• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 2

Послуги з експлуатаційного утримання доріг комунальної власності Ставищенської селищної територіальної громади (поточний ремонт дорожнього покриття) по вулиці Садова в с. Станіславчик Білоцерківського району Київської області

Завершена

1 654 315.20 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 16 543.15 UAH
Номер: dcb6a0b5fcd94022b252fb72b0b9c2ba
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-11-04-000039
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 04.11.2024 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40919584
Період моніторингу: 04.11.2024 11:52 - 26.11.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 04.11.2024 № 75-З Черкаси Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, згідно з підпунктом 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, та на виконання доручення Держаудитслужби від 23 жовтня 2024 року № 003100-18/13263-2024, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області «Про початок моніторингу процедур закупівель /закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2024-07-25-002753-a, 25.07.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Черкаси
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 47) 263-25-92, ol.vi.honcharenko@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності умов тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено порушення статті 22 Закону та пункту 28 Особливостей. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції та визначення переможця процедури закупівлі встановлено порушення пункту 43 та підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; надання інформації, документів у випадках, передбачених законом; дотримання вимог законодавства під час укладання договору про закупівлю – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пунктом 5 частини сьомої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктом 14 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. №18, Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області зобов’язує вжити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, зокрема, шляхом припинення зобов’язань за договором з дотриманням вимог Господарського та Цивільного кодексів України, надалі не допускати такі порушення, та відповідно до частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в України та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості); розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі; надання інформації, документів у випадках, передбачених законом; дотримання вимог законодавства під час укладення договору про закупівлю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план Ставищенської селищної ради (далі – Замовник); оголошення про проведення процедури відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 25.07.2024 Ошийко Л.М.; запитання до процедури закупівлі та надання відповіді на нього; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Дорожньо-будівельна компанія «РАФ-1» (далі -ТОВ «Дорожньо-будівельна компанія «РАФ-1»); тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Білоцерківське шляхово-експлуатаційне управління» (далі - ТОВ «Білоцерківське шляхово-експлуатаційне управління»); тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Дорман-1» (далі - ТОВ «Дорман-1»); протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 08.07.2024 №б/н, від 19.08.2024 №б/н, від 20.08.2024 №б/н, від 22.08.2024 №б/н, 27.08.2024 №б/н, від 28.08.2024 №б/н; повідомлення про намір укласти договір; документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей, надані переможцем відкритих торгів з особливостями ТОВ «Дорман-1» у спосіб, визначений тендерною документацією; звіт про результати проведення процедури закупівлі; договір від 03.09.2024 №171 (далі – Договір); пояснення Замовника, отримане 12.11.2024 в електронній системі закупівель. Відповідно до пункту 3 Особливостей замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Згідно із пунктом 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Аналізом питання відповідності умов тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено, що підпункти 2.3, 2.4, 2.5 пункту 2 «Кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону, підстави, встановлені згідно п. 47 Особливостей, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством» розділу 2 «Відомості згідно ст. 22 Закону» тендерної документації складені без врахування змін, внесених постановою Кабінету Міністрів України від 02.04.2024 № 382 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 24 лютого 2016 р. № 166 і від 12 жовтня 2022 р. № 1178», які набрали чинність 09.04.2024, та містять скасовану цією постановою вимогу щодо підстав для відхилення тендерної пропозиції, зазначену в абзаці 14 пункту 47 Особливостей, чим не дотримано вимоги пункту 28 Особливостей. Відповідно до підпункту 3 пункту 2 статті 22 Закону у тендерній документації зазначається інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону. Аналізом тендерної пропозиції ТОВ «Дорман-1» встановлено, що тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону та не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Зокрема, учасником не подані документи, подання яких визначено вимогами Додатку 1 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - технічна специфікація», а саме: ліцензія на провадження певного виду діяльності необхідного для виконання даних робіт, розрахунок коштів на покриття адміністративних витрат врахованих у вартості об’єкту будівництва, розрахунок прибутку (в межах усереднених показників), календарний графік виконання робіт, гарантійний лист щодо надання сертифікатів при виконанні робіт. Також, в тендерній пропозиції ТОВ «Дорман-1» не виконана вимога Замовника щодо підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (у разі наявності), необхідних для надання послуг, із зазначенням інформації щодо найменування такого обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (за наявності), кількості, технічного стану, правових підстав використання, як передбачено підпунктом 2.2 пункту 2 «Кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону, підстави, встановлені згідно п. 47 Особливостей, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством» розділу 2 тендерної документації. Зокрема, якщо техніка не є власністю учасника, а залучена на інших правових підставах, то учасником на всю техніку (транспортні засоби, будівельні машини, механізми, обладнання та устаткування), вказану у довідці, додатково подаються: копії договорів, чинних протягом всього строку виконання договору про закупівлю: оренди (лізингу), суборенди та ін. На виконання цієї вимоги учасником надані копії договорів оренди транспортних засобів від 03.05.2021 №1/2021, від 03.05.2021 №2/2021, від 03.05.2021 №4/2021, від 03.05.2021 №5/2021, які укладені із фізичною особою Манукяном А.С. та нотаріально не посвідчені. Статтею 799 Параграфа 5 «Найм (оренда) транспортного засобу» Глави 58 Цивільного кодексу України передбачено, що договір найму транспортного засобу за участю фізичної особи підлягає нотаріальному посвідченню. Відсутність нотаріального посвідчення договору оренди робить такий договір нікчемним, тобто таким, що не має юридичної сили (ч. 1 ст. 220 Цивільного кодексу України), а тому такий договір не може бути підтвердженням наявності орендованих транспортних засобів у ТОВ «Дорман-1». Відповідно до пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Однак, під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Дорман-1» Замовник не виявив відсутність інформації та/або документів, визначених в тендерній документації та у Додатку №1 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - технічна специфікація», та на порушення пункту 43 Особливостей не розмістив повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Період усунення порушень: 25.11.2024 17:03 - 10.12.2024 00:00
Дата публікації висновку: 25.11.2024 17:03

Інформація про притягнення до адміністративної відповідальності

Номер протоколу: 23-08/2025
Дата відкриття провадження: 28.01.2025 00:00
Номер відкриття провадження : 3/378/61/25
Номер протоколу: 23-07/2025

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Виконана вимога про усунення порушень
Дата публікації звіту: 02.12.2024 16:39

Запити/Пояснення