-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
«Дрова паливні 3 групи ( ялина, кедр, ялиця, осика)»,(Код ДК 021:2015: 03410000-7 «Деревина»)
Завершена
685 800.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 6 858.00 UAH
мін. крок: 1% або 6 858.00 UAH
Номер:
e8481f0dc71e4e93829b3f4a6e9ed595
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-12-18-000003
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
18.12.2024 00:00
Період моніторингу:
18.12.2024 15:13 - 09.01.2025 00:00
Статус:
Вирішено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
18.12.2024 №273
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель
Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 18.12.2024 №273.
Витяг з переліку процедур
закупівель/закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 2. UA-2024-07-24-004680-a, 24.07.2024. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 4-1 Постанови КМУ №710.
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей №1178 встановлено порушення вимог пунктів 3 та 28 Особливостей №1178.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції Філії «Самбірське лісове господарство» ДСГП «Ліси України», визначення її переможцем тендеру та укладення з нею договору про закупівлю встановлено порушення вимог підпункту 3 пункту 44 та пункту 3 Особливостей №1178.
Крім того, Замовником допущено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону внаслідок порушення строків надання інформації та документів у випадках, передбачених законом.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; надання переможцем тендеру документів при укладанні договору про закупівлю; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов укладеного договору умовам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця тендеру – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, а саме на усунення порушення підпункту 3 пункту 44 та пункту 3 Особливостей №1178 вжити заходи щодо припинення зобов’язань за укладеним за результатами процедури закупівлі договору з дотриманням норм Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, зокрема, але не виключно, шляхом письмового звернення до Філії «Самбірське лісове господарство» ДСГП «Ліси України» щодо розірвання договору.
Крім того, вжити заходи (зокрема, шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення, проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) щодо недопущення в подальшому порушення вимог пункту 4-1 Постанови КМУ №710 при розміщенні та оприлюдненні інформації про закупівлю, пунктів 3 та 28 Особливостей №1178 при складанні тендерної документації, а також частини п’ятої статті 8 Закону при наданні інформації та документів у випадках, передбачених законом.
Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 08 січня 2025 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Особливості №1178); правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерної пропозиції; надання переможцем документів при укладанні договору про закупівлю; своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця тендеру.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Бісковицької сільської ради Самбірського району Львівської області (далі – Замовник) на 2024 рік (UA-P-2024-07-24-005635-a); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника та внесені до неї зміни; опубліковане звернення за роз’ясненням щодо процедури закупівлі, а також відповідь Замовника на таке звернення; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерної пропозиції; протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 08.08.2024 №68; тендерну пропозицію Філії «Самбірське лісове господарство» Державного спеціалізованого господарського підприємства «Ліси України» (далі – Філія «Самбірське лісове господарство» ДСГП «Ліси України»); повідомлення про намір укласти договір про закупівлю; опубліковані Філією «Самбірське лісове господарство» ДСГП «Ліси України» як переможцем тендеру документи та інформацію; договір від 19.08.2024 №187; опубліковані Замовником під час моніторингу пояснення та документи на запити органу державного фінансового контролю.
Згідно з частиною п’ятою статті 8 Закону протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
При цьому, за вимогами частини п’ятої статті 8 Закону, замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.
Під час моніторингу (20.12.2024) Західним офісом Держаудитслужби було опубліковано в електронній системі закупівель запит до Замовника щодо надання відповідної інформації та документів з питань та прийнятих Замовником рішень, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Водночас, на вищевказаний запит Замовником надана відповідь в електронній системі закупівель лише 26.12.2024 (четвертий робочий день), тобто з порушенням строку, визначеного у частині п’ятій статті 8 Закону.
У пункті 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710 «Про ефективне використання державних коштів» (далі – Постанова КМУ №710) постановлено головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті (або на офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Відповідно до наявної в електронній системі закупівель інформації джерелом фінансування закупівлі за ID: UA-2024-07-24-004680-a є кошти місцевого бюджету. Також, відповідно до даних Єдиного реєстру розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів Замовник є розпорядником бюджетних коштів.
У наданому Замовником під час моніторингу на запит органу державного фінансового контролю поясненні стосовно надання посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, зокрема, вказано, що згадане обгрунтування міститься у розділі річні плани, при оприлюдненні річного плану на сайті https://gov.e-tender.ua/planDetails/d328b365973d480ab40d43b27a18fc19;https://prozorro.gov.ua/tender.
Разом з тим, нормами пункту 4-1 Постанови КМУ №710 постановлено розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на власному вебсайті або на офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів.
Водночас, проведеним під час моніторингу аналізом інформації на офіційному вебсайті Замовника (https://biskovycka-gromada.gov.ua/) інформації щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі за ID: UA-2024-07-24-004680-a на вказаному сайті не встановлено.
Таким чином, Замовником (як розпорядником бюджетних коштів) не забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості на власному вебсайті або на офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів, чим порушено вимогу пункту 4-1 Постанови КМУ №710.
Відповідно до норм частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз.
Так, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.
За нормою пункту 3 Особливостей №1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Відповідно до пункту 28 Особливостей №1178 тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Також, відповідно до норми пункту 28 Особливостей №1178 тендерна документація повинна містити перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі.
При цьому, у пункті 28 Особливостей №1178 визначено, що зазначені переліки оформляються як окремі додатки до тендерної документації.
Моніторингом встановлено, що в основній частині тендерної документації, а саме у пункті 3.2 «Зміст тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій/пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги» (пропозиція учасника повинна бути підписана КЕП).
Також, моніторингом встановлено, що в основній частині тендерної документації (пункт 6.3 «Проєкт договору про закупівлю» розділу 6 «Результати торгів та укладання договору про закупівлю») Замовником вимагається від переможця процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю надання відповідної інформації про право підписання договору про закупівлю,
Однак, у жодному з додатків тендерної документації не визначено переліку документів чи інформації, які переможець процедури закупівлі повинен надати на підтвердження права підписання договору, а також вказані додатки не містять вимоги щодо обов’язку підписання учаником тендерної пропозиції КЕП.
Слід зазначити, що на запит Західного офісу Держаудитслужби щодо врахування Замовником при розгляді тендерної пропозиції учасника Філії «Самбірське лісове господарство» ДСГП «Ліси України», невиконання учасником вимог пункту 3.2 розділу 3 тендерної документації Замовника, щодо підписання тендерної пропозиції КЕП, Замовником зазначено що на час проведення перевірки тендерна пропозиція була підписана електронним цифровим підписом, що відповідав вимогам Замовника, а такоє вказано що інформація про зберігання ключа в засобі відсутня, пояснюється тим, що строк чи чинність сертифіката завершився та/чи його скасовано чи відкликано.
Крім цього Замовником у розділі 2 Додатку №1 до тендерної документації зазначено перелік документів та інформації для підтвердження відповідності переможця вимогам, визначеним у пункті 47 Особливостей №1178.
Проте, вищезазначені вимоги вказані у Додатку №1 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА» до тендерної документації, тоді як за вимогами пункту 28 Особливостей №1178 перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі. оформляється як окремий додаток до тендерної документації.
Таким чином, при складанні тендерної документації за досліджуваною процедурою закупівлі Замовником не враховано чинні норми Особливостей №1178, чим порушено вимоги пунктів 3 та 28 Особливостей №1178.
Згідно з пунктом 47 чинної для досліджуваної процедури закупівлі редакції Особливостей №1178 переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту.
При цьому, відповідно до норм пункту 47 Особливостей №1178 замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів.
Аналогічна вимога міститься у розділі 2 Додатку №1 до тендерної документації Замовника.
У таблицях розділу 2 Додатку №1 до тендерної документації Замовником наведено спосіб (перелік документів та інформації) підтвердження переможцем процедури закупівлі відсутності підстав, визначених у відповідних підпунктах пункту 47 Особливостей №1178.
Зокрема, на підтвердження вимог підпунктів 6 та 12 пункту 47 Особливостей №1178 переможець процедури закупівлі повинен надати повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» сформований у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо керівника учасника процедури закупівлі.
Водночас, проведеним моніторингом встановлено, що переможцем процедури закупівлі Філією «Самбірське лісове господарство» ДСГП «Ліси України» надано Замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи (витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості»), що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 6 та 12 пункту 47 Особливостей №1178, лише на п’ятий день (13.08.2024) після оприлюднення Замовником повідомлення про намір укласти договір, тобто з порушенням строку, визначеного у пункті 47 Особливостей №1178.
