-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
44210000-5 - Конструкції та їх частини (Придбання вогневих споруд ВС-1-3, уніфікованих фортифікаційних споруд УФС-3)
Завершена
20 346 166.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 101 730.83 UAH
мін. крок: 0.5% або 101 730.83 UAH
Номер:
35c907a0e0d0454690ba5be98bc1494b
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-08-26-000065
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
26.08.2024 00:00
Період моніторингу:
26.08.2024 19:20 - 17.09.2024 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
26.08.2024 № 227
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби від 16 серпня 2024 року № 251-в «Про відпустку Басалаєвої А.В.»,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
37 UA-2024-07-23-010693-a 23.07.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерних пропозицій ДП «УкрСіверБуд» ЗАТ «ДСК» та ПрАТ «БОРИСПІЛЬСЬКИЙ КОМБІНАТ БУДІВЕЛЬНИХ МАТЕРІАЛІВ» своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 10 вересня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління житлово-комунального господарства Чернігівської міської ради (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію затверджену уповноваженою особою Замовника, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття, тендерну пропозицію Дочірнього підприємства «УкрСіверБуд» ЗАТ «ДСК» (далі – ДП «УкрСіверБуд» ЗАТ «ДСК»), тендерну пропозицію Приватного акціонерного товариства «БОРИСПІЛЬСЬКИЙ КОМБІНАТ БУДІВЕЛЬНИХ МАТЕРІАЛІВ» (далі – ПрАТ «БОРИСПІЛЬСЬКИЙ КОМБІНАТ БУДІВЕЛЬНИХ МАТЕРІАЛІВ»), протокол відхилення тендерної пропозиції ДП «УкрСіверБуд» ЗАТ «ДСК» від 08.08.2024 № 142, повідомлення про намір укласти договір від 14.08.2024, договір від 20.08.2024 № 8240/24 (далі – Договір) на суму 17 169 299,90 гривень з ПДВ пояснення та документи Замовника надані 02.09.2024 на запити Держаудитслужби через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
10.09.2024 15:10 - 14.09.2024 00:00
Дата публікації висновку:
10.09.2024 15:10
Запити/Пояснення
Номер:
e6d1a599246244ed9fae036713cc8693
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
28.08.2024 12:38
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
03.09.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі 44210000-5 - Конструкції та їх частини (Придбання вогневих споруд ВС-1-3, уніфікованих фортифікаційних споруд УФС-3) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-07-23-010693-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступного питаня, а саме: надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
57d5502460fe4d2d87ae68a1e3098a6a
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
02.09.2024 16:01
Опис:
Обгрунтування розміру бюджетного призначення
Рішення Чернігівської міської ради від 10 липня 2024 року № 41/VIII-3 «Про бюджет Чернігівської міської територіальної громади на 2024 рік» 2555900000 (код бюджету)
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі. Технічні та якісні характеристики відповідають технічним умовам та стандартам, передбаченим законодавством України, до даного предмету закупівлі, а саме: відповідають вимогам Робочої документації ДП МО України «ЦПІ» (робочі креслення) Альбом №1 «Споруди взводного опорного пункту. Архітектурнобудівельні рішення. Редакція 04/1». Шифр: ВОП04/1. Арх.№13720/1 та Робочої документації ДП МО України «ЦПІ» (робочі креслення) Альбом №2 «Споруди взводного опорного пункту. Збірні залізобетонні та металеві елементи. Редакція 04/1». Шифр: ВОП-04/1. Арх.№13720/2.
Обґрунтування очікуваної вартості закупівлі розміру бюджетного призначення
20 346 166,00. Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі проведено відповідно рекомендаціям Наказу Мінекономіки від 18.02.2020р. №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» з урахуванням підпункту 2 пункту 1 розділу ІІІ Методи визначення очікуваної вартості.
Інформація відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) оприлюднена Замовником 24 липня 2024 року на сайті Чернігівської міської ради у підрозділі «Інша інформація» (https://chernigiv-rada.gov.ua/storage/files/17/30/05/25/c52fa7e96051f563f528ea2579872cf7.pdf )
Очікувана вартість предмета закупівлі визначена методом порівняння ринкових цін, на підставі комерційних пропозицій від потенційних учасників. Замовником здійснено пошук та збір комерційних пропозицій від потенційних учасників шляхом направлення не менше 10-ти письмових комерційних пропозицій постачальникам.
У відповідь на запити комерційних пропозицій, Замовником було отримано 7 комерційних пропозицій, що були враховані під час визначення очікуваної вартості методом порівняння ринкових цін, а саме:
1. ТОВ "АБЕТОН";
2. ТОВ "Бетонярня ""Будмайстер";
3. ТОВ «ЗЗВ «ДЕК»;
4. ТОВ «ЖИТОМИР-АБІ»;
5. ТОВ «БРОВАРСЬКИЙ ЗАВОД ЗАЛІЗОБЕТОННИХ КОНСТРУКЦІЙ»;
6. ТОВ «КОВАЛЬСЬКА БЕТОН»;
7. ДП «УКРСІВЕРБУД» ЗАТ ДСК.
Згідно отриманих комерційних пропозицій була визначена (розрахована) очікувана вартість предмета закупівлі.
Враховуючи вищезазначене, замовник обґрунтовано, у відповідності до існуючих методик та без перевищення розміру бюджетного призначення визначив очікувану вартість предмета закупівлі з подальшим оголошенням вказаної закупівлі на веб-порталі уповноваженого органу.