• Спрощена закупівля
  • Мультилотова
  • КЕП

Основні бланки паперової продукції для Збройних Сил України (22810000-1: Паперові чи картонні реєстраційні журнали)

Місце поставки – Україна Лот 1: 41 747 шт Лот 2: 650 000 шт Лот 3: 24 746 шт

Завершена

15 293 687.16 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 15 874.50 UAH
Номер: cb9843fb92fe4dcbba7d578a99b33291
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-11-12-000070
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 11.11.2024 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 12.11.2024 14:26 - 04.12.2024 00:00
Статус: Завершено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 11.11.2024 № 308 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Голова Алла БАСАЛАЄВА Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 40 UA-2024-07-22-009688-a 22.07.2024 дані автоматичних індикаторів ризиків Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, v.o.vysotskyi@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону та Особливостей № 1275, розгляду пропозицій ТОВ «МЕГА-ПОЛІГРАФ» (Лот 1), ТОВ «ТЕРНО-ГРАФ», ТОВ «ФАЛЬКОПАК», ТОВ «ДРУКАРСЬКИЙ ДІМ «САМ» (лот 2), ТОВ «МЕГА-ПОЛІГРАФ» (Лот 3), своєчасності укладання Договору та його оприлюднення, внесення змін до договору(-ів) – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 29 листопада 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Особливостям здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінетів Міністрів України від 11 листопада 2022 року № 1275 (далі – Особливості № 1275), Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору(-ів) про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору(-ів). Під час моніторингу проаналізовано: оголошення про проведення спрощеної/допорогової закупівлі, оголошення про проведення спрощеної закупівлі (далі – Оголошення) затверджене рішенням уповноваженої особи державного підприємства Міністерства оборони України «Державний оператор тилу» (далі – Державний оператор тилу, ДП «ДОТ») від 22.07.2024(зі змінами), пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «МЕГА-ПОЛІГРАФ» (далі – ТОВ «МЕГА-ПОЛІГРАФ») (Лот 1), товариства з обмеженою відповідальністю «ТЕРНО-ГРАФ» (далі – ТОВ «ТЕРНО-ГРАФ»), товариства з обмеженою відповідальністю «ФАЛЬКОПАК» (далі – ТОВ «ФАЛЬКОПАК»), товариства з обмеженою відповідальністю «ДРУКАРСЬКИЙ ДІМ «САМ» (далі – ТОВ «ДРУКАРСЬКИЙ ДІМ «САМ») (Лот 2), товариства з обмеженою відповідальністю «МЕГА-ПОЛІГРАФ» (далі – ТОВ «МЕГА-ПОЛІГРАФ») (Лот 3), вимога про усунення невідповідностей (Лот 2), протоколи від 14.08.2024 № 14.08.2024-1 (дот- 1), 16.08.2024 № 16.08.2024-1, від 28.08.2024 № 28.08.2024-8, від 02.09.2024 № 02.09.2024-1, від 13.09.2024 № 13.09.2024-4-1, від 18.09.2024 № 18.09.2024-2-2 (лот 2), від 14.08.2024 № 14.08.2024-2 (лот 3), повідомлення про намір укласти договір, державний контракт (договір) про закупівлю від 03.09.2024 № 345/08-24-РМ (далі – Договір № 345/08-24-РМ), додаткові угоди від 30.09.2024 № 1, від 17.10.2024 № 2, від 29.10.2024 № 3, від 04.11.2024 № 4 до Договору № 345/08-24-РМ (лот 1), державний контракт (договір) про закупівлю від 08.10.2024 № 366/09-24 (далі – Договір № 366/09-24) додаткова угода від 08.10.2024 №1 до Договору № 366/09-24 (лот 2), державний контракт (договір) про закупівлю від 03.09.2024 № 349/08-24 (далі – Договір № 349/08-24) додаткова угода від 30.09.2024 № 1, від 17.10.2024 № 2, від 29.10.2024 № 3 до Договору № 349/08-24-РМ (Лот 3), пояснення ДП «ДОТ», надані 19.11.2024 через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень: 29.11.2024 16:53 - 05.12.2024 00:00
Дата публікації висновку: 29.11.2024 16:53

Запити/Пояснення