2024. Пунктом 28 Особливостей визначено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Аналізом питання відповідності тендерної документації вимогам Закону № 922 з урахуванням Особливостей (у редакції чинній на дату складання тендерної документації) установлено, що тендерна документація Замовника складена з порушенням вимог законодавства у сфері закупівель з порушенням вимоги пункту 28 Особливостей та частини третьої статті 22 Закону в частині включення до тендерної документації інформації не у відповідності до законодавства, а саме: в пункті 6.10 розділу «1. Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» Додатку 1 до тендерної документації Замовник визначив вимогу про надання Довідки від учасника, складеної в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника, щодо дотримання учасником в своїй діяльності норм чинного законодавства України, зокрема: - Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» від 14.10.2014р. № 1702-УІІ, який втратив чинність на підставі Закону № 361-IX від 06.12.2019; - Постанови Кабінету Міністрів від 16.12.2015р. №1035 «Про обмеження поставок окремих товарів (робіт, послуг) з тимчасово окупованої території на іншу територію України та/або з іншої території України на тимчасово окуповану територію», яка втратила чинність на підставі Постанови КМ № 1000 від 15.09.2023. Пунктом 3 Особливостей визначено, що Замовники, які зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Пунктом 17 Особливостей визначено, що договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих Особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону № 922, крім частин другої – п’ятої, сьомої – дев’ятої статті 41 Закону № 922 та цих Особливостей. За нормою частини першої статті 41 Закону № 922 договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Частиною 3 статті 875 Цивільного кодексу України визначено, що до договору будівельного підряду застосовуються положення цього Кодексу, якщо інше не встановлено законом. Частиною 1 статті 323 Господарського кодексу України передбачено, що договори підряду (субпідряду) на капітальне будівництво укладаються і виконуються на загальних умовах укладання та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених Кабінетом Міністрів України, відповідно до закону. Постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 затверджено Загальні умови укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві (далі – Постанова № 668), які визначають порядок укладення та виконання договорів підряду на проведення робіт з нового будівництва, реконструкції будівель і споруд та технічного переоснащення діючих підприємств (далі - капітальне будівництво об`єктів), а також комплексів і видів робіт, пов`язаних із капітальним будівництвом об`єктів та положення яких застосовуються також щодо укладення та виконання договорів підряду на роботи з реставрації та капітального ремонту будівель і споруд. Пунктом 83 Постанови № 668 визначено, що фінансування робіт (будівництва об'єкта) проводиться за планом, який складається замовником, узгоджується з інвестором (головним розпорядником бюджетних коштів) та підрядником, є невід'ємною частиною договору підряду. Згідно з пунктом 84 Постанови № 668 план фінансування будівництва складається на весь період будівництва за роками, а на поточний рік - за місяцями з визначенням джерел та напрямів фінансування (видами витрат). Проте, моніторингом установлено, що до проекту договору на виконання робіт по об’єкту, який є Додатком 3 до тендерної документації, та до договору на закупівлю робіт від 19.08.2024 № КР/Слоб.1 не включено план фінансування робіт, який має бути його невід’ємною частиною. Під час проведення моніторингу на запит Східного офісу Держаудитслужби щодо отримання інформації та відповідних документів з питань, що є предметом цього моніторингу, який оприлюднено через електронну систему закупівель 21.08.2024, Замовником 23.08.2024 опубліковано пояснення, яке не спростовує порушення.
Період усунення порушень: 28.08.2024 15:27 - 12.09.2024 00:00
Дата публікації висновку: 28.08.2024 15:27

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом приведення умов договору на закупівлю робіт від 19.08.2024 № КР/Слоб.1 у відповідність з вимогами частини 1 статті 884 Цивільного кодексу України та пунктів 83, 84 Постанови №668 та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. На виконання моніторингу за Договором від 19.08.2024 № КР/Слоб.1 та відповідно Висновку було вимогу щодо усунення виявлених порушень та підписано план фінансування робіт, який має бути його невід’ємною частиною. Відповідно до висновку Держаудитслужби та на виконання зобов'язання щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель публікуємо Протокол №59-М/24 від 02.09.2024 року та Додаток до Договору №КР/Слоб.1 від 19.08.2024 року.
Дата публікації звіту: 02.09.2024 17:38

Запити/Пояснення