-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт даху Початкової школи № 26 Івано-Франківської міської ради у м. Івано-Франківськ, Івано-Франківської області
Завершена
5 442 195.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 27 210.98 UAH
мін. крок: 0.5% або 27 210.98 UAH
Номер:
b935d4e7ae384f1ebc9b0e2fbff4cc24
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-11-04-000035
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
01.11.2024 00:00
Період моніторингу:
04.11.2024 12:48 - 26.11.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
01.11.2024 № 151
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами та доручення Держаудитслужби від 24.10.2024 №003100-18/13263-2024,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 01.11.2024 № 151
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
18 UA-2024-07-24-010104-a 24.07.2024 КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "БУДІНВЕСТ" Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, встановлено порушення вимог пункту 47 Особливостей та частини третьої статті 22 Закону № 922, в частині включення до тендерної документації інформації не у відповідності до законодавства.
За результатом аналізу питання розгляду тендерної пропозиції Учасника закупівлі встановлено порушення пункту 43 Особливостей
За результатами аналізу питань:
обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 25 листопада 2024 року.
Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2022 №922-VIII (далі – Закон № 922) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, надання відповідей на запити органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ «БУДІНВЕСТ» (далі - Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням уповноваженої особи 02.08.2024 за № 37.4, тендерну пропозицію учасника ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ФІРМА"ДІКО" (ІН 41518081) (далі –
ПП "ФІРМА"ДІКО", Учасник), протокол уповноваженої особи про визначення переможця від 22.08.2024 № 37.9, повідомлення про намір укласти договір, опубліковане в електронній системі закупівель 22.08.2024, договір від 02.09.2024 № 4вТ з додатками та додаткова угода від 18.10.2024 № 1 з додатками до договору, відповіді замовника на пояснення, отримані через електронну систему закупівель.
Аналізом питання відповідності тендерної документації вимогам Закону
№ 922 з урахуванням Особливостей (у редакції чинній на дату складання тендерної документації) установлено, що тендерна документація Замовника складена не у відповідності до вимог законодавства, а саме:
- у порушення вимог пункту 47 Особливостей в частині включення до тендерної документації інформації не у відповідності до вимог законодавства та частини третьої статті 22 Закону. Так, в пункті 6 «Кваліфікаційні критерії…» Розділу ІІІ «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовник на підставі, визначеної пунктом 47 Особливостей приймає рішення про відмову учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі в разі, коли Учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю із цим самим замовником……Проте, зазначений абзац чотирнадцятий пункту 47 Особливостей виключено на підставі Постанови Кабінету Міністрів України від 02.04.2024 № 382;
- у порушення частини третьої статті 22 Закону тендерна документація містить інформацію, вимоги щодо наявності якої не передбачені законодавством. Так, в пункті 2 «Інша інформація» Розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації Замовник визначив вимогу, що тендерна пропозиція учасника повинна відповідати вимогам законодавчих та підзаконних нормативно-правових актів у сфері застосування санкцій та інших обмежувальних заходів економічного характеру, не пов’язаних із санкціями, зокрема (надати гарантійний лист): Постанові Кабінету Міністрів від 16.12.2015 №1035 «Про обмеження поставок окремих товарів (робіт, послуг) з тимчасово окупованої території на іншу територію України та/або з іншої території України на тимчасово окуповану територію», яка втратила чинності на підставі Постанови Кабінету Міністрів України від 15.09.2023 № 1000; - Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» від 14.10.2014 № 1702-VII, який втратив чинність на підставі Закону № 361-IX від 06.12.2019.
На запит Східного офісу Держаудитслужби щодо надання інформації та відповідних документів з питань, що є предметом цього моніторингу, який оприлюднено через електронну систему закупівель 14.11.2024, Замовником 19.11.2024 опубліковано пояснення, яке не спростовує порушення.
Також, слід відмітити, що в електронній системі закупівель Замовником опубліковано перелік документів та / або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, який є Додатком 10 (опубліковано 02.08.2024) та перелік документів, про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі відповідно до пункту 47 Особливостей, який є Додатком 11 (опубліковано 29.07.2024) до тендерної документації, які розміщуються у файлі (Перелік документів та або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції (додаток 10) від 02.08.2024.doc) та (Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності ПЕРЕМОЖЦЯ вимогам, визначеним у пункті 47 Особливостей (Додаток 11).doc), посилання на які відсутні у тендерній документації.
