-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
Поточний ремонт дорожнього покриття (ямковий ремонт асфальтного покриття) по вул. Ободенка Володимира (від буд. 45 до буд. 155) в м. Очаків Миколаївської області
Завершена
331 795.40
UAH без ПДВ
Номер:
2b067e258f994270b7f5e9247792244c
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-08-06-000007
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
05.08.2024 00:00
Період моніторингу:
06.08.2024 16:08 - 28.08.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
05.08.2024 № 56-З
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 05.08.2024.
В.о. начальника Дмитро СТЕПАНЮК
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 05.08.2024 № 56-З
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ 8 UA-2024-07-24-005611-a 24.07.2024
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель
Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель встановлено порушення пункту 13 Особливостей та пункту 3-8 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, наявності підстав для укладання договору про закупівлю без застосування відкритих торгів – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень, зокрема:
- щодо порушення пункту 13 Особливостей шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель у відповідності до вимог пункту 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 11 червня 2020 року № 1082, договору про закупівлю та додатків до нього, а також обґрунтування підстави для здійснення закупівлі у вигляді розпорядчого рішення Замовника або іншого документа, підготовленого уповноваженою особою або іншою службовою (посадовою) особою Замовника та погодженого (затвердженого) керівником Замовника або іншою особою, визначеною керівником Замовника;
- щодо порушення пункту 3-8 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону шляхом забезпечення притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення.
Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 14 серпня 2024 року.
Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель; наявності підстав для укладання договору про закупівлю без застосування відкритих торгів.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2024 рік Очаківської комунальної служби благоустрою (далі – Замовник); звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель; договір від 08.07.2024 № 1/115 (далі – Договір про закупівлю); пояснення, інформація та документи, надані Замовником через електронну систему закупівель.
За результатами моніторингу закупівлі встановлено наступне.
Згідно з наданими поясненнями Договір про закупівлю укладено без застосування відкритих торгів на підставі підпункту 2 пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, в редакції станом на час здійснення процедури закупівлі (далі – Особливості), а саме, у зв’язку з тим, що Замовник перебуває на території активних бойових дій, які не були завершені на дату укладення договору про закупівлю.
Відповідно до пункту 13 Особливостей у разі укладення договору про закупівлю відповідно до цього пункту замовник разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі у вигляді розпорядчого рішення замовника або іншого документа, що готується уповноваженою особою або іншою службовою (посадовою) особою замовника та погоджується (затверджується) керівником замовника або іншою особою, визначеною керівником замовника.
Проте, Замовник на порушення вимог пункту 13 Особливостей разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, не оприлюднив в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також обґрунтування підстави для здійснення закупівлі у вигляді розпорядчого рішення Замовника або іншого документа, підготовленого уповноваженою особою або іншою службовою (посадовою) особою Замовника та погодженого (затвердженого) керівником Замовника або іншою особою, визначеною керівником Замовника.
Крім того, відповідно до пункту 13 Особливостей за результатами закупівлі, здійсненої відповідно до цього пункту, замовники оприлюднюють в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, відповідно до пункту 3-8 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Згідно пункту 3-8 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону установити, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні в разі здійснення замовником закупівлі без використання електронної системи закупівель, за умови що вартість закупівлі дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень, замовник оприлюднює в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, не пізніше ніж через 10 робочих днів з дня укладення такого договору.
Враховуючи вищевикладене, Замовник на порушення вимог пункту 3-8 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону не оприлюднив в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, протягом 10 робочих днів з дня укладення Договору про закупівлю. Зокрема, звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель оприлюднений в електронній системі закупівель 24.07.2024, тобто, на 12 робочий день з дня укладення договору від 08.07.2024 № 1/115.
