-
Спрощена закупівля
-
Мультилотова
-
КЕП
Основні бланки паперової продукції для Збройних Сил України (22810000-1: Паперові чи картонні реєстраційні журнали)
Місце поставки – Україна Лот 1: 41 747 шт Лот 2: 650 000 шт Лот 3: 24 746 шт
Завершена
15 293 687.16
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 15 874.50 UAH
мін. крок: 0.1% або 15 874.50 UAH
Номер:
cb9843fb92fe4dcbba7d578a99b33291
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-11-12-000070
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
11.11.2024 00:00
Період моніторингу:
12.11.2024 14:26 - 04.12.2024 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
11.11.2024 № 308
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
40 UA-2024-07-22-009688-a 22.07.2024 дані автоматичних індикаторів ризиків
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону та Особливостей № 1275, розгляду пропозицій ТОВ «МЕГА-ПОЛІГРАФ» (Лот 1), ТОВ «ТЕРНО-ГРАФ», ТОВ «ФАЛЬКОПАК», ТОВ «ДРУКАРСЬКИЙ ДІМ «САМ» (лот 2),
ТОВ «МЕГА-ПОЛІГРАФ» (Лот 3), своєчасності укладання Договору та його оприлюднення, внесення змін до договору(-ів) – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 29 листопада 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Особливостям здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінетів Міністрів України від 11 листопада 2022 року № 1275 (далі – Особливості № 1275), Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору(-ів) про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору(-ів).
Під час моніторингу проаналізовано: оголошення про проведення спрощеної/допорогової закупівлі, оголошення про проведення спрощеної закупівлі (далі – Оголошення) затверджене рішенням уповноваженої особи державного підприємства Міністерства оборони України «Державний оператор тилу» (далі – Державний оператор тилу, ДП «ДОТ») від 22.07.2024(зі змінами), пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «МЕГА-ПОЛІГРАФ» (далі – ТОВ «МЕГА-ПОЛІГРАФ») (Лот 1), товариства з обмеженою відповідальністю «ТЕРНО-ГРАФ» (далі – ТОВ «ТЕРНО-ГРАФ»), товариства з обмеженою відповідальністю «ФАЛЬКОПАК» (далі – ТОВ «ФАЛЬКОПАК»), товариства з обмеженою відповідальністю «ДРУКАРСЬКИЙ ДІМ «САМ»
(далі – ТОВ «ДРУКАРСЬКИЙ ДІМ «САМ») (Лот 2), товариства з обмеженою відповідальністю «МЕГА-ПОЛІГРАФ» (далі – ТОВ «МЕГА-ПОЛІГРАФ»)
(Лот 3), вимога про усунення невідповідностей (Лот 2), протоколи від 14.08.2024 № 14.08.2024-1 (дот- 1), 16.08.2024 № 16.08.2024-1, від 28.08.2024
№ 28.08.2024-8, від 02.09.2024 № 02.09.2024-1, від 13.09.2024 № 13.09.2024-4-1, від 18.09.2024 № 18.09.2024-2-2 (лот 2), від 14.08.2024 № 14.08.2024-2 (лот 3), повідомлення про намір укласти договір, державний контракт (договір) про закупівлю від 03.09.2024 № 345/08-24-РМ (далі – Договір № 345/08-24-РМ), додаткові угоди від 30.09.2024 № 1, від 17.10.2024 № 2, від 29.10.2024 № 3, від 04.11.2024 № 4 до Договору № 345/08-24-РМ (лот 1), державний контракт (договір) про закупівлю від 08.10.2024 № 366/09-24 (далі – Договір № 366/09-24) додаткова угода від 08.10.2024 №1 до Договору № 366/09-24 (лот 2), державний контракт (договір) про закупівлю від 03.09.2024 № 349/08-24 (далі – Договір № 349/08-24) додаткова угода від 30.09.2024 № 1, від 17.10.2024 № 2, від 29.10.2024 № 3 до Договору № 349/08-24-РМ (Лот 3), пояснення ДП «ДОТ», надані 19.11.2024 через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
29.11.2024 16:53 - 05.12.2024 00:00
Дата публікації висновку:
29.11.2024 16:53
Запити/Пояснення
Номер:
1938931feb244ed0940190f3d28bf0da
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
14.11.2024 10:42
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
20.11.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі основних бланків паперової продукції для Збройних Сил України (22810000-1: Паперові чи картонні реєстраційні журнали) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-07-22-009688-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Відповідно до вимог пункту 6 статті 14 Закону Замовником визначаються вимоги щодо надання забезпечення пропозиції відповідно до статті 25 цього Закону та забезпечення виконання договору про закупівлю відповідно до статті 27 цього Закону.
З яких причин Замовник, не встановив в оголошені про проведення спрощеної закупівлі вимоги щодо надання забезпечення пропозиції учасника та забезпечення виконання договору про закупівлю, відповідно до вимог Закону?
3. Надати обґрунтування щодо об’єктивних обставин продовження строку дії договору та укладання додаткових угод до державних контрактів (договору) про закупівлю від 03.09.2024 № 345/08-24-РМ за лотом №1, від 08.10.2024
№ 366/09-24-РМ за лотом №2 та від 03.09.2024 № 349/08-24-РМ за лотом №3.
