• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 09110000-3 - Тверде паливо»: Вугілля кам’яне марки Г(Г2) (25-100) (ДК 021:2015: 09111100-1 — Вугілля) напівбрикети торф’яні (ДК 021:2015: 09112200-9 — Торф)

Завершена

1 350 212.67 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 751.06 UAH
Номер: 50c316e9622b46a2accd6e7555f4a6e8
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-08-27-000036
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 27.08.2024 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40477150
Період моніторингу: 27.08.2024 15:02 - 18.09.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 27.08.2024 Одеса № 171 Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Дмитра Ігоровича ХАНДУСЕНКА. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 27.08.2024, доповідна записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ельвіри ЛУЗАН від 27.08.2024. В.о. начальника Валентина КОРОЛЬ Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 27.08.2024 № 171 Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель унікальний номер дата оприлюднення 1 2 3 4 5 1 UA-2024-07-23-011167-a 23.07.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Адреса: Ukraine, Одеса
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 48) 705-51-89, sgi820921@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення пункту 43, абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей та частини першої статті 5 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог ТД вимогам Закону з урахуванням Особливостей, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, вимогам Особливостей, своєчасності його розміщення Замовником та виконання учасником, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі, – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 11 вересня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, вимогам Особливостей, своєчасності його розміщення Замовником та виконання учасником, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління освіти, культури, сім'ї Дачненської сільської ради (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, ТД, затверджену рішенням уповноваженої особи від 23.07.2024 № б/н, тендерні пропозиції учасників процедури закупівлі товариства з обмеженою відповідальністю «ОБЛПАЛИВО» (далі – ТОВ «ТОРГІВЕЛЬНА ПАЛИВНА КОМПАНІЯ «ОБЛПАЛИВО») та товариства з обмеженою відповідальністю «ВФМ ГРУП» (далі – ТОВ «ВФМ ГРУП»), повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником ТОВ «ВФМ ГРУП» у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, виправлення учасником процедури закупівлі ТОВ «ВФМ ГРУП» виявлених Замовником невідповідностей, протокол прийняття рішення уповноваженою особою від 06.08.2024 № б/н, протокольне рішення уповноваженої особи від 09.08.2024 № б/н, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 09.08.2024, договір про закупівлю товару від 16.08.2024 № 142, пояснення та документи Замовника, отримані 29.08.2024 та 04.09.2024 через електронну систему закупівель. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено. До участі у процедурі закупівлі подали свої тендерні пропозиції два учасники, а саме: ТОВ «ТОРГІВЕЛЬНА ПАЛИВНА КОМПАНІЯ «ОБЛПАЛИВО» з ціновою пропозицією 930 930,00 грн з ПДВ та ТОВ «ВФМ ГРУП» з ціновою пропозицією 1 035 549,00 грн з ПДВ. Відповідно до протоколу прийняття рішення уповноваженою особою від 06.08.2024 № б/н тендерну пропозицію учасника ТОВ «ТОРГІВЕЛЬНА ПАЛИВНА КОМПАНІЯ «ОБЛПАЛИВО» відхилено на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. У вказаному протоколі Замовником зазначено, що у складі тендерної пропозиції ТОВ «ТОРГІВЕЛЬНА ПАЛИВНА КОМПАНІЯ «ОБЛПАЛИВО» міститься 2 документа, а саме: Декларація виробника про відповідність (згідно з ISO/IEC 17050-1) № 30/07-24-2 на бланку ТОВ «ВУГЛЕПОСТАЧ ТРАНС» від 30.07.2024 № 02 об’єктом таких декларацій є напівбрикет торф’яний. Враховуючи наведене ТОВ «ТОРГІВЕЛЬНА ПАЛИВНА КОМПАНІЯ «ОБЛПАЛИВО» не надало для вугілля кам’яного Г (Г2) 25-100 Декларацію постачальника згідно ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006 