Таким чином, переможцем тендеру Філією «Самбірське лісове господарство» ДСГП «Ліси України» не надано Замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документального підтвердження щодо відсутності підстав, визначених відповідними підпунктами пункту 47 Особливостей №1178 у спосіб, визначений Замовником, та у строк відповідно до пункту 47 Особливостей №1178.
Відповідно до вимог підпункту 3 пункту 44 чинної для досліджуваної процедури закупівлі редакції Особливостей №1178 замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей.
Проте, на порушення вимог підпунктів 2 та 3 пункту 44 та, відповідно, пункту 3 Особливостей №1178, Замовником не відхилено тендерну пропозицію Філії «Самбірське лісове господарство» ДСГП «Ліси України», а укладено з нею договір від 19.08.2024 №187.
Період усунення порушень:
09.01.2025 16:52 - 24.01.2025 00:00
Дата публікації висновку:
09.01.2025 16:52
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО УСУНЕННЯ ПОРУШЕНЬ ЩОДО МОНІТОРИНГУ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ за ID: UA-2024-07-24-004680-а, яка проводилась Бісковицькою сільською радою Самбірського району Львівської області:
Бісковицька сільська рада Самбірського району Львівської області в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2024-07-24-004680-а яка проводилась Бісковицькою сільською радою Самбірського району повідомляє наступне.
Бісковицькою сільською радою Самбірського району Львівської області проведено
ретельний аналіз інформації про результати моніторингу у розрізі стадій проведення процедури закупівлі та враховано в роботі з метою недопущення в майбутньому аналогічних порушень.
1) У 2025 році розроблено заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів Бісковицької територіальної громади щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також з метою забезпечення оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель призначено відповідальну особу за оприлюднення, яка є адміністратором сайту Бісковицької територіальної громади.
2) Бісковицькою сільською радою Самбірського району Львівської області розірвано з філією«Самбірське лісове господарство» Державне спеціалізоване господарське підприємство «Ліси України»договору № 187 від 19.08.2024 року . ( копія додаткової угоди додається).
3) Бісковицькою сільською радою Самбірського району Львівської області з метою підвищення кваліфікації уповноваженої особи прийнято рішення скерувати уповноважену особу на навчання на тему: «Відкриті торги за Особливостями: покрокова інструкція» та розглядається питання про притягніння до дисциплінарної відповідальності.
4) Уповноважена особа Янів Галина у період проведення аудиту щодо закупівлі за ID: UA-2024-07-24-004680-а перебувала у відпустці, у зв’язку із чим Бісковицька сільська рада не мала можливості надати пояснення у встановлені терміни.
Додатки: Копія додаткової угоди про розірвання договору
Копія наказу про відпустку № 191 - ос від 13.12.2024 року.
Бісковицький сільський голова Михайло ЯРЕМКО
Дата публікації звіту:
23.01.2025 15:44
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
Опис:
Договір розірвано
Дата публікації:
29.01.2025 17:17
Запити/Пояснення
Номер:
d902755b561546baa68e8d392d755c3b
Назва:
Запит про надання пояснення Замовнику – Відділу освіти, молоді та спорту Новокалинівської міської ради
Дата опублікування:
20.12.2024 15:22
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
26.12.2024 00:00
Опис:
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD: UA-2024-06-28-001511-a, яка проводилась Відділом освіти, молоді та спорту Новокалинівської міської ради (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
Відповідно до норм пункту 17 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Особливості №1178) переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
3. Надати інформацію (з обов’язковим долученням підтверджуючих документів) щодо виконання переможцем тендеру вимоги пункту 17 Особливостей №1178.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
ebd166192d8c45ceb6e6f94b5c1c1e11
Назва:
Запит про надання пояснення Замовнику – Бісковицькій сільській раді Самбірського району Львівської області
Дата опублікування:
20.12.2024 15:29
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
26.12.2024 00:00
Опис:
У зв'язку з технічною помилкою, прошу на попередній запит не відповідати
Номер:
faf22785c0e34fa2b76890674500cb3b
Назва:
Запит про надання пояснення Замовнику – Бісковицькій сільській раді Самбірського району Львівської області
Дата опублікування:
20.12.2024 15:34
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
26.12.2024 00:00
Опис:
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD: UA-2024-07-24-004680-a, яка проводилась Бісковицькою сільською радою Самбірського району Львівської області (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
126d5e6c8bb54f00afd7b6a695a1e317
Назва:
ПОЯСНЕННЯ ЩОДО МОНІТОРИНГУ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ за ID: UA-2024-07-24-004680-а, яка проводилась Бісковицькою сільською радою Самбірського району Львівської області:
Дата опублікування:
26.12.2024 22:08
Опис:
Бісковицька сільська рада Самбірського району Львівської області в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2024-07-24-004680-а яка проводилась Бісковицькою сільською радою Самбірського району повідомляє наступне.
