• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

дизельне паливо (для заправки службових транспортних засобів)

Завершена

706 860.00 UAH з ПДВ
Номер: b78e538a240f42d1850f5a514bc8dbdd
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-11-22-000045
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22.11.2024 00:00
Автор: Північно-східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127020
Період моніторингу: 22.11.2024 17:02 - 14.12.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 22.11.2024 № 99-З Полтава Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області 22.11.2024 № 99-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 17. UA-2024-07-25-000860-a, 25.07.2024, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Адреса: Ukraine, Полтава
Контактна особа: Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 66) 790-17-02, beregova_1@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання оприлюднення обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до пункту 13 Особливостей встановлено порушення пункту 13 Особливостей. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель; наявність підстав для укладання договору про закупівлю без застосування відкритих торгів; оприлюднення договору про закупівлю та додатків до нього; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 26 листопада 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель; наявність підстав для укладання договору про закупівлю без застосування відкритих торгів; оприлюднення договору про закупівлю та додатків до нього; оприлюднення обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості, Постанова № 1178); своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель ВІДДІЛУ ОСВІТИ, СІМ′Ї ТА МОЛОДІ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ НОВОГАЛЕЩИНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ КОЗЕЛЬЩИНСЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ (далі – Замовник) UA-P-2024-07-25-000793-a на 2024 рік; договір про закупівлю товару від 24.07.2024 № 144-СК/11-б, укладений між Замовником та Товариством з обмеженою відповідальністю «ІНКАМ ФІНАНС», на суму 706860,00 грн, в тому числі ПДВ 117810,00 грн; звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель; відповідь на запит органу державного фінансового контролю, оприлюднену 25.11.2024 в електронній системі закупівель. Моніторингом питання оприлюднення обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до пункту 13 Особливостей встановлено порушення замовником чинного законодавства. Так, згідно з нормами пункту 13 Особливостей у разі укладення договору про закупівлю відповідно до цього пункту замовник разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до цього пункту. Обґрунтування у формі розпорядчого рішення замовника або іншого документа готується уповноваженою особою або іншою службовою (посадовою) особою замовника та погоджується (затверджується) керівником замовника або іншою особою, визначеною керівником замовника. В той же час, відомості веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель свідчать, що замовником не оприлюднено вказане обґрунтування. В ході моніторингу замовнику через електронну систему закупівель надано запит, у відповідь на який замовником зазначено, що «…Розрахунок очікуваної вартості товару (дизельного палива у кількості 14 000 літрів) проводився методом порівняння ринкових цін. Здійснено пошук, збір та аналіз загальнодоступної інформації про ціну, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах постачальників дизельного палива, в електронній системі закупівель «Prozorro». Згідно з пп. 6 п. 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації; Закупівля дизельного палива у кількості 14 000 літрів, яка опублікована в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель «Prozorro» за номером ID: UA-2024-07-09-010724-a, відмінена через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах, а тому були наявні підстави для застосування пп. 6 п. 13 цих Особливостей та для проведення такої закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу. Предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладено договір про закупівлю, не відрізняються від вимог, що визначені у тендерній документації. Оскільки товариство з обмеженою відповідальністю «ІНКАМ ФІНАНС», яке є переможцем аналогічної закупівлі у 2024 році, опублікованої в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель «Prozorro» за номером ID:UA-2024-03-15-005807-a, належно виконало свої зобов’язання за договором № 39-СК/11-б від 01.04.2024 р. та повністю відповідає вимогам до суб’єкта, що визначені у тендерній документації, прийнято рішення про укладення з ним договору на закупівлю дизельного палива у кількості 14 000 літрів без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу». З урахуванням викладеного, замовником на порушення норм пункту 13 Особливостей не оприлюднено в електронній системі закупівель обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до цього пункту.
Період усунення порушень: 26.11.2024 14:05 - 11.12.2024 00:00
Дата публікації висновку: 26.11.2024 14:05

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Замовик здійснив заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, шляхом притягнення до відповідальності фахівця з публічних закупівель
Дата публікації звіту: 28.11.2024 18:32

Запити/Пояснення