Крім того, зазначений перелік документів Додатку 10 до тендерної документації дублює перелік документів, викладений в тендерній документації, проте опис та конкретизація інформації щодо переліку документів при співставленні різниться.
Перелік документів Додатку 11 до тендерної документації дублює перелік документів Додатку 4 до тендерної документації.
Аналізом питання розгляду тендерної пропозиції встановлено що, відповідно до вимог пункту 1.1.1 Додатку 3 до тендерної документації Учасник для підтвердження відповідності тендерної пропозиції кваліфікаційним критеріям згідно статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей надає Довідку довільної форми, яка містить інформацію про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, які будуть використовуватися при виконанні робіт, відповідно до технічних вимог цього предмета закупівлі.
У складі тендерної пропозиції ПП "ФІРМА"ДІКО" надав Довідку від 07.08.2024 вих. № 13/08-24 про наявність обладнання та матеріально-технічної бази у файлі (довідки, листи, гарантійні.pdf), в якій було наведено перелік майна, що знаходиться у власності/оренді Учасника. Крім того, у розділі ІІ та розділі ІІІ Відомостей ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва № 96/6/5/7/2, опублікованого у файлі (ВРП_96_6_5_7_2_YR168I2N.xls) файлу (дах школа 26 кошторис.rar) тендерної пропозиції Учасника зазначені машино механізми які будуть використовуватися при виконанні робіт предмета закупівлі.
Співставленням машин та механізмів, визначених у відомості ресурсів з довідкою наявності обладнання та матеріально-технічної бази від 07.08.20224
№ 13/08-24 ПП "ФІРМА"ДІКО" не підтверджено наявність: Автомобілі бортові, вантажопідйомність 3 т; Крани на автомобільному ходу при роботі на монтажі технологічного устаткування, вантажопідйомність 10 т; Крани на автомобільному ходу, вантажопідйомність 10 т; Підіймачі вантажопасажирські, вантажопідйомність 0,8 т; Компресори пересувні з електродвигуном, тиск 600 кПа (6 ат), продуктивність 0,5 м3/хв.; Агрегати фарбувальні високого тиску для фарбування поверхонь конструкцій, потужність 1 кВт; Перфоратор електромагнітний; Лебідки електричні, тягове зусилля до 5,79 кН (0,59 т); Пилка дискова електрична; Шуруповерти; Люльки двомісні самопідйомні, вантажопідйомність 300/500 кг.
Також, відповідно до підпункту 1.4.2 пункту 1.4. Наявність фінансової спроможності:* Додатку 3 до Тендерної документації учасником для підтвердження відповідності тендерної пропозиції кваліфікаційним критеріям згідно статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей надається Копія звіту про рух грошових коштів за останній звітний період, з відміткою про прийняття уповноваженого органу, засвідчена учасником.
* у разі, якщо складання та подання фінансової звітності або скороченої фінансової звітності не передбачено законодавством для учасника, учасник має надати лист-пояснення із посиланням на відповідні норми закону та звітність, яка подається таким учасником, за аналогічний період.
Проте, на підтвердження відповідності тендерної пропозиції вищевказаним кваліфікаційним критеріям замовника, учасником не надано ні копію звіту про рух грошових коштів ні лист-пояснення.
Отже, Учасником не підтверджено кваліфікаційний критерій щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази, чим не дотримано вимоги пункту 1.1.1 Додатку 3 до тендерної документації Замовника та не підтверджено кваліфікаційний критерій щодо наявності фінансової спроможності, чим не дотримано підпункт 1.4.2 пункту 1.4. Додатку 3 до тендерної документації.
На запит Східного офісу Держаудитслужби щодо надання інформації та відповідних документів з питань, що є предметом цього моніторингу, який оприлюднено через електронну систему закупівель 13.11.2024, 20.11.2024 Замовником 15.11.2024, 25.11.2024 опубліковано пояснення, яке не спростовує порушення.
Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Однак, Замовник щодо виявлених під час моніторингу невідповідностей не надав можливість учаснику усунути такі невідповідності в інформації та/або документах у складі тендерної пропозиції.