Бісковицькою сільською радою Самбірського району Львівської області здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено очікувану вартість шляхом аналізу фактичного використання деревини паливної протягом опалювального сезону 2023-2024 року, враховуючи технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, які визначені з урахуванням загально прийнятих норм і стандартів для зазначеного предмета закупівлі. (ТУУ-00994207-005:2018 Деревина дров’яна. Класифікація, облік, технічні вимоги) та враховуючи технічні вимоги котельного обладнання в закладах освіти.
Очікувана вартість предмета закупівлі визначена на підставі листи- пропозиції потенційних постачальників та становить середньоарифметичне значення масиву отриманих даних та враховуючи дані загальнодоступних даних аналізу цін на ринку сайт ДП «Ліси України» (e-forest.gov.ua/serednozvazheni-tsiny/),
Очікувана вартість предмета закупівлі визначена оприлюднено на сайті https://gov.e-tender.ua/planDetails/d328b365973d480ab40d43b27a18fc19; https://prozorro.gov.ua/tender/, в розділі річні плани, при оприлюдненні річного плану. :
Бісковицька сільська рада Самбірського району Львівської області під час проведення публічних закупівель, як замовник діяла виключно в межах Закону України "Про публічні закупівлі" та враховуючи умови постанови Кабінету Міністрів України № 1178 від 12.10.2022 року з змінами.
До інформації додаються сканкопії документів, що підтверджують визначення очікуваної вартості закупівлі.
Уповноважена особа
Бісковицької сільської ради Галина ЯНІВ
Номер:
7275675b535d402c91ac2091ff464e4d
Назва:
Запит про надання пояснення Замовнику – Бісковицькій сільській раді Самбірського району Львівської області
Дата опублікування:
24.12.2024 09:49
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
28.12.2024 00:00
Опис:
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD: UA-2024-07-24-004680-a, яка проводилась Бісковицькою сільською радою Самбірського району Львівської області (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Згідно з вимогами пункту 3.2 «Зміст тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій/пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги» (пропозиція учасника повинна бути підписана КЕП).
Водночас, проведеною під час моніторингу перевіркою накладеного учасником Філією «Самбірське лісове господарство» Державного спеціалізованого господарського підприємства «Ліси України» електронного підпису (за посиланням: https://czo.gov.ua/verify) на тендерну пропозицію встановлено, що на неї накладено удосконалений електронний підпис учасника (тип носія особистого ключа – незахищений, тип підпису – удосконалений, сертифікат – кваліфікований, інформація про зберігання особистого ключа в засобі кваліфікованого електронного підпису відсутня).
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Чи враховано Замовником при розгляді тендерної пропозиції учасника Філії «Самбірське лісове господарство» Державного спеціалізованого господарського підприємства «Ліси України», невиконання учасником вимог пункту 3.2 розділу 3 тендерної документації Замовника, щодо підписання тендерної пропозиції КЕП?
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
60f3eea5072945eab38987f3609a833a
Назва:
ПОЯСНЕННЯ ЩОДО МОНІТОРИНГУ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ за ID: UA-2024-07-24-004680-а, яка проводилась Бісковицькою сільською радою Самбірського району Львівської області:
Дата опублікування:
29.12.2024 18:30
Опис:
Бісковицька сільська рада Самбірського району Львівської області в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2024-07-24-004680-а яка проводилась Бісковицькою сільською радою Самбірського району повідомляє наступне.
Бісковицькою сільською радою Самбірського району Львівської області проведено перевірку Тендерної пропозиції учасника на відповідність вимогам Тендерної документації та чинного законодавства. На час проведення перевірки тендерна пропозиція була підписана електронним цифровим підписом , що відповідав вимогам Замовника. Те, що інформація про зберігання ключа в засобі відсутня , пояснюється тим, що строк чи чинність сертифіката завершився та/ чи його скасовано чи відкликано. Учасник Державне спеціалізоване господарське підприємство «Ліси України» надсилав повідомлення про реорганізацію.
Уповноважена особа
Бісковицької сільської ради Галина ЯНІВ