Оцінка відповідності. Декларація постачальника про відповідність. Частина 1. Загальні вимоги (ISO/IEC 17050-1:2004, IDT). Отже, Замовник керуючись підпунктом 2 пункту 44 Особливостей відхиляє тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі ТОВ «ТОРГІВЕЛЬНА ПАЛИВНА КОМПАНІЯ «ОБЛПАЛИВО» як таку, що не відповідає умовам тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей. У пункті 3.2 Додатка 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі» до ТД Замовник зазначив, що якість вугілля кам’яного Г (Г2) 25-100, що буде постачатися замовнику, повинна відповідати за зольністю, вологістю, теплотою згорання, розмірам, що вказані у даному додатку та діючим ДСТУ 7146:2010 та ДСТУ 3472:2015, підтверджується вказане шляхом наданням в складі тендерної пропозиції: Оригіналу або копії сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик на пропоноване вугілля кам’яне та дійсного на дату подання тендерної пропозиції, виданим уповноваженою організацією, згідно ДСТУ 7146:2010, на ім’я виробника пропонованої продукції. Також, у складі пропозиції учасник надає Декларацію постачальника згідно ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006 Оцінка відповідності. Декларація постачальника про відповідність. Частина 1. Загальні вимоги (ISO/IEC 17050-1:2004, IDT). Учасник ТОВ «ТОРГІВЕЛЬНА ПАЛИВНА КОМПАНІЯ «ОБЛПАЛИВО» у складі тендерної пропозиції на вугілля кам’яне Г (Г2) (25-100) надав сертифікат генетичних, технологічних та якісних характеристик № 161 та посвідчення про якість вугілля марки Г (Г2) (25-100) від 05.05.2021 № 19. Також зазначений учасник у складі тендерної пропозиції надав декларацію виробника про відповідність (згідно з ISO/IEC 17050-1) від 30.07.2024 № 02, виданої товариством з обмеженою відповідальністю «ВУГЛЕПОСТАЧ ТРАНС», в пункті 3 «Об’єкт декларації» якої зазначено напівбрикет торфяний, у пункті 6 «Додаткова інформація» зазначено – Декларація поширюється на вугілля кам’яне марки Г(Г2) (25-100) виготовлене у 2024 році. Сертифікат генетичних, технологічних та якісних характеристик ВП «УКРНДІВУГЛЕЗБАГАЧЕННЯ» ДП «НТЦ «ВУГЛЕІННОВАЦІЯ» № 161. Декларація дійсна до 30.07.2025 включно, що не відповідає вимогам пункту 3.2 Додатка 2 до ТД. Відповідно до пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Водночас Замовник у межах цієї процедури закупівлі закуповує саме товар за предметом закупівлі: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо (Вугілля кам’яне марки Г(Г2) (25-100), напівбрикети торф’яні). Отже, невідповідність в інформації та/або документах, що подані учасником ТОВ «ТОРГІВЕЛЬНА ПАЛИВНА КОМПАНІЯ «ОБЛПАЛИВО» у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, в частині надання декларації виробника про відповідність (згідно з ISO/IEC 17050-1) від 30.07.2024 № 02, виданої товариством з обмеженою відповідальністю «ВУГЛЕПОСТАЧ ТРАНС», у пункті 3 «Об’єкт декларації» якої зазначено напівбрикети торф’яні, а не вугілля кам’яне марки Г(Г2) (25-100), як вимагає Замовник у пункті 3.2 Додатка 2 до ТД, може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей, оскільки виправлення вищезазначеної декларації в частині пункту 3 «Об’єкт декларації» не призведе до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Відповідно до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель, Замовник розглянув тендерну пропозицію учасника ТОВ «ТОРГІВЕЛЬНА ПАЛИВНА КОМПАНІЯ «ОБЛПАЛИВО» та 06.08.2024 відхилив його тендерну пропозицію згідно з абзацом 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей та не розмістив відповідно до пункту 43 Особливостей повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: надання виправленої декларації виробника про відповідність (згідно з ISO/IEC 17050-1) від 30.07.2024 № 02, виданої товариством з обмеженою відповідальністю «ВУГЛЕПОСТАЧ ТРАНС», в частині зміни пункту 3 «Об’єкт декларації», як вимагає Замовник у пункті 3.2 Додатка 2 до ТД. На запит Південного офісу Держаудитслужби від 30.08.2024 щодо відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «ТОРГІВЕЛЬНА ПАЛИВНА КОМПАНІЯ «ОБЛПАЛИВО» та нерозміщення відповідно до пункту 43 Особливостей повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані зазначеним учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, Замовник в електронній системі закупівель 04.09.2024 надав пояснення, яке не спростовує факту встановленого порушення. Крім того, у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, Замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника відповідно до абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей. Отже, на порушення вимог пункту 43 Особливостей Замовник не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення учасником процедури закупівлі ТОВ «ТОРГІВЕЛЬНА ПАЛИВНА КОМПАНІЯ «ОБЛПАЛИВО» невідповідностей в інформації та/або документах, що подані ним у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме: щодо виправлення помилки в частині надання учасником декларації виробника про відповідність (згідно з ISO/IEC 17050-1) від 30.07.2024 № 02, виданої товариством з обмеженою відповідальністю «ВУГЛЕПОСТАЧ ТРАНС», із зазначенням у пункті 3 «Об’єкт декларації» вугілля кам’яне марки Г(Г2) (25-100) відповідно до вимог пункту 3.2 Додатка 2 до ТД, та на порушення абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовник безпідставно відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «ТОРГІВЕЛЬНА ПАЛИВНА КОМПАНІЯ «ОБЛПАЛИВО» із зазначеної у протоколі прийняття рішення уповноваженої особи від 06.08.2024 № б/н підстави. Також оскільки Замовником безпідставно відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «ТОРГІВЕЛЬНА ПАЛИВНА КОМПАНІЯ «ОБЛПАЛИВО» остаточна цінова пропозиція якого є меншою на 104 619,00 грн, ніж пропозиція учасника процедури закупівлі ТОВ «ВФМ ГРУП», якого визначено переможцем процедури закупівлі, то Замовником не дотримано принципи здійснення публічних закупівель, визначених частиною першою статті 5 Закону, зокрема: максимальна економія, ефективність та пропорційність; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі / спрощеної закупівлі.
Період усунення порушень: 11.09.2024 16:38 - 26.09.2024 00:00
Дата публікації висновку: 11.09.2024 16:38

Оскарження висновку в суді

Опис: Замовником подано позовну заяву щодо оскарження висновку Південного офісу держаудитслужби
Дата публікації: 26.09.2024 17:18
Дата відкриття провадження: 17.10.2024 00:00
Номер відкриття провадження: 420/30584/24

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Аргументовані заперечення до висновку Відповідно до п.8. ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник має право протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку оприлюднити через електронну систему закупівель аргументовані заперечення до висновку. Управління освіти, культури, сім'ї Дачненської сільської ради надає аргументовані заперечення з наступного: Згідно п. 1 розділу ІІІ тендерної документації, Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, а саме: 3.Інформація та документи, які підтверджують відповідність технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі відповідно до вимог встановлених у Додатку № 2 до тендерної документації. Згідно п. 3.1. Додатку 2 до тендерної документації Також, у складі пропозиції учасник надає Декларацію постачальника згідно ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006 Оцінка відповідності. Декларація постачальника про відповідність. Частина 1. Загальні вимоги (ISO/IEC 17050-1:2004, IDT). Згідно вимог п. 3.2 Додатку 2 до тендерної документації, також, у складі пропозиції учасник надає Декларацію постачальника згідно ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006 Оцінка відповідності. Декларація постачальника про відповідність. Частина 1. Загальні вимоги (ISO/IEC 17050-1:2004, IDT). ТОВ «ТОРГІВЕЛЬНА ПАЛИВНА КОМПАНІЯ «ОБЛПАЛИВО» у складі пропозиції надано: - декларацію виробника про відповідність (згідно з ISO/IEC 17050-1), що видана ТОВ «ВУГЛЕПОСТАЧ ТРАНС» від 30.07.2024 № 02, в пункті 3 «Об’єкт декларації» якої зазначено напівбрикет торфяний (стр. 52 файл «Тендерна пропозиція (6).pdf») - декларацію виробника про відповідність (згідно з ISO/IEC 17050-1), що видана ТОВ «ВУГЛЕПОСТАЧ ТРАНС» від 30.07.2024 № 02, в пункті 3 «Об’єкт декларації» якої зазначено напівбрикет торфяний (стр. 53 файл «Тендерна пропозиція (6).pdf») Тим часом, предметом закупівлі є Вугілля кам’яне марки Г(Г2) (25-100) та Напівбрикети торфяні. ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006 Оцінка відповідності. Декларація постачальника про відповідність. Частина 1. Загальні вимоги (ISO/IEC 17050-1:2004, IDT) місить встановлену форму декларації: Згідно Додатку А до згідно ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006 Оцінка відповідності. Декларація постачальника про відповідність. Частина 1. Загальні вимоги (ISO/IEC 17050-1:2004, IDT) міститься Настанова щодо заповнення форми декларацїї про відповідність (по пунктах форми): 1)Кожна декларація про відповідність повинна мати однозначну ідентифікацію. 3)а) Обєкт повинен бути недвозначно визначений, щоб декларація про відповідність могла бути повязана з обєктом, про який йде мова. Б) Для продукції, яку виробляють серійно, немає потреби наводити індивідувальні серійні номери. У таких свипадках достатньо надати назву, тип, номер моделі, тощо. 6) Заповнюють лише у рахі наявності будь-яких обмежень на законність декларації про відповідність та (або) будь-якої додаткової наведеної інформації. З вказаного вбачається, що п. 6 Декларації не є обовязковим для заповнення, натомість п. 3 Декларації повинен бути недвозначно визначений, щоб декларація про відповідність могла бути повязана з обєктом, про який йде мова. На виконання вимог п. 3.1. п. 3.2. Додатку 2 до тендерної документації такому учаснику необхідно було надати такі документи: - Декларація постачальника про відповідність згідно ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006 на на об’єкт декларації Напівбрикети торф’яні (що і зроблено ТОВ «ТОРГІВЕЛЬНА ПАЛИВНА КОМПАНІЯ «ОБЛПАЛИВО») - Декларація постачальника про відповідність згідно ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006 на об’єкт декларації Вугілля кам’яне Г(Г2) (25-100) (який не надано ТОВ «ТОРГІВЕЛЬНА ПАЛИВНА КОМПАНІЯ «ОБЛПАЛИВО» у складі тендерної пропозиції). Згідно п. 43 Особливостей, Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Вимоги п. 3.2 та 3.1 Додатку 2 до Тендерної документації, є документами, які підтверджують відповідність технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі (згідно ч. 1 Розділу 3 тендерної документації). ТОВ «ТОРГІВЕЛЬНА ПАЛИВНА КОМПАНІЯ «ОБЛПАЛИВО» не надав Декларацію постачальника про відповідність згідно ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006 на об’єкт декларації Вугілля кам’яне Г(Г2) (25-100) - тобто не надав документа про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції. Отже, враховуючи вищенаведене Замовник не мав права надавати ТОВ «ТОРГІВЕЛЬНА ПАЛИВНА КОМПАНІЯ «ОБЛПАЛИВО» повідомлення про усунення невідповідностей в порядку п. 43 Особливостей, як зазначено Вами у Запиті - так як виправлення Декларація виробника про відповідність (згідно з ISO/IEC 17050-1), що видана ТОВ «ВУГЛЕПОСТАЧ ТРАНС» від 30.07.2024 № 02, в частині пункту 3 «Об’єкт декларації» призведе до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Щодо вимоги щодо розірвання укладеного договору повідомляємо, що така вимога не віднесена до повноважень органу державного фінансового контролю та порушує принцип обґрунтованості та пропорційності, а також нівелює саме визначення моніторингу, його мету — аналіз дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель з метою запобігання порушенням законодавства у сфері публічних закупівель. Розірвання договору є винятковим заходом, у разі, якщо виявлені порушення реально створюють загрозу корупційним діям і зловживанням, а також якщо це порушення призвело до прийняття Замовником незаконного рішення. Крім того, розірвання договору із переможцем закупівлі, який сумлінно виконується сторонами, може призвести до безпідставного порушення майнових прав сторін вже укладеного договору.
Дата публікації звіту: 17.09.2024 15:09

Запити/Пояснення