Враховуючи вищезазначене, Замовник при розгляді тендерної пропозиції ПП "ФІРМА"ДІКО", в порушення пункту 43 Особливостей не надав можливість учаснику усунути невідповідності в інформації та документах, які виявлені під час проведення моніторингу.
Період усунення порушень:
26.11.2024 13:12 - 11.12.2024 00:00
Дата публікації висновку:
26.11.2024 13:12
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На Ваш висновок згідно результату моніторингу КП «Івано-Франківської обласної ради «БУДІНВЕСТ» керуючись абзацом другим частини восьмої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", надає інформацію, щодо встановленого порушення.
Дата публікації звіту:
02.12.2024 16:23
Запити/Пояснення
Номер:
249de820062c4702b3a458003a4f6932
Назва:
Запит на пояснення
Дата опублікування:
12.11.2024 17:32
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
16.11.2024 00:00
Опис:
див.файл
Номер:
02c97badd41245d5b5b3156ae3869d8a
Назва:
На Ваше питання по даній закупівлі Комунальне підприємство «Івано-Франківської обласної ради «БУДІНВЕСТ» надає Вам пояснення (інформацію, документи)
Дата опублікування:
15.11.2024 13:35
Опис:
На Ваше питання по даній закупівлі Комунальне підприємство «Івано-Франківської обласної ради «БУДІНВЕСТ» надає Вам пояснення (інформацію, документи)
Номер:
2f2e00abdf594691b334e12b81a17d0c
Назва:
Запит на пояснення
Дата опублікування:
13.11.2024 18:25
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
19.11.2024 00:00
Опис:
див. файл
Номер:
427f9e1dd67748379de2d3d93069b9c4
Назва:
На Ваше питання по даній закупівлі Комунальне підприємство «Івано-Франківської обласної ради «БУДІНВЕСТ» надає Вам пояснення (інформацію, документи)
Дата опублікування:
15.11.2024 14:35
Опис:
На Ваше питання по даній закупівлі Комунальне підприємство «Івано-Франківської обласної ради «БУДІНВЕСТ» надає Вам пояснення (інформацію, документи)
Номер:
9632623a5e6d48b8a7104d6e815f6b20
Назва:
Запит на пояснення
Дата опублікування:
14.11.2024 11:00
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
20.11.2024 00:00
Опис:
див.файл
Номер:
584bc1bd378349ffa9e54534a8b104be
Назва:
На Ваше питання по даній закупівлі Комунальне підприємство «Івано-Франківської обласної ради «БУДІНВЕСТ» надає Вам пояснення (інформацію, документи)
Дата опублікування:
19.11.2024 14:31
Опис:
На Ваше питання по даній закупівлі Комунальне підприємство «Івано-Франківської обласної ради «БУДІНВЕСТ» надає Вам пояснення (інформацію, документи)
Номер:
5961fdad2f274f24842cba2eb9da63f7
Назва:
Запит на пояснення
Дата опублікування:
14.11.2024 16:14
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
20.11.2024 00:00
Опис:
див. файл
Номер:
d571f3f324584ff9a26f666e60ab322b
Назва:
На Ваше питання по даній закупівлі Комунальне підприємство «Івано-Франківської обласної ради «БУДІНВЕСТ» надає Вам пояснення (інформацію, документи)
Дата опублікування:
19.11.2024 14:37
Опис:
На Ваше питання по даній закупівлі Комунальне підприємство «Івано-Франківської обласної ради «БУДІНВЕСТ» надає Вам пояснення (інформацію, документи)
Номер:
e232c839e13f488687db9314b080d983
Назва:
Запит на пояснення
Дата опублікування:
20.11.2024 10:18
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
26.11.2024 00:00
Опис:
див.файл
Номер:
0676deacabd44e848be3016c2a8b081d
Назва:
На Ваше питання по даній закупівлі Комунальне підприємство «Івано-Франківської обласної ради «БУДІНВЕСТ» надає Вам пояснення (інформацію, документи)
Дата опублікування:
25.11.2024 17:04
Опис:
На Ваше питання по даній закупівлі Комунальне підприємство «Івано-Франківської обласної ради «БУДІНВЕСТ» надає Вам пояснення (інформацію, документи)