Період усунення порушень:
14.08.2024 12:36 - 29.08.2024 00:00
Дата публікації висновку:
14.08.2024 12:36
Інформація про притягнення до адміністративної відповідальності
Номер протоколу:
14/21/2024пр
Дата відкриття провадження:
19.09.2024 00:00
Номер відкриття провадження :
14/21/2024пн
Законодавче обгрунтування:
Кодекс України про адміністративні правопорушення (8073-X, 2020-11-21) [164-14.1]
Запити/Пояснення
Номер:
28fea387c00f40fe999c70d5022df0ce
Назва:
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
06.08.2024 16:17
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
10.08.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг з поточного ремонту дорожнього покриття (ямковий ремонт асфальтного покриття) за кодом CPV за ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-07-24-005611-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на матеріальні ресурси (будівельні матеріали), що є предметом даної закупівлі, проєктно-кошторисну документацію (інвесторську), технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
3. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо наявності підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів.
4. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних надавачів послуг, що є предметом закупівлі, та вибрано саме товариство з обмеженою відповідальністю «АрНіко-Буд» з яким укладений договір про закупівлю без використання електронної системи закупівель?
5. Пропоную пояснити причини не оприлюднення в електронній системі закупівель разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, обґрунтування підстави для здійснення закупівлі у вигляді розпорядчого рішення Замовника або іншого документа.
6. Надати укладений договір про закупівлю від 08.07.2024 № 1/115.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
8e6c9b23734149d5b5c28e0f0cb99ad7
Назва:
Відповідь на апит про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
09.08.2024 10:12
Опис:
1. Очікувана вартість предмету закупівлі визначалась відповідно до цінової пропозиції, яка надана ТОВ «АрНіко-Буд», від 01.07.2024 р. за № 2 (додається) . В умовах обмеженості, які спричинені бойовими діями на території м. Очаків, наданою ціновою пропозицією та готовністю працювати в зоні бойових дій, потенціальним виконавцем послуг, що є предметом закупівлі, обрано ТОВ «АрНіко-Буд» (код ЄДРПОУ 44950654), з яким укладений договір
2. Очаківська комунальна служба благоустрою не має власного вебсайту, тому інформація щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі не оприлюднювалась
3. Відповідно до підпункту 2 пункту 13 Особливостей придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли замовник або його відокремлений підрозділ, що здійснює закупівлю згідно з абзацом другим пункту 15 цих особливостей, перебуває на території активних бойових дій, які не були завершені на дату укладення договору про закупівлю.
Відповідно до Наказу Мінреінтеграції від 22.12.2022 р. № 309 (зі змінами) Очаківська міська територіальна громада знаходиться у зоні бойових дій, тому проведення будь-яких робіт на території міста є потенційно небезпечним.
У замовника наявна потреба провести закупівлю послуг за предметом закупівлі «Послуги з поточного ремонту дорожнього покриття (ямковий ремонт асфальтного покриття) по вул. Ободенка Володимира (від буд. 45 до буд. 155) в м. Очаків Миколаївської області», очікувана вартість якого становить 331 795,40 грн. (далі — Закупівля). Ці послуги, необхідні для проведення поточного ремонту дорожнього покриття (ямковий ремонт асфальтного покриття) по вулиці Ободенка Володимира (від будинку 45 до будинку 155), яке з часом було пошкоджено.
Уповноваженою особою прийнято рішення згідно з положенням підпункту 2 пункту 13 Особливостей здійснити закупівлю «Послуга з поточного ремонту дорожнього покриття (ямковий ремонт асфальтного покриття) по вул. Ободенка Володимира (від буд. 45 до буд. 155) в м. Очаків Миколаївської області» шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів відповідно до обгрунтування у вигляді розпорядчого рішення, яке підготоване уповноваженою особою та затверджене керівником Очаківської комунальної служби благоустрою (додається).
4. В умовах обмеженості, які спричинені бойовими діями на території м. Очаків, наданою ціновою пропозицією та готовністю працювати в зоні бойових дій, потенціальним надавачем послуг, що є предметом закупівлі, обрано ТОВ «АрНіко-Буд» (код ЄДРПОУ 44950654).
5. Під час внесення даної закупівлі в електронну систему закупівель почався обстріл міста та було оголошено повітряну тривогу. Після відбою тривоги закупівля була підписана електронним ключем, а документи не були підгружені.
6. Договір про закупівлю від 08.07.2024 р. № 1/115 додається.