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
163f0aa315024eb88eed6659077dc9a0
Назва:
Відповідь на запит за моніторингом UA-M-2024-11-12-000070 (UA-2024-07-22-009688-a)
Дата опублікування:
19.11.2024 14:24
Опис:
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Згідно з наказом Міністерства оборони України від 02.12.2023 № 716/нм «Про уповноваження державного підприємства Міністерства оборони України «Агенція закупівель у сфері оборони» на виконання функції служби державного замовника у сфері оборони.
Згідно з наказом Міністерства оборони України від 06.02.2024 № 87 «Про питання державного підприємства Міністерства оборони України «Агенція закупівель у сфері оборони» змінено найменування державного підприємства Міністерства оборони України «Агенція закупівель у сфері оборони» на державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу».
Відповідно до пункту 1 Порядку державне підприємство Міністерства оборони України «Агенція закупівель у сфері оборони» (ДП «ДОТ») уповноважено на здійснення оборонних закупівель та укладення державних контрактів (договорів) на закупівлю товарів, робіт і послуг, коштів, передбачених у державному бюджеті за бюджетною програмою КПКВК 2101020 “Забезпечення діяльності Збройних Сил України, підготовка кадрів і військ, медичне забезпечення особового складу, ветеранів військової служби та членів їхніх сімей, ветеранів війни”.
За змістом положень частини 2 статті 23 Бюджетного кодексу України бюджетні призначення встановлюються законом про Державний бюджет України (рішенням про місцевий бюджет) у порядку, визначеному цим Кодексом.
Головний розпорядник бюджетних коштів Міністерство оборони України, в свою чергу, отримує бюджетні призначення шляхом їх затвердження у законі про Державний бюджет України та приймає рішення щодо делегування повноважень на виконання бюджетної програми ДП «ДОТ» як одержувачу бюджетних коштів, розподіляє та доводить до Підприємства у встановленому порядку обсяги бюджетних асигнувань.
Відповідно до Наказу Міністерства оборони України № 780 від 27.12.2023 «Про затвердження Порядку взаємодії Міністерства оборони України із службою державного замовника – державним підприємством Міністерства оборони України “Агенція закупівель у сфері оборони” щодо здійснення оборонних закупівель під час дії правового режиму воєнного стану» визначено порядок визначення розміру бюджетного призначення для закупівель в межах бюджетних підпрограм.
Згідно пункту 4.1. Перелік та обсяги закупівель (зміни до них), а також вимоги до предмета закупівлі доводяться до Агенції відповідальними за формування та виконання бюджетної програми (підпрограм), з урахуванням нагальності потреби.
Згідно п 4.4 Агенція проводить закупівлі на підставі Переліку та обсягів закупівель, отриманих від відповідальних за формування та виконання бюджетної програми (підпрограм).
Щодо визначення технічних та якісних характеристик предмету закупівлі
Уповноваженим органом з розробки технічної специфікації Міністерства оборони України згідно з Наказом Міністерства оборони України від 02.11.2021р. № 344 визначено Центральне управління розвитку та супроводження матеріального забезпечення Збройних Сил України.
Розроблені технічні специфікації за напрямком речового забезпечення Збройних Сил України оприлюднені на офіційному сайті Міністерства оборони України в розділі «Нормативно-технічна документація за напрямком речового та продовольчого забезпечення».
Технічні та якісні характеристики до предмету закупівлі визначені в технічній специфікації Міністерства оборони України. Зазначена технічна специфікація оприлюднена у відповідному розділі на офіційному сайті Міністерства оборони України та додається до Оголошення про закупівлю.
https://www.mil.gov.ua/diyalnist/tenders-zakupivlia/tehnichni-speczifikaczii-ministerstva-oboroni-ukraini-na-predmeti-dlya-rechovogo-zabezpechennya.html
Щодо визначення очікуваної вартості закупівлі
Очікувана вартість закупівлі визначена у відповідності до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої Наказом Мінекономіки від 18.02.2020 року № 275 та Наказу державного підприємства Міністерства оборони України «Агенція закупівель у сфері оборони» від 01.12.2023р. «Про затвердження Методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі в державному підприємстві Міністерства оборони України «Агенція закупівель у сфері оборони» із застосуванням методу найбільш економічно вигідної пропозиції.
2. Відповідно до вимог пункту 6 статті 14 Закону Замовником визначаються вимоги щодо надання забезпечення виконання договору про закупівлю відповідно до статті 27 цього Закону. З яких причин Замовник, не встановив в оголошені про проведення спрощеної закупівлі вимоги щодо надання забезпечення виконання договору про закупівлю відповідно до вимог Закону?
Відповідно частини 1 статті 25 Закону Замовник має право зазначити в оголошенні про проведення конкурентної процедури закупівлі та в тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції.
Відповідно частини 1 статті 27 Закону Замовник має право вимагати від переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору, якщо внесення такого забезпечення передбачено тендерною документацією або в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі.
Таким чином визначення вимоги щодо надання забезпечення пропозиції/договору є правом, а не обов’язком замовника.
3. Надати обґрунтування щодо об’єктивних обставин продовження строку дії договору та укладання додаткових угод до державних контрактів (договору) про закупівлю від 03.09.2024 № 345/08-24-РМ за лотом №1, від 08.10.2024 № 366/09-24-РМ за лотом №2 та від 03.09.2024 № 349/08-24-РМ за лотом №3.
Звернення постачальників додається.
У зв'язку з відсутністю можливості надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації та обмеженим доступом на майданчику Zakupivli.pro, додатки до звернень, які містять чутливу інформацію, можуть бути надані іншим шляхом у разі необхідності.